Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 12:26
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
ey...
Heb misschien nog al een stomme vraag....maar ik heb cup A 75....ik zou graag wat grotere borsten willen....maar hoe kan dat zonder een borstvergrooting...ju weet wel ziekenhuis enzo....
Zit er heel erg mee....krijg er ook vaak opmerkingen over enz...
aangezien ik al 17 ben....

please help me...
zit er heel erg mee

kuzzie
Phoebe
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:36
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Pff lekker kinderachtig dan dat ze daar opmerkingen over gaan maken!

Het zijn jouw borsten en als je het lijf ervoor hebt is 75A heel mooi! En ze groeien nog tot max. een jaar of 21 of iig 18..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:37
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Je borsten groeien tot je 21e door geloof ik,
zijn nog niet helemaal uitgegroeid..
Nouja, ik denk niet dat je moet hopen op
een volle D-cup, maar de kans dat het groter
wordt is er nog wel denk ik.

Weet voor de rest niet echt middeltjes oid,
behalve een borstvergroting dan..
Denk dat accepteren belangrijker is als je er zo mee zit..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:38
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
mmz, ik geef hierboven gelijk
je lichaam is maar een omhulsel
wat maakt het uit dat je grote borsten hebt of niet?
of wil je echt zoooo graag door zo van die macho's is in bed geluist worden die je alleen nemen voor je borsten?
iedereen heeft zo zijn schoonheidsproblemen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:53
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Beter kleine borsten dan van die plastic dingen die je van een km afstand al aanziet komen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:59
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
...ik ben 1.63 en weeg 51 kg.
Heb nog nooit een vriendje gehaden laast had ik het er over met m´n beste vriend. we hadden het over de grens van liefde en vriendschap.
Dat hij vond dat we eigelijk een realtie hadden zonder seks.
en waarom? omdat ik geen mooie borsten had. Ze waren te klein.
Ik krijg vaker dat soort opmerkingen en dat raakt je egt wel en zker als je beste vriend zoietz zegt.

kuzz
Phoebe
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:20
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 09-06-2003 @ 14:15:
Lekkere vrienden heb jij dan.
Idd?!

Pff ik zou hem voor zijn bek slaan..

Ze moeten je maar accepteren hoe je bent hoor! En er zijn heel veel jongens die kleine borsten wel mooi vinden!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:38
Rosie
Rosie is offline
Ja dat is wel lekker als iemand dat zeg.. sjonge jonge..
Maar ik vind zelf persoonlijk kleine borsten mooier. Ik ben 1.67 en heb d70 en ik word echt super ziek van al die gasten die vinden dat ze uitgebreid mogen kijken of er aan mogen zitten..
Ik denk dat je van die water bh's al hebt geprobeerd..? Van die bh's waardoor het in ieder geval groter lijkt.. Maar goed.. grote borsten of kleine, gelukkig zijn er nog veel jongens waarbij het niks uit maakt..

Kus Rosie
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:01
ster
Avatar van ster
ster is offline
en plus dat ik vind dat elke maat wel zijn charme heeft
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:15
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:59:
...ik ben 1.63 en weeg 51 kg.
Heb nog nooit een vriendje gehaden laast had ik het er over met m´n beste vriend. we hadden het over de grens van liefde en vriendschap.
Dat hij vond dat we eigelijk een realtie hadden zonder seks.
en waarom? omdat ik geen mooie borsten had. Ze waren te klein.
Ik krijg vaker dat soort opmerkingen en dat raakt je egt wel en zker als je beste vriend zoietz zegt.

kuzz
Phoebe
Je bent niet zo groot, dus misschien dat je liever B gehad zou hebben maar bij C en groter dan had je misschien weer last van je rug gehad enzo.

(heeft C en vind ze te groot voor haar kleine bovenlichaampje)
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:39
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
*heeft ook A 75 (of een kleine B 75 ligt aan het merk) en is daar dik tevreden mee*

(ben trouwens 1,50 en weeg 47,5 kilo)
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:59:
...ik ben 1.63 en weeg 51 kg.
Heb nog nooit een vriendje gehaden laast had ik het er over met m´n beste vriend. we hadden het over de grens van liefde en vriendschap.
Dat hij vond dat we eigelijk een realtie hadden zonder seks.
en waarom? omdat ik geen mooie borsten had. Ze waren te klein.
Ik krijg vaker dat soort opmerkingen en dat raakt je egt wel en zker als je beste vriend zoietz zegt.

kuzz
Phoebe
ik denk niet dat het echt nog mooi in verhouding is als je met 1.63 m. een grote cupmaat hebt.
en bedenk je eens of die 'beste vriend' van je wel een vriend is! zou jij ooit zoiets tegen je beste vriendin zeggen als je weet dat je diegene daarmee kwetst? nee toch, mag ik hopen?
een vriend hoort btw op je te vallen vanwege je innerlijk, niet vanwege je borstmaat. het is cliché, maar 't is toch echt zo hoor!
als jij later een vriend hebt en die blijkt een kleine lul te hebben, dump je hem toch ook niet om die reden?!
probeer het dus zoveel mogelijk te accepteren dat je kleine borsten hebt en idd, ze kunnen nog wel groeien.
en laat mensen die er wat van zeggen merken dat je niet van dat soort opmerkingen gediend bent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:47
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
kan me voorstellen da je er erg mee zit en vooral als ze van die opmerkingen over gaan maken ....en vooral als je "beste" vriend zoiets zegt....ik denk dat die mensen een probleem hebben als ze niet verder kijken dan de borsten !! en je bent best klein dus ik denk idd dat je niet meer dan een cupmaat groter moet hebben...krijg je daar dalijk weer opmerkingen over! je kunt ook gwoon bh's met vulling kopen of push-up bh's....want dat scheelt egt super veel....heb je ook een mooie vorm...en dan denk je ook van....woow dat dat met mijn borsten kan!...die oplossing kun je gebruiken tot je zeker weet dat je borsten zijn uitgegroeid en dan zal ik als ik jou was pas denken over borstvergroting...anders middeltjes voor grotere borsten ken ik eigenlijk niet...ik heb zelf 75A/B...ben er wel tevreden over..maar kan ook niet wachten tot het een volle B is!!...maar ik ben ook wel een stukje groter dan jij.....1.74! en stiekem hoop ik tog op een B/C....maar dan wel dat je maar bij sommige bh's C nodig heb!!
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:00
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
je kunt je borstspieren wat ontwikkelen.... kan misschien iets helpen maar xou me er geen zorgen over maken & borsten zijn toch uit... kontjes zijn in
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:26:
ey...
Heb misschien nog al een stomme vraag....maar ik heb cup A 75....ik zou graag wat grotere borsten willen....maar hoe kan dat zonder een borstvergrooting...ju weet wel ziekenhuis enzo....
Zit er heel erg mee....krijg er ook vaak opmerkingen over enz...
aangezien ik al 17 ben....

please help me...
zit er heel erg mee

kuzzie
Phoebe
Ik ben 17, word in september 18...Ik heb ook iets van 75A, maar draag nooit BH's. Ik draag topjes. ik ben blij dat ik niet van die grote borsten heb. Het is enorm kinderachtig om opmerkingen te maken over je borsten, daar kan jij niets aan doen!
Mijn vriend is er ook tevreden mee...Wat moet een jongen nu met van die grote borsten? Als ik een jongen was, zou ik het fijn vinden als mijn vriendin een beetje 'normale' borsten had...Dus maak je geen zorgen! En inderdaad, je bent ook nog niet uitgegroeid!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Lees dit topic eens:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=498703
En dan vooral mijn reacties.


Lang niet alle jongens vallen op grote borsten, ik zeker niet!

De meeste jongens die jou om die reden afwijzen, zullen ook niet van je houden als je cup DD hebt. Dan willen ze je alleen maar ne*ken, en nu niet.
Zulke lui moet je niet zoeken, die zijn niets waard!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:49
Upke
Upke is offline
Tips voor grotere borsten, ga enorm veel eten totdat je echt moddervet bent, ga nu afvallen en je borsten zullen groter zijn dan van te voren, en nee ze zijn niet groter door al dat vet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:00
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
grote borsten zijn vies

cup A 75 klein maar fijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:15
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
gewoon accepteren. Immers, de meeste jongen vinden te grote borsten niks. Gaat vooral om de verhouding tussen alles. je bent 1,63 zouden dan borsten met cup DD bij je passen?? Denk het niet. Enne.....het gaat om wie je bent en niet om de grote van je borsten in de liefde
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 09-06-2003 @ 17:49:
en nee ze zijn niet groter door al dat vet.
Waarvan dan als ik vragen mag? Een borst bij een persoon met een normaal gewicht bestaat uit melkklier (dat kan je niet kweken...) en vet...

Mensen die te dik zijn en die gaan afvallen krijgen ook kleinere borsten..

En zo heel erg gezond is jezelf vetmesten en dan afvallen niet..

Lijkt me handiger om je "kleine" borsten gewoon te accepteren...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:59
Upke
Upke is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-06-2003 @ 18:50:
Waarvan dan als ik vragen mag? Een borst bij een persoon met een normaal gewicht bestaat uit melkklier (dat kan je niet kweken...) en vet...

Mensen die te dik zijn en die gaan afvallen krijgen ook kleinere borsten..

En zo heel erg gezond is jezelf vetmesten en dan afvallen niet..

Lijkt me handiger om je "kleine" borsten gewoon te accepteren...
Dit is best zielig om te lezen, denk je nou echt dat ik het meende??
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
waarom krijg je daar nou weer opmerkingen over? lekker sneu... er zijn veel meiden die maatje 75A hebben. veel jongens vinden het zelfs mooier dan een grote maat. ik heb ook 75A en eigenlijk zit ik er niet eens zo mee.

maar ik snap dat niet van 'je borsten groeien door tot je 18e (dat was t volgens mij, geen 21)' want mijn borsten zijn al zeker 2 jaar zo groot als dat ze nu zijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:42
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
zoals ik hierboven al ergens aangaf heb ik zelf ook kleine borsten (A75). Af en toe heb ik er ook flink te balen van. Maar meestal ben ik er dik tevreden mee. Als je zo klein bent is het echt niet mooi om cup c te hebben. Dan krijg je daar weer opmerkingen over. Vind het trouwens wel raar dat je er van je vrienden opmerkingen over krijgt. Die zouden juist moeten weten dat jij je er rot onder voelt. Maar goed, mijn advies, koop eens mooie passende lingerie, dan voel je je harstikke mooi en je borsten ook
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 07:51
Verwijderd
Yup ik heb ook 75A. Tot mn 17e/18e zat ik er ook wel mee, altijd vulling dragen enzo. Toen kreeg ik een vriendje die het juist heel mooi vond enzo en gaf me echt een goed gevoel. Nu heb ik het ook geaccepteerd, en vind het mooi en wil niet eens groter. Dat past niet bij me.

Als je goed om je heen kijkt, vooral somers, dan zie je dat echt heel veel meisjes een kleine cup hebben en gewoon strakke topjes dragen etc. Het is immers ook niks om je voor te schamen. Bij de h&m bijv. hangt er in de uitverkoop bij de bh's zowat altijd maat b/c/d omdat de a's altijd goed verkocht worden.

Maar goed, je moet het zelf meemaken, zo'n moment waarop je iemand ontmoet die je een goed gevoel geeft over je borsten, en je vertelt dat het mooi is. Het leven is echt een stuk leuker hoor als je jezelf en je borsten accepteerd. Zo ben je nu eenmaal dus maak er het beste van.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:19
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
ik ben 14 jaar en ik hep al bijna C....Das egtnie handig ofzo dus ik zou egt blij zijn als ik A had.... Met sporten enzo is het onwijs lastig. Ik zou dus liever wat kleinere borsten willen, dat is ook makkelijker met truitjes passen. Bij mij zitte truitjes vaak te strak bovenaan, das dan egt balen hoor.
Dus ik zou gewoon blij zijn met wat je heb en ook al is het je beste vriend, probeer er niks van aan te trekken want het is jou lichaam, je kan er niks aan doen hoe het groeit, je moet er gwoon trots op zijn !

Suc6 Verder, Linda
__________________
Always look at the bright side op Life!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:57
Verwijderd
ach.. ze groeien nog wel denk ik.
beter dan dat ze op 15-jarige leeftijd te groot zijn (had cup f/g)..
zou liever kleinere hebben, maar snap hoe je je voelt..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:23
Verwijderd
Wacht tot je borsten volgroeid zijn (rond je 21ste) en bekijk ze dan nog eens.

Tot die tijd zijn push-up bh's misschien een oplossing, die kunnen van een cup-A zo een cup-B maken, valt helemaal niet op onder een t-shirtje ofzo. Je hebt ook nog wat duurdere bh's, die kan je echt aandoen onder een strak t-shirt en dan zie je helemaal níet dat het nep is.

Maak je er maar niet druk over, mensen die opmerkingen maken over jouw borsten moeten eens naar zichzelf kijken. Opmerkingen maken over andermans lichaam is zo makkelijk, zoiets doe je gewoon niet... Dus, bekijk ze zelf eens goed in de spiegel en wen lekker aan ze Dat is het belangrijkste, dat jíj ze mooi vindt...

Enne, wanneer een vriend jou niet leuk vindt omdat je kleine borsten hebt, zegt dat alleen iets over hem... Wat een loser zeg...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:30
djew
djew is offline
vanaf deze leeftijd die je nu hebt is men over het algemeen op de top van zijn of haar schoonheid. vanaf nu wordt je er echt niet meer knapper op.
HOE zonde is het dan precies dat je de mooiste periode uit je leven verziekt door je zorgen te maken over iets zo sneu als een stel jetsers.
ik heb kleine borsten, een handjevol en mn vriend houdt ervan. precies goed.
en zo redeneert een groot deel van de mannelijke bevolking ook.
die mythe van "grote borsten hebben is mooi" is een indoctrinatie op kleine jongentjes. als ze het geestelijke niveau van 14 hebben overtroffen, zal het ze echt weinig kunnen schelen.
__________________
laten we het voorspel beperken tot een simpele blblblblbl......
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
djew schreef op 10-06-2003 @ 16:30:
vanaf deze leeftijd die je nu hebt is men over het algemeen op de top van zijn of haar schoonheid. vanaf nu wordt je er echt niet meer knapper op.
HOE zonde is het dan precies dat je de mooiste periode uit je leven verziekt door je zorgen te maken over iets zo sneu als een stel jetsers.
ik heb kleine borsten, een handjevol en mn vriend houdt ervan. precies goed.
en zo redeneert een groot deel van de mannelijke bevolking ook.
die mythe van "grote borsten hebben is mooi" is een indoctrinatie op kleine jongentjes. als ze het geestelijke niveau van 14 hebben overtroffen, zal het ze echt weinig kunnen schelen.
Tóp reactie Helemaal met je eens ook...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 18:14
Verwijderd
Bekijk het ook eens van de andere kant. Er zitten ook voordelen aan het hebben van kleine borsten.
Je kunt truitjes, topjes, jurkjes enz met een open rug aan. En het is ook vrij makkelijk om kleding te vinden, tenminste dat lijkt mij.
Ik heb zelf 85C/D (ligt eraan waar ik BH's koop) en het is best moeilijk om een beetje leuke en strak zittende truitjes te vinden.
Ik heb geen zin om iedere dag met een T-shirt te lopen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:35
Verwijderd
'k Heb ook 75A, en ik vind mijn borsten best mooi hoor *bekijkt nog eens* moet daar iets mis mee zijn? Waarom krijg je er opmerkingen over? Wat een totaal achterlijke mensen zeg, als ze dáár opmerkingen over gaan maken. 75A komt nog vrij veel voor als cupmaat ook. Zeker als je net als ik klein en dun bent (en dat ben je, want je bent 1 cm langer dan ik en 1 kilo lichter) is het toch het mooist om iets-tussen-A-en-B te hebben, nouja, A wijkt daar maar een béétje van af.
Groter maken zonder vergroting kan door hormonen te gaan slikken van het soort dat transsexuelen slikken, maar doe dat maar niet. Kan trouwens ook niet, want die moet je echt van de dokter krijgen, en de dokter gaat jou dat niet voorschrijven om deze reden
Je borsten lijken groter in kleding die aansluit aan je lichaam, maar niet knelt, in kleding die licht, fel of roodachtig van kleur is, als je mooi rechtop staat, als je je schouders iets naar achter doet. Verder lijkt het ook wat meer in een voorgevormde bh of push-up-bh, en kun je er een B of C van maken met behulp vanvullingen (maar geloof me, dat staat echt belachelijk als je je eigen lichaam gewend bent).

Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:22
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
lekker boeiend!
borsten zijn borsten! of ze nou klein of groot zijn...
snap wel dat je ermee zit, maar de enige oplossing waar ik vanaf weet is idd borstvergroting...
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:24
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
owhja en over die hormonen...
de doktor schrijft je dat wel voor hoor...
waar is het anders voor dan?
als jij er heel ongelukkig en depri van wordt krijg je dat echt wel mee...
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 11-06-2003 @ 14:24:
owhja en over die hormonen...
de doktor schrijft je dat wel voor hoor...
waar is het anders voor dan?
als jij er heel ongelukkig en depri van wordt krijg je dat echt wel mee...
Voor transsexuelen, dat zeg ik net. De dokter schrijft ze echt niet voor aan een meisje dat graag grotere borsten wil. Daarvoor zijn er veel te veel bijwerkingen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:46
<FiSiCo>
Avatar van <FiSiCo>
<FiSiCo> is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:59:
...ik ben 1.63 en weeg 51 kg.
Heb nog nooit een vriendje gehaden laast had ik het er over met m´n beste vriend. we hadden het over de grens van liefde en vriendschap.
Dat hij vond dat we eigelijk een realtie hadden zonder seks.
en waarom? omdat ik geen mooie borsten had. Ze waren te klein.
Ik krijg vaker dat soort opmerkingen en dat raakt je egt wel en zker als je beste vriend zoietz zegt.

kuzz
Phoebe
wat een klojo

het maakt toch niet uit hoe groot je borsten zijn!
Er zijn ook veel jongens die meisjes met kleinere borsten mooi vinden!
Ik heb bijv. alleen nog maar vriendinnen met kleine borsten gehad!
Meisje met kleinere borsten zijn gewoon leuker, want die doen niet zo arrogant en lopen er niet bij van dat ze elke jongen kunnen krijgen!

En ik zou die 'beste' vriend van je maar es flink op z'n kanus slaan!
__________________
CA for DTM Champ, and Schumi for F1 Champ
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:06
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-06-2003 @ 14:36:
Voor transsexuelen, dat zeg ik net. De dokter schrijft ze echt niet voor aan een meisje dat graag grotere borsten wil. Daarvoor zijn er veel te veel bijwerkingen.
als zij daar heel ongelukkig van wordt en geen borstvergroting wil krijgt ze het wel mee...
als een meisje heel ongelukkig wordt van haar bosten omdat ze te klein zijn of iets anders en zij er heel verdrietig van wordt en heel erg depri wordt haar bostvergroting zelfs betaald door de verzekering...
moet ze alleen wel fiks aan de pillen en antidepressiva's zitten...
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 11-06-2003 @ 15:06:
als zij daar heel ongelukkig van wordt en geen borstvergroting wil krijgt ze het wel mee...
als een meisje heel ongelukkig wordt van haar bosten omdat ze te klein zijn of iets anders en zij er heel verdrietig van wordt en heel erg depri wordt haar bostvergroting zelfs betaald door de verzekering...
moet ze alleen wel fiks aan de pillen en antidepressiva's zitten...
Nee, dat krijgt ze niet. Hormonen krijg je niet zomaar! Als ze er depressief van wordt, krijgt ze idd een borstvergroting vergoed, zo niet dan niet en niets anders.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:02
Mister Snudle
Mister Snudle is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:26:
ey...
Heb misschien nog al een stomme vraag....maar ik heb cup A 75....ik zou graag wat grotere borsten willen....maar hoe kan dat zonder een borstvergrooting...ju weet wel ziekenhuis enzo....
Zit er heel erg mee....krijg er ook vaak opmerkingen over enz...
aangezien ik al 17 ben....

please help me...
zit er heel erg mee

kuzzie
Phoebe
Ach het kan niet altijd tietneuken zijn
__________________
Don't argue with idiots, the'll drag you down to their level and beat you with experience
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:36
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-06-2003 @ 15:54:
Nee, dat krijgt ze niet. Hormonen krijg je niet zomaar! Als ze er depressief van wordt, krijgt ze idd een borstvergroting vergoed, zo niet dan niet en niets anders.
waarom krijgen travo's dan wel hormonen?
om kleinere tieten te krijgen?
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:12
Verwijderd
Door het slikken van vrouwelijke hormonen kun je wel grotere borsten krijgen, denk maar aan de anticonceptiepil.
Maarjah, niet iedereen krijgt grotere borsten door de pil natuurlijk. Ik ook niet, bijvoorbeeld..

Ik weet verder niet over wat voor dosis hormonen ExcommunicatedAngel het heeft, maar hoe groter de dosis, hoe slechter het is. Je kunt er trombose van krijgen, kanker, leverafwijkingen..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 11-06-2003 @ 16:36:
waarom krijgen travo's dan wel hormonen?
om kleinere tieten te krijgen?
Travestieten (mannen die graag vrouwenkleding dragen, of vrouwen die graag mannenkleding dragen, dit is een hobby en een kwestie van smaak) krijgen überhaupt geen hormonen. Transsexuelen (vrouwen met een mannenlichaam of mannen met een vrouwenlichaam, dit komt door een afwijking in de hersenen waardoor een mannenlichaam 'vrouwenhersenen' heeft of andersom) krijgen dus wel hormonen, na operaties, om hun nieuwe lichaam in ere te kunnen houden. Dit is namelijk een serieuze afwijking, die onherstelbaar is, en je kunt er niets tegen doen. Neerslachtig zijn omdat je je borsten te klein vind, is lang niet zo ernstig, en het geven van die zware hormonen aan zo iemand is te risicovol.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
linda85 schreef op 09-06-2003 @ 15:44:
ik denk niet dat het echt nog mooi in verhouding is als je met 1.63 m. een grote cupmaat hebt.
welles nee, je hebt wel gelijk. Ik ben 1.62 m en verder ook nog s vrij slank, en heb daarbij maat 65 C/D en t is inderdaad een beetje buiten proporties... nou ja... ook ik heb mijn lichaam geacepteerd!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:55
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:26:
ey...
Heb misschien nog al een stomme vraag....maar ik heb cup A 75....ik zou graag wat grotere borsten willen....maar hoe kan dat zonder een borstvergrooting...ju weet wel ziekenhuis enzo....
Zit er heel erg mee....krijg er ook vaak opmerkingen over enz...
aangezien ik al 17 ben....

please help me...
zit er heel erg mee

kuzzie
Phoebe
zonder borstvergroting??
eeuhm push-up bh?
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:44
Edithjuh
Avatar van Edithjuh
Edithjuh is offline
sommige mensen zeggen dat je grotere borsten van de pil krijgt. Als je hem nog niet slikt zou ik het igg proberen!
Ik heb by tha way ook A75 maar zit er niet erg meej.
__________________
I wanna get close to you...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:54
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-06-2003 @ 13:36:
Pff lekker kinderachtig dan dat ze daar opmerkingen over gaan maken!

Het zijn jouw borsten en als je het lijf ervoor hebt is 75A heel mooi! En ze groeien nog tot max. een jaar of 21 of iig 18..

Ja dat is ook wel zo.. je kan dat ook wel makkelijk zeggen, maar ik kan phoebe best begrijpen.. voor jezelf is het echt niet leuk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:22
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 14-06-2003 @ 18:54:
Ja dat is ook wel zo.. je kan dat ook wel makkelijk zeggen, maar ik kan phoebe best begrijpen.. voor jezelf is het echt niet leuk
Sure, ik heb soms ook nog wel mijn onzekerheden over mijn borsten hoor (zeker vanwege ongelijke grootte).. Kan haar prima begrijpen, maar er is tóch geen rede voor, want zo lelijk zijn haar borsten waarschijnlijk (kheb geen foto gezien) niet vergelijken met haar lichaam...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:43
kandyrat
Avatar van kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 09-06-2003 @ 13:59:
...ik ben 1.63 en weeg 51 kg.
he ik ook... en ik heb ongeveer ook dezelfde cupmaat als jij...

ik heb soms ook periodes dat ik ermee zit, en het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, maar probeer je nix van die opmerkingen aan te trekken.

ik snap zowiezo niet waarom die mensen die opmerkingen maken, die ene was toch je beste vriend? pff.
__________________
"Gusty." iedereen praat erover! || vickii.nl || lightandmagic.nl
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 14:33
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 09-06-2003 @ 16:00:
je kunt je borstspieren wat ontwikkelen.... kan misschien iets helpen maar xou me er geen zorgen over maken & borsten zijn toch uit... kontjes zijn in
YEAH!!! met jou kan ik praten
Ophouden met zorgen maken over borsten en een lekker kontje vormen als je die nog niet hebt
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:47
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
linda85 schreef op 09-06-2003 @ 15:44:
ik denk niet dat het echt nog mooi in verhouding is als je met 1.63 m. een grote cupmaat hebt.
Nou dank je wel, ben 1.59m, 49kg en heb 75C (waar ik overigens dik tevreden mee ben hoor

Maar ***Phoebe*** zeg die vriend dat dat je die opmerkingen niet leuk vind. Als het een echte vriend is zal hij ermee ophouden om je te kwetsen met die praatjes van hem. Verder groeien ze nog tot je 21e, dus er kan best nog iets bijkomen En zie het sig van een forumlid: Tel wat je hebt, niet wat je mist! En uitstraling is echt het belangrijkst, als jij jezelf mooi vind straal je dat ook uit en dat maakt je weer aantrekkelijker... Bovendien: je wil toch geen jongen die alleen voor je borsten gaat?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:17
Anaïs_Luna
Anaïs_Luna is offline
Borstvergrotingen zijn best te doen. Het gehele bedrag wordt tegenwoordig vergoedt door de verzekering, en daarvoor hoef je niet eens een lichamelijke bewezen klacht of een psychologisch rapport voor te hebben. 500 euro zijn voor eigen kosten (bed reserveren, de sportbh, en de overige kleine kosten in het ziekenhuis).

Medisch gezien is het ook allemaal een stuk beter geworden de laatste tijd. Er zijn vele mogelijkheden (zowel in de manier van opereren als in de type borstprothese) en het is veel minder pijnlijk geworden.

Maar je bent pas 17, en dat is nog jong. Dus mocht je ooit toch overwegen...wacht daar dan mee tot je halverwege de 18 bent. Vanaf dan is het haalbaar.

En voor de mensen die beweren dat het superzichtbaar is als je een vergroting hebt gehad; da's dus echt niet waar!
__________________
Mahna Mahna
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Vragenlijst] Alles over Borsten
supergirl#1
32 06-03-2012 07:29
Liefde & Relatie meisjes en hun borsten!
Flickan
114 27-05-2010 13:53
Liefde & Relatie borsten
Flickan
55 05-02-2010 22:49
Seksualiteit borsten
Flickan
14 23-01-2010 12:49
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 13:58
Seksualiteit Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please!
Sjanna
6 23-07-2005 19:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.