Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2011, 16:15
jamesdevries
jamesdevries is offline
heey ik moest laatst nablijven voor gym. ik moest toen van de leraar mij melden op blote voeten en ik moest rondjes gaan rennen. toen kwam er opeens een andere klas binnen en bleek dat ik daarmee moest gaan gymmen. ik wilde toen mijn schoenen halen maar ik moest van de leraar op blote voeten gymmen. ook moest ik 4 gewone lessen met mijn klas op blote voeten gymmen . hoe doen ze dat bij jullie als je voor gym moet nablijven?

alvast bedankt

gr james
Advertentie
Oud 02-09-2011, 16:29
Verwijderd
Ook meedoen met een andere klas. Of alleen terug komen en rondjes lopen ofzo.
Oud 02-09-2011, 21:12
Verwijderd
Op blote voeten?
Ehhhh...... - Iets met onhygienisch-
Maar meedoen met een andere klas is best logisch.

Awkward kerel dan die gymleraar. :')
Oud 02-09-2011, 22:09
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Ook meedoen met een andere klas. Of alleen terug komen en rondjes lopen ofzo.
Maar moest jy dat op blote voeten of gewoon?
Oud 02-09-2011, 23:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Doe gewoon je schoenen aan en doe mee. Zoiets kunnen ze moeilijk verplichten en als ze dreigen met straf dreig jij met naar de directeur gaan of je ouders naar de directeur te laten gaan. Simpel.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-09-2011, 08:06
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Meedoen met een andere klas? Is dat nablijven?
Ik ben namelijk iemand die gym super vind; dus mij zul je dan nooit horen klagen als ik moet 'nablijven'.

Maar euhm...
Als je bij ons met gym na moet blijven, doen ze dat met een extra les midden in de SE-week.
Oud 03-09-2011, 09:23
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Meedoen met een andere klas? Is dat nablijven?
Ik ben namelijk iemand die gym super vind; dus mij zul je dan nooit horen klagen als ik moet 'nablijven'.

Maar euhm...
Als je bij ons met gym na moet blijven, doen ze dat met een extra les midden in de SE-week.
Ik vind gym ook super dat is ook niet echt het probleem maar wel de blote voeten
Oud 03-09-2011, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Maar moest jy dat op blote voeten of gewoon?
Nee, want er wordt een afspraak gemaakt en dan wordt er van je verwacht dat je je gymspullen bij je hebt. En ik vind zonder gymschoenen ook onhygienisch inderdaad dus misschien kan je naar de teamleider toe gaan om te vragen of dit wel mag?
Oud 03-09-2011, 13:16
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Nee, want er wordt een afspraak gemaakt en dan wordt er van je verwacht dat je je gymspullen bij je hebt. En ik vind zonder gymschoenen ook onhygienisch inderdaad dus misschien kan je naar de teamleider toe gaan om te vragen of dit wel mag?
dat had ik dus gedaan maar het blijkt dat er in het schoolregelement ofzo staat dan de leraar mij kan verplichten om op blote voeten te gymmen. hij mag het selfs voor het hele jaar doen als hij wil. dit heeft hij bij een jongen uit onze klas gedaan die moet nu elke les op blote voeten gymmen omdat hij zo vaak zijn gymspullen vergat.
Oud 03-09-2011, 13:18
RiRi95
Avatar van RiRi95
RiRi95 is offline
Ik heb geen gym meer, maar we moesten altijd een handgeschreven verslag maken en de volgende les inleveren. Had je die niet kon je weer vertrekken.
Oud 03-09-2011, 13:28
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik vind gym ook super dat is ook niet echt het probleem maar wel de blote voeten
Ja, dat kan ik wel begrijpen. Wij gymmen namelijk de helft van het schooljaar op een kunstgrasveld...
Oud 03-09-2011, 20:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind gym ook super dat is ook niet echt het probleem maar wel de blote voeten
Waarom dan precies? Onhygienisch is geen argument, want daar zit gewoon een huidbarrière en alles tussen. Ik doe niet anders dan trainen op blote voeten. En als dat je niet beviel had je gewoon voor gymschoenen moeten zorgen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 04-09-2011, 19:11
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Waarom dan precies? Onhygienisch is geen argument, want daar zit gewoon een huidbarrière en alles tussen. Ik doe niet anders dan trainen op blote voeten. En als dat je niet beviel had je gewoon voor gymschoenen moeten zorgen.
Dat is waar ik vind het ook niet zo'n probleem maar wat ik klote vind is dat ik dan de enige ben van de klas en dan krijg je allemaal opmerkingen naar je hoofd
Oud 18-09-2011, 14:26
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Omdat één topic voldoende is (en vijf wat veel) blijft bij deze alleen dit topic open.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Lichamelijke opvoeding/Gymles
Johangroen
38 12-07-2012 13:04
Algemene schoolzaken Gym op blote voeten
decimmount
92 10-03-2008 06:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Algemene schoolzaken Welke regels op jouw school???
HelpMePlease
11 13-02-2004 23:19
Algemene schoolzaken wat is de langste straf wat je ooit hebt gehad of moest nakomen
mastermaster
18 15-02-2002 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.