Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / HAVO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2005, 11:32
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik heb het profielwerkstuk niet ingeleverd en ga dat waarschijnlijk ook niet meer doen. Ik heb ergens gelezen dat je dan wel aan het eindexamen mee mag doen maar dat je dan niet zal slagen. Betekend dat dan dat je voor al je vakken zakt? of kun je wel gewoon deelcertificaten halen? (dus toch nog voor een paar vakken slagen)
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 14-04-2005, 12:11
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
moon schreef op 14-04-2005 @ 12:32 :
Ik heb het profielwerkstuk niet ingeleverd en ga dat waarschijnlijk ook niet meer doen. Ik heb ergens gelezen dat je dan wel aan het eindexamen mee mag doen maar dat je dan niet zal slagen. Betekend dat dan dat je voor al je vakken zakt? of kun je wel gewoon deelcertificaten halen? (dus toch nog voor een paar vakken slagen)
waarom zou je je profielwerkstuk niet emer gaan inleveren?
Je wil er toch alles aan doen om te slagen
__________________
einde
Oud 14-04-2005, 13:18
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
moon schreef op 14-04-2005 @ 12:32 :
Ik heb het profielwerkstuk niet ingeleverd en ga dat waarschijnlijk ook niet meer doen. Ik heb ergens gelezen dat je dan wel aan het eindexamen mee mag doen maar dat je dan niet zal slagen. Betekend dat dan dat je voor al je vakken zakt? of kun je wel gewoon deelcertificaten halen? (dus toch nog voor een paar vakken slagen)
ik heb profielwerkstuk binnen 3 dagen gemaakt!

dus gewoon maken en inleveren, ze zullen het toch goedkeuren
Oud 14-04-2005, 14:10
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Hmmmmm.. stom van je..

Maar als je dat ding niet inleverd mag je geen examen doen.. omdat het een handelingsdeel is en voldoende moet zijn. Niet inleveren is een onvoldoende dus..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 14-04-2005, 14:28
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Waarom dat dan niet? Sta je er verder wel goed voor? Desnoods pluk je gewoon iets van internet ergens en verander je een paar werkstukken in een.. als je echt totaal geen zin hebt of geen tijd om een bepaalde reden heb je dan iig iets.
Als je dalijk certificaten hebt kun je er totaal niets mee. Je krijgt pas een diploma als je een pw hebt en dus zul je die ooit nog moeten maken wil je een diploma krijgen.
Zo stel je het dus alleen maar uit eigenlijk..

Heeft het een rede oid?
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 14-04-2005, 14:34
Aflorence
Aflorence is offline
Ik heb hem wegens omstandigheden ook (nog!!!) niet ingeleverd, maar je hebt landelijk de tijd tot uiterlijk volgende week vrijdag (22 april)... Anders mag je niet meer mee doen, lijkt me zonde! En nee, niks ingeleveren is geen examens maken en dus ook geen deelcertificaten halen.
Ik vind het ook onzin, de meesten maken het in 2 á 3 dagen, dus die 40 tot 80 uur die je er aan moet werken, die moet je er dan maar bijverzinnen. Gewoon een logboek maken waarin staat dat je er echt heel vaak in het weekend aan gewerkt hebt, en dan vooral vaak naar de bieb bent geweest, informatiepakketten hebt aangevraagd en interviews hebt afgenomen. Dat soort shit.

Heb je trouwens al een onderwerp? Ik ben de mijne nu aan het maken over Griekse Mythologie, heb er hier ook eentje liggen over Leven na de dood voor Filosofie, en eentje voor Economie over de Sociale Zekerheid in Nederland. Zijn allebei gewoon goed, alleen zaten deze vakken bij mij op school al vol, dus moest ik een ander vak en dus een ander onderwerp kiezen. Ik hoor het wel mocht je er iets van nodig hebben (kan ze mailen), ze zijn nl niet te traceren via internet.

x
Oud 14-04-2005, 15:21
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ook ik heb hem nog niet ingeleverd, wel af, maar vergeet hem steeds mee naar school te nemen.

De officiele regeling is dat je hem 7 dagen voor je CSE ingeleverd moet hebben anders mag je het CSE eigenlijk niet maken.

Waarom wil je hem niet inleveren?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 14-04-2005, 15:23
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Owja, en deelcertificaten halen dat bestaat niet meer geloof ik. Of je slaagt, of je zakt, en als je zakt moet je de vakken van je CSE allemaal opnieuw volgen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 14-04-2005, 15:34
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 14-04-2005 @ 16:23 :
Owja, en deelcertificaten halen dat bestaat niet meer geloof ik. Of je slaagt, of je zakt, en als je zakt moet je de vakken van je CSE allemaal opnieuw volgen.
neen, je kan bij je school deelcertificaten aanvragen en dan bij een volwassenonderwijs de rest van de vakken volgen
Oud 14-04-2005, 19:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik heb het wegens psychische klachten niet eerder kunnen maken. Ik sta er sowiezo slecht voor en heb geen kans meer om te slagen. Daarom zou ik het zelf onzinnig vinden om mij nog verder op dat profielwerkstuk te richten als ik weet dat ik toch zak. Maar daarom vroeg ik me dus af of ik deelcertificaten kan halen als ik geen profielwerkstuk heb ingeleverd. Of zak je dan gewoon voor al je vakken?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-04-2005, 07:49
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
als je al zeker weet dat je zal zakken, zal ik 'm toch zowieso maken... ben je er iig volgend jaar vanaf...
En de CE tellen voor 50% mee, als je dat goed leert, kun je de meeste vakken wel ophalen...
Oud 15-04-2005, 11:21
Aflorence
Aflorence is offline
Whoa ik bied de mijne aan hej, dan hoef je niets te maken, heb je hem toch af! Dus als je hem nog wil........?
Oh en ehm, deelcertificaten kun je gewoon halen, mits je dan het profielwerkstuk gemaakt hebt. Als je niks inleverd mag je ook echt niks maken!(geen CE bedoel ik daarmee)
x
Oud 15-04-2005, 12:07
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
moon schreef op 14-04-2005 @ 20:31 :
Ik heb het wegens psychische klachten niet eerder kunnen maken. Ik sta er sowiezo slecht voor en heb geen kans meer om te slagen. Daarom zou ik het zelf onzinnig vinden om mij nog verder op dat profielwerkstuk te richten als ik weet dat ik toch zak. Maar daarom vroeg ik me dus af of ik deelcertificaten kan halen als ik geen profielwerkstuk heb ingeleverd. Of zak je dan gewoon voor al je vakken?
welke cijfers heb je nu?
De rest is 50% dus stel dat je allemaal 4en staat moet je allemaal 7ens halen om gewoon te slagen. Niet geheel onhaaldenk baar, gewoon helemaal in zetten ervoor. En je pws kun je gewoon maken, is die alvast af en hoef je daar niet meer naar om te kijken. Als je dan zakt dit jaar kun je wel voor de vakken waar je onvoldoende voor staat op vavo volwassenenonderwijs die vakken overdoen. Het heet alleen geen certificaten meer...
__________________
einde
Oud 15-04-2005, 13:49
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Volgens mij kun je echt geen deelcertificaten halen. Als ik jouw was zou ik proberen om de vakken die alleen met schoolexamen afsluiten voldoende af te sluiten. Dan hoef je volgend jaar alleen de vakken te volgen die afsluiten met een centraal examen.

Ik heb vorig jaar 5 havo niet kunnen afmaken door een crisisopname, en moet nu wel gewoon alle vakken volgen omdat ik teveel se's had gemist om in te halen, en ik kan je vertellen dat een meisje bij mij uit de klas die gezakt is voor haar eindexamen het best relaxed heeft met alleen de vakken Ne, Eng, Dui, Gs, Bio, Ec. Dus ik zou je aanraden om toch gewoon alles te maken.

En zoals Eerised al zegt, wie weet slaag je gewoon..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-04-2005, 23:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Aflorence schreef op 15-04-2005 @ 12:21 :
Whoa ik bied de mijne aan hej, dan hoef je niets te maken, heb je hem toch af! Dus als je hem nog wil........?
Oh en ehm, deelcertificaten kun je gewoon halen, mits je dan het profielwerkstuk gemaakt hebt. Als je niks inleverd mag je ook echt niks maken!(geen CE bedoel ik daarmee)
x
ja, die van mij mag ze ook hebben... had dr al pm gestuurd.
alleen hij staat niet op deze computer, moet even nakijken of hij er beneden nog op staat.

het enige probleem is dat het onderwerp waarsch. niet overeenkomt met wat zij heeft opgegeven. Ze moet dus zien of ze het nog mag veranderen + zien of ze de onderwerpen die wij hebben in haar profiel kan plaatsen.
welk onderwerp deed je?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 18-04-2005, 11:08
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 14-04-2005 @ 16:23 :
Owja, en deelcertificaten halen dat bestaat niet meer geloof ik. Of je slaagt, of je zakt, en als je zakt moet je de vakken van je CSE allemaal opnieuw volgen.
Die bestaan nog wel alleen zijn het geen echte certificaten meer. Je cijferlijst is het bewijs dat je voor een aantal vakken al geslaagd bent en daarmee kan je naar vavo oid gaan en alleen de vakken doen waarvoor je gezakt bent.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 21-04-2005, 13:32
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
vriend van mij heeft het vorig jaar ook niet ingeleverd. Hij heeft wel examen gedaan en heeft het ook gehaald. Maar kreeg alleen geen diploma. Op avond school heeft hij nu zijn profielwerkstuk gemaakt. Hij is dus wel gewoon aan zijn hbo begonnen. Inmiddels heeft hij het allemaal wel ingeleverd en heeft hij zijn havo-diploma gekregen. Maar probeer dat ding nog gewoon inteleveren. Dan hoef je het volgend jaar sowieso niet meer te doen.

Bij ons op school zijn ze dit jaar wel veel strenger geworden wat het handelingsdeel betreft. vorige week het handelingsdeel nog niet had afgerond mocht niet meer naar gewone lessen en moest full-time op school zitten aan het handelingsdeel werken. Als je alles had afgerond mocht je je weer lessen volgen.
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 21-04-2005, 21:54
sdekivit
sdekivit is offline
bij ons op school zeiden ze dat je gewoon geen diploma krijgt als je geen profielwerkstuk hebt ingeleverd.
Ads door Google
Oud 23-04-2005, 22:42
Codaz
Codaz is offline
Precies, bij ons mag je dan ook niet aan het examen deelnemen !
Ik heb er toen heel de vakantie aan verneukt
Oud 25-04-2005, 08:50
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
ik heb em ook pas laat gemaakt, beetje gelult in het logboek, hele makkelijke leraar, vervolgens moet ik het nu nog wat verbeteren een beetje en dan is het een G of een V. deze week maar even doen
maar indd waarom zou je niet doen, lever gewoon iets in, het is een handelingsdeel, krijg je geen cijfer voor en als je het dan ingeleverd hebt kun je het daarna verbeteren. als je het deze maand doet, moet het nog lukken
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 25-04-2005, 12:07
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
als je op de middelbare school wil blijven, zak je dus voor alle vakken. Wil je naar het volwassenonderwijs om daar je HAVO aftemaken dan kun je deelcertificaten krijgen
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 25-04-2005, 17:54
Wijze lama
Avatar van Wijze lama
Wijze lama is offline
Hee Moon,

Als ik jou was zou ik maar reageren op dat vriendelijke aanbod van Aflorence en Fantome om hun profielwerkstuk aan je te geven. Ik zou er niet te lang meer mee wachten!

Het is dan misschien niet de eerljkste manier maar wat heb je er uberhaupt later aan dat je een profielwerkstuk hebt gemaakt in HAVO 5? Volgens mij niets, alleen maar een gril van de laatste jaren dat je zo'n ding moet maken.

Veel succes trouwens met alles! En zet 'm op om alles nog op te halen!

xx
Oud 27-04-2005, 11:22
*LL*
Avatar van *LL*
*LL* is offline
Ik heb mijn profielwerkstuk ook niet ingeleverd maar dat komt ook door een heleboel dingen die fout gingen op school.....Maar ik moet nou na de examens een week langer op schoool zitten om een totaal nieuw profielwerkstuk te maken.....
__________________
~Alles komt goed!~
Oud 27-04-2005, 20:15
Wijze lama
Avatar van Wijze lama
Wijze lama is offline
Citaat:
*LL* schreef op 27-04-2005 @ 12:22 :
Ik heb mijn profielwerkstuk ook niet ingeleverd maar dat komt ook door een heleboel dingen die fout gingen op school.....Maar ik moet nou na de examens een week langer op schoool zitten om een totaal nieuw profielwerkstuk te maken.....
Dat is wel balen hoor! Succes ermee dan maar!
Oud 30-04-2005, 20:18
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
een profielwerkstuk kun je nog wel eens snel in elkaar flansen, maar toch succes
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Advertentie
Oud 30-04-2005, 21:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mijn profielwerkstuk staat hier op de site, het gaat over Plato. Ik zou het ook maken als ik jou was, scheelt volgend jaar weer
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 30-04-2005, 21:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik geloof dat Moon inmiddels haar PWS af heeft toch?
__________________
Oud 01-05-2005, 11:38
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Bij ons is het zo dat je je pw uiterlijk 12 mei in moet leveren, dan krijg je je diploma nog op tijd maar doe je dit later dan krijg je je diploma ook later.
Een profielwerkstuk is iets dat officieel ook na de examens mag, je kan zonder dat dus wel deelnemen maar nog geen diploma ontvangen (alleen een cijferlijst) alleen zonder voldoende handelingsdelen mag je niet deelnemen aan het examen.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 10-05-2005, 14:56
textuele_TC
textuele_TC is offline
heeft iemand nog een goede profielwerkstuk voor mij


ik zit echt diep in de put mensen ...help me aub

het kan voor filosofie zijn nederlands maak niet uit als het maar een goede is


thx thx thx
Oud 10-05-2005, 20:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
textuele_TC schreef op 10-05-2005 @ 15:56 :
heeft iemand nog een goede profielwerkstuk voor mij


ik zit echt diep in de put mensen ...help me aub

het kan voor filosofie zijn nederlands maak niet uit als het maar een goede is


thx thx thx
Dat kun je beter ergens anders zoeken. Op één van onze huiswerkfora bijvoorbeeld. http://forum.scholieren.com/forumdis...p?s=&forumid=1

Ik sluit dit topic omdat de TS haar werkstuk al ingeleverd heeft.
__________________
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Te weinig uren + Vak profielwerkstuk
Roflsaurus
7 21-08-2016 13:55
Algemene schoolzaken Vraag profielwerkstuk
N G
15 11-04-2014 16:21
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk
maxime141
17 17-04-2009 22:33
Eindexamens 2004 profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen?
Trisia
46 25-05-2004 15:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp??
Carlie
15 24-01-2004 11:06
Algemene schoolzaken profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio
liefschatje
8 02-07-2003 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.