Oud 12-11-2018, 21:55
Verwijderd
Ja hoor, ik begin weer zo'n topic. Maar serieus, wat vinden jullie (als jongen) leuk bij meisjes? Van buiten en van binnen graag. Kom alsjeblieft niet met je kont en tieten want we snappen het, elke jongen vindt dat mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2018, 22:27
Coen00
Coen00 is offline
Ik van persoonlijk op aardige en lieve meiden die minstens wel een beetje open minded zijn over vanalles. Als het om uiterlijk zou gaan val ik op meiden die niet zo lang zijn omdat ik dat zelf ook niet ben en er aardig/cute uitzien. Vaak wel dunne meiden. Ook meiden die er "anders" uitzien als in geverfd haar, emo uiterlijk enzo. Borsten zijn voor mij niet heel belangrijk.
Het is zeker niet zo dat een meid moet voldoen aan deze voorwaarden voor ik haar leuk kan vinden. Ligt echt aan hoe ze is.
Ik kan voor zover ik weet ook op jongens leuk vinden, vooral als het gaat om uiterlijk, maar dit gebeurt niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 08:25
Protected22
Protected22 is offline
wat ik bij meisjes leuk vind is hun persoonlijkheid. Met sommige kan je echt serieuze gesprekken houden in vertrouwen. Natuurlijk is een mooi lichaam een pluspuntje, maar laat ik nu niet de viezerik gaan uithangen.

wat ik ook leuk vind aan meisjes is dat ze (meestal) zo zorgzaam zijn, je kan bij hun voor als er iets is en zij kunnen ook bij jou als er iets is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 11:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat ik leuk vind aan n meisje is dat ze zich veilig en fijn voelt bij mij, en dat ik hetzelfde heb bij haar. Het lijkt heel erg om uiterlijk te gaan, maar innerlijk vind ik belangrijker. Ik val zelf qua uiterlijk om lang haar, maar ja dat is mijn stijl. Ik vind ook dat mensen met belachelijk veel make-up gwn niet goed bezig zijn met hun lichaam, en ik vind dat zelf ook niet zo knap. Tuurlijk kan een beetje mascara ofzo(weet ik veel wat jullie allemaal hebben) maar ik vind t een beetje lijken op barbie als je te veel make-up gebruikt. Tenslotte ben je dan een mens, en geen pop
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 12:13
Verwijderd
Citaat:
wat ik bij meisjes leuk vind is hun persoonlijkheid. Met sommige kan je echt serieuze gesprekken houden in vertrouwen.
Citaat:
Wat ik ook leuk vind aan meisjes is dat ze (meestal) zo zorgzaam zijn, je kan bij hun voor als er iets is en zij kunnen ook bij jou als er iets is.
Dit is op mannen net zo goed van toepassing.

Hier vloeit uit voort dat je prima kunt zeggen dat je domweg op vrouwen valt puur omdat het vrouwen zijn, biologisch gezien, omdat daar je seksuele oriëntatie ligt. Daar is niets mis mee. Alle personalitytraits zijn redelijk universeel, hooguit kan de uitingsvorm verschillen waar sekse maar één van de factoren is die invloed heeft op de vorm.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 12:55
Verwijderd
Tsja, maar van de TS mochten we niet naar tieten en kont verwijzen... Dan kom je al snel op gemeenplaatsen uit die voor beide geslachten zouden kunnen gelden, omdat karakters uiteraard nauwelijks iets met geslacht te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 13:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Tsja, maar van de TS mochten we niet naar tieten en kont verwijzen... Dan kom je al snel op gemeenplaatsen uit die voor beide geslachten zouden kunnen gelden, omdat karakters uiteraard nauwelijks iets met geslacht te maken hebben.
Grotendeels mee eens, maar niet helemaal. Ik zou qua body bijv. geen zwaar over/onder gewicht als vriendin willen hebben, wat ja. Das gwn niet iets wat ik wil. Afgezien van kont en borsten zijn er gwn andere dingen aan uiterlijk die kunnen uitmaken.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Grotendeels mee eens, maar niet helemaal. Ik zou qua body bijv. geen zwaar over/onder gewicht als vriendin willen hebben, wat ja. Das gwn niet iets wat ik wil. Afgezien van kont en borsten zijn er gwn andere dingen aan uiterlijk die kunnen uitmaken.
Dan beschrijf je dát.

Je doet er verstandig aan om 'gewoon' voluit te schrijven; dit is een forum, niet één of andere halfgare Whatsapp-groep.

Laatst gewijzigd op 13-11-2018 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 13:50
isgewoonlekker
Avatar van isgewoonlekker
isgewoonlekker is offline
sociaal en spontaan. kwa haar het liefst (donker)blond en de rest maakt mij niet uit. ik heb niet zo een uitgesproken smaak!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 13:58
isgewoonlekker
Avatar van isgewoonlekker
isgewoonlekker is offline
Citaat:
sociaal en spontaan. kwa haar het liefst (donker)blond en de rest maakt mij niet uit. ik heb niet zo een uitgesproken smaak!
ejjeeje
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 15:10
Verwijderd
Citaat:
ejjeeje
Oops verkeerde account?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ontopic blijven graag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk aan meisjes ?
xxanoniempjexx
27 31-05-2015 08:35
Lifestyle Wat voor kledingstijl/uiterlijk
vinefan
2 05-08-2014 16:15
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 17:38
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 10:41
Lifestyle wat vind je heet
merels
458 09-11-2005 01:06
Liefde & Relatie waarom is de jongen meestal ouder dan het meisje?
Verwijderd
50 21-10-2003 09:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.