Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 18:02
Verwijderd
Hee mensen

Ik heb net gewoon windows xp geinstalleerd met mijn broer zijn pc en netjes de code ingevoerd maar nu krijg ik een melding dat ik xp nog moet registreren en actief maken, wie iemand misschien wat dit inhoud. En als ik het niet doe binnen 30 dagen dan zou er iets gebeuren zeggen ze.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 18:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kun je even precies copy pasten wat er gezegd wordt? Ik heb het nog nooit gezien... Screenshot is ook
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:49
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
je moet je nog ff on-line registeren. De registratiekey is een bewijs dat jij het origineel hebt. Registeer gewoon, het is zo gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:01
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
en toen kroop er een kleine bonobo aap uit de mouw
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:35
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
ik hoop wel dat het legaal is??? anders kan je beter niet registreren
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:40
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef op 11-09-2003 @ 20:35:
ik hoop wel dat het legaal is??? anders kan je beter niet registreren
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:42
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Studentje schreef op 11-09-2003 @ 20:40:
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt.
dan komt bill gates, de FBI, de CIA, BREIN en de BVD met spoed naar jouw huis om je tot levenslange gevangenisstraf te veroordelen
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:47
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 11-09-2003 @ 20:42:
dan komt bill gates, de FBI, de CIA, BREIN en de BVD met spoed naar jouw huis om je tot levenslange gevangenisstraf te veroordelen
ja en dan wordt je naar Amerika uitgezonden, en dan krijg je daar de doodstraf, of levenslang gevangnis

nee heel simpel

Bill Gates geeft dan de error dat je niet kan registreren omdat je code niet klopt, en dan vraagt Bill om je juiste code in te voeren

volgens mij hoor
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:49
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 11-09-2003 @ 20:42:
dan komt bill gates, de FBI, de CIA, BREIN en de BVD met spoed naar jouw huis om je tot levenslange gevangenisstraf te veroordelen
Maw je hebt geen flauw idee en probeert toch grappig te zijn.

Dat van die key zal trouwens wel kloppen, had ik zelf kunnen bedenken.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:19
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
De grap is dat je voor iedere computer een nieuwe windowslicentie moet kopen, geen wonder dat ie t niet doet!!! Je andere computer staat al geregistreerd bij Microsoft (incluis configuratie) dus helaas kan t niet Natuurlijk kun je opbellen naar Microsoft en ze smeken om je toch een code te sturen omdat je je configuratie (zogenaamd) hebt veranderd... Ik draai zelf een bedrijfsversie van mn pa die onbeperkt geinstalleerd kan worden, niks illegaals aan
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:28
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 11-09-2003 @ 21:19:
De grap is dat je voor iedere computer een nieuwe windowslicentie moet kopen, geen wonder dat ie t niet doet!!! Je andere computer staat al geregistreerd bij Microsoft (incluis configuratie) dus helaas kan t niet Natuurlijk kun je opbellen naar Microsoft en ze smeken om je toch een code te sturen omdat je je configuratie (zogenaamd) hebt veranderd...
check mn pm, syphon
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:18
Rugbuksnuffer
Avatar van Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 11-09-2003 @ 21:19:
De grap is dat je voor iedere computer een nieuwe windowslicentie moet kopen, geen wonder dat ie t niet doet!!! Je andere computer staat al geregistreerd bij Microsoft (incluis configuratie) dus helaas kan t niet Natuurlijk kun je opbellen naar Microsoft en ze smeken om je toch een code te sturen omdat je je configuratie (zogenaamd) hebt veranderd... Ik draai zelf een bedrijfsversie van mn pa die onbeperkt geinstalleerd kan worden, niks illegaals aan

En jouw key begint zeker met FCKGW enz. Nou jongen dat is geen bedrijfsversie. Die is zo illegaal als de hel. Servicepack 1 wil die zeker ook niet installeren ???
__________________
Mijn auto leeft. Hij rookt ,hij zuipt en hij wipt !!!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 20:30
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Citaat:
Rugbuksnuffer schreef op 12-09-2003 @ 20:18:
En jouw key begint zeker met FCKGW enz. Nou jongen dat is geen bedrijfsversie. Die is zo illegaal als de hel. Servicepack 1 wil die zeker ook niet installeren ???
Mijn key begint daar ook mee en toch is ie geinstalleerd...rara hoe kan dat
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 21:34
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
meyer3 schreef op 12-09-2003 @ 21:30:
Mijn key begint daar ook mee en toch is ie geinstalleerd...rara hoe kan dat
Windows XP Keychanger ofzo gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 12-09-2003 @ 22:34:
Windows XP Keychanger ofzo gebruikt..
Hehe, nee, want dan pakt SP1 'm niet. Hij heeft 'm met de FCKGW-key geinstalleerd, zegt-ie.

Wellicht een ingebouwde XP/SP1-CD die gek genoeg nog wèl de FCKGW-key pakt?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Rugbuksnuffer schreef op 12-09-2003 @ 20:18:
En jouw key begint zeker met FCKGW enz. Nou jongen dat is geen bedrijfsversie. Die is zo illegaal als de hel. Servicepack 1 wil die zeker ook niet installeren ???
Dat hij met die key niet werkt, wil niet zeggen dat hij illegaal is. Een key kan overigens sowieso niet illegaal zijn. Als jij een huis binnenkomt met een gevonden sleutel, is die sleutel op zichzelf dan illegaal? Dacht het ook niet.

Verder heeft Dob gelijk, je kunt SP1a (SP1 is niet meer te krijgen via Microsoft) installeren met een FCKGW-key.

Verder is er een heel simpele oplossing voor die activatie-shit. Gebruik gewoon een OEM-versie van XP Prof. met een FCKGW-key. Download een (dé ) keychanger en kies een willekeurige key uit, vervolgens invoeren en activeren. No problemo.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2003 @ 02:19:
Dat hij met die key niet werkt, wil niet zeggen dat hij illegaal is. Een key kan overigens sowieso niet illegaal zijn. Als jij een huis binnenkomt met een gevonden sleutel, is die sleutel op zichzelf dan illegaal? Dacht het ook niet.

Verder heeft Dob gelijk, je kunt SP1a (SP1 is niet meer te krijgen via Microsoft) installeren met een FCKGW-key.

Verder is er een heel simpele oplossing voor die activatie-shit. Gebruik gewoon een OEM-versie van XP Prof. met een FCKGW-key. Download een (dé ) keychanger en kies een willekeurige key uit, vervolgens invoeren en activeren. No problemo.
Bedankt, ben benieuwd of het werkt.
Maar wat zou er gebeuren als ik mij niet activeer? Krijg ik dan soms geen verbinding meer? Het lijkt mij sterk dat mijn pc niet meer aan kan.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 10:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2003 @ 02:19:
Dat hij met die key niet werkt, wil niet zeggen dat hij illegaal is. Een key kan overigens sowieso niet illegaal zijn. Als jij een huis binnenkomt met een gevonden sleutel, is die sleutel op zichzelf dan illegaal? Dacht het ook niet.

Verder heeft Dob gelijk, je kunt SP1a (SP1 is niet meer te krijgen via Microsoft) installeren met een FCKGW-key.

Verder is er een heel simpele oplossing voor die activatie-shit. Gebruik gewoon een OEM-versie van XP Prof. met een FCKGW-key. Download een (dé ) keychanger en kies een willekeurige key uit, vervolgens invoeren en activeren. No problemo.
Ik heb de xp home edition en deze code had ik gebruikt:

FWTJR-WRYM2-*****-*****-*****

Dus nu moet ik ergens een key changer downloaden en dan is het oke?

Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 11:16.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2003, 13:20
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
je kunt gewoon MS bellen (is zelf een gratis 0800-nr) bellen en zeggen dat je computer tijdens de installatie is vastgelopen dan word je key gewoon vrijgegeven
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:37
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 13-09-2003 @ 01:20:
Hehe, nee, want dan pakt SP1 'm niet. Hij heeft 'm met de FCKGW-key geinstalleerd, zegt-ie.

Wellicht een ingebouwde XP/SP1-CD die gek genoeg nog wèl de FCKGW-key pakt?
Oh? Ik heb XP ook met FCKGW geinstalleerd. Keychanger gebruikt, XP Sp1 verder alles vlekkeloos.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 13-09-2003 @ 15:37:
Oh? Ik heb XP ook met FCKGW geinstalleerd. Keychanger gebruikt, XP Sp1 verder alles vlekkeloos.
Oh, LEES dan.. Hij zegt SP1 mét de FCKGW-key geinstalleerd te hebben --> een CD met XP en SP1 voorgeinstalleerd. Pf.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:40
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 13-09-2003 @ 19:39:
Oh, LEES dan.. Hij zegt SP1 mét de FCKGW-key geinstalleerd te hebben --> een CD met XP en SP1 voorgeinstalleerd. Pf.
U gaat door naar de volgende ronde voor de koelkast !

-WJ
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:04
Pi0t
Pi0t is offline
Citaat:
Syphon schreef op 13-09-2003 @ 11:25:
Bedankt, ben benieuwd of het werkt.
Maar wat zou er gebeuren als ik mij niet activeer? Krijg ik dan soms geen verbinding meer? Het lijkt mij sterk dat mijn pc niet meer aan kan.
De PC gaat nog wel aan maar na 30 dagen (Dacht ik) kan je Windows niet meer opstarten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.