Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 06:55
Verwijderd
Ze hebben nu iig wel een geenstijl.nl look-a-like site
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 18:17
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
lithuania schreef op 29-06-2005 @ 23:29 :
Klaassen gaat waarschijnlijk wel 'mee' , daarom ga ik ook zeker kijken!!! Maar wie de 3 zijn ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar... iig van Muiswinkel denk ik want die was best wel principieel tegen, en ik ben er eigenlijk best wel een beetje bang voor dat Boddé&Van Luyn niet naar Talpa gaan, aangezien ze al een programma bij de Vara hebben maar ja we zullen zien hè
gaat peter heerschop eigelijk mee? die wou eerst per se niet naar de Mol, maar omdat de Mol 538 had gekocht zattie er ineens toch wel bij. Dus als je dan toch al bij de Mol zit, ga dan net zo goed mee naar kopspijkers hoop ik
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 20:23
lithuania
Avatar van lithuania
lithuania is offline
volgens mij gaat peter heerschop ook 'mee'. tenminste in de laatste uitzending van barend en van dorp zei 'ie zoiets, dat 'ie gewoon freelancer is en zou werken waar 'ie met een goed team kan werken of iets van die strekking. ik denk wel dat je dat als een ja kan beschouwen toch ? maar ze gaan weer met NUHR het theater in geloof ik, dus of er tijd voor zou zijn was ook nog een beetje de vraag...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 00:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Eerlijk gezegd vind ik bijna alles wat ik nu heb gezien (heb zojuist promo's bekeken op de site) wel leuk

Oké, gerard joling en gordon hoeven van mij absoluut niet, maar verder lijkt 't me echt een leuke programmering. Ik zal d'r wel naar gaan kijken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 00:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het lijkt me echt drie keer niks. Pardon, 6 keer niks: Expeditie Robinson, Big Brother, voetbal, Gerard Joling & Gordon, Beau van Erven-Dorens, Caroline Tensen...

Misschien kijk ik af en toe Barend & Van Dorp en het nieuwe programma van Jack zal ik ook wel uitproberen, maar de rest... Nee. Niks vernieuwends of orgineels. Ik snap niet dat Nederland hier zoveel heisa over maakt.

De column van Van der Knaap gelezen in de Metro? Zoals altijd weer geniaal, die man.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 13:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hmm, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het, op de voetbal na, een behoorlijke vrouwenzender vind.

3 dramaseries, Expeditie Robinson, De bouw (een soort Het Blok), je leven in de steigers (een soort Extreme Home makeover), 5 tegen 5, soundmixshow...
De helft van die programma's wordt toch voornamelijk door vrouwen bekeken, denk ik.

Maar daar kan ik natuurlijk niet mee zitten
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 23:22
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-06-2005 @ 23:43 :
Tuurlijk, ze mikken ook op jouw doelgroep met hun overload aan vreselijk over-done Amerikaanse dramaseries. Ik noem Gilmore Girls, Everwood, Desperate Housewives... wat nog meer??
Zijn toevallig wel mijn favoriete series (Gilmore Girls, The OC, Desperate Housewives & Lost). Is de enige zender met goede series. Maar ja.. ieder zijn smaak he.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken geen voetbaluitslagen in onzin
mumumumumugen
96 07-10-2006 09:46
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Lifestyle Hoi vertel me je levensverhaal.
Broeder
500 30-11-2005 19:49
Films, TV & Radio Expeditie Robinson 2005
Verwijderd
500 16-11-2005 13:17
Films, TV & Radio Wat vind jij van Talpa?
roysprby
281 21-10-2005 22:23
Films, TV & Radio Yorin wordt RTL 7
f1sven
63 02-07-2005 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.