Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2004, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-09-2004 @ 18:33 :
Maar goede scorende spitsen zijn schaars en NEC heeft pech gehad met Niedzielan.
Maarre kan ik uit jouw verhaal opmaken dat Frankie niet meer zo populair is in Nijmegen?
Hij is nooit populair geweest sinds hij een basisplaats heeft. Het is een slungel die eigenlijk helemaal geen kwaliteiten heeft die een spits moet hebben. Jah, misschien een mooie pegel, maar die moet hij dan wel durven uit te voeren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 01-10-2004, 15:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-10-2004 @ 14:00 :
Hij is nooit populair geweest sinds hij een basisplaats heeft. Het is een slungel die eigenlijk helemaal geen kwaliteiten heeft die een spits moet hebben. Jah, misschien een mooie pegel, maar die moet hij dan wel durven uit te voeren.
Bart van den Eede niks voor jullie? Goede spits maar maakt het niet waar bij NAC zoals zoveel NAC-spitsen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 01-10-2004, 15:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-10-2004 @ 16:29 :
Bart van den Eede niks voor jullie? Goede spits maar maakt het niet waar bij NAC zoals zoveel NAC-spitsen.
Misschien, maar ik heb er niets over te zeggen. En da's misschien maar goed ook
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-10-2004, 21:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Blaise N'Kufo staat op het verlanglijstje van Ajax, lijkt me voor Twente zwaar kl*ten en voor Ajax 'zonde'. 750.000 euro voor en speler van 'bijna' 30 jaar oud...

Er is overigens ook interesse voor 2 andere spitsen uit Zweden.

bron, Johan Derksen in Voetbal-Insite
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-10-2004, 18:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 04-10-2004 @ 22:28 :
Er is overigens ook interesse voor 2 andere spitsen uit Zweden.
Högnödig en Brötnödig zeker
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-10-2004, 18:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-10-2004 @ 19:22 :
Högnödig en Brötnödig zeker
Of Lars en Extra Lars...
__________________
Zuur...
Oud 06-10-2004, 12:15
Verwijderd
peter zois heeft bij het bestuur van w2 aangegeven weg te willen...er is belangstelling van enkele binnen- en buitenlandse clubs.... zois wil spelen en nie meer op de bank zitten....
Oud 06-10-2004, 17:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Na weken lang onderhandelen, zou Angelo Martha (ex-Cambuur Leeuwarden) toch de rest van het seizoen bij MVV spelen, op amateurbasis.

Van de ene kant beter, omdat we een mannetje meer altijd kunnen gebruiken. Van de andere kant vind ik het raar dat het weken heeft geduurd. Hij was gewoon betaalbaar (en MVV zit niet zo ruim weten we allemaal), maar het duurde gewoon lang voordat het rond was. Heel raar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-10-2004, 21:42
number9
number9 is offline
Citaat:
FC Barcelona bekijkt clubloze Desailly

FC Barcelona bekijkt de mogelijkheden voor het contracteren van Marcel Desailly, zo melden diverse Spaanse bronnen. Met Edmilson, Thiago Motta en Gabri kent de Catalaanse club drie spelers die met zware blessures een tijd uit de roulatie zijn, waardoor de breedte van de selectie in het nauw zit.

Desailly zit zonder club sinds zijn vertrek bij Chelsea afgelopen zomer. Volgens de bronnen zou er al contact zijn geweest tussen beide partijen. Ook vanuit Engeland is er nog interesse voor de Franse verdediger.

Naast Desailly heeft Barcelona ook een oog laten vallen op de Braziliaanse middenvelder Vagner. Hij vertrok afgelopen zomer transfervrij bij Celta de Vigo, maar heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden.

Eerder werden PSV'er Mark van Bommel en Arsenal-speler Edu al in verband gebracht als spelers die in de winterstop naar Barça vertrekken.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 06-10-2004, 21:43
number9
number9 is offline
Citaat:
Juventus wil Morientes als tijdelijke vervanger Trezeguet

Juventus wil graag Fernando Morientes in de winterstop overnemen van Real Madrid als vervanger voor David Trezeguet. De Franse aanvaller heeft besloten zich te laten opereren aan zijn schouder en staat na de operatie minimaal vier maanden buitenspel. Omdat trainer Capello slechts de beschikking heeft over Zlatan Ibrahimovic en Marcelo Zalayeta wil hij graag een extra aanvaller achter de hand hebben.

Morientes werd in de afgelopen zomer ook al in verband gebracht met Juventus, maar hij keerde uiteindelijk terug bij Real Madrid. De Oude Dame trok daarna Ajacied Ibrahimovic aan als versterking.

Het zou niet onlogisch zijn als de Spaanse aanvaller opnieuw op huurbasis Real Madrid verlaat. Vorig seizoen kende hij een zeer succesvol jaar bij AS Monaco, waarmee hij de finale van de Champions League verloor van FC Porto.

Mocht Morientes niet haalbaar zijn, dan lijkt Juventus in de persoon van Giuseppe Sculli een goed alternatief te hebben. Sculli staat onder contract bij Juve, maar is dit seizoen uitgeleend aan Brescia.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 06-10-2004, 21:50
luckyleo
luckyleo is offline
zeer dicht bij de bron: (Ajax-voorzitter) sprak vorige week tijdens het dineren met anderen over het terughalen van Adriaanse naar Ajax.
Denk overigens niet dat Adriaanse dat nog wil na zijn afservering daar jaren terug
Oud 06-10-2004, 22:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 06-10-2004 @ 22:50 :
zeer dicht bij de bron: (Ajax-voorzitter) sprak vorige week tijdens het dineren met anderen over het terughalen van Adriaanse naar Ajax.
Denk overigens niet dat Adriaanse dat nog wil na zijn afservering daar jaren terug
dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk..en bovendien hebben ze in Danny Blind toch al iemand in de wachtrij staan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-10-2004, 10:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alessandro Nesta staat nog altijd in de belangstelling van Real Madrid, meldt tribalfootball.com. Voorzitter Florentino Perez zou AC Milan 37 miljoen euro willen bieden voor de verdediger - plus Ronaldo.

De aanhoudende interesse van Real Madrid in Nesta is opmerkelijk. In de zomer trokken de Madrilenen al twee centrale verdedigers aan: Jonathan Woodgate en Walter Samuel.

Milan-coach Carlo Ancelotti verzet zich met hand en tand tegen de verkoop van Nesta. Vice-president Adriano Galliani staat wel open voor de ruil. Hij hoopt met het droomkoppel Ronaldo-Shevchenko de eeuwige rivaal Inter te kunnen verslaan. Sleutelfiguur in deze zaak is voetbalmakelaar Ernesto Bronzetti, die goede banden heeft met Milan en als adviseur optreedt voor Real.
Lijkt me prachtig, ik zie Ronaldo liever niet meer bij Real spelen, hij komt daar mi. veel te weinig tot z'n recht, terwijl hij nog steeds wel tot één van de besten behoort.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-10-2004, 10:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
eerst was er nog sprake van 13 miljoen + Ronaldo, dit is wel een heel extreem transferbedrag voor zo'n 'oude' speler
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-10-2004, 13:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-10-2004 @ 11:57 :
eerst was er nog sprake van 13 miljoen + Ronaldo, dit is wel een heel extreem transferbedrag voor zo'n 'oude' speler
Jah het geld kijk ik niet eens zoveel naar, dat Real op dat gebied alles te besteden heeft, moge duidelijk zijn. De staat betaalt... Ik kijk liever naar de sportieve kant...

Maar dit zijn wel enorme transfers jah...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-10-2004, 13:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
'PSV biedt 20 miljoen voor supertalent Robinho'

15/10/2004 13:49

Dat er Einhovense interesse bestond was al zo'n beetje bekend, maar volgens de Braziliaanse kwaliteitskrant Estado de Săo Paulo heeft PSV een bod van maar liefst twintig miljoen euro uitgebracht op Santos-talent Robinho.
PSV ontkent de belangstelling voor de nieuwe Pelé niet, maar zegt dat er nog geen concreet bod is gedaan. Trainer Guus Hiddink was afgelopen week in Brazilië, waar hij Robinho aan het werk zag tijden FC Santos-Corinthians. Volgens Het Parool heeft de Eindhovense club negen miljoen euro voor de speler over.

Hiddink zou intussen al een oriënterend gesprek met de speler hebben gehad. Robinho (Robson de Souza Robinho) zelf maakte van de Nederlandse belangstelling geen geheim: 'Ik heb vernomen dat Santos van PSV een bod heeft ontvangen. Als het interessant is voor de club en voor mij, waarom dan niet?'

Robinho's zaakwaarnemer Wagner Ribeiro toonde zich gereserveerd. Volgens hem was de PSV-belangstelling 'pure speculatie'. Ook Santos-voorzitter Marcelo Teixeira ontkende dat er vanuit Eindhoven een concreet bod lag.

Er wordt in de Braziliaanse media bovendien gewag gemaakt van een spelersruil: Leandro do Bonfim zou terugkeren naar zijn vaderland, in ruil voor Robinho. Hij verlengde onlangs zijn contract bij Santos tot de zomer van 2008, en stond eerder ook al nadrukkelijk in de belangstelling van Barcelona.
20 Miljoen?! Lijkt me wel een beetje veel, maar ik kreeg ook iets mee dat Philips hier achter zat. Hiermee zouden ze het marktaandeel in Zuid-Amerika willen vergroten en zo'n grote transfer is mooie reclame. Bovendien is dan die 20 miljoen niet zo veel als het niet uit de eigen kas van PSV komt. Zou heel mooi zijn voor het Nederlands voetbal als ie kan komen. Alleen vrees ik dan voor Vennegoor's plekje
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-10-2004, 15:39
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Robinho 'kon' een paar jaar geleden naar een E'dese amateurclub(hij zou dan ook zijn studie kunnen ontplooien op de Universiteit Twente), maar toen heeft FC Barcelona ingegrepen en toen is dat niet doorgegaan.

Ik ken hem uit CM al 'het' grote `Zuid Amerikaanse tallent. Verder weet ik dat hij in het 'echt' ook heel goed is.

Als zo'n speler naar Nederland zou komen, zou dat het ongelijk van velen bewijzen die beweren dat de Nl'se competitie een mickey-mouse competitie zou zijn.

En dat, dat tenkoste van Vennegoor zou gaan, jammer. Alhoewel ik dan denk dat Sibon het slachtoffer wordt, immers Vennegoor weet het netje wel te vinden de laatste tijd.

Hopelijk koopt Ajax Diego en dan wordt het pas echt leuk in Nederland....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-10-2004, 15:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-10-2004 @ 16:39 :
En dat, dat tenkoste van Vennegoor zou gaan, jammer. Alhoewel ik dan denk dat Sibon het slachtoffer wordt, immers Vennegoor weet het netje wel te vinden de laatste tijd.
Sibon naar Nijmegen, iedereen gelukkig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-10-2004, 18:00
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-10-2004 @ 16:39 :


Hopelijk koopt Ajax Diego en dan wordt het pas echt leuk in Nederland....
Zit die niet bij Porto?
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 15-10-2004, 18:06
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
klopt
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-10-2004, 18:07
Verwijderd
Kofi 'on the rocks' Mensah naar Cyprus

De voormalige clown van NAC, Kofi 'on the rocks' Mensah, heeft een nieuwe werkgever gevonden. En wel in Cyprus.
De verdediger zal Anorthosis Famagusta gaan versterken. Anorthosis Famagusta is de tweede club van Cyprus. Mensah zal bij de club samen gaan spelen met Nordin Wooter en Georgi Kinkladze.





prachtig kereltje hoor die mensah voetballen kentie nie, maar je kunt wel onwijs met um lachen... wa nun clown
Oud 21-10-2004, 13:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Alweer oud nieuws maar:

AZ wil Ikedia in de winterstop naar Alkmaar halen...

Opzich is het wel een leuke speler, die bij vlagen erg goed speelt. Maar of het nou een versterking zal zijn weet ik niet.
__________________
Zuur...
Oud 21-10-2004, 13:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het haar dat ie bij Groningen speelde, speelde hij erg slecht.
Bij RBC doet ie het wel aardig geloof ik maar idd of het een versterking is..??
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-10-2004, 13:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ach opzich weet Co Adriaanse tot nu toe bij bijna alle spelers wel het onderste uit de kan te halen. Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Perez, die voor Adriaanse niet veel voorstelde...
Ik denk alleen dat de selectie veel te breed gaat worden. Dit kan voor veel irritaties zorgen in de groep, en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
__________________
Zuur...
Oud 21-10-2004, 13:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-10-2004 @ 14:04 :
Alweer oud nieuws maar:

AZ wil Ikedia in de winterstop naar Alkmaar halen...

Opzich is het wel een leuke speler, die bij vlagen erg goed speelt. Maar of het nou een versterking zal zijn weet ik niet.
Da's echt zo'n patrick ax... Niks voor AZ dus...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-10-2004, 16:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-10-2004 @ 14:04 :
Alweer oud nieuws maar:

AZ wil Ikedia in de winterstop naar Alkmaar halen...

Opzich is het wel een leuke speler, die bij vlagen erg goed speelt. Maar of het nou een versterking zal zijn weet ik niet.
Oke, Adriaanse kent hem nog van Ajax, maar wat moet AZ nog met nog meer aanvallers? Ze hebben Sektioui, El Khattabi, Perez, Van Galen (oke, meer middenvelder, maar aanvallend ingesteld), Nelisse, Huysegems en Meerdink. Aanvallers genoeg lijkt me.
Echter Ikedia is een voetballer met een goede dribbel en een van de beteren van RBC (maja, RBC, daar noem je ook nog wat op ). Zou raar zijn als RBC hem zo maar laat gaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-10-2004, 17:40
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-10-2004 @ 14:20 :
Ach opzich weet Co Adriaanse tot nu toe bij bijna alle spelers wel het onderste uit de kan te halen. Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Perez, die voor Adriaanse niet veel voorstelde...
Ik denk alleen dat de selectie veel te breed gaat worden. Dit kan voor veel irritaties zorgen in de groep, en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Waarom streeft AZ altijd naar minstens 32 aankopen? Ze hebben nu toch een geweldige ploeg en een goede bank? Ze zouden een goede keeper moeten aantrekken, dan kan Timmer er tenminste uit.
Oud 22-10-2004, 23:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AGH schreef op 21-10-2004 @ 18:40 :
Waarom streeft AZ altijd naar minstens 32 aankopen? Ze hebben nu toch een geweldige ploeg en een goede bank? Ze zouden een goede keeper moeten aantrekken, dan kan Timmer er tenminste uit.
Waarom zou AZ een van de beste doelmannen van Nederland willen vervangen?

En Zwarthoed is een goeie tweede keeper en een groot talent.
__________________
Zuur...
Oud 23-10-2004, 00:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-10-2004 @ 00:56 :
Waarom zou AZ een van de beste doelmannen van Nederland willen vervangen?
lol
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-10-2004, 18:05
Verwijderd
om een of andere reden vind ik het woord pannenkoek een synoniem voor zwarthoed
Oud 24-10-2004, 18:11
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-10-2004 @ 19:05 :
om een of andere reden vind ik het woord pannenkoek een synoniem voor zwarthoed
Laat Groningen dan net een jeugdspeler hebben met de naam pannenkoek.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-10-2004, 20:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-10-2004 @ 17:56 :
Oke, Adriaanse kent hem nog van Ajax, maar wat moet AZ nog met nog meer aanvallers? Ze hebben Sektioui, El Khattabi, Perez, Van Galen (oke, meer middenvelder, maar aanvallend ingesteld), Nelisse, Huysegems en Meerdink. Aanvallers genoeg lijkt me.
Echter Ikedia is een voetballer met een goede dribbel en een van de beteren van RBC (maja, RBC, daar noem je ook nog wat op ). Zou raar zijn als RBC hem zo maar laat gaan.
Je vergeet Ramzi
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-10-2004, 09:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-10-2004 @ 19:11 :
Laat Groningen dan net een jeugdspeler hebben met de naam pannenkoek.
Vraag me af hoe de supporters hem bezingen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-10-2004, 11:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-10-2004 @ 10:37 :
Vraag me af hoe de supporters hem bezingen
Hij speelt nooit in het eerste dus zoveel zal er niet gezongen worden naar hem.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-10-2004, 14:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-10-2004 @ 12:43 :
Hij speelt nooit in het eerste dus zoveel zal er niet gezongen worden naar hem.
Keertje voor de gein naar de training "Marcel pannekoek, jalalalalala"... Omdat het zo lekker klinkt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-10-2004, 14:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-10-2004 @ 15:25 :
Keertje voor de gein naar de training "Marcel pannekoek, jalalalalala"... Omdat het zo lekker klinkt
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-10-2004, 15:32
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-10-2004 @ 15:25 :
Keertje voor de gein naar de training "Marcel pannekoek, jalalalalala"... Omdat het zo lekker klinkt

Zijn nog eens spreekoren waar de humor kan van worden ingezien
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 25-10-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-10-2004 @ 19:11 :
Laat Groningen dan net een jeugdspeler hebben met de naam pannenkoek.
arme jongen...
Oud 25-10-2004, 17:16
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
ff echte roddels, real weer op de tribune in eindhoven voor bommel.......
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 25-10-2004, 17:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-10-2004 @ 18:16 :
ff echte roddels, real weer op de tribune in eindhoven voor bommel.......
Haha, ik hoorde het idd op SS, toen ik het hoorde kon ik me de lach op mn gezicht nauwlijks bedwingen.

Als ie al niet eens naar Dortmund kan waarom dan wel naar Real?
Of hebben ze plek over op de tribune?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-10-2004, 17:20
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
ja bij Real hebben ze al genoeg spelers, lijkt me ook niet verstandig wanneer hij dat zou doen, maargoed er komen vast nog wel andere clubs voor hem, want hij is gratis aan het einde van het jaar, ik zal johan plageman eens bellen (TD FC Twente) misschien wil Bommel wel de opvolger van volksheld Rahim worden...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 25-10-2004, 19:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-10-2004 @ 18:16 :
ff echte roddels, real weer op de tribune in eindhoven voor bommel.......
En terecht. Hij is nog niet echt oud, maar wel ervaren. En daarnaast is hij gewoon geniaal. Meermalen de beste man op het veld van zowel PSV als oranje. Echt terecht dat Real daar naar kijkt. Helaas komt hij niet altijd even goed uit de verf en is hij nou eenmaal een gehate speler.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-10-2004, 20:19
number9
number9 is offline
Citaat:
Ajax wil Jan Koller als vervanger Ibrahimovic

25/10/2004 20:41

EXCLUSIEF
Ajax is naarstig op zoek naar een nieuwe spits, die het gat moet opvullen dat is ontstaan na het vertrek van Zlatan Ibrahimovic. Drie spelers hebben de Amsterdammers op hun lijstje staan, waarvan Jan Koller de bekendste is.

'Ik kan niet ontkennen dat hij op de lijst staat', verklaart Ronald Koeman in de nieuwe Voetbal International. Koller voldoet aan het gewenste profiel van een grote, sterke spits, met zijn 2,02 meter en honderd kilogram. En omdat hij vier jaar in België speelde voor SC Lokeren en Anderlecht is hij de Nederlandse taal machtig.

Daarnaast speelt mee dat zijn club Borussia Dortmund in grote financiële problemen verkeert, want de club heeft een schuld van 118 miljoen euro. Omdat Koller een van de grootverdieners is zou BVB geneigd zijn de Tsjechische international gemakkelijk te laten gaan, hoopt Ajax. Bijkomend probleem is het hoge salaris van Koller, die in Dortmund zo'n 2,5 miljoen euro netto incasseert. Dat is meer dan de huidige salarisstructuur van de Amsterdammers toelaat.

Daartegenover staat dat de 31-jarige spits dit seizoen nog Europees in actie mag komen voor Ajax, aangezien hij met Borussia niet deelneemt of heeft deelgenomen aan een van de twee toernooien. De ploeg van Koller en coach Bert van Marwijk sneuvelde al in de Interoto Cup.

Naast Koller heeft Ajax nog twee andere spelers op het verlanglijstje staan: Maciej Zurawski (Wisla Kraków) en Markus Rosenberg (Halmstads BK).
Lijkt me niet realisctisch voor Ajax, maar zou mooi zijn als t lukt
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 25-10-2004, 20:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat moeten ze met iemand van 31?
Die is misschien nog 1 of 2 jaar goed en daarna takelt die ook af, en krijg je er minder voor terug dan je er voor hebt gegeven.
Ze kunnen beter een jonge spelers aantrekken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-10-2004, 20:26
number9
number9 is offline
Citaat:
'Perugia zet zijn zinnen op goedkope Hofs'

25/10/2004 15:36

Perugia wil Nick Hofs komende zomer inlijven. De Italiaanse club, die degradeerde uit de Serie A en nu op de tweede plaats staat in de Serie B, heeft Hofs' zaakwaarnemer Louis Laros benaderd, zo meldt de Gelderlander.
Laros sprak met Guido Angelozzi, de technisch directeur van Perugia, die Hofs in het duel met AZ bekeek. 'Ze zijn zeer geďnteresseerd in Nicky. Het is nog niet concreet, maar Nicky en ik hebben altijd gezegd dat we met alle geďnteresseerde clubs gaan praten', aldus Laros.

Hofs is komende zomer transfervrij omdat zijn contract afloopt bij de Arnhemmers. De 21-jarige middenvelder is daarmee een gewilde en goedkope speler. 'Perugia hoopt volgend seizoen weer in de Serie A te spelen, met veel jonge spelers die ze later willen doorverkopen aan de grote clubs', legde Laros uit. En in dat profiel past Hofs.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 25-10-2004, 20:27
number9
number9 is offline
Citaat:
Feyenoord hoopt op Braziliaanse verdediger

25/10/2004 18:02

Feyenoord denkt in Brazilië de zo gewenste linksbenige verdediger te hebben gevonden. Dinsdag verwelkomt de Rotterdamse club André Luis Bahia dos Santos, een linksbenige centrale verdediger van Flamengo.
André Bahia, zoals zijn voetbalnaam luidt, meldt zich dinsdag bij technisch directeur Mark Wotte en coach Ruud Gullit. De twintigjarige Braziliaan verblijft twee dagen in Nederland en zal met Feyenoord praten over zijn mogelijke komst per 1 januari 2005, zo verklaart de website van de Rotterdamse club.

'Ik heb hem zien spelen tijdens de wedstrijd Flamengo-Fluminese', vertelt Wotte over de jeugdinternational. 'Hij is basisspeler bij Flamengo, dat uitkomt in de hoogste Braziliaanse divisie, en maakte indruk. Hij komt nu naar Rotterdam voor een nadere kennismaking.'

Vorige week liet André Bahia zich al in de Braziliaanse pers ontglippen dat hij met een Nederlandse club in gesprek was. Maar zowel hij als zijn agent voegde daaraan toe dat hij nog niet van plan was om Flamengo te verlaten.

'Ik haal het niet in mijn hoofd om te vertrekken bij Flamengo. Ik ben basisspeler en voel me erg gelukkig bij deze club en ik denk dat ik mijn ploeg kan helpen te overleven in de Braziliaanse competitie.'

Zondag startte André Bahia in de basis tijdens de derby tegen Vasco da Gama. Rubro Negra verloor met 1-0 en André Bahia moest voortijdig van het veld met een rode kaart. Na de nederlaag neemt Flamengo de negentiende plaats in op de ranglijst van 24 ploegen.
Wat een geruchten allemaal vandaag
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 25-10-2004, 20:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-10-2004 @ 21:05 :
Je vergeet Ramzi
Inderdaad, die ook nog.
En die ene jongen van 19, die Arjan Wisse of zo, die vorig jaar bij Roda uit nog scoorde. Aanvallers genoeg voor AZ lijkt me.
Maja, gister in Studio Voetbal leken Jack, Hugo en Youri aan Co's gezicht al te zien dat Ikedia al gecontracteerd is...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-10-2004, 20:48
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-10-2004 @ 21:23 :
Wat moeten ze met iemand van 31?
Die is misschien nog 1 of 2 jaar goed en daarna takelt die ook af, en krijg je er minder voor terug dan je er voor hebt gegeven.
Ze kunnen beter een jonge spelers aantrekken.
Er wordt steeds geroepen dat er ervaring nodig is en terecht.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 25-10-2004, 21:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
number9 schreef op 25-10-2004 @ 21:26 :
Janssen staat in de belangstelling van Crystal Palace,

jammer als beide spelers weg zouden gaan. Zonder HOfs en Janssen mist Vitesse echt twee grote spelers (in Vitesse begrippen dan)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-10-2004, 22:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-10-2004 @ 18:20 :
ja bij Real hebben ze al genoeg spelers, lijkt me ook niet verstandig wanneer hij dat zou doen, maargoed er komen vast nog wel andere clubs voor hem, want hij is gratis aan het einde van het jaar, ik zal johan plageman eens bellen (TD FC Twente) misschien wil Bommel wel de opvolger van volksheld Rahim worden...
*proest*
das misschien de enige optie waar hij niet tegen kan vallen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.