Oud 12-06-2006, 17:43
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
Ik ben verliefd op mijn beste vriendin, ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik ben bang dat als ik haar vertel hoe ik over haar voel wat voor effect het op onze vriendschap zal hebben.
Op het moment is ze vrijgezel, maar ik ben bang dat als ze een nieuwe vriend zou krijgen ik echt zwaar in een dip zou raken.
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2006, 17:45
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik ben ook verliefd geraakt op mijn beste vriend en durfde er ook niets mee te doen, behalve heel lauwe flirt tactieken gebruiken die hij toch niet begreep als flirten.....
Tot op een avond dat we allebei heel erg dronken waren en hij mij, toen we ergens alleen waren, heel heftig en passievol begon te zoenen, we zijn er sindsdien niet meer mee gestopt en ondanks dat we nu een soort van ' risico ' lopen...

Geniet ik er onwijs van en heb geen moment spijt.
Go for it. De vriendschap als je verliefd bent is toch al anders.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:04
Verwijderd
Als ze echt je beste vriendin is, zal jullie vriendschap niet kapot gaan.
Ik ken het, ik heb hetzelfde gehad. Ik durfde het om dezelfde redenen echt niet te vertellen, en zelfs met wat geflirt en gedoe had ze nog helemaal niets door en dus hield ik het daar maar bij. Maar ik zat er wel flink mee en kropte het allemaal op.

Pas toen ze iets met een vriend van mij kreeg (zij wist van niets, hij wist er alles van, de lijer) heb ik het d'r verteld omdat ik er toen zo mee zat. Ze was wel geschrokken omdat ze dus echt niets door had, maar ze vatte het wel heel goed op. Ze zei dat als ze het had geweten ze niet eens wat was begonnen met die vriend van mij, en ze boodt zelfs aan die relatie af te kappen, omdat ik er anders mee zou zitten. Iets was ze van mij niet mocht doen.

Sinds ik het d'r verteld heb ging het eigenlijk alleen maar beter, ik hoefde niets meer te 'verbergen', had het gevoel dat ik d'r nog meer kon vertrouwen en het ging gewoon heel gezellig verder.
Jammer dat het niet wederzijds was, maar dat is iets waar je echt wel overheen raakt.

Mijn advies is ook, ga er voor. Of vertel het d'r op z'n minst gewoontjes. Is het wel wederzijds, perfect. Is het niet wederzijds, dan is dat het einde nog niet, maar loop jij het tenminste niet zo op te kroppen, iets wat echt niet werkt.
En als ze echt je beste vriendin is, zoals je zegt, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Zo'n vriendschap gaat niet kapot.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:06
Wednesday#40159
Avatar van Wednesday#40159
Wednesday#40159 is offline
Dan kan je het beter nu vertellen, dan wanneer ze een vriend heeft. Ze weet dan hoe jij er over denkt en mocht ze een vriendje krijgen, dan kan met jouw gevoelens rekening houden.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:07
Vip3r
Vip3r is offline
Gewoon, vertel het haar, praat erover. Wie weet voelt ze wel hetzelfde. Je moet er gewoon eerlijk over zijn, want vroeg of laat krijgt ze idd een vriend.

Oh, iemand boven mij dacht op hetzelfde moment hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:46
Flab
Avatar van Flab
Flab is offline
Ga er gewoon voor en vertel het haar! Ik heb hetzelfde gehad en we zijn nu al zo'n 3 maanden very happy met elkaar en dat blijft voorlopig ook wel zo. Als jullie echt super goede vrienden zijn zal het jullie vriendschap uiteindelijk toch niet deren, of zij nou niet die gevoelens heeft of als het niet zo lang volhoudt. Doe nu gewoon je best zodat je later geen spijt krijgt!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 20:49
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Mijn beste vriend is ook mijn vriend..

Gewoon een beetje kijken hoe hij op sommige dingen reageert, en als het een beetje positief is vertellen..
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:55
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Whatever je doet, je gaat een meisje waar je niets mee hebt niet vertellen dat je verliefd op d'r bent.

Zijn dat trouwens Mexicaanse paddo's in je avatar?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 23:08
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 12-06-2006 @ 22:55 :
Whatever je doet, je gaat een meisje waar je niets mee hebt niet vertellen dat je verliefd op d'r bent.

Zijn dat trouwens Mexicaanse paddo's in je avatar?

Why not?
__________________
This is all I need to feel alive <3
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 23:19
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
inderdaad, waarom niet?
ik zou daar wel wat onderbouwing bij willen horen

over de paddo's --> ja
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 00:30
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Meisjes willen een jongen die zelfverzekerd is en niet compleet doorgrondelijk. Met zo'n liefdesverklaring maak je van jezelf een kwetsbaar en emotioneel open boek.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 02:01
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 13-06-2006 @ 00:30 :
Meisjes willen een jongen die zelfverzekerd is en niet compleet doorgrondelijk. Met zo'n liefdesverklaring maak je van jezelf een kwetsbaar en emotioneel open boek.
* proest *

Zo, hehe, heb ik ook weer even gelachen!
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 03:22
vedetje
vedetje is offline
hmmm, ik dacht op een gegeven moment ook verliefd te zijn op mijn beste vriend, maar na grondig overleg met mezelf kwam ik tot de conclusie dat ik gewoon enorm veel van hem hield (veel meer dan dat ik ooit al van vrienden gehouden heb), maar enkel als een vriend, maar door de vele tijd die we samen doorbrachten ging ik erover gaan twijfelen...

nuttloze post eigenlijk
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 12-06-2006 @ 18:07 :
Gewoon, vertel het haar, praat erover. Wie weet voelt ze wel hetzelfde. Je moet er gewoon eerlijk over zijn, want vroeg of laat krijgt ze idd een vriend.
^ Dat.

Zelf heb ik nu een aantal jaar een relatie met mijn beste vriend en inmiddels zijn we bijna twee jaar getrouwd. Het gaat nog steeds erg goed. Je weet nooit welk effect vertellen op je vriendschap heeft, maar de kans dat niet vertellen tussen jullie in zal gaan staan lijkt me vrij groot...vertellen en er over praten lijkt me daarom altijd beter.

Citaat:
Frostbite schreef op 13-06-2006 @ 00:30 :
Meisjes willen een jongen die zelfverzekerd is en niet compleet doorgrondelijk. Met zo'n liefdesverklaring maak je van jezelf een kwetsbaar en emotioneel open boek.
Waar haal jij dat soort onzin vandaan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 10:05
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
Ik heb Frostbites post maar genegeerd en het haar verteld.
En ik ben blij dat ik dat gedaan heb, het voelt echt als een opluchting of het nou wat gaat worden of niet.
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 10:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Paddenstoel schreef op 13-06-2006 @ 10:05 :
Ik heb Frostbites post maar genegeerd en het haar verteld.
En ik ben blij dat ik dat gedaan heb, het voelt echt als een opluchting of het nou wat gaat worden of niet.
hoe reageerde ze dan?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 10:26
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
ze had het niet verwacht, ze vind het best verwarrend, maar ook heel lief.

das samengevat wat ze terug sms-de
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 10:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Mijn God, via sms
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2006, 11:11
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 13-06-2006 @ 10:27 :
Mijn God, via sms
Indeed
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:13
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
*shrug* ze woont wel 200km verderop hoor als het niet meer is...
en ik denk niet dat ik over de telefoon uit mijn woorden had kunnen komen.
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.

Laatst gewijzigd op 13-06-2006 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Frostbite schreef op 13-06-2006 @ 00:30 :
Meisjes willen een jongen die zelfverzekerd is en niet compleet doorgrondelijk. Met zo'n liefdesverklaring maak je van jezelf een kwetsbaar en emotioneel open boek.
Want zelfverzekerd zijn gaat echt helemáál niet samen met iemand vertellen wat je voor ze voelt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paddenstoel schreef op 13-06-2006 @ 11:13 :
*shrug* ze woont wel 200km verderop hoor als het niet meer is...
en ik denk niet dat ik over de telefoon uit mijn woorden had kunnen komen.
Telefoon :/


Tjemig zeg, als je nou verliefd op iemand bent en je wil een *klein* beetje.. een pietserig beetje kans maken.. dan doe je het toch als je samen bent met die persoon en het moment er goed voor is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:08
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
helaas ben ik vrijwel nooit alleen samen met haar dus dat was niet echt een optie...
maarja nu valt het toch niet meer terug te draaien..

kzie wel wat er gebeurd..
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Paddenstoel schreef op 13-06-2006 @ 12:08 :
helaas ben ik vrijwel nooit alleen samen met haar dus dat was niet echt een optie...
maarja nu valt het toch niet meer terug te draaien..

kzie wel wat er gebeurd..
Goed gedaan jongen! En nou hopen dat er een gelegenheid komt waarbij je het haar nogmaals kan zeggen, maar dan face to face. Het hoge woord is er nu toch al uit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 13:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Tsja, het is in ieder geval goed dat je het hebt verteld, denk ik. Als jullie contact vooral over sms en telefoon gaat, dan is het niet zo gek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2006, 13:19
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 13-06-2006 @ 00:30 :
Meisjes willen een jongen die zelfverzekerd is en niet compleet doorgrondelijk. Met zo'n liefdesverklaring maak je van jezelf een kwetsbaar en emotioneel open boek.
Blijf even zo staan, dan ga ik de spijkers halen..
"Print Screen"
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 17:05
pomme
Avatar van pomme
pomme is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 13-06-2006 @ 00:30 :
Meisjes willen een jongen die zelfverzekerd is en niet compleet doorgrondelijk. Met zo'n liefdesverklaring maak je van jezelf een kwetsbaar en emotioneel open boek.
Frostbite zit er wel naast, maar niet ver:
Het is niet door te zeggen dat je iets voor iemand voelt dat je jezelf belachelijk (..boek..) maakt, maar de manier waarop.
Hou het een beetje chill, zelfverzekerd.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 17:39
Verwijderd
Wat zijn er trouwens veel mensen die iets hebben met hun beste vriend/vriendin. Ik heb geen ervaring, maar ik denk ook dat het idd beter is om het te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 18:43
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
Citaat:
pomme schreef op 13-06-2006 @ 17:05 :
Frostbite zit er wel naast, maar niet ver:
Het is niet door te zeggen dat je iets voor iemand voelt dat je jezelf belachelijk (..boek..) maakt, maar de manier waarop.
Hou het een beetje chill, zelfverzekerd.
Heb ik ook gedaan ben niet van plan wanhopig en opdringerig te doen, ik snap ook wel dat meisjes daar niet bepaald op zitten te wachten.
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 19:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Jaaa, doen! maar dat heb je dus al gedaan. Ben zelf ook verliefd geworden op mijn beste vriend en wonen inmiddels al samen!
Het kan dus ook tot hele mooie dingen leiden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 22:01
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Ik heb inderdaad ook wel eens gezien dat beste vrienden op elkaar verliefd werden. Toch vind ik het wel een beetje een vreemde relatie dan, aangezien je elkaar toch kent als "beste vrienden". Maar voor sommigen werkt het
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 22:59
Verwijderd
Citaat:
pomme schreef op 13-06-2006 @ 17:05 :
Hou het een beetje chill, zelfverzekerd.
Een beetje dan idd...want te chill, zelfverzekerd is, naar mijn mening, erger dan wat onzeker (dat vind ik eerder lief dan belachelijkmakend, te zelfverzekerd vind ik wel belachelijkmakend).
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 01:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
vedetje schreef op 13-06-2006 @ 03:22 :
hmmm, ik dacht op een gegeven moment ook verliefd te zijn op mijn beste vriend, maar na grondig overleg met mezelf kwam ik tot de conclusie dat ik gewoon enorm veel van hem hield (veel meer dan dat ik ooit al van vrienden gehouden heb), maar enkel als een vriend, maar door de vele tijd die we samen doorbrachten ging ik erover gaan twijfelen...

nuttloze post eigenlijk
Dit ja. Ik ben niet verliefd op hem, ik zou sowieso echt te bang zijn dat iets de vriendschap in de weg zou gaan staan.

Maar ik vind het wel knap dat je het verteld hebt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 09:12
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Mijn beste vriend en ik werden ook verliefd op elkaar. Op het moment dat de één verliefd is, verandert je relatie toch al zodanig, dat het nooit meer hetzelfde zal zijn. Denk ik althans. Je relatie ís dan al veranderd, omdat de gevoelens anders zijn. Bij mijn beste vriend en mij was het wederzijds. Nu blijkt het uiteindelijk een klootzak te zijn en ik bleek hem niet te kennen, maar ach . Het kán wel.
Ook heb ik meegemaakt dat een goede vriend van me verliefd werd op mij. Ik heb een beetje afstand genomen (gewoon een beetje) en nu zijn we weer goede vriendjes . Ook hoeft geen probleem te zijn dus, als het gevoel niet wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 09:57
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Bij mij heeft het wel wat verpest dat mijn beste vriend verliefd op me werd maar dat had meer te maken met zijn timing. Hij vertelde het me namelijk drie dagen voordat het uit ging met mijn ex-vriendje (had niets met elkaar te maken). Terwijl ik daar nog heel verdrietig en over in de war was, koesterde hij juist hoop en probeerde er wat van te maken. Ik kreeg daarbij heel erg het gevoel dat hij iets van me wilde wat ik hem absoluut niet kon geven en duwde hem alleen maar verder van me af.
Nu, ongeveer 4/5 maanden later, spreek ik hem wel weer maar ik merk dat ik nog steeds een beetje op mijn hoede ben en eigenlijk een beetje cynisch. Maar jouw geval is natuurlijk heel anders, veel succes ermee .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 21:14
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ja. Het zal je vriendschap verpesten. Maar je kan wel even lekker neuken.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2006, 23:30
Paddenstoel
Avatar van Paddenstoel
Paddenstoel is offline
whatever hè, ga eens ergens anders de trol uit hangen
__________________
Hate me or revere me, but please think i'm special.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Wednesday#40159 schreef op 12-06-2006 @ 18:06 :
Ze weet dan hoe jij er over denkt en mocht ze een vriendje krijgen, dan kan met jouw gevoelens rekening houden.
Niet dat ze dat doet ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 10:49
Verwijderd
Als er misschien een kans is dat ze verliefd op jou kan worden kun je 't beter nog niet zeggen, want dan schrikt ze terug en is je kans verkeken . Gewoon versieren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde..
Verwijderd
11 15-03-2014 21:23
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriend... HELP?!?!
InezLeeuwx
12 07-03-2014 19:58
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriendin, die al bezet is....
ChezLéon
14 12-05-2013 16:55
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriendin!
PaterPatriae
6 12-04-2012 23:23
Liefde & Relatie HELP verliefd op mijn beste vriendin!
PaterPatriae
1 11-04-2012 10:22
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriendin :(
hulp_gevraagd
41 18-07-2011 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.