Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 13:53
***
*** is offline
Zal ff proberen de situatie zo kort mogelijk uit de doeken te doen...

In de 3e vond ik een jongen leuk en hij mij ook bleek aan 't eind vd 4e. Onze vrienden probeerden ons te stimuleren. Zo lieten ze ons op een videoavondje tot 2x toe alleen. Maar d'r gebeurde niks; beide te scheiterig... Naderhand heb ik 'm nog via mail gevraagd of ie me alleen maar uitgenodigd had op aandringen v onze vrienden. Dit beaamde hij deels, maar zei wel dat ie me leuk had gevonden en nog wel wat afwilde spreken. Ik zei dat ie maar een voorstel moest doen. Vervolgens bleef 't een poos stil en kreeg ik uiteindelijk een mailtje waarin stond dat ie dacht dat 't niets zou worden, omdat ie te verlegen was ofzo en 't dus niet aan mij lag...
Leek me eik een beetje onzin, want als je elkaar echt leuk vindt, geef je niet zo snel op.

Maar nu 't volgende:
Hij heeft me vorige week totaal 4x gevraagd of ik op z'n gezamenlijke scoutingeindexamenfeestje kwam. 1x op 't gala en 3x op een ander feestje; bij binnenkomst gaf ie een flyer, hij informeerde later nog een keer en bij vertrek... Maar daarbij kwam nog dat ik op een gegeven moment iets opving; tegen een goede vriend zei ie nl 't volgende: "ik was ontzettend verliefd, maar op de 1 of andere manier is 't niets geworden". Waarop die vriend antwoordde: "Dat verhaal ken ik."
Waarom zou ie dat gezegd hebben, hoopte ie dat ik dat zou horen? Al hoeft 't natuurlijk niet persee over mij te zijn gegaan, maar ik weet wel zo goed als zeker dat ie iig in tussentijd geen vriendin heeft gehad.

Zie ik nu spoken? Ik zoek er vast teveel achter

sorry dat 't toch nog zo'n end is geworden btw...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 13:56
vissertje2002
vissertje2002 is offline
Citaat:
*** schreef:
Zal ff proberen de situatie zo kort mogelijk uit de doeken te doen...

In de 3e vond ik een jongen leuk en hij mij ook bleek aan 't eind vd 4e. Onze vrienden probeerden ons te stimuleren. Zo lieten ze ons op een videoavondje tot 2x toe alleen. Maar d'r gebeurde niks; beide te scheiterig... Naderhand heb ik 'm nog via mail gevraagd of ie me alleen maar uitgenodigd had op aandringen v onze vrienden. Dit beaamde hij deels, maar zei wel dat ie me leuk had gevonden en nog wel wat afwilde spreken. Ik zei dat ie maar een voorstel moest doen. Vervolgens bleef 't een poos stil en kreeg ik uiteindelijk een mailtje waarin stond dat ie dacht dat 't niets zou worden, omdat ie te verlegen was ofzo en 't dus niet aan mij lag...
Leek me eik een beetje onzin, want als je elkaar echt leuk vindt, geef je niet zo snel op.

Maar nu 't volgende:
Hij heeft me vorige week totaal 4x gevraagd of ik op z'n gezamenlijke scoutingeindexamenfeestje kwam. 1x op 't gala en 3x op een ander feestje; bij binnenkomst gaf ie een flyer, hij informeerde later nog een keer en bij vertrek... Maar daarbij kwam nog dat ik op een gegeven moment iets opving; tegen een goede vriend zei ie nl 't volgende: "ik was ontzettend verliefd, maar op de 1 of andere manier is 't niets geworden". Waarop die vriend antwoordde: "Dat verhaal ken ik."
Waarom zou ie dat gezegd hebben, hoopte ie dat ik dat zou horen? Al hoeft 't natuurlijk niet persee over mij te zijn gegaan, maar ik weet wel zo goed als zeker dat ie iig in tussentijd geen vriendin heeft gehad.

Zie ik nu spoken? Ik zoek er vast teveel achter

sorry dat 't toch nog zo'n end is geworden btw...
Mijn advies is: stap op die jongen af en zeg dat je echt helemaal gek op hem ben en dat je duidelijkheid wil.
Dan weet je ook gelijk weer waar je aan toe bent toch>?
__________________
id&t music is the answer!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:56
casey
casey is offline
Hmm, klinkt best wel spannend als je't mij vraagt!
Ik weet natuurlijk niet op je't bij't rechte eind hebt, maar 't verhaal lijkt redelijk logisch.
Nu, da's al van't in 't vierde, zit je nu in't zesde of hoe zit dat?
Als je zowat zeker bent dat ie neimand heeft gehad intussen, zou dat wel kunnen dat het over jou ging.
Ga gewoon naar dat feestje, en laat ons weten hoe het afloopt!!!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:04
***
*** is offline
Citaat:
vissertje2002 schreef:


Mijn advies is: stap op die jongen af en zeg dat je echt helemaal gek op hem ben en dat je duidelijkheid wil.
Dan weet je ook gelijk weer waar je aan toe bent toch>?
dat krijg ik echt m'n strot niet uit Al zie ik 'm waarschijnlijk toch niet meer als 't niet gunstig afloopt... Maar aan de andere kant; stel dat ik er naast zit, dan sta ik goed voor paal, we zijn inmiddels een paar jaar verder
Bovendien heb ik 'm 't afgelopen jaar ook zeer weinig meer gesproken en mocht ik van mezelf niet meer gek op 'm zijn, maar na die avond, begint 't idd weer aardig op te borrelen...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:28
***
*** is offline
Citaat:
casey schreef:
Hmm, klinkt best wel spannend als je't mij vraagt!
Ik weet natuurlijk niet op je't bij't rechte eind hebt, maar 't verhaal lijkt redelijk logisch.
Nu, da's al van't in 't vierde, zit je nu in't zesde of hoe zit dat?
Als je zowat zeker bent dat ie neimand heeft gehad intussen, zou dat wel kunnen dat het over jou ging.
Ga gewoon naar dat feestje, en laat ons weten hoe het afloopt!!!
zit/zat in de 6e idd
't feestje is al achter de rug... Hij was voornamelijk ah draaien. Maar as do is er nog wel een groot feest, waar hij zeer waarschijnlijk ook zal zijn... Maar eik zit ik voor piet snot te dromen; waarom zou 't nu wel werken? We zijn ook beiden nog steeds behoorlijk groen en scheiterig...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:10
casey
casey is offline
ah.. ik weet 't ook niet.. kun je die vriend waartegen hij 't heeft verteld niet in vertrouwen nemen? Ken jij 'em goed of denk je dat ie je uitlacht? want anders, misschien vertelt die vriend dat dan tegen hem en.. kan er noch nog iets uit de bus vallen.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
volgens mij is die gast vet gek op jouw, maar durft nog nie echt op je af te stappen. vraag hem un paar x uit, hij ziet je volgens mij vet zittuh!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 00:44
***
*** is offline
Citaat:
casey schreef:
ah.. ik weet 't ook niet.. kun je die vriend waartegen hij 't heeft verteld niet in vertrouwen nemen? Ken jij 'em goed of denk je dat ie je uitlacht? want anders, misschien vertelt die vriend dat dan tegen hem en.. kan er noch nog iets uit de bus vallen.
leuk bedacht maaruh 1 klein probleempje; die gast heeft me zelf minstens 2 jaar leuk gevonden... zou een beetje lullig zijn
't probleem is ook dat 't allemaal zo lang geleden is.. anders had ik miss wel enigzins tot actie over durven gaan, maar ik weet zelf hoe vervelend ik 't vond dat een jongen maar achter me aan bleef lopen terwijl ik meermalen toch duidelijk was geweest
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 22:58
***
*** is offline
Zoek ik er te veel achter of zullen 't hints zijn?
Niemand meer die daar enigzins een idee over heeft?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:57
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
nou zal ik eens ff de waarheid zeggen;

Die gast die is gewoon een beetje onzeker, dat hebben meer jongens. Heb ik zelf namelijk ook. Die gast die jij wel leuk vind is al onzeker zodra die een meisje wil hebben (JOU!). Ikzelf wordt pas een beetje onzeker tegen de tijd dat er sex gaat komen, shit haha kan gebeuren he.

Die gast heeft echt een meisje nodig die ook een beetje onzeker en verlegen is net als jou, daarbij voelt ie zich het beste, wat dat betreft passen jullie dus wel bij elkaar dus.........

Gewoon een beetje puchen, dat ie niet terug kan als ie wil. Dus met je mond erg dicht bij hem gaan staan en een beetje lief voor hem zijn dan pakt ie je op je mond hoor
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:39
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
je moet gewoon stoer zijn!
ik ben zelf eigenlijk ook best verlegen, zo af en toe... t lijkt niet echt zo, maar wat betreft jongens enzo... *oef*
maar in ieder geval, ik wilde dus zeggen:
als je je er eenmaal overheenzet en hem echt echt echt leuk vind, dan is het zonde als je er niet voor gaat, omdat je de rest van je leven er spijt van zult hebben.

Je zegt: ik zie hem hierna toch niet meer... NOU DAN!!!
bovendien heeft ie je leuk gevonden en naar mijn bevindingen, blijf je altijd een zwak houden voor zo iemand die je leuk gevonden hebt, behalve als er nare dingen zijn gebeurd.

Ik zal je ter inspiratie mijn stoerheid vertellen, want het was echt... STOER! er werkt in een ceedee zaak bij mij om de hoek een hele leuke jongen, en altijd als ik er naar binnen ga om iets te kopen of luisteren, wordt hij heel zenuwachtig en gaan zijn collega's hem n beetje pesten.
dat viel me op en ik dacht: goh, die jongen vind ik leuk!
uiteindelijk liep het een beetje uit de hand, want ik ben helemaal niet rijk genoeg om elke week een of twee nieuwe ceedee's te kopen, alhoewel muziek wel erg leuk is...
Ik ben dus op een dag naar binnen gelopen en heb diep gezucht. ik liep naar hem toe en zei: goh, weetje, ik heb helemaal niet genoeg geld om altijd maar ceedee's te kopen, dus als je nou met me uitgaat, red je me van een financieele ondergang.
hij zei ja!!!! joepie!! wooo!!

...even nu weer ter bemoediging van jou: op het moment dat je begint met praten (ik werd meteen heel rood) gaan er echt duizend gedachten door je heen, maar als je eenmaal naar datgene toewerkt wat je wil zeggen, is het steeds makkelijker, en krijg je een zware adrenaline stoot, wat sowieso al heel prettig is, en dan voel je je gewoon goed.
Of hij nou jou ook leuk vind of niet, er valt een last van je schouders en je hoeft je er niet zo erg meer mee bezig te houden. oh en als je snel rood wordt... wie wijst er nou een schattig rood-aangelopen meisje af? niemand!!

doe maar gewoon, je voelt je uiteindelijk prettiger
liefs, nic
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:18
***
*** is offline
Citaat:
coecie schreef:
als je je er eenmaal overheenzet en hem echt echt echt leuk vind,
ben ik dus niet meer 100% zeker van, heb 'm de afgelopen 1,5 jaar ofzo zelden meer gesproken. Maar destijds...
Citaat:
Je zegt: ik zie hem hierna toch niet meer... NOU DAN!!!
bovendien heeft ie je leuk gevonden en naar mijn bevindingen, blijf je altijd een zwak houden voor zo iemand die je leuk gevonden hebt, behalve als er nare dingen zijn gebeurd.
daar heb je op zich wel een punt...
Citaat:
Ik zal je ter inspiratie mijn stoerheid vertellen, want het was echt... STOER! er werkt in een ceedee zaak bij mij om de hoek een hele leuke jongen, en altijd als ik er naar binnen ga om iets te kopen of luisteren, wordt hij heel zenuwachtig en gaan zijn collega's hem n beetje pesten.
dat viel me op en ik dacht: goh, die jongen vind ik leuk!
uiteindelijk liep het een beetje uit de hand, want ik ben helemaal niet rijk genoeg om elke week een of twee nieuwe ceedee's te kopen, alhoewel muziek wel erg leuk is...
Ik ben dus op een dag naar binnen gelopen en heb diep gezucht. ik liep naar hem toe en zei: goh, weetje, ik heb helemaal niet genoeg geld om altijd maar ceedee's te kopen, dus als je nou met me uitgaat, red je me van een financieele ondergang.
hij zei ja!!!! joepie!! wooo!!
mooi verhaal
is 't nog steeds wat?

iig bedankt voor de peptalk
maar ben bang dat 't toch in 't honderd loopt straks zal je net zien dat ie er niet eens is en moet nu ook alweer vroeg naar huis, 1 vd 3 die blijven slapen moet weer bijtijds werken
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:28
***
*** is offline
Citaat:
casey schreef:
Ga gewoon naar dat feestje, en laat ons weten hoe het afloopt!!!
't was een geslaagd feest
maar heb 'm niet eens gesproken hij heeft de hele avond gedraait..
Kortom tis nu echt vvt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Daten. Wat vinden jullie ervan?
Dice94
13 07-10-2010 15:47
Muziek Wat denken jullie van Jan smit ?
pieceofshit
43 22-07-2010 03:32
Liefde & Relatie [Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan?
Jolt
15 21-05-2005 22:46
Verhalen & Gedichten un verhaaltje...
grazygirliej
4 09-04-2004 17:37
Software & Hardware [Digicam] Wat denken jullie hier van?
Bananeneter
4 29-09-2003 19:13
Liefde & Relatie wat denken jullie?
Jeroen_9
7 03-02-2002 08:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.