Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2013, 14:53
Verwijderd
Ik krijg het in de zomer in Nederland best wel snel warm, net als vandaag was in de stad en ik had het al snel warm daarom heb ik ook best wel een hekel aan de zomer en zon in Nederland, word er kort af van kan mensen heel snel irri vinden, en dat ik snel weg wil, en niet op 1 plek blijven staan in de zon.. ook niet in de schaduw. Wil eigelijks wel weten waar het vandaan komt, en wat ik er aan kan doen, fijn is het niet echt.
Daar in tegen kan ik best wel goed tegen kou van ijspacks of koude blikjes.. als ik zoiets tegen me gezicht aan krijg vind ik het wel lekker, terwijl veel het te koud vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:10
OVAP
OVAP is offline
Ik denk dat het gewoon "tussen je oren zit" dus niet te veel aandacht aan geven. Ik zou het een weekje aankijken als je er geen aandacht aan schenkt kijken wat er van gekomen is.

p.s. Dit is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:12
Verwijderd
Ik weet zeker dat het niet tussen me oren zit, als ik het voel voel ik het toch?
wel of geen aandacht
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat je een flesje water bij je hebt zodat je als je t warm hebt gewoon even wat kunt drinken om af te koelen.

Als je denk dat er een oorzaak is waardoor je het zo snel warm krijgt (heb je overgewicht? kleed je je in bepaalde synthetische stoffen die niet ademen?)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:29
Verwijderd
Het is trouwes zo als de zon even weg is is alles beetje goed, maar dan komt die weer terug dan heb ik het weer warm..

Geen overgewicht, had maar paar jaar terug, geen idee of me kleding synthetische is..

Het is trouwens ook niet zo dat ik veel zweet, heb wel eens water bij me gehad maar hielp niks.. raak door het weer ook niet moe ofzo.

Laatst gewijzigd op 05-05-2013 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:53
Verwijderd
Ik herken je probleem, maar weet zelf helaas ook niet waar het vandaan komt. Ik kan het zelfs in de winter als ik door de sneeuw loop nog zo warm hebben dat ik er niet goed van word. Mijn oplossing in de zomer is dan ook om zoveel mogelijk de schaduw op te zoeken, altijd wat water bij je te hebben, dunne, luchtdoorlatende kleding te dragen en sinds vorige zomer heb ik ook altijd een klein ventilatortje dat op batterijen werkt in mijn broekzak. Verder leg ik soms ook mijn kleding even in ijskoud water voordat ik het aantrek, het droogt toch vanzelf en werkt ondertussen lekker verkoelend. Het is vervelend, maar ik denk dat er verder weinig aan te doen is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 17:02
Verwijderd
Ik heb het ook, is weinig aan te doen. Je kunt misschien verhuizen naar Scandinavië. En je minder druk maken over alles wat je al dan niet voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 17:26
Verwijderd
Dan ga je lekker niet in de zon staan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik herken je probleem, maar weet zelf helaas ook niet waar het vandaan komt. Ik kan het zelfs in de winter als ik door de sneeuw loop nog zo warm hebben dat ik er niet goed van word. Mijn oplossing in de zomer is dan ook om zoveel mogelijk de schaduw op te zoeken, altijd wat water bij je te hebben, dunne, luchtdoorlatende kleding te dragen en sinds vorige zomer heb ik ook altijd een klein ventilatortje dat op batterijen werkt in mijn broekzak. Verder leg ik soms ook mijn kleding even in ijskoud water voordat ik het aantrek, het droogt toch vanzelf en werkt ondertussen lekker verkoelend. Het is vervelend, maar ik denk dat er verder weinig aan te doen is.
Dat heb ik beetje op de fiets,

@ mutant, dan ga ik liever naar Suriname of Curacao, als ik daar ben ken ik er wel tegen

@ reverend, jij geeft slecht advies.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 18:22
Verwijderd
Dan verhuis je naar daar.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:00
Verwijderd
Daar gaat het niet om.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:39
Verwijderd
wat wil je nou precies horen? er is niks aan te doen behalve wat hier al is gezegd: blijf uit de zon, drink veel water, verhuis naar een ander oord.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
wat wil je nou precies horen? er is niks aan te doen behalve wat hier al is gezegd: blijf uit de zon, drink veel water, verhuis naar een ander oord.
Dat. En dat zodra je kleine teen prikt of je elleboog jeukt dat je een oorzaak komt zoeken hier. Hou eens op met jezelf op te naaien over kleine dagelijkse ongemakken die iedereen heeft. Dan heb je het ook misschien wat minder warm.
En dat je er niemand anders over hoort is omdat niemand anders er zoveel aandacht aan besteedt of de moeite waard vindt om überhaupt aan te halen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:49
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
nou haaruitval is ook normaal.. je kan toch zelf wel inschatten wat een topic waard is en wat niet..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:52
Snickers
Avatar van Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Kan wel op slot want aan jullie advies heb ik ook niks.

Nu natuurlijk de reactie 'waarom maak je dan topic'
nou omdat ik wel wat meer van verwacht had..
Wat is nu precies jou vraag?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Kan wel op slot want aan jullie advies heb ik ook niks.

Nu natuurlijk de reactie 'waarom maak je dan topic'
nou omdat ik wel wat meer van verwacht had..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 21:24
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
waar is de 'vind ik leuk' knop
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 21:51
Snickers
Avatar van Snickers
Snickers is offline
Citaat:
waar is de 'vind ik leuk' knop

Facebook?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 00:20
Verwijderd
Verhuis naar de Noordpool
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 17:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
In het kader van deugden aanleren dan maar: vanaf nu ontopic reageren aub.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Crosby, Stills, Nash & Saai #550
Verwijderd
500 15-03-2009 14:03
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122
Verwijderd
491 01-03-2008 09:55
Software & Hardware Temperatuur van mijn CPU - is dit ernstig?
Severus
33 02-05-2007 22:46
Software & Hardware [Algemeen] MP3 speler snel warm
fib
5 04-08-2004 14:31
De Kantine Is warm weer ook perse mooi weer?
Paris
88 12-06-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.