Oud 08-06-2010, 19:57
Verwijderd
Ik zag daarnet Samuel L. Jackson op het station. Ik wist niet dat hij treinmachinist was geworden.
Advertentie
Oud 08-06-2010, 19:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha dat klinkt als een gave opa
Hoe oud is hij dan, steef?
Oud 08-06-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
haha dat klinkt als een gave opa
Hoe oud is hij dan, steef?
82. Ja, we konden het vroeger altijd heel erg goed vinden. Maar nu wordt hij zo oud, en praat en loopt hij niet meer zo makkelijk. Hij is geestelijk nog wel goed hoor, maarja, gewoon oud dus.
Oud 08-06-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, I know. We hadden nog gemaild. Ze gaat niet mee naar Mundial helaas. Maar wel mee naar de voorstelling. En over die voorstelling had ik nog even nagedacht... weet niet of dat voor jullie een optie is hoor, maar nu er zo gekloot is met de tijden... zouden jullie niet toch gewoon de eerste voorstelling willen komen kijken?
Want:
- die is vast beter want dan zijn we nog niet kapot omdat we er al één gespeeld hebben
- ik ben een beetje bang dat de regisseur daar gaat zeggen; we doen die tweede niet meer, omdat het te krap is...
Idee?
En dan gaan jullie daarna terrassen en kan ik later op de dag evt. nog aansluiten als ik de tweede voorstelling ook gespeeld heb (ALS)
Citaat:
Ik vind het geen probleem, maar ik weet niet hoe dat voor de rest zit. Ik heb een hoop gehoord over katers & feestjes die avond ervoor, en blij dat het laat was enzo Dus je moet het maar even aan de rest vragen
feestjes en katers klopt inderdaad, waarschijnlijk kom ik die zondagochtend rond een uur of 8/9 strompelend thuis /rebel, maar dat kan ik wel handlen hoor! hoe laat begint de eerste voorstelling?
Oud 08-06-2010, 20:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
82. Ja, we konden het vroeger altijd heel erg goed vinden. Maar nu wordt hij zo oud, en praat en loopt hij niet meer zo makkelijk. Hij is geestelijk nog wel goed hoor, maarja, gewoon oud dus.
Oh dat is behoorlijk oud ja
Naar he, als mensen zo aftakelen. Ik weet nog wel dat mijn overgrootmoeder overleed
Oud 08-06-2010, 20:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mn bier is op .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-06-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Wut, Missy?! Ik dacht dat het topic in z'n huidige strekking bleef bestaan. Vind je het goed dat ik de letterlijke inhoud van je pm gebruik voor een topic op BZ?
Gewoon doen. Zijn ze nu helemaal gek geworden.
Oud 08-06-2010, 20:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Goedeavond.
__________________
Yoloswag 420
Oud 08-06-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
feestjes en katers klopt inderdaad, waarschijnlijk kom ik die zondagochtend rond een uur of 8/9 strompelend thuis /rebel, maar dat kan ik wel handlen hoor! hoe laat begint de eerste voorstelling?
Op de site staat nu 14.45 uur. Ik hoop stiekem nog steeds op 14.00 uur though.
Oud 08-06-2010, 20:09
Verwijderd
Zo een mooi topic op BZ, ik ga m'n bier koud zetten
Oud 08-06-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wil hij me! en ik hem

Nouja, mijn vriendje rende gillend weg als ik zei dat ik met hem wilde trouwen! Maar deze jongen en ik zijn natuurlijk jeugdliefdes, toen we 4 waren liepen we hand in hand over de markt. Waarschijnlijk is het daarom makkelijker.
Ha

Citaat:
Mijn opa is overleden, nu heb ik geen opa's meer, dat is best een raar idee.
Oh jakkes. Sterkte Tink.

Citaat:
Ik doe mijn best om die tweede voorstelling nog te komen, maar dat wordt wel krapjes. Ik heb de 19e wel vrij dus wellicht kom ik als ik tijd heb nog even spienzen bij Mundial ofzo.
Ah ja, en de tweede is nu dus waarschijnlijk ook vervroegd.
Als je nog naar Mundial wil komen, lijkt me leuk, maar je moet wel weten dat het stukken duurder is om daar ter plekke nog een kaartje te kopen dan om hem in de voorverkoop te kopen.
Oud 08-06-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Zo een mooi topic op BZ, ik ga m'n bier koud zetten
Zeg dat nou niet, dat doet afbreuk aan je geloofwaardigheid en goede bedoelingen!
Oud 08-06-2010, 20:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zo een mooi topic op BZ, ik ga m'n bier koud zetten
Nice nice
__________________
Yoloswag 420
Oud 08-06-2010, 20:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha hij wil een butler As if, ik word muzikant en hij regisseur. Ik ben al blij als we kunnen eten
Oud 08-06-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Haha hij wil een butler As if, ik word muzikant en hij regisseur. Ik ben al blij als we kunnen eten

Cool.
Regisseur? Wat voor één? Waarvan?
Oud 08-06-2010, 20:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Cool.
Regisseur? Wat voor één? Waarvan?
films! Maar ik heb geen idee, en ik weet ook niet of dit permanent is, hij wil zoveel! Vroeger wilde hij boer worden (want dan had hij een traktor ) en daarna wilde hij architect worden omdat zijn vader dat was en toen wilde hij gamedesigner worden omdat hij een puberjochie was. En nou dit. Achja

En nou ga ik avondeten, tot later!
Oud 08-06-2010, 20:24
Verwijderd
voor je sig trouwens LL
Oud 08-06-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
films! Maar ik heb geen idee, en ik weet ook niet of dit permanent is, hij wil zoveel! Vroeger wilde hij boer worden (want dan had hij een traktor ) en daarna wilde hij architect worden omdat zijn vader dat was en toen wilde hij gamedesigner worden omdat hij een puberjochie was. En nou dit. Achja

En nou ga ik avondeten, tot later!
Wat eet jij laat! Maar smakelijk.

En filmregisseur is gaaf, maar hij is dus nog niet aan het studeren voor iets ofzo? Dan moet ie eerst maar eens een studie gaan verzinnen

En Peter R de Vries vind ik doorgaans een oetlul, maar nu in zijn discussie met Hero Poepman hou ik toch wel een beetje van hem <3
Oud 08-06-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Zeg dat nou niet, dat doet afbreuk aan je geloofwaardigheid en goede bedoelingen!
O, ik bedoelde voor het debat op tv zo meteen. Ik wijzigde speciaal m'n post zodat ik niet 2 posts achter elkaar had, die prima in 1 post hadden gekund.
Oud 08-06-2010, 20:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah ja, en de tweede is nu dus waarschijnlijk ook vervroegd.
Als je nog naar Mundial wil komen, lijkt me leuk, maar je moet wel weten dat het stukken duurder is om daar ter plekke nog een kaartje te kopen dan om hem in de voorverkoop te kopen.
Hoeveel kost een kaartje ter plekke en hoeveel een in de voorverkoop?
__________________
you're not my demographic
Oud 08-06-2010, 20:27
Verwijderd
Uit m'n hoofd was het 17,40 vvk en 27,40 aan de kassa.
Oud 08-06-2010, 20:28
Verwijderd
Peter R. de Vries is een naar mannetje, maar hoe hij hier Hero Brinkman even op zijn plaats zette in DWDD, verdient alle lof
Oud 08-06-2010, 20:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oei! dat is wel veel verschil ja! Nouja, het is toch nog onzeker of ik ga, dus ik ga ook geen kaartje in de vvk kopen.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-06-2010, 20:29
Verwijderd
Wtf, ik heb 1 overtuigt lesbisch vriendinnetje maar die belt net dat ze aan de man is
Oud 08-06-2010, 20:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Peter R. de Vries is een naar mannetje, maar hoe hij hier Hero Brinkman even op zijn plaats zette in DWDD, verdient alle lof
Ach, dat kan toch iedereen? Ik verdien toch ook geen lof als ik een aardappel schil ofzo?
__________________
you're not my demographic
Oud 08-06-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, dat kan toch iedereen? Ik verdien toch ook geen lof als ik een aardappel schil ofzo?
Haha, wat een Uice-opmerking
Oud 08-06-2010, 20:40
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wtf, ik heb 1 overtuigt lesbisch vriendinnetje maar die belt net dat ze aan de man is
Oh, droog . Misschien komt ze nu uit de kast als bi.

En waar gaat het hier over?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 08-06-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ach, dat kan toch iedereen? Ik verdien toch ook geen lof als ik een aardappel schil ofzo?


Niet te min over jezelf denken, Martin, ook als je een aardappel verschilt verdien jij alle lof!
Oud 08-06-2010, 20:48
Verwijderd
Megapwnage van Roemer bij Wilders

"Dat geld van Henk en Ingrid, sluist u gewoon door naar de villa van Frederik-Jan van hier tot ginder"
Oud 08-06-2010, 20:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zag daarnet Samuel L. Jackson op het station. Ik wist niet dat hij treinmachinist was geworden.
Oud 08-06-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Megapwnage van Roemer bij Wilders
Oud 08-06-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, droog . Misschien komt ze nu uit de kast als bi.

En waar gaat het hier over?
Ja, ze moest er nog wel aan wennen dat ie geen borsten had als ze met elkaar in bed lagen
Oud 08-06-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Megapwnage van Roemer bij Wilders

"Dat geld van Henk en Ingrid, sluist u gewoon door naar de villa van Frederik-Jan van hier tot ginder"
ja wel aardig. Geen megapwnage.
Oud 08-06-2010, 20:51
Rationeel
Rationeel is offline
ik was in slaap gevallen in mijn bureaustoel en klapte met mijn kin op het bureau
Oud 08-06-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
ja wel aardig. Geen megapwnage.
Oud 08-06-2010, 20:52
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ja, ze moest er nog wel aan wennen dat ie geen borsten had als ze met elkaar in bed lagen
Tja, je kan niet alles hebben hè .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 08-06-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze moest er nog wel aan wennen dat ie geen borsten had als ze met elkaar in bed lagen
Dat is wel op te lossen door met een dikke papzak in bed te gaan liggen.
Oud 08-06-2010, 20:55
Verwijderd
Ik ben nu al chagrijnig dat ik morgen om half zeven op moet ;x
Oud 08-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel op te lossen door met een dikke papzak in bed te gaan liggen.
Ja maar dat is haar kersverse kerel kennelijk niet

Citaat:
Ik ben nu al chagrijnig dat ik morgen om half zeven op moet ;x
5.30, ik win
Oud 08-06-2010, 20:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:



5.30, ik win
*boks*
Oud 08-06-2010, 21:07
Verwijderd
12:00, ik verlies
Oud 08-06-2010, 21:08
Verwijderd
Ik vind het een beetje een braaf/laf debat
Oud 08-06-2010, 21:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat eet jij laat! Maar smakelijk.

En filmregisseur is gaaf, maar hij is dus nog niet aan het studeren voor iets ofzo? Dan moet ie eerst maar eens een studie gaan verzinnen

En Peter R de Vries vind ik doorgaans een oetlul, maar nu in zijn discussie met Hero Poepman hou ik toch wel een beetje van hem <3
Nee joh natuurlijk studeert hij nog niet! Hij zit nog op de middelbare school want die duurt duizend jaar in Duitsland, en daarna nog een jaar dienstplicht he! Dus hij heeft nog even bedenktijd
Oud 08-06-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Nee joh natuurlijk studeert hij nog niet! Hij zit nog op de middelbare school want die duurt duizend jaar in Duitsland, en daarna nog een jaar dienstplicht he! Dus hij heeft nog even bedenktijd
Oh, natuurlijk. Dat weet ik ook allemaal!
Oud 08-06-2010, 21:15
Verwijderd
Wel een beetje een makkelijke weg van Pechtold om de verschillen op geloof te gooien. Ik denk dat iedereen dat wel weet, ga liever op andere standpunten in.
Oud 08-06-2010, 21:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, natuurlijk. Dat weet ik ook allemaal!
Neenee, maar nu wel!
Oud 08-06-2010, 21:15
Verwijderd
Ha, het is hier EINDELIJK goed aan het regenen! Dat heeft lang geduurd zeg!
Oud 08-06-2010, 21:17
Verwijderd
Hier is het ook fijn aan het bliksemen <3
Oud 08-06-2010, 21:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ha, het is hier EINDELIJK goed aan het regenen! Dat heeft lang geduurd zeg!
idem, heerlijk. alles even opengegooid .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-06-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
idem, heerlijk. alles even opengegooid .
Ja, heerlijk! Ik heb het al de hele dag stikbenauwd.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #1001
Verwijderd
500 04-05-2010 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.