Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2016, 18:42
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
hallo allemaal,
ik ben 20 jaar (bijna 21 ondertussen) en nog steeds maagd
Nu lijkt het me ontzettend fijn om eens seks te hebben, maar het is er gewoon nooit van gekomen
Nu kwam ik er laatst op, tijdens een gesprek met een goede vriendin van me, dat ik nog maagd was en zij zei toen letterlijk "ooh wat erg"
Nu weet ik dat veel mensen tegenwoordig op steeds jongere leeftijd seks hebben, maar is het echt zo gek dat ik met mijn leeftijd nog maagd ben? Is het iets waar ik me voor zou moeten schamen wanneer ik een vriendin krijg en we in het stadium van seks komen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2016, 18:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Nee, dat is niet gek en je hoeft je er ook niet voor te schamen.

Wel zou ik me afvragen hoe het komt dat het er nooit van gekomen is. Niet omdat 't erg is, maar omdat 't een oorzaak heeft. Misschien vind je seks wel minder belangrijk dan andere mensen, of heb je moeite met sociaal contact, of wil je pas seks als je echt van iemand houdt. Allemaal oké, maar handig om van jezelf te weten. Kun je daar weer rekening mee houden als je een partner krijgt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2016, 19:05
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Wel zou ik me afvragen hoe het komt dat het er nooit van gekomen is. Niet omdat 't erg is, maar omdat 't een oorzaak heeft
ik denk van mezelf al te weten wat de oorzaak is, ik ben hartstikke verlegen, als ik online ofzo met mensen praat dan is het geen probleem, maar irl eerste contact leggen vind ik moeilijk, bijna eng zelfs
maar wanneer ik mensen eenmaal ken ben ik er snel overheen, het is echt die eerste keer
Met citaat reageren
Oud 13-04-2016, 19:42
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Citaat:
ik denk van mezelf al te weten wat de oorzaak is, ik ben hartstikke verlegen, als ik online ofzo met mensen praat dan is het geen probleem, maar irl eerste contact leggen vind ik moeilijk, bijna eng zelfs
maar wanneer ik mensen eenmaal ken ben ik er snel overheen, het is echt die eerste keer
Dat is vrij normaal bij mensen, de een vind het alleen makkelijker dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2016, 21:44
venture
venture is offline
Als die goede vriendin van jou "het zo erg" vind, dan kan zij jou misschien wel "helpen"? ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2016, 09:09
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
dan kan zij jou misschien wel "helpen"? ;-)
euhm, eerlijk is eerlijk, ik zou geen nee zeggen
maar ik acht de kans niet heel groot
Met citaat reageren
Oud 14-04-2016, 16:46
venture
venture is offline
Citaat:
euhm, eerlijk is eerlijk, ik zou geen nee zeggen
maar ik acht de kans niet heel groot
Heeft ze al een relatie?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2016, 16:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Eh, ik kan me best voorstellen dat je casual seks wilt en dat dat met vrienden is kan ik me ook nog voorstellen, maar seks hebben alleen omdat je dan geen maagd meer bent is niet echt leuk tegenover haar en het kan bovendien je hele vriendschap verpesten. Is dat het echt waard?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-04-2016, 08:11
GezelligeBas
GezelligeBas is offline
Citaat:
Is dat het echt waard?
nee, dat is het zeker niet waard
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine Weerwolfspel #82 deel 3
Batave
466 01-02-2011 16:56
Levensbeschouwing & Filosofie Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament
KingOfGod
178 11-12-2005 11:53
Seksualiteit Wie is hier nog maagd?
Grooveline
145 02-01-2004 23:41
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.