Oud 01-01-2007, 15:29
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hoi! Ik loop nu voor de tiende week hard. Loop een schema dat je na 12 weken vijf kilometer kunt rennen en het gaat ook heel behoorlijk. Nu vraag ik me even af wat de resultaten zijn van dit gezwoeg, spiermassa, vetverbranding? En bij welke afstand/tijd kan je echt resultaten boeken met je lichaam? BVD
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 18:01
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Als je voeding bagger is zul je nog steeds niet veel verschil zien..
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 18:08
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als jij 5km kunt hardlopen heb je iig al een beste conditie .

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 21:52
JFFRY-
JFFRY- is offline
de 4 mijl 6.6666 KM lukt mij wel
Dus ik heb een goede conditie
__________________
come to the dark side we have cookies
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 11:30
Estar
Estar is offline
Citaat:
JFFRY- schreef op 01-01-2007 @ 22:52 :
de 4 mijl 6.6666 KM lukt mij wel
Dus ik heb een goede conditie
Fijn voor je maar volgens mij wordt dat nergens gevraagd, dweep.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 12:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Staat er ergens op het forum (of daarbuiten) trouwens een goed schema? Want ik zou ook wel willen maar ik weet niet hoe.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 12:57
Verwijderd
Hier heb je een aardig schema voor absolute beginners. Daar zijn ook links voor iets pittigere schema's te vinden. Hier kun je een loopschema vinden met muziek etc. op een podcast, dat naar het schijnt erg langzaam opbouwt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 16:22
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
http://www.hardlooponderzoek.nl/

Deze heb ik gebruikt en hij bevalt echt heel erg goed. Ik had een slechte conditie, heb licht overgewicht en geen sportieve genen en houd het vol. (wel met hulp van een hardloop'maatje', maar goed)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 22:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Halflight schreef op 01-01-2007 @ 16:29 :


1. Nu vraag ik me even af wat de resultaten zijn van dit gezwoeg, spiermassa, vetverbranding?

2. En bij welke afstand/tijd kan je echt resultaten boeken met je lichaam? BVD
1. De resultaten zijn een verbetering in je spiermassa en vetverbranding ( je zin is een gek geformuleerd, maar ik neem aan dat je het zo bedoelt ).
Vetverbranding zal bij de meeste mensen pas na ongeveer 20 minuten ingaan. Wil je vet verbranden, loop dan langere afstanden. Wil je spiermassa opbouwen, ga dan voor de langere afstanden.

2. Ligt eraan hoe jouw constitutie eruit ziet, ben je zwaarlijvig dan zal je makkelijk afvallen, maar het komt er ook weer eerder bij door eten om een voorbeeld te geven. Als je jouw lichaamsbouw een beetje omschrijft, jouw conditie in het begin en je conditie nu en je trainingsachtergrond kan ik er wat specifieker op ingaan.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 21:12
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-01-2007 @ 23:25 :
1. De resultaten zijn een verbetering in je spiermassa en vetverbranding ( je zin is een gek geformuleerd, maar ik neem aan dat je het zo bedoelt ).
Vetverbranding zal bij de meeste mensen pas na ongeveer 20 minuten ingaan. Wil je vet verbranden, loop dan langere afstanden. Wil je spiermassa opbouwen, ga dan voor de langere afstanden.

2. Ligt eraan hoe jouw constitutie eruit ziet, ben je zwaarlijvig dan zal je makkelijk afvallen, maar het komt er ook weer eerder bij door eten om een voorbeeld te geven. Als je jouw lichaamsbouw een beetje omschrijft, jouw conditie in het begin en je conditie nu en je trainingsachtergrond kan ik er wat specifieker op ingaan.
Gruwelijk late reactie, maar goed.

Ik weeg op dit moment 78 kilo/1.68 dus te zwaar. Doe daarnaast poging gezond te eten en dit lukt meestal, dagelijks tussen de 1200-1800. Mijn conditie was in het begin bar slecht, ben niet sportief in gesteld dus twee minuten rennen was al zwaar uitputtend. Nu kan ik met redelijk gemak een half uur achter elkaar hardlopen. Heb tussen mijn achtste en twaalfde geschaatst en getennist en daarna gefitnesst en aerobic, maar laag niveau...

Oh, en dan nog een vraagje. Als ik een dag hakken draag en daarna ga hardlopen doen mijn kuiten ondraaglijk veel pijn, op zich ongelooflijk logisch, maar betekent het dat ik dan sowieso egen hakken meer aan moet gaan trekken?

En nu ik langer loop, dus ongeveer een half uur, gaan na twintig minuten mijn voeten en kuiten pijn doen, ook als ik gewoon op platte schoenen loop de dagen ervoor. Is dit gewoon beginnerspijn of moet ik hier iets tegen doen oid?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 23:30
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Heb je wel goede schoenen? Dat kan al een hoop schelen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid Buikje
Cookie
96 14-06-2005 00:35
Lichaam & Gezondheid ALTIJD spierpijn na training!?
Bruut
32 22-02-2004 15:57
Lichaam & Gezondheid sporten/afvalen van vet
michieltje
7 24-08-2003 17:03
Lichaam & Gezondheid hoe werk je een bierbuik weg?
Muizzz
18 04-03-2003 07:25
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.