Oud 09-07-2018, 19:33
Insertaname
Insertaname is offline
Hey allemaal,
Ik ben al een tijdlang verliefd op een meisje. Een tijd geleden heb ik haar nummer van een vriend gekregen en app ik met haar. We hebben het heel gezellig. Nu heeft ze mij een tijdje geleden verteld dat ze mij ook leuk vindt. Alleen, nu is er een probleem: ik durf haar niet aan te spreken. M’n vrienden gedragen zich soms echt als debielen en haar vrienden vinden me wss ook raar.

Iemand tips hierover?
P.s. begin aub niet over dingen als afspreken, of even dapper zijn.

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd op 09-07-2018 om 20:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2018, 19:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Spreek haar eens aan als je alleen bent.

Of, als dat niet gebeurt, spreek dan toch gewoon een keer met z'n tweeën af. Dat kan heel casual zijn, samen gaan zwemmen of een ijsje halen, of samen huiswerk maken wat mij betreft. Het hoeft geen date te zijn, maar het geeft je wel een goede gelegenheid om eens met haar te praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 20:08
Insertaname
Insertaname is offline
Citaat:
Spreek haar eens aan als je alleen bent.

Of, als dat niet gebeurt, spreek dan toch gewoon een keer met z'n tweeën af. Dat kan heel casual zijn, samen gaan zwemmen of een ijsje halen, of samen huiswerk maken wat mij betreft. Het hoeft geen date te zijn, maar het geeft je wel een goede gelegenheid om eens met haar te praten.
Ze is bijna altijd bij haar vrienden...
En haar ouders weten van niks dus afspreken werkt niet echt...
Ik zit niet bij haar in de klas btw
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 20:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze is bijna altijd bij haar vrienden...
Ik zit niet bij haar in de klas btw
Dan zou ik toch een keer iets verzinnen waardoor je haar alleen kunt spreken...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 20:44
Insertaname
Insertaname is offline
Citaat:
Dan zou ik toch een keer iets verzinnen waardoor je haar alleen kunt spreken...
Waarom denk je dat ik dit schreef....
We kunnen niks bedenken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2018, 21:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom denk je dat ik dit schreef....
We kunnen niks bedenken
Hulp aanbieden met huiswerk maken, iets moeten laten zien over een gezamenlijke interesse of toch gewoon een keer buiten school om afspreken. Dat is echt niet zo'n big deal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 08:03
Verwijderd
Ja pfft, dan wordt het inderdaad niets als jij haar niet durft aan te spreken en je in je hoofd hebt zitten dat het onmogelijk is met haar af te spreken.

Alle barrières die je beschrijft zitten in je hoofd. Zet je er overheen. Dat is echt de enige manier om dit op te lossen. Hoe sneller je 'gemakkelijk' praat met meisjes die je leuk vindt, hoe meer profijt je daar in je verdere leven van gaat hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Hey allemaal,
Ik ben al een tijdlang verliefd op een meisje. Een tijd geleden heb ik haar nummer van een vriend gekregen en app ik met haar. We hebben het heel gezellig. Nu heeft ze mij een tijdje geleden verteld dat ze mij ook leuk vindt. Alleen, nu is er een probleem: ik durf haar niet aan te spreken. M’n vrienden gedragen zich soms echt als debielen en haar vrienden vinden me wss ook raar.

Iemand tips hierover?
P.s. begin aub niet over dingen als afspreken, of even dapper zijn.

Alvast bedankt.
Je begrijpt dat je niet voor- of achteruit kunt in de situatie die je zelf geschapen hebt?

Wat wil je nou, dat iemand van dit forum haar namens of voor jou benadert..?

Wil je dat men hier probeert je zelfvertrouwen op te krikken door te vertellen hoe awesome je wel niet bent?

Er valt niets te bedenken. 'Hoi, zin om aanstaande vrijdag iets te gaan drinken samen?' Of 'Hey daar! Zullen we aanstaande zondag samen lunchen bij [plek]? Lijkt me leuk!' Dit soort shit is prima.

Maar goed, zegt ze 'ja' zit je alsnog in de shit, als de vraag al zo'n probleem oplevert, met je hakken in het zand. Wil je nou wat of niet, dude.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 09:30
Verwijderd
En al die tijd dat jij hier zit te miezemuizen over vanalles willen maar vooral niets doen komt de dame in kwestie een gappie tegen die wél initiatief toont, daar op ingaat, en voor je 't weet vinden ze elkaar toch wel erg leuk. En zit jij in dit topic te zwelgen in zelfmedelijden -- wat gebaseerd op je posts een behoorlijke poos gaat duren. En dan denk je vooral bij jezelf 'Ja, jezus, hád ik maar..' Kiezen of delen, ouwe.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 14:12
Insertaname
Insertaname is offline
Citaat:
Je begrijpt dat je niet voor- of achteruit kunt in de situatie die je zelf geschapen hebt?

Wat wil je nou, dat iemand van dit forum haar namens of voor jou benadert..?

Wil je dat men hier probeert je zelfvertrouwen op te krikken door te vertellen hoe awesome je wel niet bent?

Er valt niets te bedenken. 'Hoi, zin om aanstaande vrijdag iets te gaan drinken samen?' Of 'Hey daar! Zullen we aanstaande zondag samen lunchen bij [plek]? Lijkt me leuk!' Dit soort shit is prima.

Maar goed, zegt ze 'ja' zit je alsnog in de shit, als de vraag al zo'n probleem oplevert, met je hakken in het zand. Wil je nou wat of niet, dude.
Gast doe eens rustig. Ik vraag gewoon of iemand misschien nog tips heeft over wat ik kan doen, of misschien nog een alternatief. Ik heb geen zin in dit soort gezeur.
Als je alleen maar dit te zeggen hebt donder dan maar op.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Gast doe eens rustig. Ik vraag gewoon of iemand misschien nog tips heeft over wat ik kan doen, of misschien nog een alternatief. Ik heb geen zin in dit soort gezeur.
Als je alleen maar dit te zeggen hebt donder dan maar op.
Dat is een beetje je probleem; je lijkt nergens zin in te hebben: er ís geen alternatief, behalve met de billen bloot. Het is (weer) de easy way om hier zo op te reageren zoals het de easy way is om vooral níet de dame in kwestie aan te spreken; typisch calimero/struisvogel-gedrag. Pro-tip: dat maakt je niet aantrekkelijk. Besef dat jíj met een probleem zit en besef dat hier alleen maar functionele adviezen worden gegeven. Dat er niet één tussen zit waar jij wat mee wil/durft/kan is jóuw manco.

Nogmaals; wat verwacht je zoal aan tips/alternatieven ánders dan "spreek haar aan"? Hint: er is maar één alternatief en dat is haar domweg vergeten. Want je weigert actie te ondernemen. Prima, wees een vent, en vergeet haar dan. En vergeet gemakshalve ook alle andere vrouwen in je leven. Gelukkig zijn er genoeg katten of honden als gezelschap.

Laatst gewijzigd op 10-07-2018 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 14:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja het alternatief is wachten tot ze naar jou toe komt (tot je een ons weegt). Durf je haar anders via de app wel uit te vragen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 19:15
Verwijderd
Hoe oud ben je?

Ik zou het eerlijk gezegd vreemder vinden als ik met iemand aan het appen ben, en alles is leuk en het komt niet aan op afspreken of überhaupt aanspreken. Haar aanspreken is juist een normale volgende stap.

Waarom stuur je haar niet een app om eens iets samen te doen> Dan zijn jouw vrienden en haar vrienden niet in de buurt en heb je daar dus geen "last" van.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 22:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja precies, als het lekkere weer straks terug is kun je voorstellen om samen een ijsje te eten
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2018, 23:10
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hey allemaal,
Ik ben al een tijdlang verliefd op een meisje. Een tijd geleden heb ik haar nummer van een vriend gekregen en app ik met haar. We hebben het heel gezellig. Nu heeft ze mij een tijdje geleden verteld dat ze mij ook leuk vindt. Alleen, nu is er een probleem: ik durf haar niet aan te spreken. M’n vrienden gedragen zich soms echt als debielen en haar vrienden vinden me wss ook raar.

Iemand tips hierover?
P.s. begin aub niet over dingen als afspreken, of even dapper zijn.

Alvast bedankt.
Maar je weet dat ze je leuk vindt? (je schreef: 'Nu heeft ze mij een tijdje geleden verteld dat ze mij ook leuk vindt.') Als ik dit heel letterlijk moet nemen heb je haar ook al gevraagd. (Door 'ook') Ik snap dan niet het probleem want ik maak hier uit op dat je al met haar hebt maar in de andere comments is dat (jammer genoeg) niet terug te lezen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje met oortjes in op station aanspreken?
MisterT99
8 26-05-2018 17:14
Liefde & Relatie aanspreken
tomska
9 19-04-2013 23:43
Liefde & Relatie Als een vreemde je aanspreekt
Yab-Yum
54 02-07-2005 11:30
Liefde & Relatie iemand gewoon aanspreken?
load_harmony
10 24-09-2003 20:34
Liefde & Relatie Op aanspreken?
Verwijderd
10 30-08-2003 22:37
Liefde & Relatie Meisje versieren, aanspreken
PublicExection
39 22-07-2002 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.