Oud 06-11-2002, 20:46
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Want hoe je het ook wendt of keert iedere stereotypering heeft een kern van waarheid.
Hoe kom je daar in 's hemelsnaam bij?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 11:28
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
over 't algemeen ben ik het eens met de stelling "allochtonen die zich niet weten te gedragen terugsturen naar land van herkomst".
Ik vind het ronduit belachelijk wanneer criminele alochtonen weigeren te integreren, maar wel profiteren van het sociale stelsel.
"Retour"-sticker op hun voorhoofd en op 't vliegtuig zetten die mensen.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:59
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
over 't algemeen ben ik het eens met de stelling "allochtonen die zich niet weten te gedragen terugsturen naar land van herkomst".
Ik vind het ronduit belachelijk wanneer criminele alochtonen weigeren te integreren, maar wel profiteren van het sociale stelsel.
"Retour"-sticker op hun voorhoofd en op 't vliegtuig zetten die mensen.
Want? Hoe omschrijf je de term allochtonen? Bij welk crimineel gedrag wel en niet? En welk land is het land van herkomst?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:04
dystopia
dystopia is offline
Is er iemand die nu z'n oordelen over rapper Raymzter klaar heeft of zijn er ook nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is en ook andere nummers hebben beluisterd?

Citaat:
mloezjuh schreef:
---> ze willen ons zwart maken, als ze over ons praten...
we hebben niks gedaan en als nog willen ze ons haten!

WAS DA VOORN ONZIN!!! EN VOORAL DA 'WE HEBBEN NIKS GEDAAN'

NEE NIE ALLE MAROKANEN NEE, MAAR DE MEESTE ZIJN TOG NIE HELEMAAL GOED...

LEUK FEITJE: 80% VAN DE GEVANGENEN IN NEDERLAND ZIJN BUITENLANDERS

EN DAN ZEGGE HUN DA ZE NIKS DOEN
Je hoeft echt niet in hoofdletters te typen hoor. We kunnen het in kleine letters ook perfect lezen. Dat even terzijde.

Hoe wil je overigens een willekeurige Marokkaan benadelen omdat een andere Marokkaan iets fout doet? Denk je dat dat rechtvaardig overkomt bij diegene?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:
Hoe kom je daar in 's hemelsnaam bij?
de zuinige nederlander
de luie surinamer
de domme belg
de bierdrinkende duitser
de stokbroodetende fransman
de altijd dronken rus
de dikke amerikaan

de criminele marokkaan

klopt dat soms niet?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:14
dark-666-mark
dark-666-mark is offline
hun discrimineren ons ook dus ze moeten niet zo zeiken dan hadden wij ook 1 hit kunnen scoren met kutnederlanders..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:10
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
dark-666-mark schreef:
hun discrimineren ons ook dus ze moeten niet zo zeiken dan hadden wij ook 1 hit kunnen scoren met kutnederlanders..
ZIJ niet HUN, jezus je bent nog slechter in Nederlands als de gemiddelde Marokkaan
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:21
Folklore
Avatar van Folklore
Folklore is offline
Je kan niet iemand persoonlijk aanvallen. Dat is een fout argument TygerStyle2001.

Er zijn redelijk veel criminele Marokkanen, maar er zijn natuurlijk ook gewoon Turken, Marokanen die wel hard werken.
Dus je moet het niet generaliseren.

En als Marokanen zich crimineel gedragen, mogen ze van mij een waarschuwing krijgen.
En als de dat negeren ze het land uit gezet worden, maar waar moeten ze dan heen?
Gewoon naar het land van herkomst.
__________________
Every men dies, but not every men really lives
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Folklore schreef:


En als Marokanen zich crimineel gedragen, mogen ze van mij een waarschuwing krijgen.
En als de dat negeren ze het land uit gezet worden, maar waar moeten ze dan heen?
Gewoon naar het land van herkomst.
Gaat moeilijk als ze hier geboren zijn
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:31
Folklore
Avatar van Folklore
Folklore is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Gaat moeilijk als ze hier geboren zijn
Dan moeten ze zich gewoon maar gedragen
Ik vind dat ze strenger moeten worden.
Tegen zowel de Nederlandse criminelen en Allochtone, want de laatste tijd lijkt het net alsof er steeds meer geweld op straat komt.
En volgensmij is dat ook gewoon zo.
Misschien heeft strenger straffen meer zin en meer politie.
__________________
Every men dies, but not every men really lives
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Folklore schreef:
Dan moeten ze zich gewoon maar gedragen


Dus als ik me niet zou gedragen dan word ik "terug" (waar ik niet geboren ben) gestuurd naar Italie?
Of toch Polen (want de andere helft is weer Pools van mij)?

Citaat:

Ik vind dat ze strenger moeten worden.


Ze moeten niet zo tolerant alles voorbij laten komen nee. Dat ben ik het met je eens.

Citaat:

(...)
Misschien heeft strenger straffen meer zin en meer politie.
Misschien.
Laat ze voor gek staan. Laat ze taakstraffen doen onder begeleiding van politie in achterlijke kleding. Dat helpt ook

hehe
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:46
Folklore
Avatar van Folklore
Folklore is offline
Citaat:
Dus als ik me niet zou gedragen dan word ik "terug" (waar ik niet geboren ben) gestuurd naar Italie?
Of toch Polen (want de andere helft is weer Pools van mij)?
ok, maar het lijkt mij alleen als noodzaak als het gewoon te ver gaat.


Citaat:
Misschien.
Laat ze voor gek staan. Laat ze taakstraffen doen onder begeleiding van politie in achterlijke kleding. Dat helpt ook

hehe
goed idee.
Laat ze anders klusjes doen.
Zoals vuilnisman, park opruimen.
Dat word het gelijk ook weer wat schoner.

Misschien leren ze daar wel van als ze dat een paar maanden doen, maar als ze dan weer de fout ingaan, zou ik dan wel wat strengere straffen gaan doen.
__________________
Every men dies, but not every men really lives
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:16
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
Folklore schreef:
Je kan niet iemand persoonlijk aanvallen. Dat is een fout argument TygerStyle2001.
nah, moet dat ventje maar eens heel dit topic lezen, i.p.v. zomaar een zouteloze mening neer te kwakken zonder enige voorkennis....


enneh mensen het land uit sturen?? dan los je het probleem niet op, dan verplaats je het probleem alleen maar....
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 23:58
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Stelletje racisten, dat die marokkaanse nederlanders gewoon naar Nederlnad (land van herkomst) worden gestuurd, terwijl autochtonen naar de gevangenis moeten. Zoals ik al 10 x heb gezegd...
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 00:32
Folklore
Avatar van Folklore
Folklore is offline
ik had al gezegd alleen als noodzaak.
beter lezen.
Stelletje racisten
__________________
Every men dies, but not every men really lives
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 13:31
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Folklore schreef:
ik had al gezegd alleen als noodzaak.
beter lezen.
Stelletje racisten
ja het is heel racistisch als allochtonen op grond van hun afkomst worden voorgetrokken en alleen maar naar nederland worden gezonden, terwijl autochtonen naar de gevangenis moeten. Duhhh!
Verder is noodzaak gewoon te vaag: Als ik bijvoorbeeld het noodzakelijk vind als iemand mij laat struikelen, en iemand anders vind het noodzakelijk als iemand heel de randstad opblaast, dan zijn daar duidelijk verschillen van mening over. En je kunt landen niet dwingen om mensen als burgers aan te nemen zonder reden.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:01
Folklore
Avatar van Folklore
Folklore is offline
wat vind jij dan wat de overheid moet doen?
__________________
Every men dies, but not every men really lives
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:31
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Folklore schreef:
wat vind jij dan wat de overheid moet doen?
In de eerste plaats geld steken in preventie: buurthuisprojecten, waar jongeren gewoonbijeenkomen in de vrije tijd, en dus:
1) beter integreren
2) niet meer zovaak rondhangen op straat ( schijnt onveiliogheidsgevoel op te wekken)
3) door faciliteiten zich niet meer zo snel vervelen, en dus niet uit verveling gaan lopeb stelen ofzo
4) problemen eerder kunnen worden gesignaleerd, waardoor situaties in bv. gezin beter kunnen worden aangepakt door maatschappelijk werkers
5) criminele activiteiten eerder kunnen worden gesignaleerd, en dus criminelen in de dop kunnen worden aangepakt

In de tweede plaats ervoor zorgen dat mensen meer gespreid gaan wonen. Dit zorgt voor:
1) betere integratie
2) beter toekomstbeeld -> minder criminaliteit
3) gemengde scholen -> beter onderwijs

Ten derde zal door bovengenoemde maatregelen de integratie verbeteren, en zal er dus minder racisme zijn. Dit leid tot minder stigmatisering, waardoor minder criminaliteit onder minderheden optreed, en de integratie verbeterd.

Ten vierde uitgebreide projecten opzetten voor criminelen: ze moeten leren een vak te beoefenen, zich aan de discipline houden, sociale contacten onderhouden. Zodat ze niet terugvallen in criminaliteit
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
ZIJ niet HUN, jezus je bent nog slechter in Nederlands als de gemiddelde Marokkaan
slechter dan

Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 16:09
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
slechter dan

oeps..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 17:57
Folklore
Avatar van Folklore
Folklore is offline
Goede ideeen Joostje nu nog effe een brief naar de overheid sturen
__________________
Every men dies, but not every men really lives
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 18:07
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
als jou familie is vermoord, durf dit dan nog eens te beweren.
Ik zou zwaar verdrietig zijn, ik zou er kapot van zijn, maar of het nou een turk, chinees, nederlander of marokkaan is het blijft voor mij even erg hoor.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Folklore schreef:
Goede ideeen Joostje nu nog effe een brief naar de overheid sturen
ben al lid van GL
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 10:23
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
je bewijst weereens onzin te blaten
Waarom was dat onzin, en waar heb ik dan meer onzin zitten blaten?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 10:28
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
het is een hypothetiesche situatie, dus is het zeer goed mogelijk dat je dat zelf inderdaad niet weet (of doe je ook aan Zen-Boedhisme)

triest hoor
Dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen heb je absoluut gelijk in. Maar de kans dat jij kan zeggen hoe ik zou reageren is nog veel kleiner. Ten eerste ben ik tegen het "recht zelf in de hand nemen" en dat soort onzin, ten tweede is het voor mij absoluut onbelangrijk welk ras de dader heeft, of uit welk land of wat dan ook. Wat zou ik daar mee moeten? Zou ik als het een Marokkaan is marokkanen moeten gaan haten? Zou ik dan naar analogie geredeneerd ook Nederlanders moeten haten als het een Nederlander was? Of zou ik als het iemand van aziatische afkomst is meteen maar alle Aziaten moeten gaan haten? Kortom, de herkomst maakt voor mij persoonlijk NIETS uit.

Wat niet wil zeggen dat ik het totaal onbelangrijk vind wat voor herkomst er algemeen is bij delinquenten, aangezien je met deze informatie misschien meer kunt voorkomen.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:31
Outsider
Avatar van Outsider
Outsider is offline
FEYENOORDvakX schreef
Citaat:
de zuinige nederlander
de luie surinamer
de domme belg
de bierdrinkende duitser
de stokbroodetende fransman
de altijd dronken rus
de dikke amerikaan

de criminele marokkaan

klopt dat soms niet?


De bevooroordeelde forummer...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
free schreef:
FEYENOORDvakX schreef


De bevooroordeelde forummer...
niet bepaald een geldig tegenargument te noemen

waarom zou je der uberhaubt over zoiets kunnen worden, dit zijn toch duidelijk vooroordelen met een kern van waarheid. maargoed, triest...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:40
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
niet bepaald een geldig tegenargument te noemen

waarom zou je der uberhaubt over zoiets kunnen worden, dit zijn toch duidelijk vooroordelen met een kern van waarheid. maargoed, triest...
belgen zijn niet dom. de gemiddelde nederlander geeft 1000000x zoveel uit als de gemiddelde angolees. duitsers drinken wel veel bier ( http://www.cambrinus.nl/bier/naderbekeken/cijfers.htm ). Ik heb geen cijfers gevonden over luiheid in suriname, noch over stokbrood en frankrijk. Wat betreft russen en alcohol schijnt het wel te kloppen, maar ook:

EUROPA EXPORTEUR VAN ALCOHOLPROBLEMEN
Europeanen drinken veel meer dan bewoners andere werelddelen

De verbreiding van de Europese cultuur over de wereld, heeft ook de Europese drinkgewoonten verbreid. En met de gewoonte, kwamen ook de problemen. De grootste alcoholproblemen treffen wij aan in Europa door het hoge consumptieniveau, en in de ontwikkelingslanden door de armoede ter plaatse.
Op de wereldranglijst naar alcoholgebruik per inwoner, staat Nederland op de zestiende plaats. In

1960 stond ons land nog op de dertigste plaats.

Overwicht en amerikanen: "In de Verenigde Staten heeft maar liefst 61 procent van de bevolking overgewicht."

schijnt weer wel te kloppen dus

ik kan niks vinden over marokko en criminaliteit. ( http://www.mincom.gov.ma/english/e_page.html)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:32
Beta-ark
Beta-ark is offline
Citaat:
Joostje schreef:

ik kan niks vinden over marokko en criminaliteit. ( http://www.mincom.gov.ma/english/e_page.html) [/B]
zoek nog maar ens beter want die moeten toch zeker te vniden zijn
__________________
Hardcore 4 Life(fuck meelopers)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:36
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
zoek nog maar ens beter want die moeten toch zeker te vniden zijn
zoek jij maar...
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:
belgen zijn niet dom. de gemiddelde nederlander geeft 1000000x zoveel uit als de gemiddelde angolees. duitsers drinken wel veel bier ( http://www.cambrinus.nl/bier/naderbekeken/cijfers.htm ). Ik heb geen cijfers gevonden over luiheid in suriname, noch over stokbrood en frankrijk. Wat betreft russen en alcohol schijnt het wel te kloppen, maar ook:

EUROPA EXPORTEUR VAN ALCOHOLPROBLEMEN
Europeanen drinken veel meer dan bewoners andere werelddelen

De verbreiding van de Europese cultuur over de wereld, heeft ook de Europese drinkgewoonten verbreid. En met de gewoonte, kwamen ook de problemen. De grootste alcoholproblemen treffen wij aan in Europa door het hoge consumptieniveau, en in de ontwikkelingslanden door de armoede ter plaatse.
Op de wereldranglijst naar alcoholgebruik per inwoner, staat Nederland op de zestiende plaats. In

1960 stond ons land nog op de dertigste plaats.

Overwicht en amerikanen: "In de Verenigde Staten heeft maar liefst 61 procent van de bevolking overgewicht."

schijnt weer wel te kloppen dus

ik kan niks vinden over marokko en criminaliteit. ( http://www.mincom.gov.ma/english/e_page.html)
en dit is weer typisch joostje, heel diep ergens op ingaan om maar een vormfout te zoeken..

weet je wat, ik doe mee

belgen zijn misschien niet dom, maar toch draait hun land half zo goed als nederland terwijl ze voor de afscheiding in 1830 economisch voorliepen.

nederlandse consumptiepatronen moet je niet gaan vergelijken met angolese, maar met duitse, engelse e.d., of je moet bekijen naar het percentage van het inkomen dat op de bank wordt gezet.

luiheid in surinam; suriname is niet bepaald een land te noemen waar men hard werkt en veel van de grond krijgt. als je het vergelijkt met frans gyana is er een duidelijk mentaliteitsverschil te zien.

blabla, alcohol consumptie... niet bepaald belangrijk in deze discussie.

criminalitei onder marokkanen: maarliefst 99% van de straatroven in Rotterdam kwam door allochtonen, en ik dacht toch voornamelijk marokkanen. verdere statistieken zijn nog niet bekend daar de greep van de linkse kerk nog steeds groot is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:00
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Waarom was dat onzin, en waar heb ik dan meer onzin zitten blaten?
imo is het onzin van te voren te voorspellen hoe je op zo'n situatie reageert, het is bewezen dat niemand dat echt weet, alleen een verwachtingspatroon heeft.

je blaate nog meer onzin een paar topics terug , duur je anti gevoelens ergens toe te uiten ,en verder totaal niks aan het topic toe te voegen.
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:49
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Als de marokaan die kut marokkanen zingt nederland niet bevalt rot hij toch gvd maar op naar zijn eigen land.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:17
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
en dit is weer typisch joostje, heel diep ergens op ingaan om maar een vormfout te zoeken..

weet je wat, ik doe mee

belgen zijn misschien niet dom, maar toch draait hun land half zo goed als nederland terwijl ze voor de afscheiding in 1830 economisch voorliepen.


Dat komt door bijvoorbeeld de eerste wereldoorlog, waarvan ze veel meer het dupe zijn geweest dan nederland. Door nederlands geografische positie die veel gunstiger ligt ten opzichte van het duitse achterland.

nederlandse consumptiepatronen moet je niet gaan vergelijken met angolese, maar met duitse, engelse e.d., of je moet bekijen naar het percentage van het inkomen dat op de bank wordt gezet.

Want... En verder, heb je cijfers over de vergelijkingen?

luiheid in surinam; suriname is niet bepaald een land te noemen waar men hard werkt en veel van de grond krijgt. als je het vergelijkt met frans gyana is er een duidelijk mentaliteitsverschil te zien.

ben nooit in eenvan beide landen geweest.

blabla, alcohol consumptie... niet bepaald belangrijk in deze discussie.

jij begon ermee...

criminalitei onder marokkanen: maarliefst 99% van de straatroven in Rotterdam kwam door allochtonen, en ik dacht toch voornamelijk marokkanen. verdere statistieken zijn nog niet bekend daar de greep van de linkse kerk nog steeds groot is.
Dat zijn toch nederlanders dacht ik? En over de grootste groep marokkanen, die in marokko, hebn ik geen cijfers kunnen vinden :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:18
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Als de marokaan die kut marokkanen zingt nederland niet bevalt rot hij toch gvd maar op naar zijn eigen land.
daar issie al
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:34
Verwijderd
ik denk dat je wel begrijp wat er wordt bedoeld Joostje.
Een Marokkaan zijn eigen land is Nederland klinkt niet echt logisch .
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:41
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
ik denk dat je wel begrijp wat er wordt bedoeld Joostje.
Een Marokkaan zijn eigen land is Nederland klinkt niet echt logisch .
het is ook geen marokkaan. Of hooguit gedeeltelijk
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:49
Verwijderd
Sommigen mensen noemen dat soort mensen voor het gemak ook Marokkanen. De (groot)ouders komen er namelijk vandaan en hebben op een aantal gebieden Marokkaanse gewoontes in plaats van Nederlandse, zoals wij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 11:06
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
wie zijn btw eigenlijk die 2 bouncers die in de clip spelen?

Ze komen bekend voor
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:32
NN
NN is offline
Beste FEYENOORDvakX,

Graag zou ik willen dat jij een paar onderzoekjes, tabelletjes of ander materiaal op dit forum plaatst (als dat mag van de forumbazen) of anders aan mij mailt. Zolang jij niet kunt aantonen dat alle opruiende verhalen van jou ook werkelijk waar zijn, geloof ik niks van jouw populistische prietpraat.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
NN schreef:
Beste FEYENOORDvakX,

Graag zou ik willen dat jij een paar onderzoekjes, tabelletjes of ander materiaal op dit forum plaatst (als dat mag van de forumbazen) of anders aan mij mailt. Zolang jij niet kunt aantonen dat alle opruiende verhalen van jou ook werkelijk waar zijn, geloof ik niks van jouw populistische prietpraat.
dat jij nou eenmaal niet goed op de hoogte bent van de feiten waarvan ik melding maak wil niet zeggen dat dit populistische prietpraat is (verkeerd woordgebruik van jou bovendien).

de meeste mensen waarmee ik wel een inhoudelijke discussie kan voeren zijn dit wel.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:58
NN
NN is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
dat jij nou eenmaal niet goed op de hoogte bent van de feiten waarvan ik melding maak wil niet zeggen dat dit populistische prietpraat is (verkeerd woordgebruik van jou bovendien).

de meeste mensen waarmee ik wel een inhoudelijke discussie kan voeren zijn dit wel.
Ik zou graag eens willen dat jij jouw verhalen gaat onderbouwen met argumentatie die valt na te zoeken. Dat is toch niet te veel gevraagd?

Als jij gevens hebt waar jouw verhaal uit blijkt kunnen we daarover echt een inhoudelijk discussie aan gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:36
Outsider
Avatar van Outsider
Outsider is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Als de marokaan die kut marokkanen zingt nederland niet bevalt rot hij toch gvd maar op naar zijn eigen land.
Heel fout!! Over DISCRIMINATIE gesproken, waar ligt de grens tussen een mening en discriminatie?
Ik trek hem ff, zodat niet iedereen denkt dat hij alles kan schrijven.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:50
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
free schreef:
Heel fout!! Over DISCRIMINATIE gesproken, waar ligt de grens tussen een mening en discriminatie?
Ik trek hem ff, zodat niet iedereen denkt dat hij alles kan schrijven.
goh, wat nobel van je zeg! Kan het ook niet is een keer in je bolle kop opkomen dat de blanke, niet islamitische, nederlander zich beledigd kan voelen?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:53
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
free schreef:
Heel fout!! Over DISCRIMINATIE gesproken, waar ligt de grens tussen een mening en discriminatie?
Ik trek hem ff, zodat niet iedereen denkt dat hij alles kan schrijven.
ik zie geen discriminatie hoor.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:57
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
autodropje schreef:
ik zie geen discriminatie hoor.
ik ben het met je eens, ik zal me voortaan braaf gedragen op het forum
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:02
Outsider
Avatar van Outsider
Outsider is offline
Citaat:
BARON schreef:
goh, wat nobel van je zeg! Kan het ook niet is een keer in je bolle kop opkomen dat de blanke, niet islamitische, nederlander zich beledigd kan voelen?
En dan maar meteen onderscheid gaan maken, he?
Ik zal ff uitleggen waarom ik de opmerking discriminerend vind.
Als het de marokkanen niet bevalt sturen we hen terug naar hun land.
Maar wat als het de Nederlander niet bevalt dan mag hij wel blijven. Dat is onderscheid maken (discrimineren, met twee maten meten) en FOUT. Marokkanen die hier wonen hebben alle rechten en plichten van Nederlanders. Ook ZIJ mogen dus kritiek hebben op ONZE samenleving. En luistert eens wat beter naar de muziek.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
NN schreef:
Ik zou graag eens willen dat jij jouw verhalen gaat onderbouwen met argumentatie die valt na te zoeken. Dat is toch niet te veel gevraagd?

Als jij gevens hebt waar jouw verhaal uit blijkt kunnen we daarover echt een inhoudelijk discussie aan gaan.
als je feiten op waarheid wil controleren moet je dat maar doen, mensen met een wereldlijker blik zijn daar meestal van op de hoogte zei ik al.

en als je wil dat ik voor jou op zoek ga naar bronnen over algemeen bekende feiten is dat 1 euro 50 per gevraagde bron
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 20:41
Verwijderd
Citaat:
free schreef:
En dan maar meteen onderscheid gaan maken, he?
Ik zal ff uitleggen waarom ik de opmerking discriminerend vind.
Als het de marokkanen niet bevalt sturen we hen terug naar hun land.
Maar wat als het de Nederlander niet bevalt dan mag hij wel blijven. Dat is onderscheid maken (discrimineren, met twee maten meten) en FOUT. Marokkanen die hier wonen hebben alle rechten en plichten van Nederlanders. Ook ZIJ mogen dus kritiek hebben op ONZE samenleving. En luistert eens wat beter naar de muziek.
marokkanen die hier wonen blijven marokkanen.
marokkanen die hier geboren zijn zijn nederlanders en dienen zich ook als zodanig te gedragen

niks discriminerends aan om marokkanen terug te sturen naar hun land als ze geen aanwinst blijken te zijn voor ónze samenleving. bovendien heb ik en met mij een ruime meerderheid van de Nederlandse bevolking niet om hen gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:28
NN
NN is offline
Hier kom ik voor de zoveelste keer met uitleg waarom het wel discriminatie is:

Er is hier een discussie gaande over een plan van demissionair minister Hilbrand Nawijn van de LPF waarin hij stelde dat hij Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond wilde sturen naar Marokko. Nederlanders daarentegen die al altijd in dit land wonen worden niet uitgezet. Hier wordt dus onderscheid gemaakt tussen Nederlanders. Dit onderscheid is dus niets meer of minder dan discriminatie.
(Zie art. 1 en 2 GW over gelijke behandeling en Nederlanderschap.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders
Verwijderd
442 14-09-2009 06:52
Liefde & Relatie Gabber of marokkaan?
Terreur Teef
9 02-03-2009 18:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ongeregeldheden bij 'Shouf shouf habibi'
Plusmarktboy
178 07-02-2004 20:33
Verhalen & Gedichten Die Arme Marokkanen
klootzak2001
10 06-11-2002 16:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PvdA voorman Rob Oudkerk spreekt van 'kut-Marokkanen'
Vincent Vega
1 19-03-2002 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.