Oud 18-01-2007, 00:36
dropforce
Avatar van dropforce
dropforce is offline
yo
ik zit echt met een probleem
als ik smorgens moet opstaan om naar school te gaan ofzo geraak ik echt niet uit men bed ik word wel wakker van men wekker maar ik duw die dan gewoon weer af ik heb al geprobeert om men wekker verder van men bed af te zetten zodat als die afgaat dat ik moet opstaan maar dat heeft niet lang geduurt ik sta dan gewoon op zet die uit en ik ga dan terug in men bed liggen ik ga wel op tijd slapen zodat ik voldoende nachtrust heb maar het heeft geen zin hoe vroeg ik ook ga slapen en als ik moet opstaan dan ben ik de enige ,derest slaapt nog of is al werken dus niemand kan me wakker maken . kortom ik ben te lui om op te staan weet iemand iets wat ik hieraan kan doen want ik ben al heel veel dagen niet naar school geweest of dat ik te laat ben en zo kan het niet verder want anders vlieg ik buiten op school .

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 00:39.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 01:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ga eerder naar bed. Dwing jezelf om om half 11 of 11 uur in bed te liggen, lees nog iets en ga dan slapen. Hou steeds hetzelfde ritme, dus ook in het weekend op dezelfde tijd opstaan.

School kun je inderdaad niet missen aan je spelling te zien.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 03:34
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
dropforce schreef op 18-01-2007 @ 00:36 :
yo
ik zit echt met een probleem
als ik smorgens moet opstaan om naar school te gaan ofzo geraak ik echt niet uit men bed.
Moet je voor te beginnen niet op zulke tijdstippen op dit forum posten.

gepost op 18-01-2007 @ 00:36
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 07:29
fayenatic
fayenatic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-01-2007 @ 01:01 :


School kun je inderdaad niet missen aan je spelling te zien.
zo gemeen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 08:05
Verwijderd
Je komt anders vrij hyperactief over, zo zonder komma's en punten .

Inderdaad, ga op tijd naar bed. Mensen van een jaar of vijftien hebben gemiddeld 9 uur slaap nodig.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 10:32
Anika
Wat een zelfdiscipline..
Koop gewoon een wekker die zo hard afgaat dat je niet meer terug in slaap kúnt vallen omdat je er zo van schrikt, dan heeft het ook weinig zin om nog in bed te kruipen. Ik heb er ook zo een en het werkt ontzettend goed.

En verder, jezelf niet zo aanstellen, gewoon opstaan. Dat je je bed niet uit kunt is flauwekul, terug in bed kruipen is een beslissing die je zelf maakt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Anika schreef op 18-01-2007 @ 10:32 :
Wat een zelfdiscipline..
Het is niet echt een kwestie van zelfdiscipline, althans 's ochtends niet. Wel de zelfdiscipline dat je eerder naar bed moet gaan enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 11:51
Chronocide
Chronocide is offline
Ik lolde om geraak.
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 11:52
Verwijderd
Belgisch denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 12:33
dropforce
Avatar van dropforce
dropforce is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-01-2007 @ 01:01 :
Ga eerder naar bed. Dwing jezelf om om half 11 of 11 uur in bed te liggen, lees nog iets en ga dan slapen. Hou steeds hetzelfde ritme, dus ook in het weekend op dezelfde tijd opstaan.

School kun je inderdaad niet missen aan je spelling te zien.
als het weekend is dan wilt iedereen wel uitslapen denk ik he .je moet goed gek zijn om dan ook nog zo vroeg op te staan
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 12:56
Anika
Citaat:
dropforce schreef op 18-01-2007 @ 12:33 :
als het weekend is dan wilt iedereen wel uitslapen denk ik he .je moet goed gek zijn om dan ook nog zo vroeg op te staan
Wil je er nou wat aan doen of niet? Bovendien, wat is er erg aan op tijd opstaan in het weekend? Dan heb je tenminste nog wat aan je dag.
Als jij op zondag tot twaalf uur in bed ligt kun je 's avonds niet op tijd slapen en kun je op maandagochtend je bed niet uit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 15:21
Verwijderd
heel veel wekkers zetten zodat je er niet doorheen slaapt en dan allemaal net een paar min na elkaar ofzo dat je op een gegeven moment echt wakker bent. (snoozen kan ook, maar dan blijf je te lang liggen )
Ik heb van meerdere mensen gehoord die niet uit hun bed komen dat het met meerdere wekkers wel lukte
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:35
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
pff, ik zet de wekker van mijn telefoon meestal aan, en ga rond 10 uur naar bed, en moet er om 4 uur in de nacht weer uit, om vervolgens het AD , Volkskrant, telegraaf enz. enz. te lopen.
dan ben ik half zeven, tot 7 uur thuis( ligt aan het weer).

maar ik moet de meeste dagen in de week daarna gewoon om kwart voor 8 op school zijn. en al wil ik, ik kan niet een meer slapen dan. ik moet er maandag tot en met zaterdag zo vroeg uit, en ik kan makkelijk opstaan, is zéker een kwestie van zelfdiscipline.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:39
dropforce
Avatar van dropforce
dropforce is offline
misschien moet ik gewoon mezelf gaan herpakken, ik moet toch nog maar een half jaartje naar school en dan ben ik er voorgoed vanaf maar dan moet ik gaan beginnen te werken maar dan zal het we landers zijn want dan verdien ik teminste geld op school is het maar stom en saai daarom ga ik niet graag
majeh thnx
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:45
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
dropforce schreef op 18-01-2007 @ 17:39 :
misschien moet ik gewoon mezelf gaan herpakken, ik moet toch nog maar een half jaartje naar school en dan ben ik er voorgoed vanaf maar dan moet ik gaan beginnen te werken maar dan zal het we landers zijn want dan verdien ik teminste geld op school is het maar stom en saai daarom ga ik niet graag
majeh thnx
En daarna moet je gaan werken. Of naar een vervolgopleiding. Je zult er dus toch aan moeten wennen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 18:05
amor
Avatar van amor
amor is offline
Citaat:
ekki schreef op 18-01-2007 @ 17:45 :
En daarna moet je gaan werken. Of naar een vervolgopleiding. Je zult er dus toch aan moeten wennen.
Ja dat lijkt mij ook. Vooral met werken, dan kun je het echt niet maken om te laat te komen of niet te komen opdagen. Ik zou gewoon proberen eerder naar bed te gaan
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 19:01
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-01-2007 @ 11:36 :
Het is niet echt een kwestie van zelfdiscipline, althans 's ochtends niet. Wel de zelfdiscipline dat je eerder naar bed moet gaan enzo.
Hoezo 's avonds wel en 's ochtends niet? Ik moet mezelf soms ook echt dwingen om gewoon eens op te staan en alles werkt op dat moment tegen, dus discipline heb ik zeker wel nodig.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:07
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-01-2007 @ 01:01 :

School kun je inderdaad niet missen aan je spelling te zien.
Blijven we wel aardig?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:16
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Je kan ook, heel simpel, je wekker ver weg van je bed zetten, zodat je er wel uit moet om 'm uit te zetten, het liefst zodat je ook nog een stukje moet lopen, ben je zo wakker
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:45
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
het werkt ook heel goed om het licht en muziek aan te doen, dan ben je na 10 min wakker en kan je rustig opstaan. Zo doe ik het, en het werkt best goed.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 22:37
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 18-01-2007 @ 20:16 :
Je kan ook, heel simpel, je wekker ver weg van je bed zetten, zodat je er wel uit moet om 'm uit te zetten, het liefst zodat je ook nog een stukje moet lopen, ben je zo wakker
doet hij ook. is hij niet.

knop omzetten? want als er iets niet meewerkt is het wel toch al "geen zin" hebben. je goed realiseren dat dit niet kan, je móet nou eenmaal (ook nog maar even) naar school en niet gaan omdat de school je eigenlijk te vroeg begint, gaat eigenlijk ook nergens over. als je werkt moet je helemaal op tijd komen. als je gewoon zorgt dat je op tijd slaapt, hoef je alleen nog maar je wil mee te krijgen. veel succes ermee (ik weet dat het kut is ).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 22:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
Heb je verder geen lichamelijke of psychische klachten?

Want alhoewel iedereen het hier maar over lui heeft (inclusief jijzelf) kan er natuurlijk ook best meer aan de hand zijn.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 23:13
dropforce
Avatar van dropforce
dropforce is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 18-01-2007 @ 22:43 :
Heb je verder geen lichamelijke of psychische klachten?

Want alhoewel iedereen het hier maar over lui heeft (inclusief jijzelf) kan er natuurlijk ook best meer aan de hand zijn.
nope ik voel me lichamelijk en geestelijk nog heel goed
alleen dat ik de school kotsmoe ben

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 23:14
dropforce
Avatar van dropforce
dropforce is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 18-01-2007 @ 22:37 :
doet hij ook. is hij niet.

knop omzetten? want als er iets niet meewerkt is het wel toch al "geen zin" hebben. je goed realiseren dat dit niet kan, je móet nou eenmaal (ook nog maar even) naar school en niet gaan omdat de school je eigenlijk te vroeg begint, gaat eigenlijk ook nergens over. als je werkt moet je helemaal op tijd komen. als je gewoon zorgt dat je op tijd slaapt, hoef je alleen nog maar je wil mee te krijgen. veel succes ermee (ik weet dat het kut is ).
bedankt voor je vertrouwen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173
darkfairy
500 03-10-2016 18:56
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: Mens erger je niet…
Ieke
0 15-02-2005 18:00
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 15:29
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.