Oud 30-05-2007, 17:02
Verwijderd
oftewel: wat haat je vanuit het diepst van je hart? (even lekker stoom afblazen, afreageren, even bewijzen dat we niet allemaal lieve bloemige DKers zijn, maar dat we ook stoer zijn!!)

ik haat trendpotten, dikke mensen in leggings of strakke broeken, witte broeken, witte strakke broeken. ik haat het als het zo fucking benauwd warm is. ik haat ziek zijn. ik haat de boom in mijn zusjes tuin die al mijn zon wegneemt en er voor zorgt dat ik bijna elke dag mijn tuin moet gieteren. ik haat gieteren. ik haat het dat ik geen tuinslang heb
ik haat de amerikaanse wapenwetgeving. ik haat mensen die denken dat geweld alles oplost. ik haat domme mensen, lelijke mensen. ik haat de belastingdienst. ik haat geld betalen... ik haat uitgroei van mn dreads bijwerken. ik haat pluis. ik haat mijn schoonzusje, want die is echt dom en lelijk en egoistisch. ik haat racisten en andere waanzinnige megalomanen. ik haat extreem-gelovigen (hypo-christenen). ik haat mezelf, die dikke blubberbuik, die overmatig brede dijen en die onderkin. ik haat die bleke kleur van mijn huid en die donkere kringen om mn ogen.
ja, ik haat mensen die stinken en van die oude lijkjes met van dat muffe omaparfum. ik haat mensen die met kibbeling in hun tas rondlopen. ik haat misselijk zijn. ik haat afwassen! ik haat de was opvouwen, vooral als mn vriendje dan per se het onderste tshirt wil hebben en alles voor niets is
ik haat mensen die het vertikken een poging tot nederlands of engels spreken te doen en stug doorlullen in het duits ofzo. ik haat mijn typfouten. ik haat me vervelen
als ik in een auto zit haat ik fietsers en voetgangers omdat die zich compleet debiel gedragen. op de fiets haat ik autoos en voetgangers en lopend haat ik fietsen en autoos. ik haat mensen. ik haat honden, die stinken. ik haat onverwachte dingen. ik haat verrassingen. ik haat supriseparties. ik haat de kerstman. ik haat van die geblondeerde, gezonnebakte ordinaire kermishoeren. ik haat de winter. ik haat de herfst. ik haat de zomer. ik haat uitgebloeide bloemetjes. ik haat onkruid en mensen die me bellen en ik haat wachten tot mn haar droog is. ik haat het als mijn kauwgom op is. ik haat gore nep-marlboros. ik haat ben stiller. ik haat de vader van ben stiller

[edit] die moest even erbij, die arthur uit king of queens moet echt dood gewoon, met die enge handjes van m

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 17:52.
Advertentie
Oud 30-05-2007, 17:03
Verwijderd
het woordje ik maakt echt een schitterend patroon in je verhaaltje
Oud 30-05-2007, 17:04
Verwijderd
ik haat patroontjes in mn verhaaltje hahahaha
. ik
Oud 30-05-2007, 17:05
Verwijderd
ik waardeer nare fietsjeugd ook niet!
Oud 30-05-2007, 17:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Iets haten is iets anders dan iets niet kunnen waarderen

ot: Ik kan examens niet zo waarderen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-05-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 17:04 :
ik haat patroontjes in mn verhaaltje hahahaha
. ik

oy gevalt, dan ben je busted
OT: Ik haat de floodcontrole
Oud 30-05-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 30-05-2007 @ 17:05 :
Iets haten is iets anders dan iets niet kunnen waarderen
maar "ik haat" typt wat makkelijker
Oud 30-05-2007, 17:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
+ respect voor sterrenmeisje, eindelijk een niet-slijm topic
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 30-05-2007 @ 17:18 :
+ respect voor sterrenmeisje, eindelijk een niet-slijm topic
noem je mijn topic nou een slijmtopic
Oud 30-05-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 30-05-2007 @ 17:18 :
noem je mijn topic nou een slijmtopic
ik haat het als mensen ecnelis' topic een slijmtopic noemen

ik haat een vieze smaak in je mond hebben en dan niet je tanden kunnen poetsen of geen kauwgom hebben.
Oud 30-05-2007, 17:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 30-05-2007 @ 17:18 :
noem je mijn topic nou een slijmtopic
Hoe kom je op dat gekke idee? Het past precies tussen de huidige DK topics,-

Oh ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2007, 17:25
Verwijderd
-domme mensen, wannabe-mensen, (liefhebbers van) Rita Verdonk, Geert Wilders - nou ja, je kent het kliekje wel.

Vat het precies samen!
Oud 30-05-2007, 17:35
Verwijderd
ik haat mensen die jumpstylen, die jumpstylen leuk vinden en mensen die dat soort so-called muziek maken, kopen of luisteren
Oud 30-05-2007, 17:43
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Ik haat onrecht Dunno why, but it really pisses me off..
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Oud 30-05-2007, 17:45
Verwijderd
Ik haat niemand want ik ben vrij stoïcijns ingesteld, maar heb weinig waardering voor:

- Domme mensen.
- Rechtse mensen.
- Extreem linkse mensen.
- Gelovigen.
- Mensen met slechte muzieksmaak, dus liefhebbers van bijvoorbeeld volksmuziek, jumpstyle, trance, indie, pop, noise, tekno, hardcore, etc. etc.
- Mensen die conformeren zonder goede reden (bijv. mensen die trouwen, mensen die zich aan bepaalde gewoonten houden omdat het "zo hoort", etc.).
- Gladde managers.
- Ietsisten, mensen die aan astrologie doen, mensen die aan alternatieve geneeswijzen doen, mensen die 'dicht bij de natuur staan' en meer van dat soort zweefteven en aanverwant gespuis.
- Profiteurs.
- Critici van 'de wetenschap'.
- Mensen die parfum, bloemen of andere decadente goederen kopen.
- Mensen die geld lenen voor zaken die ze totaal niet nodig hebben, bijv. een nieuwe serre of tuin, etc.
- Mensen die buitensporig veel verspillen.

Dus iedereen behalve mezelf.
Oud 30-05-2007, 17:45
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 17:35 :
ik haat mensen die jumpstylen, die jumpstylen leuk vinden en mensen die dat soort so-called muziek maken, kopen of luisteren
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-05-2007, 17:47
Verwijderd
ohja Mephostophilis, nu weet ik het ook weer



iedere 14e jarige die zo dol is op wicca.
Oud 30-05-2007, 17:51
Verwijderd
ik haat Mephostophilis omdat ie mij haat

ik haat van die hippe schoenen met al die gespjes ofzo.
Ads door Google
Oud 30-05-2007, 17:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Onduidelijke mensen in het verkeer
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-05-2007, 17:59
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 17:45 :
Lijstje.
Op twee of drie punten kan jij mij niet zo waarderen. ''/care''.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-05-2007, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 30-05-2007 @ 17:59 :
Op twee of drie punten kan jij mij niet zo waarderen. ''/care''.
Ik denk niet dat er iemand, naast mijzelf, is die aan dat hele lijstje voldoet.
Oud 30-05-2007, 21:12
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik haat /care.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 30-05-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 30-05-2007 @ 17:18 :
+ respect voor sterrenmeisje, eindelijk een niet-slijm topic
Oh ja wacht, jouw pixelrespect wordt gewaardeerd.
Oud 30-05-2007, 21:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 30-05-2007 @ 21:19 :
Oh ja wacht, jouw pixelrespect wordt gewaardeerd.
Oh ja wacht, optyfen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2007, 21:21
Verwijderd
Jerry!
Advertentie
Oud 30-05-2007, 21:23
Verwijderd
ik hou van bitchfights

ow, verkeerde topic
Oud 30-05-2007, 21:23
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Sterrenmeisjes stijl:

Ik haat het om in mijn eentje te moeten lachen, vooral om de computer, omdat ik me dan zo stom voel. Ik haat het om de kat te roepen of een hond te roepen als ik alleen ben. Ik haat het als mensen stom kijken omdat ik dingen grappig vind. Ik haat het dat de mensen op het forum vinden dat ik te veel slijm en ik haat het dat min ouders zeuren dat ik moet leren. Ik haat sowieso leren en ik haat examens nog meer. Vooral omdat ik leukere dingen te doen weet. Ik haat dat ik niets kan bedenken of dat ik dingen kan bedenken die ik niet kan uitvoeren. Ik haat het als ik naar bed moet en ik haat het als ik op moet staan, dat komt omdat ik het haat om iets anders te moeten doen als ik al iets doe wat ik leuk vindt. Eigenlijk haat ik de tijd omdat er nooit genoeg is. Ik haat het nieuwe vriendinnetje van mijn ex omdat ze vindt dat hij te veel met mij omgaat (ik spreek hem 2 keer per maand) en ik haat het dat hij haar zo leuk vindt dat we nu helemaal niet meer met elkaar om gaan omdat ik altijd met hem kon praten en ik het haat om nieuwe mensen in vertrouwen te nemen. Ik haat het omdat mensen niet te vertouwen zijn, omdat ik niet weet wie wel te vertrouwen is. Ik haat het eigenlijk ook dat het nodig is om mensen te vertrouwen en dat ik altijd aandacht wil. Ik haat het dat RObbert niet antwoord op het mailtje want ik wil vrijdag gewoon uit omdat ik dan kan vieren dat ik eindelijk niet meer van die hatelijke examens hoef te maken. Ik haat het liedje dat ik nu hoor omdat die tekst echt vreselijk is. Ik haat het dat ikdingen haat en ik haat het om bang te zijn. Ik haat het dat mensen te chaggerijnig doen en dan boos zijn dat je ze chaggerijnig noemt, en ik haat het dat mensen zeggen dat ik chaggerijnig ben, of te weinig chaggerijnig ben.

Ik haat het dat ik mezelf dwing te stoppen met deze post omdat ik uren door kan gaan

Ik haat sterrenmeisje niet
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-05-2007, 21:28
Verwijderd
*applaus*

ik haat het als ik iets in mn hoofd heb zitten en het niet op die manier uitgelegd krijg aan andere mensen. ik haat het als mijn hoofd chaotisch is en die chaos het eventjes overneemt. ik haat mijn depressieve buien en impulsieve domme acties. ik haat het dat als ik blut ben en de stad inga, er dan altijd opeens overal leuke dingen liggen en hangen en staan. ik haat honden. die stinken namelijk (of had ik dat al gezegd). ik haat mensen die dingen te serieus nemen
Oud 30-05-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 30-05-2007 @ 21:20 :
Oh ja wacht, optyfen.
Pas op hoor, straks verpest je 'de sfeer' nog op De Kantine en moet ik ook klagen in jouw topic op Beleidszaken.
Oud 30-05-2007, 21:31
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 17:45 :
Ik haat niemand want ik ben vrij stoïcijns ingesteld, maar heb weinig waardering voor:

- Domme mensen.
- Rechtse mensen.
- Extreem linkse mensen.
- Gelovigen.
- Mensen met slechte muzieksmaak, dus liefhebbers van bijvoorbeeld volksmuziek, jumpstyle, trance, indie, pop, noise, tekno, hardcore, etc. etc.
- Mensen die conformeren zonder goede reden (bijv. mensen die trouwen, mensen die zich aan bepaalde gewoonten houden omdat het "zo hoort", etc.).
- Gladde managers.
- Ietsisten, mensen die aan astrologie doen, mensen die aan alternatieve geneeswijzen doen, mensen die 'dicht bij de natuur staan' en meer van dat soort zweefteven en aanverwant gespuis.
- Profiteurs.
- Critici van 'de wetenschap'.
- Mensen die parfum, bloemen of andere decadente goederen kopen.
- Mensen die geld lenen voor zaken die ze totaal niet nodig hebben, bijv. een nieuwe serre of tuin, etc.
- Mensen die buitensporig veel verspillen.

Dus iedereen behalve mezelf.
is kritiek niet een randvoorwaarde van de wetenschap?
verder zie ik akelig veel overeenkomsten in mening
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 30-05-2007, 21:31
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 21:28 :
*applaus*

ik haat het als ik iets in mn hoofd heb zitten en het niet op die manier uitgelegd krijg aan andere mensen. ik haat het als mijn hoofd chaotisch is en die chaos het eventjes overneemt. ik haat mijn depressieve buien en impulsieve domme acties. ik haat het dat als ik blut ben en de stad inga, er dan altijd opeens overal leuke dingen liggen en hangen en staan. ik haat honden. die stinken namelijk (of had ik dat al gezegd). ik haat mensen die dingen te serieus nemen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-05-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
shoebuddy schreef op 30-05-2007 @ 21:31 :
is kritiek niet een randvoorwaarde van de wetenschap?
verder zie ik akelig veel overeenkomsten in mening
Ik bedoel van die "evolutie is ook maar een theorie"-mensen. Mensen die geen idee hebben wat wetenschap inhoudt, en zeggen dat wetenschap "ook maar geloof is". Je kent het wel, en zo niet, neem eens een kijkje op Religie.
Oud 30-05-2007, 21:32
Verwijderd
Onderdrukking van de Tsjetsjeense, Palestijnse en Darfuriaanse bevolking.
Oud 30-05-2007, 21:34
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik haat de post van Mephostophilis naar DarkieKurd omdat ze gericht zijn aan iemand die veel jonger is dan ik maar ik ze toch nooit begrijp. Eigenlijk lees ik ze ook bijna nooit.

Ik haat echt heel erg jaloezie. + Mensen die te veel kritiek hebben en anderen depressief maken.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 30-05-2007, 21:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 30-05-2007 @ 21:30 :
Pas op hoor, straks verpest je 'de sfeer' nog op De Kantine en moet ik ook klagen in jouw topic op Beleidszaken.
Je hebt helemaal gelijk, bedankt dat je me daar aan helpt herinneren!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2007, 21:37
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Ik haat clubkutten. ik haat het als mensen doen alsof en totaal niet geloofwaardig overkomen. ik haat mensen die zich emo noemen doordat ze een "lok" hebben en zwarte kleding, dat is niet emo maar gewoon triest. ik haat het als mijn horloge niet op tijd loopt met de "gewone" tijd omdat ik me dan of gigantisch zit te haasten of ik te laat kom. ik haat het als het regent. ik haat mensen die mijn jeugd keihard verziekt hebben met dragon ball z. ik haat het als mensen iedere vmbo-er dom noemt. ik haat jumpen. ik haat het als mensen me dom vinden. ik haat mijn spelfouten. ik haat het ook als mensen bijdehand zijn en me hierop wijzen. ik haat het als ik terug moet naar de fotograaf voor een pasfoto omdat de fotograaf niet kan fotograferen. ik haat tegenwind. ik haat mijn baas die achterlijk bijdehand doet en super dom is. ik haat het als mijn creatieve inspiratie opeens op is. ik haat het als mijn haar niet goed zit of vet lijkt. ik haat dikke mensen, vooral dikke jongens ik kan hier ook echt van walgen. ik haat het als mensen me nu arrogant noemen omdat ik slank ben en zij niet. ik haat het om veel te eten en niet aan te komen. ik haat het als ik iets niet kan vinden, iets vergeet. ik haat het als mijn potloodpunt kapot gaat. ik haat het als mensen 's ochtends vroeg aan mijn kop zeuren. ik haat mensen die mijn vrienden haten. ik haat het als ik wordt afgezeken terwijl ik het goed bedoel en ik haat mijn impulsieve dingen.

wh00w :')
__________________
Abc.
Ads door Google
Oud 30-05-2007, 21:43
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 21:32 :
Ik bedoel van die "evolutie is ook maar een theorie"-mensen. Mensen die geen idee hebben wat wetenschap inhoudt, en zeggen dat wetenschap "ook maar geloof is". Je kent het wel, en zo niet, neem eens een kijkje op Religie.
het is waar en dan zeggen dat 'het zo geschreven staat'
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 30-05-2007, 21:55
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik haat 'jumpstyle'. Kutdans.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-05-2007, 21:56
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Domme en/of irritante mensen..
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Oud 30-05-2007, 22:08
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik haat onze deurbel, hij is veel te hard en ik schrik altijd als hij afgaat
Oud 30-05-2007, 22:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Op het moment haat ik alle vormen van huiswerk die ik niet afkrijg.
En ik ben ook niet weg van dat concentratievermogen van mij. Een boterham met smeerkaas zou nog meer huiswerk afkrijgen dan ik, gok ik zo. ¬¬
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 30-05-2007, 23:06
crossover
Avatar van crossover
crossover is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 30-05-2007 @ 21:55 :
Ik haat 'jumpstyle'. Kutdans.
Yeah ik ook.
ik heb ook een hekel aan racisten :{ En ook mensen die anderen lastigvallen.
__________________
http://www.last.fm/user/crossover1
Oud 30-05-2007, 23:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 30-05-2007 @ 17:47 :
ohja Mephostophilis, nu weet ik het ook weer



iedere 14e jarige die zo dol is op wicca.
Nog altijd beter dan een 14-jarige Gristen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-05-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 17:02 :
oftewel: wat haat je vanuit het diepst van je hart? (even lekker stoom afblazen, afreageren, even bewijzen dat we niet allemaal lieve bloemige DKers zijn, maar dat we ook stoer zijn!!)

ik haat trendpotten, dikke mensen in leggings of strakke broeken, witte broeken, witte strakke broeken. ik haat het als het zo fucking benauwd warm is. ik haat ziek zijn. ik haat de boom in mijn zusjes tuin die al mijn zon wegneemt en er voor zorgt dat ik bijna elke dag mijn tuin moet gieteren. ik haat gieteren. ik haat het dat ik geen tuinslang heb
ik haat de amerikaanse wapenwetgeving. ik haat mensen die denken dat geweld alles oplost. ik haat domme mensen, lelijke mensen. ik haat de belastingdienst. ik haat geld betalen... ik haat uitgroei van mn dreads bijwerken. ik haat pluis. ik haat mijn schoonzusje, want die is echt dom en lelijk en egoistisch. ik haat racisten en andere waanzinnige megalomanen. ik haat extreem-gelovigen (hypo-christenen). ik haat mezelf, die dikke blubberbuik, die overmatig brede dijen en die onderkin. ik haat die bleke kleur van mijn huid en die donkere kringen om mn ogen.
ja, ik haat mensen die stinken en van die oude lijkjes met van dat muffe omaparfum. ik haat mensen die met kibbeling in hun tas rondlopen. ik haat misselijk zijn. ik haat afwassen! ik haat de was opvouwen, vooral als mn vriendje dan per se het onderste tshirt wil hebben en alles voor niets is
ik haat mensen die het vertikken een poging tot nederlands of engels spreken te doen en stug doorlullen in het duits ofzo. ik haat mijn typfouten. ik haat me vervelen
als ik in een auto zit haat ik fietsers en voetgangers omdat die zich compleet debiel gedragen. op de fiets haat ik autoos en voetgangers en lopend haat ik fietsen en autoos. ik haat mensen. ik haat honden, die stinken. ik haat onverwachte dingen. ik haat verrassingen. ik haat supriseparties. ik haat de kerstman. ik haat van die geblondeerde, gezonnebakte ordinaire kermishoeren. ik haat de winter. ik haat de herfst. ik haat de zomer. ik haat uitgebloeide bloemetjes. ik haat onkruid en mensen die me bellen en ik haat wachten tot mn haar droog is. ik haat het als mijn kauwgom op is. ik haat gore nep-marlboros. ik haat ben stiller. ik haat de vader van ben stiller

[edit] die moest even erbij, die arthur uit king of queens moet echt dood gewoon, met die enge handjes van m
Te lange ''ik-haat-lijstjes''.
Oud 31-05-2007, 00:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik haat jumpstyle en ook het werkwoord 'jumpen' omdat dat eigenlijk iets heel anders betekent. Ik houd wel van Hilbrand Nawijn's pathetische jumpstyletroep, maar iemand anders zou dat niet moeten flikken.

Ik haat de conservatieve Amerikanen die je op tv ziet, zoals Ann Coulter, godverdomme, want haat ik Ann Coulter met haar kutboeken en haar 'liberalisme is een heidense religie' en haar lepratyfus.

Ik haat de waardeloze teksten van top-40 hip hop, alhoewel ik ze soms hilarisch vind.

Ik haat religie. Ik haat ieder argument dat er voor religie gebruikt wordt.

Ik haat homofobe Polen en Amerikanen.

Ik haat mensen die beweren dat wat Frans Bauer maakt 'wel heel knap' is, 'want het blijft wel in je hoofd zitten'. Hou je bek.

Ik haat Heleen van Rooyen. Urgh. Talentloze hese tafelhoer, die bovendien vindt dat wat Frans Bauer maakt 'wel heel knap' is, 'want het blijft wel in je hoofd zitten'. Dom wijf.

Ik haat Dr. Phil en iedereen die hem een goede psycholoog vindt.

Ik haat het waardeloze Engelse taalgebruik op de universiteit, met woorden als 'reader' en 'hard copy'. Ik haat die irritante zinnen vol overbodige woorden waar mijn schoolboeken vol mee staan ("However, having said this, it is nevertheless the case that") en ik haat het feit dat in een opdracht stond 'probeer aan te geven wat je een volgende keer anders zou doen'. Proberen? Wanneer zijn we opgehouden met dingen doen? Ik probeer niks.

Ik haat publiek dat bij Saturday Night Live en MadTV om iedere lame grap gaat klappen en lachen als apen.

Ik haat Kandinsky.

Ik haat McDonald's.

Ik haat mensen die een colbert en overhemd dragen boven een te laag hangende, gebleekte spijkerbroek, en al helemaal als het een colbert met opdruk is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2007, 00:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat wordt zo'n lange lijst dat ik geen zin heb om het allemaal op te schrijven.

maar in het kort;
- domme, meeloperige, hersenloze figuren
- slecht weer (met name neerslag)
- geldzaken regelen (helemaal als mijn saldo daar van omlaag gaat)
- volwassen moeten zijn af en toe
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-05-2007, 00:38
Verwijderd
Ik kan oneerlijkheid, onrechtvaardigheid, hypocritie en vroeg opstaan niet waarderen.

En ik ben ook allergisch voor commanderende woorden, 'pak eens' 'geef me ...' (mensen op mijn werk).

Ik haat autoriteit, en vind het ook vervelend dit zelf uit te stralen.

ik kan mensen die over mijn grenzen lopen niet waarderen.

Gehaktballen en champignongs kan ik ook niet waarderen.

Ik kan het niet uitstaan dat zoveel mensen zo snel op hun teentjes zijn getrapt als je iets zegt wat totaal tegen hun standpunten ingaat.
Bijvoorbeeld gelovige mensen.

Gelovige mensen kan ik als mens, mits hij een lief mens is, waarderen, alleen geloof niet.
Dat is krom I know.

Ik kan brutale kinderen ook niet waarderen.
Oud 31-05-2007, 00:45
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik haat:

1: vrouwen
2: gelovigen
3: jongens
4: meisjes
5: mannen
6: pindarotsjes
7: muziek
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 31-05-2007, 00:50
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Ultra conservatiefe amerikanen ala bill o reilly, ann coultier en ted haggart.

The cw en cbs tv station 2 goede serie cancelen.

homofobe mensen.

maar ook hekel aan al die verwijfde kutnichten

mensen die denken dat je dom bent omdat je geen hbo of universiteit doet.

voor de rest nog meer dingen maar anders wordt te lang lijstje
Oud 31-05-2007, 01:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Juice schreef op 31-05-2007 @ 00:27 :
Ik haat Kandinsky.
Hoezo dan? Die vent is al lang dood.
__________________
Du bist ein N00b!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine wie of wat kun je niet zo waarderen? #2
Verwijderd
500 31-08-2007 02:21
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 15:29
Liefde & Relatie Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan..
Kñorr
35 27-04-2003 21:35
Psychologie Eisen stellen aan personen in je omgeving...
Gothic
5 04-12-2002 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.