Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 21:00
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 21:59 :
Spelleider die spamt?
Ja, stel je voor. Dat jij het topic niet vol kunt spammen!
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Advertentie
Oud 18-04-2006, 21:01
Verwijderd
Ik ben een speler, dus ik mag
Oud 18-04-2006, 21:03
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tink* schreef op 18-04-2006 @ 21:46 :


Ik blijf bij mijn theorie dat ik jou en TRA verdacht vind.
Waarom dat nu weer?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 18-04-2006, 21:04
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nu al dood Nouja, kan ik iig al m'n theorieen posten en dan gelooft iedereen mij omdat ik sowieso geen weerwolf ben
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 18-04-2006, 21:10
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 22:01 :
Ik ben een speler, dus ik mag
Naja, zelfs de dood houd je niet tegen.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 18-04-2006, 21:15
Verwijderd
stoppen met spammen nu, pagina vier alweer (we mogen een uitgelopenspel toch wel afmaken?, desnoods op onzin)
Oud 18-04-2006, 21:38
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
En nu niet meer spammen.
ok, ok, ik stop ook....


ga hier maar verder:
spamtopic weerwolfspel
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-04-2006, 19:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het was nacht: meerstad was in een diepe slaap verzonken. De straten en steigers waren verlaten. Althans, zo leek het….
De vloek van de Mond van Sauron was in werking getreden: in drie huizen vond een verschrikkelijke transformatie plaats. In drie huizen knaagde de honger. De honger naar mensenvlees… De weerwolven gingen op pad!
Ze ontmoetten elkaar op het grote plein, en van daar uit gingen ze naar het huis dat ze hadden uitgekozen. Toen de grootste weerwolf echter de deur wou inbeuken, botste hij op een onzichtbaar schild! De wolf krijste van de pijn terwijl zijn vacht verschoeid werd. De andere twee wolven jankten en huilde naar de maan, Ook zij konden geen stap verzetten.
Van al dat gekrijs, gejank en gehuil waren er echter meerdere dorpelingen wakker geworden. Vanuit meerdere plekken in meerstad werd er op een hoorn geblazen, en de drakengarde luidde de grote alarmbel. Meteen kwamen verschillende dorpelingen van de militie hun huis uit, gewapend met een pijl en boog. Ook de lijfwachten van Koning Brand gingen de straat op. De grote alarmbel was namelijk bedoeld om het dorp te waarschuwen als er een draak aanviel!
De weerwolven hadden snel door dat ze zo’n grote overmacht van goed getrainde soldaten niet aan konden, en ze kozen eieren voor hun geld en gingen er vandoor. Dat wordt vannacht zonder eten naar bed voor de wolfjes!


Deelnemers:
1) Saarah
2) Hanneke (dorpeling)
3) Misti
4) TRA
5) Tink*
6) professor2
7) Mr Soija
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14) Severus
15) Flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten


De dorpelingen zijn weer aan de beurt: jullie hebben tot morgenavond 20:00 uur de tijd...

by the way: verdachtmakingen en zo mogen gewoon gepost worden hoor
Als er maar niet zoveel offtopic gespamt wordt.
Dat topic op onzin was een grapje! Had niet verwacht dat dat zo serieus genomen werd..
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-04-2006, 19:03
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ja!

Ik ga deze keer voor Tink* stemmen, ik heb een groot gevoel dat zij weerwolf is!
En deze keer geen gelijkspel!
__________________
Soija.nl
Oud 19-04-2006, 19:10
Verwijderd
voor de stemronde van 20 april
Mn verdachtenlijst:
  • TRA Niet gezegd wie gestemd
  • professor2 Niet gezegd wie gestemd
  • drilboor sjakie Niet gezegd wie gestemd
  • Sjoerd Niet gezegd wie gestemd
  • Yerli Niet gezegd wie gestemd * Achteraf nog snel een naam, om minder verdacht te worden
  • Tink* Niet gestemd op Severus, dus mss wilde ze voorkomen door de mand te vallen, als stemverzuimster.
  • Severus Als zij tot de wolven hoort, is het logisch dat Hanneke is gegeten, uitgaande van het fiet dat Han en Sev de genomineerden waren. Maar mss doorzagen de weerwolven dit, en hebben ze op de minstverdachte gestemd.
  • flyaway Ze doet erg haar best om mij op te verdenken. Maar dat zegt nog niet veel, het staat iig genoteerd.

Han mss moeten we vanaf nu gegevens/notities uitwisselen. Mss ga ik weer snel dood, dus dan hebben we alle tijd.



Ik ga ervan uit dat de wolfsbane is gekozen. Dit houdt in dat wrs één van de niet-verdachten (mijn lijst + ik - flyaway) de wolfsbane is. Want de wolven stemmen natuurlijk niet op verdachten. Dus één van de volgenden is de wolfsbane (hoogstwaarschijnlijk).

Deelnemers:
1) Saarah
2)
3) Misti
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14)
15) Flyaway

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 19:16.
Oud 19-04-2006, 19:15
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 20:10 :
voor de stemronde van 20 april
Mn verdachtenlijst:
  • Tink* Niet gestemd op Severus, dus mss wilde ze voorkomen door de mand te vallen, als stemverzuimster.

Juist daarom vind ik het verdacht... Eerst zeggen dat ze op Severus zou stemmen, dan zag ze dat het gelijkspel zou zijn, dus zouden diegene die op Severus gestemd hebben zowiezo verdacht zijn omdat zij met 1 meer waren, en dan zou zij dus ook verdacht zijn... We moeten zowiezo gelijkspel vermijden...

En daarbij heb ik mijn stem al uitgebracht, op Tink* dus
__________________
Soija.nl
Oud 19-04-2006, 19:20
Verwijderd
Wacht, Tink* heeft niet gezegd letterlijk dat ze ging stemmen op Severus. Maar ons vriendenclubje ging ervan uit dat ze op Severus zou stemmen. Maar sowieso raar, dat zei als enige al iemand verdacht vond, TRA wel te verstaan.
Oud 19-04-2006, 19:23
Saarah
Saarah is offline
Ik weet nog niet goed op wie ik moet stemmen, ik ga nog even afwachten wat de rest gaat doen, om weer een gelijkspel te vermijden...
Oud 19-04-2006, 19:25
Verwijderd
Misti, wrom stem je eigenlijk al zo vroeg, zonder de theorieen en speculaties af te wachten? Je bent geen verdachte hoor, nog niet, maar ik noteer dit wel.
Oud 19-04-2006, 19:25
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 20:20 :
Wacht, Tink* heeft niet gezegd letterlijk dat ze ging stemmen op Severus. Maar ons vriendenclubje ging ervan uit dat ze op Severus zou stemmen. Maar sowieso raar, dat zei als enige al iemand verdacht vond, TRA wel te verstaan.
Ooh, daar ging ik wel van uit Maar ik heb toch al gestemd, en ik vind het zowiezo verdacht, en wie weet heb ik wel gelijk
__________________
Soija.nl
Oud 19-04-2006, 19:26
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 20:25 :
Misti, wrom stem je eigenlijk al zo vroeg, zonder de theorieen en speculaties af te wachten? Je bent geen verdachte hoor, nog niet, maar ik noteer dit wel.
Omdat ik vrij zeker van mijn stuk ben
__________________
Soija.nl
Oud 19-04-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 19-04-2006 @ 20:26 :
Omdat ik vrij zeker van mijn stuk ben
Ziener? Je verdacht haar al, had besloten al op haar te stemmen, als ze het was. En je vroeg dus om haar functie (als je ziener bent, heb je zeker haar functie gevraagd), om dan op haar te kunne stemmen, als ze het was.
Vrij zeker van je zaak.

*genoteerd*



EDIT
Citaat:
Misti schreef op 19-04-2006 @ 20:29 :
Je zou me beter geloven

EDIT Tink staat op nummer 1 verdachtenlijst.

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 19:44.
Oud 19-04-2006, 19:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 20:20 :
Wacht, Tink* heeft niet gezegd letterlijk dat ze ging stemmen op Severus. Maar ons vriendenclubje ging ervan uit dat ze op Severus zou stemmen. Maar sowieso raar, dat zei als enige al iemand verdacht vond, TRA wel te verstaan.
Ja dat bedoel ik maar. Ik heb niet gezegd dat ik dat zou doen. Ik vroeg wat iedereen ging stemmen en later bleek dus dat al gespeculeerd werd dat ik ook maar zou stemmen wat zij deden. En ik blijf er nog steeds bij dat mijn gevoel klopt, bij TRA dan. Dus ik stem op hem.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-04-2006, 19:37
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 20:32 :
Tovenaar? Je verdacht haar al, had besloten al op haar te stemmen, als ze het was. En je vroeg dus om haar functie (als je tovenaar bent, heb je zeker haar functie gevraagd), om dan op haar te kunne stemmen, als ze het was.
Vrij zeker van je zaak.

*genoteerd*



EDIT
Een tovenaar beschermt de anderen, kan geen functies opvragen toch? De ziener kan functies opvragen

*edit* En nu gaan de weerwolven denken dat ik de ziener ben en gaan ze me opeten
__________________
Soija.nl

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 19:41.
Oud 19-04-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 19-04-2006 @ 20:37 :
Een tovenaar beschermt de anderen, kan geen functies opvragen toch? De ziener kan functies opvragen

*edit* En nu gaan de weerwolven denken dat ik de ziener ben en gaan ze me opeten
Ik doel op ziener, en mss probeer je jezelf slechts vrijtespreken
Oud 19-04-2006, 20:18
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 20:42 :
Ik doel op ziener, en mss probeer je jezelf slechts vrijtespreken
En mss ben jij wel een weerwolf

Nee, ik wil maar zeggen dat als je denkt dat iemand de ziener zou zijn, je dat niet zo opvallend moet zeggen, want de weerwolven willen natuurlijk de ziener en de tovenaar er zo snel mogelijk uit.

Tenzij je zelf weerwolf bent natuurlijk! Maar dan zou er gn gelijkspel geweest zijn... Tenzij iemand die zei op Hanneke te stemmen ook wolf was natuurlijk...

Ik laat me echt veel te veel meeslepen door dit spel
__________________
Soija.nl
Oud 19-04-2006, 20:37
professor2
professor2 is offline
als je ziener bent is het toch het slimste dat hardop te vertellen
als de tovenaar je dan gewoon altijd beschermt blijf je beschermt tot e tovenaar perongeluk word opgegeten
Oud 19-04-2006, 21:05
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Zet hem op prof
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 19-04-2006, 21:19
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 19-04-2006 @ 21:37 :
als je ziener bent is het toch het slimste dat hardop te vertellen
als de tovenaar je dan gewoon altijd beschermt blijf je beschermt tot e tovenaar perongeluk word opgegeten
Komt op mn mss-een-tovenaar-lijst ja ik maak van alles een aantekening, want terugzoeken is zo kut
Oud 19-04-2006, 21:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik twijfel tussen Mr Soija of Tink*.
Oud 19-04-2006, 22:32
professor2
professor2 is offline
de vraag is zou het voordelig zijn om te zeggen da tje ziener bent om de veschermt te zijn
dan word uit eindelijk de tovenaar perongeluk een keer opgegeten
en ben je alsnog dood
maa rje kan ook perongeluk de wolven doden gewoon door raden
alleen las iedereen zogenaamd een ziener is heb je er alsnog niets aan

mmm dan zou het toch het voordeligst zijn om niet zogenaamd te zeggen da tje ziener bent
dusn ozu een tovenaar er ook vanuit meoten gaand at degene die zegt da tie ziener is de waarheid spreekt

vooral omdat de kansen voor succes van de dorpelingen toenemen
als hij de waarheid spreekt

oh maar een wolf kan natuurlijk ook zeggen da tie een ziener is
mmm
speltheoretisch ben ik nog niet helemaal uit ik ga morgen even kansberekening doen
Oud 20-04-2006, 08:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als je jezelf voordoet als ziener moet je inderdaad wel kunnen vertrouwen op de tovenaar voor bescherming. Als de tovenaar wordt uitgeschakeld is het sowieso over voor de ziener. Het is nog moeilijk om te zeggen wat de slimste tactiek is. Ik denk dat het het handigst is om het iig niet meteen in het begin prijs te geven. Maar aan de andere kant, hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat 1 van beiden wordt uitgeschakeld. Lastig..

Citaat:
Ik ga ervan uit dat de wolfsbane is gekozen.
Hoe weet je dat zo zeker?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-04-2006, 08:44
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 20-04-2006 @ 09:21 :
Als je jezelf voordoet als ziener moet je inderdaad wel kunnen vertrouwen op de tovenaar voor bescherming. Als de tovenaar wordt uitgeschakeld is het sowieso over voor de ziener. Het is nog moeilijk om te zeggen wat de slimste tactiek is. Ik denk dat het het handigst is om het iig niet meteen in het begin prijs te geven. Maar aan de andere kant, hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat 1 van beiden wordt uitgeschakeld. Lastig..



Hoe weet je dat zo zeker?
Weet ik nioet zeker, ik ga er van uit, veel groter kans.

Het maakt echt niet uit of bekend is wie de ziener is, want de weerwolven kunnen verschillende tactieken kiezen, en we hebben echt nauwelijks iets aan een ziener, als we zn functie niet kennen

*staat genoteerd*een btrokkene zou eerder reageren, dus gewoon een onschuldig aantekeningetje in het lijstje van tovenaar, wolfsbane, weerwolf (ziener niet)

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 08:49.
Oud 20-04-2006, 09:05
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ga voor Mr. Soija
Oud 20-04-2006, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 20-04-2006 @ 10:05 :
Ik ga voor Mr. Soija
Ik ga voor Tink
Oud 20-04-2006, 12:40
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Woow, zijn sommige hier echt heeeeel actief of kijk ik gewoon te weinig bij dit spel
Naja, ik weet eigenlijk nog niet wie ik nou verdacht vind. Aan de ene kant Tink* maar dat komt door al die verdachtmakingen van Mr. Soija wat hem voor mij ook wel verdacht maakt

En dan hebben we Misti nog die vrij snel al zeker is van haar standpunt om te stemmen..

Voor de rest valt er over de andere spelers niet zo heel veel te zeggen aangezien die ook niet heel erg veel posten..
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 20-04-2006, 13:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik ga denk ik ook voor tink
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-04-2006, 13:04
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ja, sommige zijn heel actief denk ik.
Maar ben op het moment ook wel erg druk met school dus heb niet de hele dag de tijd om allemaal speculaties neer te zetten.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 20-04-2006, 13:04
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Mr Soija heeft zodanig veel invloed op het spel, dat het mss wel verstandig is om hem er uit te stemmen. Dan wordt zijn functie bekend en weet je tenminste wat je aan al zijn theoriën hebt. Nu kan hij evengoed weerwolf zijn en mensen op verkeerde sporen zetten.
Het gaat er hem niet om of hij al dan niet verdacht is. Het is enkel een tactische zet in het spel: zekerheid krijgen over de functie van iemand die veel post. En ik denk niet dat dat in de kaart van de weerwolven spelen is, want ze kunnen zich dan ook niet meer verbergen achter één of andere theorie die anderen verdachtmaakt..
En theoriën spuien en lijstjes bijhouden kun je evengoed als je dood bent, toch?
__________________
mohowzeg

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 13:07.
Oud 20-04-2006, 13:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tejay schreef op 20-04-2006 @ 14:04 :
Mr Soija heeft zodanig veel invloed op het spel, dat het mss wel verstandig is om hem er uit te stemmen. Dan wordt zijn functie bekend en weet je tenminste wat je aan al zijn theoriën hebt. Nu kan hij evengoed weerwolf zijn en mensen op verkeerde sporen zetten.
Het gaat er hem niet om of hij al dan niet verdacht is. Het is enkel een tactische zet in het spel: zekerheid krijgen over de functie van iemand die veel post. En ik denk niet dat dat in de kaart van de weerwolven spelen is, want ze kunnen zich dan ook niet meer verbergen achter één of andere theorie die anderen verdachtmaakt..
En theoriën spuien en lijstjes bijhouden kun je evengoed als je dood bent, toch?
Ik vind dat je daar een goed punt hebt. Hij post wel allerlei theorieën, maar hij kan evengoed een wolf zijn. Ik vind het wel riskant dat, als hij een wolf is, dat hij mensen dusdanig beïnvloedt dat ze ook op dorpelingen (niet zeker natuurlijk maar mocht hij een wolf zijn dan wel) te gaan stemmen, hij wilde mij ook al overtuigen en doet dat misschien ook bij anderen. Dat zou dan wel een sterke leiderswolf zijn, maar zin theorieën kunnen natuurlijk ook gewoon echt speculaties zijn, maar wat dat betreft kunnen we misschien het zekere voor het onzekere nemen. Ik heb al gestemd, maar ik kijk wel even wie er nu uitgaat (misschien ikzelf wel aan de reacties te zien ) of wie wordt opgegeten en dan kan ik eventueel op Soija stemmen, volgens mij wordt het tijd dat we goed samen gaan werken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-04-2006, 14:47
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Eerlijk gezegd vind ik Mr. Soija ook wel verdacht, al was het maar omdat hij zo ijverig theorieën zit te spuien. Misschien om de aandacht van zichzelf af te leiden? Wie weet. Maar hij lijkt me eerder gewoon een enthousiasteling, want bij het vorige spel was hij dat ook.

Hmm, ik twijfel. Misschien kunnen we beter op zo'n stil persoon stemmen; het kan best zijn dat er eentje tussenzit die zich als weerwolf lekker van alle aandacht ontrekt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 20-04-2006, 15:08
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Mr Soija is echt verdacht ja, maar als we op hem stemmen dan kunnen er twee dingen uitkomen:
of hij is een weerwolf
of hij is geen weerwolf

Daar kunnen we toch ook wat mee? mij lijkt het heel handig dat hij zo actief is (overduidelijk dat hij er deze keer in wil blijven, maar dat terzijde, iedereen wil dat). Als je zo zijn theorieen bekijkt, kan je die uit twee opzichten bekijken. De ene kan dan een stuk logischer lijken dan de ander, maar je kan dus met allebei rekening houden.
Het is dus niet handig om zo'n handig persoon gelijk eruit te stemmen, ookal is hij verdacht. Hij kan er altijd nog uit gestemd worden, toch?

En dat Tink-Hanneke gebeuren, als Tink eruit was gegaan was Hanneke verdacht geweest, ze moesten gewoon iemand kiezen.

Maar toch vind ik allebei verdacht, ik zie nog even wat de rest zegt voor ik stem.
Oud 20-04-2006, 15:08
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
@ Severus:
Ja, waarschijnlijk zit er wel een stille wolf bij. is meestal zo. Maar om die eruit te krijgen moet je geluk hebben. In deze fase van het spel spreek je beter met de dorpelingen af om samen te stemmen op iemand die verdacht wordt. Zoniet wrijven de wolven zich enkel in de han.. poten. Ze hebben niet liever dat er verdachte dorpelingen rondlopen.
Ook al worden de eerste rondes enkel dorpelingen opgehangen, zolang ze verdacht waren is dat in het voordeel van de dorpelingen, de weerwolven komen dan vanzelf uit hun hol.
__________________
mohowzeg
Oud 20-04-2006, 15:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-04-2006 @ 09:44 :
Weet ik nioet zeker, ik ga er van uit, veel groter kans.
Die kans is niet groter, de kans dat diegene op wie de wolven stemmen wolfsbane is is namelijk 1/15 en de kans dat diegene op wie de wolven stemmen beschermt si is ook 1/15. (Als je nog met 15 mensen zou spelen tenminste.)
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 20-04-2006, 15:28
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik verdenk Soija eigenlijk niet, omdat hij gewoon hetzelfde doet als hoe hij vorige keer deed, nouja alleen dan nog iets meer misschien. Maar, nu misschien nog niet maar later zeker wel, is het ook zo dat hij niet dorpelingen kan gaan beschuldigen, zolang zij gewoon de waarheid spreken. En dan valt hij toch wel als weerwolf (al zou hij dat zijn) door de mand. Dus beter hem er nog inlaten, denk ik.

Ik verdenk Severus, maar daar heb ik geen reden voor, meer een gevoel. En Misti is inderdaad wel heel zeker van haar zaak.

Soija, kan je me niet even je 'aantekeningenlijstje' pm'en?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 20-04-2006, 15:29
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Hanneke en Mr Soija zouden een mooi weerwolvenkoppel zijn voor een volgend spelletje.
__________________
mohowzeg
Oud 20-04-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 20-04-2006 @ 16:25 :
Die kans is niet groter, de kans dat diegene op wie de wolven stemmen wolfsbane is is namelijk 1/15 en de kans dat diegene op wie de wolven stemmen beschermt si is ook 1/15. (Als je nog met 15 mensen zou spelen tenminste.)
Ah jij denkt op zo'n manier,
de kans dat weerwolven en tovenaar opzelfde persoon stemmen is kleiner.
Oud 20-04-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 20-04-2006 @ 16:28 :
Ik verdenk Soija eigenlijk niet, omdat hij gewoon hetzelfde doet als hoe hij vorige keer deed, nouja alleen dan nog iets meer misschien. Maar, nu misschien nog niet maar later zeker wel, is het ook zo dat hij niet dorpelingen kan gaan beschuldigen, zolang zij gewoon de waarheid spreken. En dan valt hij toch wel als weerwolf (al zou hij dat zijn) door de mand. Dus beter hem er nog inlaten, denk ik.

Ik verdenk Severus, maar daar heb ik geen reden voor, meer een gevoel. En Misti is inderdaad wel heel zeker van haar zaak.

Soija, kan je me niet even je 'aantekeningenlijstje' pm'en?
Dan moet ik eerst ff aantekeningen op de pc zetten, en nu heb ik het ff druk.

@Tink, jij wordt steeds maar verdachter. Iig ga ik stemmen op Tink. Jullie vooral stemmen wat volgens jullie juist is. En Ja Teejay, ik blijf gewoon mn theorieen posten , maar mij gebruiken daarvoor is
Oud 20-04-2006, 15:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-04-2006 @ 16:40 :
Ah jij denkt op zo'n manier,
de kans dat weerwolven en tovenaar opzelfde persoon stemmen is kleiner.
Nee hoor. De wolfsbane is een willekeurig persoon net als diegene die beschermt wordt.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 20-04-2006, 15:44
Verwijderd
Oh, teejay dat had ik nog niet door van jou , heb een nwe theorie, maar te laat om nu nog de stemmen te beinvloeden, dus dat wordt na de weerwolfsmaaltijd. *onthoudt onthoudt onthoudt*
Oud 20-04-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 20-04-2006 @ 16:43 :
Nee hoor. De wolfsbane is een willekeurig persoon net als diegene die beschermt wordt.
beschermD
Ja daar heb je gelijk in, eigenlijk heeft mijn kansbereking niet te maken met dat, eerder met iets anders. Maar punt blijft, kans blijft dat ze wolfsbane zijn.
Oud 20-04-2006, 15:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
wat is wolfsbane?
Oud 20-04-2006, 15:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-04-2006 @ 16:48 :
beschermD
Ja daar heb je gelijk in, eigenlijk heeft mijn kansbereking niet te maken met dat, eerder met iets anders. Maar punt blijft, kans blijft dat ze wolfsbane zijn.
Beschermd, ja
Net zo goed als dat er een kans is dat jij of iemand anders wolfsbane is.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 20-04-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 20-04-2006 @ 16:54 :
Beschermd, ja
Net zo goed als dat er een kans is dat jij of iemand anders wolfsbane is.
grotere kans
Oud 20-04-2006, 15:57
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Voor mij is Mr. Soija eigenlijk wel verdacht op dit moment. Maar aan de andere kant was hij in het andere spel wat gespeeld is ook heel actief.

Dus wat dat betreft zie ik ook wel iets in het wegstemmen van iemand die erg stil is.
Ten eerste omdat gezegd wordt dat één van de wolven vaak erg stil is en ten tweede omdat die stillere mensen toch niks bijdragen aan het spel, zeker niet wat theorieen betreft. (niet dat ik zelf met veel theorieen kom maar goed het gaat om het idee).
Maar ik geloof dat veel mensen er al uit zijn wat ze gaan stemmen of zelfs al gestemd hebben of niet?
__________________
Everybody makes mistakes!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 16:48
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 21:15
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.