Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 21:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Naar aanleiding van de "ruzie" tussen Engeland en Real M over Beckham wil ik weten wat jullie hiervan vinden.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 21:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Nee, dat moeten ze officieel gezien niet. Maar ik vind dat ze het een eer moeten vinden om voor hun land te mogen spelen, en dus moreel verplicht zijn om te gaan, en dit zelfs tegen veel langere geldsommen horen te doen...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 27-08-2003 @ 22:34:
Nee, dat moeten ze officieel gezien niet. Maar ik vind dat ze het een eer moeten vinden om voor hun land te mogen spelen, en dus moreel verplicht zijn om te gaan, en dit zelfs tegen veel langere geldsommen horen te doen...
mee eens, je bent toch geen landverrader ofzo? Ik snap dat mensen stoppen met internationaal voetbal, vanwege hun leeftijd enzo, maar als je nog gewoon fit bent en normaal ook gaat (en zelfs aanvoerder bent van de nationale ploeg), dan behoor je gewoon te gaan imo.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 08:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ja, vind ik wel. Ik vind het van een zekere arrogantie getuigen als je geselcteerd wordt voor het Nederlands (nou ja... in dit geval niet, maar je snapt me wel...) elftal, en je weigert mee te spelen...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:45
Verwijderd
wat Tofke zegt... je moet je vereerd voelen...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:28
houn
Avatar van houn
houn is offline
nee niet..want niemand voelt zich vereerd om voor dit land te spelen..ze willen gewoon prijzen winnen, met welk team dat gebeurd kan ze geen reet schelen..echt niet
er zijn natuurluk altijd uitzonderingen zoals sommigen afrikanen ofzow..maar kijk naar die hardloper uit Qatar, die eigenluk keniaan is..die voelt zich dus duideluk niet vereerd om voor kenia uit te komen..en kiest dus voor het geld.
net zoals veel nederlandse spelers..ze verdienen niks bij het ned. elftal dus waarom zouden ze hun best doen?!
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 12:59
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
hoeft niet als je zin hebt lijkt mij maar het is wel een eer dus waarom niet?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:09
houn
Avatar van houn
houn is offline
zin hebben ze toch nooit..ze zien het nederlands elftal als een paar dagen rust..ze hebben het al druk genoeg
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:12
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Ik ben ook van mening dat een voetballer het moreel 'verplicht is'.

Maar ik kan me ook voorstellen dat wanneer een speler bij bijv. AC Milan of Real Madrid een belangrijke wedstrijd voor de boeg heeft, geen risico's op wil lopen voor blessures voor een lullig oefenwedstrijdje in zijn geboorteland waar de velden en de accomodatie niet professioneel genoeg zijn.
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:18
Thomas
Thomas is offline
Moreel verplicht is men zeker, maar toch hebben ze een zekere vrijheid.

Feit blijft dat hier niets aan zal veranderen en dus zal het vaker voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vind van wel. Het Nederlands Elftal, voor je eigen land spelen: dat is toch de top? Das toch de droom van iedere voetballer? Vind dat daarom clubs niet zo moeten zeuren. Met name zo'n miljoenenclub als Real niet, die hebben nog zo veel goede spelers!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.