Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 14:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat vindt men van borstvergroting? En dan bedoel ik van A/B naar C, dus geen meloenen ofsow. En een natuurlijke vorm, niet van die ronde plastic bollen. Zeggut maar!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:19
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Ik zie er het nut niet van in.
Als iemand nou cup AA heeft en er écht psychologisch onde lijdt, vooruit dan maar.
Maar je maakt mij niet wijs dat iemand met een B-cup daar echt psychologisch last van heeft.

Hou het maar lekker puur natuur!
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Ik zie er het nut niet van in.
Als iemand nou cup AA heeft en er écht psychologisch onde lijdt, vooruit dan maar.
Maar je maakt mij niet wijs dat iemand met een B-cup daar echt psychologisch last van heeft.

Hou het maar lekker puur natuur!

A/B he.. Dat wil zeggen links B, rechts A... En ik ben 1.75m lang, dus vind ik het niet passen. Denk zelf dat C mooier staat.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:10
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dit is toch het Sexualiteit forum jongens, kom op nou. Wat moet dit hier nou?

Sex -> L&G.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Natuurlijk staat altijd mooier dan kunstmatig. Enige ingreep die ik kan begrijpen is borstverkleining omdat het lichamelijk ongezond is of iets in die richting.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
A/B he.. Dat wil zeggen links B, rechts A... En ik ben 1.75m lang, dus vind ik het niet passen. Denk zelf dat C mooier staat.
B is prima bij 1,75m, volgens mij, hoor. 'k weenie of je het echt voor jezelf of ook voor anderen (jongens?) zou doen? Maar jongens vallen vaak niet eens op heel grote borsten. Verder zijn geen enkele twee borsten gelijk. 'k weet dat het onzekerheid veroorzaakt, twee verschillende borsten, maar vaak valt het jezelf meer op dan een ander. Dt neppe gedoe is volgens mij nog veel irritanter ed btw.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
B is prima bij 1,75m, volgens mij, hoor. 'k weenie of je het echt voor jezelf of ook voor anderen (jongens?) zou doen? Maar jongens vallen vaak niet eens op heel grote borsten. Verder zijn geen enkele twee borsten gelijk. 'k weet dat het onzekerheid veroorzaakt, twee verschillende borsten, maar vaak valt het jezelf meer op dan een ander. Dt neppe gedoe is volgens mij nog veel irritanter ed btw.
Nee, voor anderen doe ik het niet, want ik heb een vriend die kleine borsten mooi vindt. Het is echt puur en alleen voor mezelf, om er zelf gelukkiger van te worden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 17:53
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het niet doen. je kan toch ook wel bh's krijgen met aan de ene kant wat (meer) vulling dan aan de ander ofzo?
Volgens mij zijn dat soort operaties helemaal niet goed voor je.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 19:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, voor anderen doe ik het niet, want ik heb een vriend die kleine borsten mooi vindt. Het is echt puur en alleen voor mezelf, om er zelf gelukkiger van te worden.
Gelukkiger word je, door iets van je leven te maken, met de handvaten en mogelijkheden die je krijgt.

Gelukkiger word je, door zelfverzekerder te worden, te houden van jezelf hoe je bent, inclusief je gebreken.

Gelukkiger word je, door een mooi toekomstbeeld, wakker te worden elke morgen, wetend dat het een mooie dag word, en dat het over een tijdje nog een mooiere dag zal worden.

Borstvergroting zorgt niet voor geluk, borstvergroting zorgt voor genot.

Denise, alle dingen die je in de afgelopen maanden hebben gedaan, zijn misschien bedoelt om je gelukkiger te maken, maar hebben weinig effect gehad. Al die dingen hebben meer voor genot gezorgd dan voor geluk. Je VWO opzeggen bevordert misschien wel voor genot, maar niet zo voor je geluk. Ludo helpt misschien heel goed je te laten genieten, door zijn geld, door andere dingen, maar van wat ik gehoord heb, zal die je niet echt ruimte genoeg geven je gelukkig te laten worden.

Ik weet niet waarom je denkt zo gelukkiger te worden, maar ik denk niet dat je op de goede weg bent, door siliconen te nemen, door radicaal je uiterlijk te veranderen, door je VWO op te zeggen,

Ik snap niet waarom je allemaal zit te doen wat je nu doet. Het is zo zonde, een bloem te zien verwelken, nog voordat ze mooi en groot is gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 20:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Gelukkiger word je, door iets van je leven te maken, met de handvaten en mogelijkheden die je krijgt.

Gelukkiger word je, door zelfverzekerder te worden, te houden van jezelf hoe je bent, inclusief je gebreken.

Gelukkiger word je, door een mooi toekomstbeeld, wakker te worden elke morgen, wetend dat het een mooie dag word, en dat het over een tijdje nog een mooiere dag zal worden.

Borstvergroting zorgt niet voor geluk, borstvergroting zorgt voor genot.

Denise, alle dingen die je in de afgelopen maanden hebben gedaan, zijn misschien bedoelt om je gelukkiger te maken, maar hebben weinig effect gehad. Al die dingen hebben meer voor genot gezorgd dan voor geluk. Je VWO opzeggen bevordert misschien wel voor genot, maar niet zo voor je geluk. Ludo helpt misschien heel goed je te laten genieten, door zijn geld, door andere dingen, maar van wat ik gehoord heb, zal die je niet echt ruimte genoeg geven je gelukkig te laten worden.

Ik weet niet waarom je denkt zo gelukkiger te worden, maar ik denk niet dat je op de goede weg bent, door siliconen te nemen, door radicaal je uiterlijk te veranderen, door je VWO op te zeggen,

Ik snap niet waarom je allemaal zit te doen wat je nu doet. Het is zo zonde, een bloem te zien verwelken, nog voordat ze mooi en groot is gegroeid.

Maak jij je vriendin gelukkiger door haar wijdbeens op internet te demonstreren??? Dacht het toch niet! Bemoei je met je eigen zaken, OK?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 20:39
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
ik kan het wel begrijpen, als iemand zich er lekerder bij voelt, waarom niet?? Als je ongelukkig of onzeker daardoor voelt kan dat je hele leven verpesten, maar ik vind het wel weer een beetje overdreven als je B hebt,
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 20:48
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Moewha.. vindt zo iets eigenlijk maar lelijk..

Enneh.. als zo'n ding kapot gaat.. je wil niet weten wat er met je borsten gebeurt!!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 21:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
love_ya schreef:
ik kan het wel begrijpen, als iemand zich er lekerder bij voelt, waarom niet?? Als je ongelukkig of onzeker daardoor voelt kan dat je hele leven verpesten, maar ik vind het wel weer een beetje overdreven als je B hebt,
Tiz toch echt meer A hoor!!En geloof me, het is geen aanstellerij, ik lijd er wel degelijk onder!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 22:22
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
bedenk je wel even dat borstvergrotingen een garantie hebben van 10 tot 15 jaar (afhankelijk van het soort)

Je kijkt dus aan tegen een 10-jaarlijkse operatie voor de rest van je leven - en dat is als alles *goed* gaat.

Lijkt mij persoonlijk maar niets.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:58
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
als ik eerlijk ben vind ik borstvergroting echt grote onzin. wees gelukkig dat je geschapen bent en helemaal heel bent enzo, jammer dan dat je borsten wat kleiner zijn dan bij sommige andere mensen. wees gelukkig met jezelf. je bent niet verminkt of mismaakt ofzo als je kleinere borsten hebt.

sorry dat ik het misschien een beetje hard zeg, maar dit is nou eenmaal mijn mening.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:07
dystopia
dystopia is offline
Kvind het grote Onzin. Waarom groter? Ik vind kleine borsten juist veel mooier dan van die joekels.

Persoonlijke ruzies vecht je mmaar elders uit -> offtopic reacties verwijderd.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:14
Verwijderd
ik vind dat borstvergroting moet kunnen,maar neit zomaar er moet een goede reden voor zijn.

bijv dat je ene borst geabuteerd is na een behandeling voor borstkanker
je geestelijk heel erg onder lijd dat ze te klein zijn in verhouding ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:21
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik vind dat borstvergroting moet kunnen,maar neit zomaar er moet een goede reden voor zijn.

bijv dat je ene borst geabuteerd is na een behandeling voor borstkanker
je geestelijk heel erg onder lijd dat ze te klein zijn in verhouding ofzo.
ik denk dat je geamputeerd bedoelt?

ja, dan vind ik het ook wel ´logisch´ ofzo, als je dan iets wil dat het weer lijkt of je toch borsten hebt (ik weet niet precies of dat kan ofzo). maar als je gewoon gezond bent en er niets met je borsten ofzo aan de hand is, zou ik het absoluut niet doen (en ook eigenlijk afkeuren).

tuurlijk zijn er uitzonderingen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:23
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
ik denk dat je geamputeerd bedoelt?

ja, dan vind ik het ook wel ´logisch´ ofzo, als je dan iets wil dat het weer lijkt of je toch borsten hebt (ik weet niet precies of dat kan ofzo). maar als je gewoon gezond bent en er niets met je borsten ofzo aan de hand is, zou ik het absoluut niet doen (en ook eigenlijk afkeuren).

tuurlijk zijn er uitzonderingen.

ik zou het denk ik niet afkeuren,mij kan het niet boeien of mensne in zich laten snijden,maar zelf zou ik het pas doen als ik AA had ofzo,maar ik ben breed gebouwd(niet dik maar breed) en dat zou niet staan,dan zou ik er misschien psygisch onder kunnen lijden(onzeker enz)

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:24
scholiertje
scholiertje is offline
'k snap et wel, 'k heb het zelf ook, 't ziet er niet uit... En tis lastig, 'k kan geen normale bh's aan, of ze knellen bij de één of ze lubberen rond de ander...dus dan maar topjes. Maar ik zou dr nooit 1 laten vergroten. Dan nog eerder verkleinen. Al is die grote mooier.
__________________
Niet van LU, maar van scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:49
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Een borstvergroting ... uhm, je houdt daar littekens aan over, dan wil ik wel liever cup AA !
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 11:25
Verwijderd
Je bent pas 17 (way to go om te zeggen, ben ik ook, maargoed), zou tenminste wachten tot je borsten uitgegroeid zijn. *zoekt in ander topic* Tot je 22e dus. 't Is sowieso niet goed om je borsten te vergroten als ze nog kunnen groeien, wat gebeurt er dan met die siliconen?
Ik wil het denk ik niet eens weten *ril*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:13
Rhinus
Rhinus is offline
Wanneer gaan vrouwen eens in zien dat mannen niet verliefd worden op borsten en dat kleine bortsen vaak erg mooi zijn!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Wanneer gaan vrouwen eens in zien dat mannen niet verliefd worden op borsten en dat kleine bortsen vaak erg mooi zijn!
Ze zegt toch dat ze het voor zichzelf wil... Ik kan me voorstellen dat je graag minstens B wil hebben (ik ook), of jongens er nou op vallen of niet. Je wilt toch een beetje verhoudingen en vormen hebben, en het staat gewoon mooier in truitjes en zo...
En toch wil ik geen siliconen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:26
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ze zegt toch dat ze het voor zichzelf wil... Ik kan me voorstellen dat je graag minstens B wil hebben (ik ook), of jongens er nou op vallen of niet. Je wilt toch een beetje verhoudingen en vormen hebben, en het staat gewoon mooier in truitjes en zo...
En toch wil ik geen siliconen
Owh, ik las alleen de 1e post. Daarna gaf ik al antwoord. Ik zal het NOOIT meer doen. Voortaan zal ik eerst alles lezen .

Maar ik moet zeggen dat soms silliconen borsten erg mooi zijn. Ik heb er geen problemen mee. Maar kleinere borsten waardeer ik ook zeer. Vrouwen zijn altijd mooi!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Vrouwen zijn altijd mooi!
En wie zijn wij om dat te ontkennen...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 00:17
vanilla
vanilla is offline
zit er echt zo veel verschil tussen je borsten??

ik ben bijna 180 lang en heb ook cub B??? en ik vind 't mooi wil echt niet groter!?? lijk je dik door joh door dikke borsten. bah
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 11:22
luvgirl
luvgirl is offline
Hey Vampiria!

Ik heb hetzelfde probleem als jou en ik baal er steeds meer van, dus ik zit er ook over te denken om ooit een borstvergroting te laten doen. En dat is niet omdat ik perse grotere borsten wil maar omdat ik wil dat ze even groot zijn, niet dat er een cupmaat verschil in zit. Dus ik snap je echt helemaal meid!
__________________
Luv ya hon!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 11:25
Kippetje
Avatar van Kippetje
Kippetje is offline
Siliconen zijn eng! Zelf heb ik ook vrij kleine borsten en omdat ik toch best lang (1.81) en best ronde vormen heb vind ik het zelf ook niet zo mooi lijken. Maar om nou siliconen erin te gaan stoppen, nee dank je
__________________
We all share the same air
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 10:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ze zegt toch dat ze het voor zichzelf wil... Ik kan me voorstellen dat je graag minstens B wil hebben (ik ook), of jongens er nou op vallen of niet. Je wilt toch een beetje verhoudingen en vormen hebben, en het staat gewoon mooier in truitjes en zo...
Wij begrijpen elkaar!!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 10:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
vanilla schreef:


lijk je dik door joh door dikke borsten. bah
Ik ben echt superdun, dus ik denk nie dak door cup C dik lijk...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 10:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
luvgirl schreef:
Hey Vampiria!

Ik heb hetzelfde probleem als jou en ik baal er steeds meer van, dus ik zit er ook over te denken om ooit een borstvergroting te laten doen. En dat is niet omdat ik perse grotere borsten wil maar omdat ik wil dat ze even groot zijn, niet dat er een cupmaat verschil in zit. Dus ik snap je echt helemaal meid!
Dankjewel!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Wij begrijpen elkaar!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik ben echt superdun
Denk je dat C je dan 'staat'?

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:51
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Denk je dat C je dan 'staat'?
Ja, daar zat ik ook al aan te denken..Dan denken alle jongens juist: NEP!!!!...Wil je dat dan?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 14:41
HoñeY
HoñeY is offline
Ik vind het wel mooi, ik ken ook wel wat mensen in mijn omgeving die siliconen of haartransplantatie ofzo hebben waarvan verder niemand het weet.Als je gewoon B of C doet, moet kunnen. Als je er zelf beter door gaat voelen, en je er 100% achter staat, lekker doen dan. Fuck wat de rest denkt, toch?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Denk je dat C je dan 'staat'?

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (14-03-2002).]
Ja.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Paige schreef:
Citaat:
Leonoor schreef:
Denk je dat C je dan 'staat'?
Ja, daar zat ik ook al aan te denken..Dan denken alle jongens juist: NEP!!!!...Wil je dat dan?
Wat boeit mij 't nou wat 'alle jongens' denken? Ik heb een vriend hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Ik vind het wel mooi, ik ken ook wel wat mensen in mijn omgeving die siliconen of haartransplantatie ofzo hebben waarvan verder niemand het weet.Als je gewoon B of C doet, moet kunnen. Als je er zelf beter door gaat voelen, en je er 100% achter staat, lekker doen dan. Fuck wat de rest denkt, toch?
Precies, zo is het eigenlijk ook! Thx!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Precies, zo is het eigenlijk ook! Thx!
Je moet idd doen wat je zelf wil, maar zou alsnog wachten tot je helemaal uitgegroeid bent
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:13
Lau^liev!
Lau^liev! is offline
ooit van push-up bh's gehoord

Mja, je moet het maar zelf weten wat je wilt, doe wat je niet laten kunt.
Trouwens, je vraagt hier wat anderen zouden doen als zij jou waren, maar als iemand een andere mening dan jou erover heeft, ga je er fel tegenin..
als ik het goed begrijp weet je toch al zeker wat je wilt..

mja ik weet het, ben vaag
__________________
*Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Denk je dat C je dan 'staat'?

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (14-03-2002).]
tuurlijk staat het

waarom moet je dun zijn en staan dan kleine tieten en als je dik bent staat dan dikke tieten
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:26
HoñeY
HoñeY is offline
Hey ja je moet wel wachten tot je uitgegroeid bent, en let goed op waar je het laat doen, een goede kliniek. Want een van die mensen die ik ken heeft dat gedaan 20 jaar terug ofzo, en 2 jaar terug was er eentje opengegaan whatever, hadden ze niet goed erin gezet, ze hebben het in het ziekenhuis weer kunnen fixen. Maar uhm die "kliniek" die dat had gedaan zo hebben ze noiit meer terug kunnen vinden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid litteken
thinky
16 09-09-2004 18:42
Lichaam & Gezondheid Siliconen.
De Veroorzaker
7 04-04-2004 09:55
Lichaam & Gezondheid Littekens
xMelissax
21 15-03-2004 15:16
Seksualiteit [Siliconen of echt] Wat zie je het liefst
Rugbuksnuffer
61 28-07-2003 22:14
Software & Hardware ?! k weet niet of t hier thuis hoort maar t is iig hard :p
Dreamzilla
5 22-12-2002 11:52
Seksualiteit ballonborsten
Verwijderd
115 31-05-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.