Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 10:23
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
hey mensen,
ik heb sinds 3jaar mijn regels, en vanaf het begin altijd regelmatig. nu had ik ze de voorlaatste keer de laatste week van juni en verwachte dus om ze pas deze week trug te krijgen, maar nee, 2weken geleden waren ze er al!! ik denk net op het moment dat ik normaal mn eisprong heb
vind het heel raar, zou het kunnen dat ik nu opeens onregelmatige regels krijg ofzo??
het kan normaal gezien niets met zwangerschap ofzo te maken hebben, al ben ik er niet elemaal zeker van of ik niet al met zn sperma in contact ben gekomen.......

iemand een idee wat t zou kunnen zijn??

greetz, kuzz,
xELSx
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 10:32
Verwijderd
Kan altijd zomaar opeens onregelmatig worden... Ik was ongeveer 2 jaar regelmatig ongesteld, om de zes weken ongeveer, maar nu klopt er niks meer van (eerst 3 weken later, dan 5, dan 4, dan 6....). Tja... valt weinig aan te doen. Als je echt regelmatig wil zijn moet je aan de pil gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:43
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
tja ik zou best wel aan de pil willen, zou ook veiliger zijn, omdat ik n vriendje heb enzo, mja ik mag nog niet van mn ouders, ze vinden me wat jong voor de pil.....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
haha, zullen we ruilen:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=171525

maar oké, kan me voorstellen dat dat ook behoorlijk rot is!
maar kdenk niet dat je zwanger kan zijn; dan zouden d'r namelijk geen overbodige stoffen zijn, want die heeft dat eitje dan nodig en dus zou je niet ongesteld moeten worden....

btw: je zegt dat je ouders je te jong vinden voor de pil maar dat je zelf wel wil? vraag ze dan eens of ze je dan niet te jong vinden voor een baby!
kbedoel, ze moeten dan maar gaan inzien dat je het doet met je vriend, of je nou aan de pil bent of niet!
dan beter wel aan de pil, toch?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:12
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
tja, zit iets in
mja ze wete ni dat ik t met hem doe he! moesten ze dat wete.... was ik nu al dood denk ik!! daar zit nu net t probleem....

maar ik ga binnenkort tegen mn ma zeggen dat ik die onregelmatige regels echt wel lastig vind en dat ik aan de pil wil, tja mssn helpt dat excuus wel, wie weet!

kuzz
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.