Oud 02-06-2005, 21:37
Verwijderd
Oeh, ik vond het weer helemaal gaaf

Yaya is mooooi
Ann ook, maar volgens mij is ze een beetje uit de hoogte
Dat donkere meisje met lang haar dat er uit moest en waar die cafe ruzie om ging deed me een beetje denken aan Camille (?) van vorig jaar..
En wat een olifanten zaten er tussen zeg Zoals ze over de catwalk liepen te stampen
Er zaten wel mooie meisjes bij
Amy was idd echt eng dun.. maar die ene deed wel heeeeel erg gemeen tegen haar Maar volgens mij trekt ze alweer bij
En Amanda, met haar zoontje en haar bijna blindheid Ik vond haar ogen ook wel een beetje eng, en helemaal niet zo prachtig mooi als iedereen zei
Advertentie
Oud 02-06-2005, 21:40
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Ja maar die gemene eva heeft wel gevoel voor stijl he, Wow die kleren! Die Yaya vond ik idd ook erg leuk, ze is wel intelligent maar niet zo uit de hoogte gelukkig... Omg dat meisje met die beugel, raar kind

Ohhh dit worden echt heerlijke donderdagavonden
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Oud 02-06-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
lautie schreef op 02-06-2005 @ 21:40 :
Ja maar die gemene eva heeft wel gevoel voor stijl he, Wow die kleren! Die Yaya vond ik idd ook erg leuk, ze is wel intelligent maar niet zo uit de hoogte gelukkig... Omg dat meisje met die beugel, raar kind

Ohhh dit worden echt heerlijke donderdagavonden
ooh ja, die met beugel

er waren veel meisjes die me wel een beetje aan deelnemers van eerdere jaren deden denken..
Oud 02-06-2005, 21:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
wow ik vond die gemene, eva, echt heel erg mooi en ik was vet blij toen ze er nog in zat

die yaya vond ik ook cool
Oud 02-06-2005, 21:49
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Leuke meiden qua looks
Leuke meiden qua persoonlijkheid
Leuke meiden qua jankerigheid
Leuke meiden qua bitcherigheid
Leuke meiden qua nationaliteiten

Dus het wordt weer een topserie
Oud 02-06-2005, 21:55
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-06-2005 @ 21:43 :
ooh ja, die met beugel

er waren veel meisjes die me wel een beetje aan deelnemers van eerdere jaren deden denken..
Ja volgens mij, selecteren ze toch iedere keer weer dezelfde typetjes hoor.... haha Tyra zo: Ik wil geen black bitch meer in mn show
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Oud 02-06-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
lautie schreef op 02-06-2005 @ 21:55 :
Ja volgens mij, selecteren ze toch iedere keer weer dezelfde typetjes hoor.... haha Tyra zo: Ik wil geen black bitch meer in mn show
ze draaide wel bij toen Tyra door ging vragen, en daarna bood ze haar excuses aan aan de groep dus toen vond ik haar weer wat aardiger, maar ben benieuwd hoe lang dat blijft..
Oud 02-06-2005, 22:17
knir
Avatar van knir
knir is offline
1.81 en 52 kilo!! oh my god dat meisje was echt te eng! Maar het wordt wel weer leuk
__________________
i am not a nugget
Oud 02-06-2005, 22:24
Verwijderd
En Jamaica volgende week!
Oud 02-06-2005, 22:34
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik vond het ook heel leuk

Ook al deed ze heel bitchy, ik vond Eva de mooiste tot nu toe.

Oh ya YaYa is ook leuk!

Maar wat mij het meest opviel is dat er bij die 20 geen 1 blonde bijzat! behalve die lelijke blonde met kort haar en zwarte lok
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 22:37.
Oud 03-06-2005, 00:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
knir schreef op 02-06-2005 @ 22:17 :
1.81 en 52 kilo!! oh my god dat meisje was echt te eng! Maar het wordt wel weer leuk
ik vond het wel sneu voor dat meissie hoe d'r over d'r gepraat werd.
Als ze nou echt gewoon niet aan kan komen, dan is het toch zielig als iemand je recht in je gezicht vertelt hoe lelijk diegene je vindt?

AARRGGHH, ik ging net op zoek naar de persoon die in ANTM1 nummer 2 werd omdat ik haar wilde vergelijken met iemand, maar toen kwam ik al tegen wie d'r in seizoen 3 gewonnen heeft

Ik ga nu aan het begin nog niet in een spoiler zetten voor mensen die zich niet kunnen beheersen, dus als je het wil weten moet je maar pm'en.

*baalt*
Nouja, eigen schuld ook wel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-06-2005, 10:27
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Wat kunnen Amerikanen overdreven doen! Er zaten hele mooie meisjes bij, maar ook hele lelijke. Bijv die met dat korte blonde haar en dat wijf die ruzie ging maken.

En die 2 dikke . Vooral die ene.. Ik snap niet waarom ze hen erdoorheen hebben gelaten (naar de laatste 20), want ze weten dondersgoed dat zij hen niet gaan kiezen als de winnaar. Vroeg of laat moet ze er toch uit vanwege haar gewicht. Dus laat ze maar niet nep-zielig gaan doen.

Ik ken alle namen nog niet, maar ik vond iig Yaya, Cassie (?) en Eva erg mooi. Al is Eva wel een erg grote bitch. Hoop dat ze wat aardiger wordt, want anders verdient ze het niet van mij om te winnen.

En die dunne . Hoe dun kun je zijn! Echt eng. Maar vond het erg minder hoe de anderen, en vooral Eva, over haar praatten.
Oud 03-06-2005, 10:41
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Volgens mij heb ik ook al ergens gelezen wie er gaat winnen. Maar ik weet het niet 100% zeker.

Maar dat meisje met die beugel vond ik juist echt mooi! Die ogen.
Verder zaten er ook een stel niet zo mooie tussen. Maar dat vond ik vorige keren ook altijd. Yoanna was bijvoorbeeld ook niet altijd even mooi.

Ja, die plus-size gaat er toch weer uit. Op een gegeven moment zeggen ze toch van: Je haalt het niet als topmodel als je geen maat 36 hebt. Zo stom. Kies dr dan helemaal niet

Zijn die Jay en Jay nu de jury? Is dat ene mens weg? "I was the first supermodel of the world", dat mens.

Ik vond het wel lief van Eva dat ze haar verontschuldigingen aanbood. Ze deed echt eerst heel stoer, maar je ziet gewoon hoe onzeker ze eigenlijk is.

En dat ene mens was idd vreselijk eng dun Eeew.
__________________
I'll find you.
Oud 03-06-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 03-06-2005 @ 10:41 :
Ze deed echt eerst heel stoer, maar je ziet gewoon hoe onzeker ze eigenlijk is.


Dat zei die Mr. Jay toch ook na het zien van haar foto. Dat ze wel een grote mond was maar heel onzeker op de foto stond.

Yaya is
Oud 03-06-2005, 11:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
BCR schreef op 03-06-2005 @ 10:41 :
Zijn die Jay en Jay nu de jury? Is dat ene mens weg? "I was the first supermodel of the world", dat mens.
dat vroeg ik me ook af. Ik hoop het.

En ik ergerde me ook aan het feit dat dat plus-model er door was. Kunnen ze weer eerst drie afleveringen gaan zeiken over het feit dat ze te dik is maar dat Kate Moss er toch ook is gekomen met maatje 38, om tenslotte te concluderen dat ze toch wel te dik is.

En volgens mij gaat die bijna-blinde een tweede Mercedes worden met d'r ziekte.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-06-2005, 11:50
Maharani
Maharani is offline
Ik heb het gemist, wanneer wordt het herhaald?
Oud 03-06-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 03-06-2005 @ 11:50 :
Ik heb het gemist, wanneer wordt het herhaald?
ik ook

Citaat:
Shadina schreef op 02-06-2005 @ 18:55 :
Ik heb het even opgezocht. Op de site van Yorin staat dat zondag om 22.25 uur de herhaling komt.
Joan of Arcadia
Oud 03-06-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-06-2005 @ 00:19 :

AARRGGHH, ik ging net op zoek naar de persoon die in ANTM1 nummer 2 werd omdat ik haar wilde vergelijken met iemand, maar toen kwam ik al tegen wie d'r in seizoen 3 gewonnen heeft

Ik ga nu aan het begin nog niet in een spoiler zetten voor mensen die zich niet kunnen beheersen, dus als je het wil weten moet je maar pm'en.

*baalt*
Nouja, eigen schuld ook wel.

ik heb besloten om helemaal niets van geen enkele ANT op internet te gaan zoeken, omdat de kans groot is dat je dan iets van nu tegen komt
Oud 03-06-2005, 13:10
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
haha nee dit keer ga ik ook niet meer kijken..
ik vind amanda en yaya het mooiste en moest ook bijna janken toen die amanda dat vertelde
en dit 'bitch' is op zich niet erg lelijk, ze heeft opzich wel wat..
en omg die bitchfight in de kroeg
Oud 03-06-2005, 13:22
Verwijderd
dat koreggevecht was gaaf
groot gelijk dat ze wat terug deed hoor.
en dat meiske dat nu als stripster werkt om school te kunnen betalen vind ik wel sympatiek, ze verdient het wel om verder te gaan.
Oud 03-06-2005, 14:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-06-2005 @ 12:59 :

ik heb besloten om helemaal niets van geen enkele ANT op internet te gaan zoeken, omdat de kans groot is dat je dan iets van nu tegen komt
tja. ik ben dus al te laat
als je een bepaald plaatje wil zien ofzo kun je daar wel om vragen, want ik vind het dus niet erg meer om op spoilersites te komen. Ik zag net bijvoorbeeld al de foto's van de fotoshoot van volgende week.

Overigens ga ik wel gewoon mijn mening posten enzo, maar daar moet je geen conclusies uit trekken. Ik ga gewoon doen alsof ik niet weet wie d'r uit gaat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-06-2005, 15:34
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 03-06-2005 @ 13:22 :

en dat meiske dat nu als stripster werkt om school te kunnen betalen vind ik wel sympatiek, ze verdient het wel om verder te gaan.
Omdat ze moet strippen om aan geld te komen?
Oud 03-06-2005, 17:04
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Magdalena is mijn favoriet en Eva vind ik zo erg, ik moest gewoon zowat janken toen ik haar zo over die dunne hoorde praten. Ik dacht 'hoe kun je..'
__________________
¤Hate It Or Love It¤

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 17:06.
Oud 03-06-2005, 17:25
.Pure
.Pure is offline
omg die Eva, zoo lullig tegen Amy goed dat ze dr excuses aanbood en vond het goed dat Tyra zo tegen dr optrad.

Vind Amy echt zielig, ze keek ook zo zielig.

Yaya en Cassie zijn wel leuk verder weet ik het nog niet zo goed.
Oud 03-06-2005, 17:25
Verwijderd
meer dan de helft van die meisjes is jonger dan mij, en toch lijken ze allemaal veel ouder.. maar dat was eerdere jaren volgens mij ook

eva is bijvoorbeeld pas 19!
Oud 03-06-2005, 18:09
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik was voor Carry? en Ann, een van tweeen ligt eruit toch?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 03-06-2005, 18:32
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-06-2005 @ 12:04 :
ik ook


Joan of Arcadia
Joan of arcadia inderdaad.
Oud 03-06-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 03-06-2005 @ 18:09 :
Ik was voor Carry? en Ann, een van tweeen ligt eruit toch?
Ann zit er nog in

Ze ziet er op de foto op de Yorin site wel anders uit dan gister op tv zeg! Komt door haarkleur denk ik.
Oud 03-06-2005, 18:52
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-06-2005 @ 00:19 :
ik vond het wel sneu voor dat meissie hoe d'r over d'r gepraat werd.
Als ze nou echt gewoon niet aan kan komen, dan is het toch zielig als iemand je recht in je gezicht vertelt hoe lelijk diegene je vindt?

AARRGGHH, ik ging net op zoek naar de persoon die in ANTM1 nummer 2 werd omdat ik haar wilde vergelijken met iemand, maar toen kwam ik al tegen wie d'r in seizoen 3 gewonnen heeft

Ik ga nu aan het begin nog niet in een spoiler zetten voor mensen die zich niet kunnen beheersen, dus als je het wil weten moet je maar pm'en.

*baalt*
Nouja, eigen schuld ook wel.
ik weet ook helaas al wie er gewonnen heeft.

idd sneu voor dat hele dunne meisje maar ja dikke mensen die het niet lukt om af te vallen worden ook altijd afgezeken.
het is toch nooit goed genoeg voor iedereen denk ik...
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 19:18.
Oud 03-06-2005, 19:15
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ann is ook arro vind ik .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 03-06-2005, 19:27
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik weet wie er gewonnen heeft, bah.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 03-06-2005, 19:55
doornroosje_88
doornroosje_88 is offline
Ik weet al wie gaat winnen
Iemand zei het plotseling hardop... opzich best flauw
__________________
With the lighs out it's less dangerous!
Oud 03-06-2005, 21:02
Verwijderd
Pff, ik ben nu bang dat iemand het hier een keer neerzet zonder spoiler..
Oud 03-06-2005, 21:10
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-06-2005 @ 21:02 :
Pff, ik ben nu bang dat iemand het hier een keer neerzet zonder spoiler..
Inderdaad!

De 1e aflevering is voorbij of het halve ( ) forum weet al wie er gewonnen heeft....ik krijg neigingen hier nooit meer in dit topic terug te komen
Oud 03-06-2005, 21:14
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Surprise schreef op 03-06-2005 @ 11:17 :
Dat zei die Mr. Jay toch ook na het zien van haar foto. Dat ze wel een grote mond was maar heel onzeker op de foto stond.

Jup, I know. Maar ik bevestigde het nog even. Vond het wel opvallend namelijk.


En die stripper vind ik niets

En oh ja, die blinde Lijkt me toch niet zo handig in een wereldje waar het allemaal om uiterlijk draait. Toch moest ik ook half huilen toen ze het vertelde.. maar dat kwam meer omdat de rest zo dramatisch reageerde
__________________
I'll find you.
Oud 03-06-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 03-06-2005 @ 21:10 :
Inderdaad!

De 1e aflevering is voorbij of het halve ( ) forum weet al wie er gewonnen heeft....ik krijg neigingen hier nooit meer in dit topic terug te komen
maar het is zo leuk om er over te kletsen
Oud 03-06-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 03-06-2005 @ 21:14 :
En oh ja, die blinde Lijkt me toch niet zo handig in een wereldje waar het allemaal om uiterlijk draait. Toch moest ik ook half huilen toen ze het vertelde.. maar dat kwam meer omdat de rest zo dramatisch reageerde
denk ook dat dat een reden zal zijn om haar weg te sturen.. een blind model lijkt me toch niet zo heel praktisch.. ook met die kleding-uitzoek en opmaak-wedstrijden die ze hebben in de serie, dat zal voor haar toch heel lastig zijn, zeker als het snel moet en iedereen tegelijk is. En als model ook lastig natuurlijk..

Weet de jury het wel al?

En die andere modellen reageerden idd ook wel overdreven.. Allemaal huilen enzo..
Oud 03-06-2005, 21:47
.Pure
.Pure is offline
ik vind ze allemaal ontzettend overdreven gillen en janken steeds
Oud 03-06-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 03-06-2005 @ 15:34 :
Omdat ze moet strippen om aan geld te komen?
ik vind dat wel sneu voor haar, nouja dat is geen rede dat ze winnaar zou moeten worden. maar ik zou het haar wel gunnen ja.
Oud 03-06-2005, 22:16
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Leuk dat dit weer terug is!

Yaya (dat is toch die afrikaanse?) is echt héél mooi.
Eva en die vriendin van haar vind ik allebei eigenlijk wel tof, lekker bitchy.
Er zitten dit jaar zeker wel leuke meisjes tussen, maar ik snap niet helemaal waarom er nu ook een 'grote maten model' in zit? Niet lullig bedoeld, maar die kan toch nooit concurreren met al die magere supermodelle van nu?
Oud 03-06-2005, 22:38
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
yaya vond ik echt heel leuk! ik vond die leah ook wel wat hebben eigenlijk... (die boerin zeg maar, die een koe voor dr verjaardag kreeg )
was wel heel voorspelbaar dat Eva ging janken haha

edit: zoek de officiele site, kan m niet vinden...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 22:42.
Oud 03-06-2005, 22:57
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 03-06-2005 @ 22:04 :
ik vind dat wel sneu voor haar, nouja dat is geen rede dat ze winnaar zou moeten worden. maar ik zou het haar wel gunnen ja.
Ik vind het feit dat ze stript helemaal niet zielig voor haar. Ze zit daar helemaal zielig te doen van.. mijn vader gaf me nooit geld etc.. daarom ben ik nu genoodzaakt te strippen. Alsof dat de enige manier is om aan geld te komen.
Oud 03-06-2005, 23:36
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Shadina schreef op 03-06-2005 @ 22:57 :
Ik vind het feit dat ze stript helemaal niet zielig voor haar. Ze zit daar helemaal zielig te doen van.. mijn vader gaf me nooit geld etc.. daarom ben ik nu genoodzaakt te strippen. Alsof dat de enige manier is om aan geld te komen.
+ Het feit dat ze zei "als ik niet doorga naar de volgende zal ik weer moeten strippen"

Ik vind haar een beetje medelij opwekkend, ze gooide het de hele tijd op dat strippen en dat kwam me zwaar de strot uit...laat haar maar lekker weer de goot inkruipen
Oud 04-06-2005, 00:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
idd, wat een hoop mensen die al weten wie d'r gaat winnen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-06-2005, 01:30
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Jammer dat die blonde eruit moest. En ik vond die andere 'dikke' veel mooier, iid beter geproportioneerd.

Yaya is mooi.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 04-06-2005, 09:39
Verwijderd
kep het gezien opzich wel grappig die wijven.
Oud 04-06-2005, 11:26
.Pure
.Pure is offline
Norelle is toch zo van van Paris Hilton? Ze heeft er ook wel wat van weg. Op die foto's van Yorin vind ik alleen Yaya mooi.
Oud 04-06-2005, 11:51
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind ann, eva, en yaya het leukst
ik vind het een geweldige serie!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 04-06-2005, 14:53
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 03-06-2005 @ 23:36 :
+ Het feit dat ze zei "als ik niet doorga naar de volgende zal ik weer moeten strippen"

Ik vind haar een beetje medelij opwekkend, ze gooide het de hele tijd op dat strippen en dat kwam me zwaar de strot uit...laat haar maar lekker weer de goot inkruipen
Idd.
Oud 04-06-2005, 15:11
knir
Avatar van knir
knir is offline
ik vind ze allemaal zo oud btw! De meeste modellen beginnen op hun veertiende o.i.d. en hier zaten meisjes bij van 22
__________________
i am not a nugget
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken kakkers help mij!!!!!
ukkie88
67 17-08-2011 08:26
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 20:33
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 11:43
Algemene schoolzaken Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!)
Debora v Hoven
31 09-04-2008 16:19
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 16:46
Films, TV & Radio Naar welk televisieprogramma kijk jij het liefst?
hasseltboy
65 25-01-2006 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.