Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 11:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb altijd ontzettend veel last van die stank, in de zin dat ik er hoofdpijn van krijg als ik daar al een beetje last van heb. Het probleem is dat mijn vriend rookt, dus als we samen op een terrasje zitten en ik heb al lichte hoofdpijn, en hij gaat dan roken, erger ik me daar heel erg aan, omdat ik weet dat ik dan ergere hoofdpijn krijg. Dat heb ik ook met verflucht en parfum.
Als we thuis zijn, gaat hij altijd ergens anders roken, maar als ie dan terugkomt, ruikt ie zo naar rook. Zelfs daar krijg ik dan hoofdpijn van. Het is echt ontzettend vervelend. Ook met uitgaan ofzo heb ik altijd last van mensen die roken, als ik het ruik. Het is dus niet zo dat ik van de rook hoofdpijn krijg, maar van de geur.
Soms rook ik zelf een sigaretje mee, omdat ik toch al last heb. Maar mijn gezondheid is ook belangrijk, bovendien mag je roken niet zomaar combineren met de pil.
Wie heeft dit ook en wie weet een oplossing?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:31
Verwijderd
Ik kan er in feite wel tegen, maar leuk vind ik het niet. Veelal doe ik alsof ik er niet tegen kan en begin ik demonstratief te hoesten
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:39
Desp
Desp is offline
Ik kan niet tegen rook, as of alleen al de geur van cigaretten.. Word ik benauwd van, hoesten, piepen.. Daarom is mijn vader gestopt
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Desp schreef:
Daarom is mijn vader gestopt
Lief van hem! Deden maar meer mensen dat...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:53
A*
Avatar van A*
A* is offline
kheb hier ook ongeveer last van maar dan krijg ik geen hoofdpijn maar word misselijk , van verflucht word ik misselijk, als mn moeder parfum op heeft en we rijden in de auto dan ergens naartoe word ik misselijker van haar dan de auto(kheb wagenziekte en ik kan ook niet tegen de geur van de bekleding van de auto maar die parfum is echt heel erg)
en van roken word ik duizelig en/of misselijk, en het doet pijn aan mn ogen.
gelukkig roken mn ouders niet maar als ik uitga roken dr veel mensen om me heen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik word dr ook misselijk van en hoest me te pletter...als dr es een verjaardag is, dan komen dr allemaal rokers die zich lekker volstouwen met kankerdamp, en ik zit naderhand nog 3 dagen met pijn imme keel en hoest me leeg...daarom is ons huis officieel een no-smoking gedeelte geworden..met bordjs en alles...of ze dr naar luisteren...khoopet..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:13
Desp
Desp is offline
Hier thuis mag niemand roken, alleen bij het balkon. Mijn vriend en ik kunnen allebei dus absoluut niet tegen die rook, en tja, roken maakt de witte muren/plafond smerig gelig.. willen we niet hebben.. Tja, als je dan zo nodig moet roken, dan op het balkon...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:10
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
kep er ook best wel een hekel aan.. ik kan er op zich wel tegen (m'n ouders roken beiden best veel, m'n vader de gehele dag sigaren) maar in een kleine ruimte krijg ik wel last van prikkende ogen enzo, en als m'n ouders in de auto roken word ik nogal misselijk.. blegh stank
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:47
SweetGirly16
SweetGirly16 is offline
Ik heb het ook.last van hoofdpijn,tranende/pijnlijke ogen,loop-neus etc.
Mijn moeder heeft n heel erge vorm.Ze heeft een soort astma en kan absoluut niet tegen rook(en ook niet tegen stof and stuff).Ze moet dan heel veel hoesten enzo.Ook is ze *als ze in een stoffige/rookerige ruimte heeft gezeten*dan vaak maanden dr stem kwijt en ligt ze lang ziek op bed.Ze heeft ook de zwaarste medicijnen en die helpen zelfs nog niet goed. Ze loopt dan ook nog steeds bij het ziekenhuis.Ze kan nooit naar feestjes meer en nog veel meer van dat soort dingen.

Er zijn nu geloof ik ook, nosecaps. Dat zijn 'dingen'die je in je neus kan doen en dan reinigen ze de lucht die je binnen krijgt ofzo..zoiets Dat gaan we binnenkort eens uitproberen...wie weet!Als het zou werken,is dat echt een super-uitkomst
linkjuh> http://www.nosecaps.nl

In huis mag er btw niemand roken en daar houdt iedereen die komt zich dan ook aan*ze moeten wel*.

Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind het irritant, maar ik kan er wel tegen als ik op stap ben. In huiselijke kring wordt het me al snel teveel.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SweetGirly16 schreef:

Er zijn nu geloof ik ook, nosecaps. Dat zijn 'dingen'die je in je neus kan doen en dan reinigen ze de lucht die je binnen krijgt ofzo..zoiets Dat gaan we binnenkort eens uitproberen...wie weet!Als het zou werken,is dat echt een super-uitkomst
linkjuh> http://www.nosecaps.nl
Ik heb gloofik die nosecaps....nooit geprobeert nog....kzal et es aan me moeder vragen of ze ze nou had of niet...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:21
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik kan er echt niet tegen..
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:40
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik kan in principe wel tegen rook... maar ik laat wel merken dat k t vies vind (als dat mogelijk is...k ga niet ff uitgebreid hoesten als mn schoonouders zitten te roken )
maar als iemand op straat een sigaret op steekt wil ik nog wel es overdreven hoesten, is wel geinig hoe die mensen dan pissig worden
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:09
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik kan er niet echt tegen, thuis rookt m'n vader ook en m'n moeder heeft gerookt. M'n moeder is gestopt voor ons en ook voor zichzelf, m'n vader mag alleen nog maar buiten roken

In 'n café ofzo heb ik er heel erg last van, niet echt stank ofzo, maar m'n ogen gaan helemaal tranen

Ik heb geen idee wat je er aan kan doen, in ieder geval even frisse lucht opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:43
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik kan er niet tegen!
het lijkt dan net of ik geen lucht meer krijg ofzo!
erg irri.
maar als ik uit ga kan ik er wel weer tegen!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:43
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Citaat:
zus en zo schreef:
ik kan in principe wel tegen rook... maar ik laat wel merken dat k t vies vind (als dat mogelijk is...k ga niet ff uitgebreid hoesten als mn schoonouders zitten te roken )
Namens mijn ma bedankt

Citaat:
maar als iemand op straat een sigaret op steekt wil ik nog wel es overdreven hoesten, is wel geinig hoe die mensen dan pissig worden [/B]
Vooral als je dat onafgesproken tegelijk doet bij een chago blonde doos
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:00
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Captain schreef:


Namens mijn ma bedankt

geen dank, ik ben gewoon beleefd


Citaat:

Vooral als je dat onafgesproken tegelijk doet bij een chago blonde doos
heheh, k moet nog steeds lachen om die muts


*gaat weg voor er offtopic gezeik komt*
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:27
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
hmzz ik kan er absoluut niet tegen als ze roken als we in de auto zitten. normaal heb ik er nooit zoveel last van maar ik ben al een beetje wagenziek dus als dat er bij komt word ik echt zwaaar misselijk.
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 07:19
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ik krijg er dikwijls tranen van in mn ogen...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:26
TechXP
TechXP is offline
Ik kan er niet tegen. Zeker niet in een benauwde ruimte, dan ga ik zowat van mijn stokje.

Ook gewoon die lucht die bij een roker blijft kleven, ook al rookt deze niet op dat moment.

TechXP
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ik word dr ook misselijk van en hoest me te pletter...als dr es een verjaardag is, dan komen dr allemaal rokers die zich lekker volstouwen met kankerdamp, en ik zit naderhand nog 3 dagen met pijn imme keel en hoest me leeg...daarom is ons huis officieel een no-smoking gedeelte geworden..met bordjs en alles...of ze dr naar luisteren...khoopet..
hebben wij ook thuis, omdat ik er niet tegen kan. iedereen luistert er netjes naar. als ze willen roken gaan ze maar buiten staan en als het slecht weer is, kunnen ze naar de garage. Dan zetten ze de deur open en gaan in de deuropening van de garage staan, vinden ze allemaal best en begrijpelijk.
Oke, de garage stinkt echt HEEL erg, na een verjaardag maar altijd beter als het huis!

En ze hebben ook een hele tijd niet gerookt als ik er bij was, ook bij anderen thuis, doordat ze me een keer hebben zien flauw vallen door sigarettenrook. maar goed, kgeloof dat ze dat wel weer vergeten zijn.... ze denken d'r nog wel vaker aan een extra raampje open te zetten voor mij.

lieve familie
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:09
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
tis zooo goor!! het stinkt echt.
En tis niet alleen slecht voor diegene zelf... maar ook voor mensen die NIET roken! Als je jezelf wilt kwellen... okej.
Maar houd anderen erbuiten.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.