Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2007, 12:53
muurbloempje55
muurbloempje55 is offline
Hallo,
ik heb een vraagje over ontkleuringsmiddel.
Ik heb nu zwart haar en ik wil het graag middenbruin hebben.
Nu heb ik een pakje superblonde creme (ontkleuringscreme) van loreal gekocht. Kan ik het er nu gewoon in doen en daarna gelijk met de bruine verf er over heen of moet ik dan nog een paar dagen/weken wachten? B.V.D
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 17:58
ongebruikelijk
ongebruikelijk is offline
Ik ken een blond meisje die ooit haar haar zwart heeft geverfd en daarna weer naar rood/bruinachtig. Ze zei dat ze toen ook ontkleuringsmiddel had gebruikt (bij de kapper)
Dus ik neem aan dat het gewoon na elkaar kan, tenzij het op de verpakking vermeld staat.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 20:54
Verwijderd
Kijk wel even op de verpakking van de bruine verf, voor welke haarkleur die is bedoeld. Het kan zijn dat het te bleek/oranje wordt als je het gebruikt op volledig gebleekt haar, en dat de kleur het beste wordt op bijvoorbeeld middenblond haar, dan moet je de ontkleuringscreme dus minder lang erin laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 21:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Volgens mij wordt het 10x mooier als je het bij de kapper laat doen, die gebruikt namelijk maar weinig ontkleuringsmiddel zodat het gelijk bruin wordt. In plaats van: eerst blond en dan weer bruin.

Maar dat is natuurlijk wel duurder.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 16:23
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Hoi,
Ik heb dat laatst ook gedaan. Ik had heel donkerbeuin haar en wilde ook naar lichter bruin. Heb het toen ook met l'oreal ontkleuring gedaan, en dat werkte prima! Je moet t gewoon in je haar doen, half uurtje laten intrekken (ik deed 45 min toen was het net iets lichter) en uitspoelen. Je zult wel merken dat je haar niet totaal wit word, dat deed het bij mij tenminste niet.
Daarna kun je gewoon verder gaan met de bruine verf. Neem niet een te lichte kleur voor het geval dat je al het zwart er niet uitkrijgt.
Pas wel op voor de ontkleuring en verf, want het maakt je haar erg droog. Wat ik deed was mn hele haar insmeren met vitamine e olie en dat een nachtje in laten trekken. Superzacht haar achteraf. Oh ja en als je heel dun haar hebt kun je het beter niet doen, want je haar word dus het poreus en droog.

Ik hoop dat je genoeg info hebt zo!
Groetjes Naru
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 16:24
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-01-2007 @ 22:26 :
Volgens mij wordt het 10x mooier als je het bij de kapper laat doen, die gebruikt namelijk maar weinig ontkleuringsmiddel zodat het gelijk bruin wordt. In plaats van: eerst blond en dan weer bruin.

Maar dat is natuurlijk wel duurder.
dat zou kunnen, maar ik heb het dus onlangs zelf gedaan en mijn haar is dus helemaal egaal mooi bruin geworden. Het viel me zelf ook mee!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het harige topic
Verwijderd
500 27-08-2006 16:16
Lichaam & Gezondheid ff vraagje over haarverf/ontkleuren
Eend
20 01-04-2004 16:41
Lifestyle Algemeen dreads-topic - Deel 6
Verwijderd
488 20-03-2004 16:11
Lichaam & Gezondheid ontharingscreme
miep
10 29-08-2002 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.