Oud 03-06-2010, 22:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Deze keer schaapt ze anders wel tegen de meerderheid in én op de persoon die we juist niet moeten ophangen. Dat vind ik vreemd.
Citaat:
Ik meen -pin me hier niet aan vast, want vanwege de discussie @WSZ topic nu heb ik geen zin om het na te zoeken- me te herinneren dat Abzg eerder nog heel graag de geliefdes eruit wilde hebben en daarom o.a. voor mij ging. Dat ze nu ineens beweert dat het niet uitmaakt als de geliefdes overleven en ze liever de wolf grijpt is raar.

En als ze mee zou schapen, had ze dan niet juist ook op DaT gestemd, in plaats van op Bretlow en te vragen of meer mensen met haar mee wilden gaan?
Wat Siorin zegt. Ik vind het ook vreemd inderdaad, want normaal gesproken verandert ze de hele tijd van gedachten als er iemand met een aannemelijke theorie komt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 03-06-2010, 22:42
Verwijderd
Sorry ik ben de hele dag weg geweest.
Lees een beetje bij, maar ik zie dat het meeste op DaT is gestemd.
Ik heb op dp gestemd, en eerst per ongeluk een pm naar biertank gestuurd met mijn keus
Dit was een foutje want ik zat op mijn telefoon te internetten, alsnog een pm gestuurd naar de spelleider.

Waarom dp? Kijk als ik LP verdenk van wolf zijn, dan ga ik iig niet mee met haar stem,
en ik weet niet voor mij is dp verdachter dan DaT, maar dat is slechts een gevoel.
Jammer dat de ziener niet kan zien wie de geliefden zijn Verder zien we wel straks.
Oud 03-06-2010, 22:49
Verwijderd
Ik weet het echt niet meer, siorin komt wel met een briljant verhaal van bretlow ipv LP, en ik weet niet waarom ik siorin dan geloof.

siorin als jij geliefde bent dan
Oud 03-06-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het echt niet meer, siorin komt wel met een briljant verhaal van bretlow ipv LP, en ik weet niet waarom ik siorin dan geloof.

siorin als jij geliefde bent dan
Ja, ik had ook wel mee kunnen stemmen op Bretlow, maar dan hadden we nu verloren.

Geloof jij nog wel dat LP wolf is dan?
Oud 03-06-2010, 23:01
Verwijderd
Ik weet het niet. Ik vertrouwde heel erg op jou dit spel, omdat je met uitgelegde theorieën kom, en ik ook denk iets te weten, maar nu trek ik dat in twijfel omdat als je de leiding neemt je wel alles naar je hand kan zetten zeg maar. Als DaT geen geliefde is dan ga ik ALLE posts na lezen.
Oud 03-06-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet. Ik vertrouwde heel erg op jou dit spel, omdat je met uitgelegde theorieën kom, en ik ook denk iets te weten, maar nu trek ik dat in twijfel omdat als je de leiding neemt je wel alles naar je hand kan zetten zeg maar. Als DaT geen geliefde is dan ga ik ALLE posts na lezen.
Alle posts nalezen is sowieso wel een goed idee, want als ik dat niet had gedaan, dan was ik meegegaan op Bretlow (uit lijfsbehoud) en hadden we wellicht de laatste wolf opgehangen.

Het kwam gewoon allemaal net iets te goed uit. Als je zelf alle topics even terug zou lezen en de stemlijstjes erbij pakt, zou je het zelf ook zien. LP heeft véél te opvallend en 'verdacht' gespeeld om wolf te zijn. De manier waarop ze Soija beschermde en de manier waarop ze met beschuldigen en verdenkingen aan het gooien was. Dat zou een wolf nooit doen. Bretlow heeft veel minder opvallend gespeeld en stond ook iedere keer in verdachte lijstjes (heel subtiel en 'toevallig' steeds in de lijstjes waar LP ook in stond). En het is echt geniaal gedaan want het is niemand opgevallen, en omdat wij toch al LP verdachten hebben we nooit meer verder gezocht naar een eventuele wolf.

En die hangronde 4, waar Bretlow toch 'plotseling' voor Soija ging.. Daar werd ze half boos op DaT en Abzg omdat ze steeds van gedachten veranderden of stemmen wijzigden. En dat is logisch natuurlijk, omdat haar beide medewolven in hetzelfde rijtje (onder DP) stonden en als zij daarbij zou gaan staan zouden alle wolven opeens verdacht zijn, en door de wijzigingen van de stemmen kon ze heel moeilijk inschatten hoe ze gelijkspel moest krijgen (want dat wilde ze, om Soija te redden).

En natuurlijk heeft zij er lekker gebruik van gemaakt dat wij allemaal LP als laatste wolf verdachten, want op die manier had ze alle tijd om onschuldige dorpelingen op te eten (zoals Dott), daarna alle tijd om de geliefden te zoeken (want iedereen dacht tóch dat zij onschuldig was) en daarna hadden wij LP opgehangen omdat we dachten dat ZIJ wolf was. En dan had Bretlow het zeker kunnen winnen.

Ik geloof echt niet meer dat LP wolf is. Maar ik snap dat je mij niet zomaar op mijn woord gelooft. Dan kun je het beter zelf nalezen, want ik heb echt geen woord verdraait en niets verzonnen. Bretlow is de laatste wolf.
Oud 03-06-2010, 23:14
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Begin maar vast, serieus.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-06-2010, 23:15
Verwijderd
Ja dat ga ik ook zeker even doen, maar wat ik dan niet snap is waarom bretlow geen stem heeft doorgegeven iig niet in dit topic..
Oud 03-06-2010, 23:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Alle posts nalezen is sowieso wel een goed idee
Citaat:
Begin maar vast, serieus.
Dit is sowieso een goed idee, ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Begin maar vast, serieus.
Aangezien de uitslag er nog niet is, dan maar even een vraagje. Denk jij nog steeds dat LP de wolf is of niet?
Oud 03-06-2010, 23:27
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik weet niet meer wat ik moet denken Ik vind haar verdediging erg zwak toen we haar verdachten, alsof ze de hoop opgaf en besefte dat iedereen wist dat ze wolf was. Jou Bretlow-theorie staat geloof ik op minder sterke poten dan die tegen LP.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 04-06-2010, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet meer wat ik moet denken Ik vind haar verdediging erg zwak toen we haar verdachten, alsof ze de hoop opgaf en besefte dat iedereen wist dat ze wolf was. Jou Bretlow-theorie staat geloof ik op minder sterke poten dan die tegen LP.
Ik weet niet of ik jou wel moet geloven, want als je geliefde bent dan zou je dit ook kunnen zeggen om wraak op ons te nemen en ons zo op het verkeerde pad te zetten.

Maar ik persoonlijk geloof echt niet meer dat LP wolf is. En wat mij nog meer overtuigt is eigenlijk het feit dat Bretlow niet heeft gestemd. Want juist in deze ronde waren alle stemmen belangrijk, behalve als die van haar toch niet meetelde.
Oud 04-06-2010, 00:19
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Misschien heb je gelijk Ik wil niemand op het verkeerde been zetten, maar alleen een vredige dood sterven
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 04-06-2010, 00:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Tjonge, de werkzaamheden liepen bij ons 2,5 uur uit dankzij een file. Dan ga ik nu de uitslag maar eens verwerken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 04-06-2010, 00:44
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Op safari. Met de Uitslag!

Het verhaal
“Met de Jeep door het oerwoud, met een troep papegaaien om ons heen” klinkt er luidkeels door de Jungle.
De groep heeft er zin in.
Al zingend rijden ze verder, terwijl ondertussen alle dieren die ze wilden bekijken wegvluchten voor het lawaai.
Bretlow adviseert hen dat het beter is om stil te zijn, omdat ze ander niets zien of horen.
De groep houd zich stil.

Bretlow: “Vanaf dit punt moeten we te voet verder”
Dingaantouwtje: “Ah nee he? Ik heb hakken aan”
Queasy: “Welke idioot trekt er dan ook hakken aan in de Jungle?”
Dingaantouwtje: “Een idioot die er graag goed uit ziet, ik heb je wel zien kijken hoor”
Queasy: “Dat ontken ik ook zeker niet, maar of dat was omdat je er goed uit zag is de vraag”
Dingaantouwtje loopt op een drafje weg, terwijl de rest van de groep grijnst.
Siorin: “Nou die is snel op dr tenen getrapt”
Queasy: “Da’s ook niet zo moeilijk met zulke platpootjes”
Bretlow: “Jongens, kom op nou, hou het gezellig, we willen toch leeuwen zien of niet?”
Queasy: “Al goed al goed, ik zal mn excuses aanbieden”

Zo lopen ze een tijdje verder, zonder een woord te zeggen.
Bretlow houd opeens halt.
“Jongens, het kan nu niet ver meer zijn, hier liggen verse uitwerpselen”
Dingaantouwtje: “Poep? Iehwl”
Queasy fluistert tegen Siorin: “Oke, geen excuses dus”
Bretlow: “Shhhh”
Langzaam sluipen ze verder, tot ze eindelijk de leeuwen zien.
Siorin: “Wow, wat zijn ze prachtig”
Dingaantouwtje: “Ze zijn zo groot”
Queasy: “Ja, wat dacht je dan? Dat ze zo groot waren als teckels?”
Dingaantouwtje: “Ha-Ha-Ha”
Bretlow: “JONGENS KAPPEN”

Één van de leeuwinnen merkt hun aanwezigheid op en komt iets dichterbij.
Bretlow: “Blijf-heel-stil-zitten”
Maar helaas, de leeuwen hebben al in geen dagen gegeten.
Ze zet de vaart erin, en andere leeuwinnen volgen haar.
Bretlow: “Rennen”
De groep rent voor hun leven, maar ziet hoe de leeuwinnen steeds dichterbij komen.
Dingaantouwtje blijft achter op de groep vanwege haar hakken.
Ze trekt ze uit, en gooit ze op de voorste leeuwin af, die hem vol tegen haar kop krijgt.
Onverstoorbaar rent ze door, steeds dichter en dichten op de groep afkomend.

Opeens, zonder waarschuwing, stoppen de leeuwen met rennen, en keren terug naar de plek waar de groep ze heeft ontdekt.
Bretlow: “Dat scheelde niks”
Queasy: “Waarom stopten ze opeens?”
Bretlow: “Dit zal wel geen deel meer zijn van hun territorium”
Dingaantouwtje: “Uhm, Jongens?”
Siorin: “Pff, dacht ik echt even dat dit het einde was”
Dingaantouwtje: “Jongens???!!!”
Bretlow: “Ja, geluk was het zeker, als we de andere kant op waren gerend, was het waarschijnlijk minder goed afgelopen”
Dingaantouwtje: “JONGENS!!”
Bretlow, Queasy & Siorin: “Wat?”
Dingaantouwtje: “Ik heb een probleem denk ik”

Haar gezicht is wit weggetrokken, ze durft zich niet te bewegen.
Als dit is wat ze denkt dat dit is, dan loopt dit op geen enkele manier goed af.

Bretlow: “Wat is er aan de hand dan?”
Dingaantouwtje: “Mijn voet staat op een gat, en ik voel iets tegen mijn voetzool tikken”
Bretlow: “Ga je me niet vertellen dat je op een nest staat?”
Dingaantouwtje : “Ik denk van wel”
Bretlow: “Oke, Queasy en Siorin, jullie gaan terug naar de Jeep, ik blijf bij haar en zorg dat ze er goed vanaf komt”
Queasy: “Maar..”
Bretlow: “GA NU!”

Queasy&Siorin vertrekken richting Jeep.
Als ze eenmaal buiten zicht zijn, concentreert Bretlow zich weer op Dingaantouwtje.
“Goed, wat voel je?”
“Er tikt iets tegen mijn voet”
“1? Of meerdere?”
“Ik denk meerderen”
“Oke, we kunnen maar 1 ding doen, en dat is rennen, ze zijn waarschijnlijk kwaad, dus ren zo hard je kan, op 3. 1… 2…3”

Op het moment dat Dingaantouwtje af wil zetten bedenkt 1 van de wespen dat hij het zat is, en steekt haar in haar voet.
Terwijl Bretlow zonder omkijken verder rent, valt Dingaantouwtje, en is ze makkelijk slachtoffer voor honderden wespen..



De uitslag
De dorpelingen hebben Dingaantouwtje opgehangen. Hij was een zuivere dorpeling.

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott - Dorpeling
4. Queasy
5. ggcy8/geel - Weerwolf
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje - Dorpeling
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Weerwolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

En de nacht doet weer zijn intrede. Wolf, tovenaar en ziener kunnen hun ding doen tot half 9. Het tijdstip van de uitslag is helaas niet van tevoren te voorspellen wegens bezoek uit verwegistan. Als ik thuis ben verwerk ik de uitslag.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-06-2010, 00:47
Verwijderd
Oeh! Dit is echt een gaaf en spannend spel!
En ook IEDEREEN speelt fanatiek mee, geen stille spelers deze keer
Oud 04-06-2010, 01:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh how, Jezus! Zullen we dan nu EINDELIJK Dp ophangen ja?

Citaat:
Ik weet niet meer wat ik moet denken Ik vind haar verdediging erg zwak toen we haar verdachten, alsof ze de hoop opgaf en besefte dat iedereen wist dat ze wolf was. Jou Bretlow-theorie staat geloof ik op minder sterke poten dan die tegen LP.
Het was meer de zekerheid dat ik niet ging hangen die me wel beviel denk dan maar dat ik wolf ben
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 01:23
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Laten we de spanning nog wat opvoeren en de wincondities erbij pakken:

Wincondities weerwolfspel

Alle niet-wolven aan de kant van de dorpelingen (bijv de ziener, tovenaar, etc) worden als dorpeling beschouwd, tenzij anders vermeld. De geliefden en de cupido worden niet als dorpeling en niet als wolf beschouwd, ongeacht de functie die ze hadden voordat ze geliefde werden.

De dorpelingen winnen:
Het doel van de dorpelingen is om alle wolven op te hangen. Alle andere slechteriken worden niet gezien als wolf. Ze hebben gewonnen wanneer alle wolven en de geliefden zijn opgehangen.

Deze spreekt voor zich

De wolven winnen:
Het doel van de wolven is te overleven en te moorden, zonder dat de anderen in de gaten hebben wat hun identiteit is. Zij winnen als ze in de meerderheid zijn en de geliefden dood zijn. Dat kan tijdens een eetronde zijn, maar het kan ook tijdens een hangronde zijn. De verrader, evilziener, heks of leerling-heks/verrader worden niet in de telling als dorpeling meegenomen, maar ook niet als wolf en overgeslagen in de telling.

Concreet betekent dit dus dat de wolf de last man standing moet zijn om te winnen. Het is niet mogelijk om op andere wijze een meerderheid te behalen.

De geliefden winnen:
Het doel van de geliefden is om te overleven. De geliefden winnen als één van de andere partijen eerder uitgeschakeld wordt. Geliefde-wolven tellen niet mee als wolf, geliefde-dorpelingen tellen ook niet mee als dorpeling. Dus als er bijvoorbeeld 2 geliefden, 1 normale dorpeling en 2 wolven zijn, zijn de wolven in de meerderheid. Dan zijn de dorpelingen uitgeschakeld, waardoor de geliefden winnen.

Concreet betekent dit dat ze winnen wanneer aan 1 van de volgende voorwaarden is voldaan:
- De wolf hangt
- Er zijn nog maar 3 spelers over: de 2 geliefden samen met de wolf. De wolf is dan namelijk in de meerderheid omdat er dan geen zuivere dorpelingen meer zijn. Maar aangezien de geliefden dan nog wel leven wint niet de wolf maar de geliefden.


Correct me if I'm wrong
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-06-2010, 08:16
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Told you! Spannend spel, zet 'm op!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 04-06-2010, 09:34
Verwijderd
Ja dit is echt balen!
Mijn stem is trouwens ongeldig. Ik heb gisteren via mijn tel mijn stem gestuurd naar de spelleider, maar
ik heb een pm gekregen dat ik niet gestemd had. Dus blijkbaar is mijn stem niet overgekomen, en heb ik wat verkeerd gedaan. Sorry jongens

Ik ben vrij dus ik ga vandaag alles opnieuw lezen, maar dit duurt wel even!
Oud 04-06-2010, 09:40
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
(WolterB neemt wegens omstandigheden het account over voor de rest van het weerwolvenspel)

Dat is gelijk de reden waarom ik niet gepost heb op wie ik gestemd heb . De stem voor afgelopen ronde is geplaatst op DP.

En ben sinds gisteravond druk geweest met alle topics doorlezen om bij te zijn met informatie en er wordt erg veel met theorieën gesmeten. Als alles goed gaat kunnen de dorpelingen in ieder geval met gemak winnen, dus nu hopen dat de wolf één van de geliefdes eruitpakt, zodat we ons alleen nog maar druk moeten maken om de wolf, maar met 4 tegen 1 moet dat toch wel lukken denk ik
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 04-06-2010, 09:49
Verwijderd
Oke nou succes/sterkte !
Oud 04-06-2010, 09:53
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Oke nou succes/sterkte !
Dankje, dat zal ik nodig hebben
Mijn enige WW-spel op het forum tot nu toe was op Admin en daar was ik al na één hangronde dood
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 04-06-2010, 10:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fuck, dat had ik niet verwacht.

LP, ga je nou serieus weer voor mij? Ik was net zo blij dat je eindelijk in leek te zien dat ik geen geliefde kon zijn. Je zit er nu dus weer naast, en ik zal je laten zien waarom.


Citaat:
Dan zou het dus zo moeten zijn:

Dark Phoenix
Queasy (stem niet geldig zegt ze)
Bretlow

Bretlow
Dingaantouwtje (dorpeling, echte stem)
Abzg

Dingaantouwtje
Siorin
Toddish
Dark Phoenix
Little Phoebe
Zo zag het stemlijstje er vorige ronde uit. Stel je hebt gelijk en ik ben geliefde met Siorin, dan had ik tot half 9 gemakkelijk mijn stem met haar kunnen wijzigen naar Bretlow. Bretlow móet wel de wolf zijn gezien de hangronde met Soija en mij, wat jou daarvan vrijspreekt. Als Siorin en ik onze stem hadden gewijzigd was het 4-2 geweest en was Bretlow opgehangen, niet dingaantouwtje. In plaats daarvan postte Siorin juist de bewijzende post dat Bretlow wolf moest zijn en we niet op haar moesten stemmen. Als geliefde had ze dat vast niet willen doen.

Dan zou ik in jouw ogen nog geliefde kunnen zijn met iemand anders. Maar zelfs als ik geliefde zijn met iemand die niet zo zijn / haar stem kon wijzigen was het 3-3 en dus gelijkspel geworden. Ook dat is niet gebeurt. Ik kán dus geen geliefde zijn, anders had ik vorige ronde gewonnen of op z'n minst voor gelijkspel gezorgd.

Maar wie dat wel kan zijn is Abzg. Als zij geliefde is heeft haar geliefde waarschijnlijk met haar op Bretlow gestemd. Dan zou het dus 3-4 worden en DaT sterven. Daarom probeerde ze ineens nog mensen mee te krijgen op Bretlow, als ook maar 1 dorpeling uit het DaT lijstje ook op haar had gestemd hadden de geliefdes gewonnen. (dan was het 4-3 geweest) Dan had het dus ook niet meer uitgemaakt of ze verdacht was geworden, want dan was het spel afgelopen. Een alles of niets zet dus.

Nu zal zometeen vast iemand (haar geliefde?) gaan roepen dat ze gewoon dom is en daarom zo'n fout maakt en het niks zegt. Maar Abzg is al meermalen uitgelegd hoe het met de geliefdes zit (zoek maar na, er is haar ook al verteld waarom de laatste wolf geen geliefde kon zijn) en ze wilde zelf eerder ook nog de geliefdes eruit hebben zei ze.

Ze moet bijna wel geliefde zijn met iemand die buiten het DaT lijstje stond. (anders had diegenes stem niet echt op DaT geweest en was het dus wederom gelijkspel / Bretlow dood geweest.)

Ik vermoed dat Bretlow deze ronde iemand uit het DaT lijstje gaat eten omdat dat allemaal wel echte dorpelingen moeten wezen. In dat geval moéten we volgende ronde de geliefdes hebben anders is het volgens mij definitief over.

Ik hoop dat ik nu heb laten zien dat je er echt naast zit met mij LP, voor je de fout maakt op mij te stemmen. Als Bretlow nu een dorpeling opeet en volgende ronde stemt ook maar 1 iemand op een dorpeling (of wolf), dan kunnen de geliefdes gewoon allebei stiekem ook daarop stemmen en dan is het 2-3 en zijn we er geweest.

Abzg moet wel geliefde zijn gezien de uitslag en we moeten haar nu eensgezind hangen om nog te kunnen winnen.
Oud 04-06-2010, 10:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dark Phoenix, er klopt werkelijk niks van wat je op dit moment aan het zeggen bent. Ik vind het veel te ver gezocht.
Bovendien denk ik dat je het aan het gebruiken bent dat ik wat minder kan reageren,
Oud 04-06-2010, 10:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fuck, dat had ik niet verwacht.

LP, ga je nou serieus weer voor mij? Ik was net zo blij dat je eindelijk in leek te zien dat ik geen geliefde kon zijn. Je zit er nu dus weer naast, en ik zal je laten zien waarom.




Zo zag het stemlijstje er vorige ronde uit. Stel je hebt gelijk en ik ben geliefde met Siorin, dan had ik tot half 9 gemakkelijk mijn stem met haar kunnen wijzigen naar Bretlow. Bretlow móet wel de wolf zijn gezien de hangronde met Soija en mij, wat jou daarvan vrijspreekt. Als Siorin en ik onze stem hadden gewijzigd was het 4-2 geweest en was Bretlow opgehangen, niet dingaantouwtje. In plaats daarvan postte Siorin juist de bewijzende post dat Bretlow wolf moest zijn en we niet op haar moesten stemmen. Als geliefde had ze dat vast niet willen doen.

Dan zou ik in jouw ogen nog geliefde kunnen zijn met iemand anders. Maar zelfs als ik geliefde zijn met iemand die niet zo zijn / haar stem kon wijzigen was het 3-3 en dus gelijkspel geworden. Ook dat is niet gebeurt. Ik kán dus geen geliefde zijn, anders had ik vorige ronde gewonnen of op z'n minst voor gelijkspel gezorgd.

Maar wie dat wel kan zijn is Abzg. Als zij geliefde is heeft haar geliefde waarschijnlijk met haar op Bretlow gestemd. Dan zou het dus 3-4 worden en DaT sterven. Daarom probeerde ze ineens nog mensen mee te krijgen op Bretlow, als ook maar 1 dorpeling uit het DaT lijstje ook op haar had gestemd hadden de geliefdes gewonnen. (dan was het 4-3 geweest) Dan had het dus ook niet meer uitgemaakt of ze verdacht was geworden, want dan was het spel afgelopen. Een alles of niets zet dus.

Nu zal zometeen vast iemand (haar geliefde?) gaan roepen dat ze gewoon dom is en daarom zo'n fout maakt en het niks zegt. Maar Abzg is al meermalen uitgelegd hoe het met de geliefdes zit (zoek maar na, er is haar ook al verteld waarom de laatste wolf geen geliefde kon zijn) en ze wilde zelf eerder ook nog de geliefdes eruit hebben zei ze.

Ze moet bijna wel geliefde zijn met iemand die buiten het DaT lijstje stond. (anders had diegenes stem niet echt op DaT geweest en was het dus wederom gelijkspel / Bretlow dood geweest.)

Ik vermoed dat Bretlow deze ronde iemand uit het DaT lijstje gaat eten omdat dat allemaal wel echte dorpelingen moeten wezen. In dat geval moéten we volgende ronde de geliefdes hebben anders is het volgens mij definitief over.

Ik hoop dat ik nu heb laten zien dat je er echt naast zit met mij LP, voor je de fout maakt op mij te stemmen. Als Bretlow nu een dorpeling opeet en volgende ronde stemt ook maar 1 iemand op een dorpeling (of wolf), dan kunnen de geliefdes gewoon allebei stiekem ook daarop stemmen en dan is het 2-3 en zijn we er geweest.

Abzg moet wel geliefde zijn gezien de uitslag en we moeten haar nu eensgezind hangen om nog te kunnen winnen.
Hoe lang hebben jullie gegeloofd dat ik wolf was? Juist. En inderdaad, wat je zegt is een beetje idioot. Het is wel heel makkelijk om buiten schot te willen blijven door met een argument te komen van 'dan was er wel een wolf uitgegaan, zie stemlijstje.' Je geliefde heeft misschien wel op de wolf gestemd (vind het btw een beetje voorbarig om namen te noemen) en jij niet, omdat het anders zou opvallen.

Ik weet hoe goed je bent in jezelf indekken DP.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 11:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik geef toe dat ik fout zat wat jou betreft LP. Je gedroeg je alleen heel opvallend en leek Soija te beschermen, vandaar. Nu blijkt dat je geen wolf kunt zijn, noch geliefde, dus mijn vertrouwen heb je. Net als Siorin en Toddish, trouwens, want die kunnen ook geen bad guys zijn.

En waarom zou m'n geliefde of ik op een wolf stemmen en de ander niet? Als de wolf eruit vliegt (en dat was vorige ronde mogelijk door de stem van DaT en die van Abzg als hij echt was) winnen de geliefdes. Dus waarom zou ik dan niet gewoon winnen in plaats van mezelf 'veilig praten'?

@Abzg: zou je willen uitleggen wat dan nergens op slaat?
Oud 04-06-2010, 11:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, klein foutje in mijn post trouwens, Queasy werd uitgelegd waarom de laatste wolf geen geliefde kon zijn, niet Abzg. Dat heeft die hoogst waarschijnlijk alsnog gelezen en ze wist het dus waarschijnlijk alsnog, maar het is wel een foutje van mij. Excuses.
Oud 04-06-2010, 11:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik geef toe dat ik fout zat wat jou betreft LP. Je gedroeg je alleen heel opvallend en leek Soija te beschermen, vandaar. Nu blijkt dat je geen wolf kunt zijn, noch geliefde, dus mijn vertrouwen heb je. Net als Siorin en Toddish, trouwens, want die kunnen ook geen bad guys zijn.

En waarom zou m'n geliefde of ik op een wolf stemmen en de ander niet? Als de wolf eruit vliegt (en dat was vorige ronde mogelijk door de stem van DaT en die van Abzg als hij echt was) winnen de geliefdes. Dus waarom zou ik dan niet gewoon winnen in plaats van mezelf 'veilig praten'?

@Abzg: zou je willen uitleggen wat dan nergens op slaat?
Als ik wolf was, zou ik mijn medewolf toch niet zo openlijk verdedigen?

Maar goed, we zullen wel zien he! Ik hoop dat er nog een beetje duidelijkheid komt vandaag.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 11:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het was meer dat je ineens met die hele theorie over mij kwam toen Soija in de problemen zat. Maar je hebt gelijk. Het spijt me dat ik je ervan beschuldigd heb.

Maar bekijk alsjeblieft de stemlijstjes allemaal nog eens, met de kennis die we nu hebben en de functies die nu ingevuld zijn. Op die manier vonden we ook Bretlow en ik weet bijna zeker nu ook Abzg. Maar misschien zie ik nog wel iets over het hoofd, dus bekijk het alsjeblieft ook nog een keer. (vooral ook van afgelopen ronde) We hebben alle informatie nodig denk ik.
Oud 04-06-2010, 12:19
Verwijderd
De spelleider had een fout gemaakt, mijn stem was wel overgekomen gelukkig deed het er niet toe.
En met de stemlijstjes je weet niet wie er gelogen heeft. Over siorin denk ik dat ze ziener is, en mogelijk daarbij geliefde. Dat zij LP opgevraagd had, en wolf was, maar bretlow als wolf ging beschuldigen zodat wij misschien LP eruit gingen stemmen als mogelijke geliefde, en als ze dan wolf is is het spel verloren.

En die posts even van DP en siorin die echt gelijk kwamen kan ook afgesproken zijn.
Zodat ze konden zeggen zie je wel hier kunnen wij niks aan doen dat we dezelfde mening hebben, want we posten op hetzelfde tijdstip onze theorieën.

Ik ga het roer omgooien
Oud 04-06-2010, 12:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De spelleider had een fout gemaakt, mijn stem was wel overgekomen gelukkig deed het er niet toe.
En met de stemlijstjes je weet niet wie er gelogen heeft. Over siorin denk ik dat ze ziener is, en mogelijk daarbij geliefde. Dat zij LP opgevraagd had, en wolf was, maar bretlow als wolf ging beschuldigen zodat wij misschien LP eruit gingen stemmen als mogelijke geliefde, en als ze dan wolf is is het spel verloren.

En die posts even van DP en siorin die echt gelijk kwamen kan ook afgesproken zijn.
Zodat ze konden zeggen zie je wel hier kunnen wij niks aan doen dat we dezelfde mening hebben, want we posten op hetzelfde tijdstip onze theorieën.

Ik ga het roer omgooien
Jij speelt ook raar hoor, deze keer. Ik weet van jou ook niet wat ik moet denken.

En je gaat het roer omgooien..hoe?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Jij speelt ook raar hoor, deze keer. Ik weet van jou ook niet wat ik moet denken.

En je gaat het roer omgooien..hoe?
Dat komt omdat er steeds nieuwe theorieën komen, en daardoor het lastig wordt om iemand te vertrouwen. Ik denk dat ik de volgende ronde op dp of siorin of jou ga stemmen. En siorin heb ik eigenlijk nog nooit echt verdacht gevonden omdat ik dacht dat ze ziener was. Ik ga nu op mijn eigen instict af, en op het instinct van de dorpelingen die dood zijn.
Oud 04-06-2010, 12:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat komt omdat er steeds nieuwe theorieën komen, en daardoor het lastig wordt om iemand te vertrouwen. Ik denk dat ik de volgende ronde op dp of siorin of jou ga stemmen. En siorin heb ik eigenlijk nog nooit echt verdacht gevonden omdat ik dacht dat ze ziener was. Ik ga nu op mijn eigen instict af, en op het instinct van de dorpelingen die dood zijn.
Nee, je speelt het hele spel al raar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 12:58
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Toen ik alles door aan het lezen was, viel me op dat er meer mensen lijken te zijn die het hele spel al raar spelen en opeens achteraf zeggen dat ze toch anders gestemd hebben dan dat ze gedaan (lijken te) hebben, waardoor ik twijfel bij een aantal stemlijstjes. Daarnaast is deze discussie al eerder gevoerd en toen was iedereen (voor zover ik dat heb kunnen lezen) het ermee eens dat er ontzettend veel partijen deze lijsten manipuleren.

Het is natuurlijk heel veilig om je stem te zetten bij iemand die 'er toch wel uitgaat' terwijl je stiekem (met je geliefde?) op iemand anders stemt, maar onder het veilige lijstje gaat staan om geen argwaan te wekken.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 04-06-2010, 13:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Eerder zaten er nog meerdere wolven, de verrader en de geliefdes erin en konden dorpelingen (misschien) nog liegen over hun stem. Verrader is dood, nog maar 1 wolf en de geliefdes. Dorpelingen die in deze fase van het spel nog liegen over hun stem zijn heel dom bezig en spelen daarmee de geliefdes en mogelijk de wolf vreselijk in de kaart. Dus ik hoop niet bepaald dat er dorpelingen nu nog liegen, want dan hebben we echt niks meer om op te vertrouwen.
Oud 04-06-2010, 15:02
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik geef toe dat ik fout zat wat jou betreft LP. Je gedroeg je alleen heel opvallend en leek Soija te beschermen, vandaar. Nu blijkt dat je geen wolf kunt zijn, noch geliefde, dus mijn vertrouwen heb je. Net als Siorin en Toddish, trouwens, want die kunnen ook geen bad guys zijn.

En waarom zou m'n geliefde of ik op een wolf stemmen en de ander niet? Als de wolf eruit vliegt (en dat was vorige ronde mogelijk door de stem van DaT en die van Abzg als hij echt was) winnen de geliefdes. Dus waarom zou ik dan niet gewoon winnen in plaats van mezelf 'veilig praten'?

@Abzg: zou je willen uitleggen wat dan nergens op slaat?
Omdat ik géén geliefde ben.

Maar ik heb nu echt geen tijd om mezelf helemaal gaan te verdedigen. Ik hoop alleen dat anderen niet in je trucjes trappen.
Ik heb vanavond weer curcus, en dan ga ik de stad in. Dus morgen ochtend ga ik alles eens goed bekijken. voor de mensen die nieuwsgierig waren, haha.
Oud 04-06-2010, 15:20
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik wil nog even benadrukken dat Sirion geen wolf is en Bretlow wel. Dit maakt Sirion voor mij geen geliefde. Dark Phoenix heeft dan wel een geniaal spel gespeeld geen wolf maar toch overal doorheen gefietst. Dit zou kunnen betekenen dat hij daar in hulp heeft gehad.

Ook zou het natuurlijk kunnen dat de geliefde één van de stille spelers is en de wederhelft juist heel actief. Want iemand zoals queasy is eigenlijk ook nooit verdacht geweest.

Totslot ik word vervangen ik weet nog niet wie dat gaat doen. Maar dit was mijn laatste post in iedergeval. Mijn excuse hiervoor. Hulde voor Daboman dat hij het zo heeft kunnen regelen.
__________________
Pang
Oud 04-06-2010, 15:51
Verwijderd
@toddish ook persoonlijke omstandigheden? iig succes/sterkte wat je nodig hebt.
Oud 04-06-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang hebben jullie gegeloofd dat ik wolf was? Juist. En inderdaad, wat je zegt is een beetje idioot. Het is wel heel makkelijk om buiten schot te willen blijven door met een argument te komen van 'dan was er wel een wolf uitgegaan, zie stemlijstje.' Je geliefde heeft misschien wel op de wolf gestemd (vind het btw een beetje voorbarig om namen te noemen) en jij niet, omdat het anders zou opvallen.

Ik weet hoe goed je bent in jezelf indekken DP.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Voor mij was afgelopen ronde een beetje vreemd, want moet je nou eens zien (wat DP denk ik bedoelt):

Dark Phoenix
Queasy
Bretlow

Bretlow
Dingaantouwtje
Abzg

Dingaantouwtje
Siorin
Toddish
Dark Phoenix
Little Phoebe


Het staat dus 2-2-4.
Dingaantouwtje was geen geliefde.

Als Abzg volgens jou ook geen geliefde is, dan zouden de geliefden gisteren gewonnen kunnen hebben. Als, bijvoorbeeld, DP en LP samen geliefden waren geweest, dan hadden ze allebei hun stem kunnen insturen op Bretlow en dan hadden ze gewonnen, want dan was het 4-2-2 (met 4 voor Bretlow en dus was de wolf gehangen). We hadden dus allang verloren moeten hebben.

TENZIJ Abzg één van de geliefden is, want zij stond al onder Bretlow, dat betekent dat als haar geliefde erbij was gaan staan, dat het dan gelijkspel was geweest. Maar ik snap ook niet waarom dat niet is gebeurd.

Er is echt iets vreemds aan de hand met deze ronde.


Citaat:
De spelleider had een fout gemaakt, mijn stem was wel overgekomen gelukkig deed het er niet toe.
En met de stemlijstjes je weet niet wie er gelogen heeft. Over siorin denk ik dat ze ziener is, en mogelijk daarbij geliefde. Dat zij LP opgevraagd had, en wolf was, maar bretlow als wolf ging beschuldigen zodat wij misschien LP eruit gingen stemmen als mogelijke geliefde, en als ze dan wolf is is het spel verloren.
Ik snap dat we niet kunnen weten wie er gelogen heeft, maar meid, de geliefden hadden allang kunnen winnen, zoals ik hierboven heb uitgelegd. Als zij allebei onder DaT en Abzg waren gaan staan, had Bretlow 4 stemmen gehad, en was ze eruit gegaan: Wolf dood, geliefden winnen.

En als je echt niet gelooft dat Bretlow de laatste wolf is, lees dan mijn post door, zoek alle stemlijstjes zelf op, en de volgorde waarop mensen stemden enzo. En dan zul je zien dat ik écht niets heb verzonnen, hoor.

Ik vind dit bijna verdacht, dat je mij nu op die theorie aanvalt. Je doet alsof ik alles heb verzonnen, of dat ik dat verhaal bij elkaar heb gelogen om jullie om de tuin te leiden. Als je het niet gelooft, zoek het dan allemaal zelf op. Ik zou bijna denken dat jij wilt dat we LP blijven verdenken als laatste wolf, zodat we de verkeerde speler ophangen..

Citaat:
En die posts even van DP en siorin die echt gelijk kwamen kan ook afgesproken zijn.
Zodat ze konden zeggen zie je wel hier kunnen wij niks aan doen dat we dezelfde mening hebben, want we posten op hetzelfde tijdstip onze theorieën.
Dit is echt zo'n accusation waartegen ik me niet kan verdedigen. Het enige dat ik kan zeggen is dat het echt per ongeluk was, maar of dat nou zou helpen? Het was echt toeval.
Oud 04-06-2010, 16:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De spelleider had een fout gemaakt, mijn stem was wel overgekomen gelukkig deed het er niet toe.
Ehh, oke?

Citaat:
En met de stemlijstjes je weet niet wie er gelogen heeft. Over siorin denk ik dat ze ziener is, en mogelijk daarbij geliefde. Dat zij LP opgevraagd had, en wolf was, maar bretlow als wolf ging beschuldigen zodat wij misschien LP eruit gingen stemmen als mogelijke geliefde, en als ze dan wolf is is het spel verloren.
En dus viel ze Dingaantouwtje aan, en niet LP? Hoe kom je in godsnaam op die theorie?

Citaat:
Als Abzg volgens jou ook geen geliefde is, dan zouden de geliefden gisteren gewonnen kunnen hebben. Als, bijvoorbeeld, DP en LP samen geliefden waren geweest, dan hadden ze allebei hun stem kunnen insturen op Bretlow en dan hadden ze gewonnen, want dan was het 4-2-2 (met 4 voor Bretlow en dus was de wolf gehangen). We hadden dus allang verloren moeten hebben.
Precies. En dat gaat bijna voor elk voorbeeld op, als je minimaal 1 iemand uit het DaT lijstje neemt als mogelijke geliefde. In alle gevallen zou het dan minstens gelijkspel moeten worden (want de geliefde stem die onder DaT stond valt dan weg, en komt bij de wolf erbij. Dan wordt het in plaats van 4 voor DaT en 2 voor Bretlow ineens 3 voor DaT en 3 voor Bretlow en dus gelijkspel. Hierdoor kan volgens mij niemand van de DaT stemmers dus nog wolf of geliefde zijn.


Citaat:
TENZIJ Abzg één van de geliefden is, want zij stond al onder Bretlow, dat betekent dat als haar geliefde erbij was gaan staan, dat het dan gelijkspel was geweest. Maar ik snap ook niet waarom dat niet is gebeurd.
Nee, dat klopt niet. Niet alle spelers stonden verder namelijk onder DaT. Dus als de geliefde van Abzg in dat geval in een ander lijstje stond dan die van DaT zou hij nog steeds 4 stemmen op zich hebben gekregen (Siorin, Toddish, Little Phoebe en ik), en zou Bretlow 3 stemmen op zich hebben gehad (Dingaantouwtje, Abzg en geliefde van haar). Daarom probeerde Abzg volgens mij nog om mensen mee te krijgen op Bretlow, als ook maar één iemand van de DaT stemmers had geswitched naar Bretlow was het 3 stemmen voor DaT geweest en 4 voor Bretlow (Dingaantouwtje, Abzg, geliefde van haar én de switcher)

In dat geval hadden we dus verloren.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 04-06-2010 om 17:53. Reden: spelvaut
Oud 04-06-2010, 19:02
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wegens omstandigheden heeft Toddish zich teruggetrokken uit het spel. Hij zal worden vervangen door Hanneke.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-06-2010, 19:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Hoi, ik ben er!

Ik ga vanavond even alles (of iig dit topic ;x) doorlezen en daarna proberen actief te doen!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 04-06-2010, 21:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kort samengevat: Bretlow wordt verdacht van wolf zijn en de rest van geliefden

Al dnek ik persoonlijk dat het DP is maar daarover staat een hele grote post in het vorige topic.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 22:38
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Vers van de pers. De Uitslag!

Het verhaal
Hanneke kwam de troonzaal binnengerend. Ze was overduidelijk vermoeid. Hijgend liep ze binnen. Koningin Little Phoebe zat op haar troon en haar gezicht vertrok.
“Wat is er?”, vroeg Little Phoebe. Haar gezicht stond op ernst.
Hanneke begon te vertellen. In Wakkerdam waren een aantal wolven opgehangen. Een aantal individuen kon het niet verdragen dat de terreur van de daar levende weerwolven ten einde leek te komen. Deze individuen waren magiërs die veel meer terreur konden aanrichten dan wolven
“…en ze komen onze kant op!” zei Hanneke angstig.
“Hoe ernstig is deze zaak?” vroeg Little Phoebe.
“Ze zijn in staat om in no time een compleet dorp te vernietigen”, vertelde Hanneke
“Is er een manier om het te voorkomen”, vroeg Little Phoebe
“Uwe majesteit, ik zie maar 1 manier. En dat is vluchten”
“Wat? Uit mijn eigen land?” vroeg Little Phoebe verontwaardigd.
Queasy, een adviseur, wist van deze groep magiërs en wist ook van een goede manier om te ontkomen.
“Uwe majesteit, we zijn in staat om deze hele zaal in 45 minuten te teleporteren naar een veilige geheime locatie. De voorbereidingen voor deze actie zullen 2 dagen in beslag nemen. Vanuit deze veilige locatie kunnen we een operatie opzetten om uw land terug te veroveren.
“…En ik denk niet dat deze magiërs zullen rusten voor ze u hebben. Ze zijn er op uit om terreur te veroorzaken, ze vinden het leuk om mensen bang te maken en ze pijn te doen”, vulde Hanneke aan.
Gezichten vertrokken. Siorin, Abzg, Bretlow en Dark Phoenix. Allemaal waren ze het eens. Vluchten en terugveroveren was de beste optie, want hoewel de magiërs er snel konden zijn, waren ze bij lange niet in de juiste staat van paraatheid.
“Als u het beste met uw volk voor heeft, vlucht u om het land vervolgens terug te veroveren”, merkte Dark Phoenix op. “Als ze u in hun greep krijgen, kunnen ze veel te veel invloed uitoefenen op het volk.”.
“Ja, als u het beste voor heeft met uw volk, kiest u de strategie van Queasy”, zei Abzg. De koningin was alle pro’s en cons duidelijk aan het afwegen en ze keek op bij deze opmerking.

Uren gingen er overheen. De koningin kon niet direct een beslissing maken en was er duidelijk mee bezig. En dan die deadline. Hoe snel konden die magiërs er zijn? Ze waren duidelijk erger dan een paar weerwolven, die zo konden worden opgespoord en opgehangen. Slapen lukte niemand. De koningin moest een beslissing nemen, de adviseurs bleven maar hopen dat de koningin de juiste beslissing zou nemen en de anderen waren vooral bang voor de dreiging die vanuit deze terreurgroep uit ging. Uiteindelijk besloot de koningin dat vluchten de juiste oplossing was en gaf Queasy de opdracht om de vlucht voor te bereiden. De politieke macht die het gijzelen van de koningin zou opleveren zou gewoon veel te groot zijn en zou ook nooit goed voor het volk zijn.

Het was 4 dagen later. “Okee Little Phoebe. Alles is geregeld. We wachten op uw commando om de operatie in gang te stellen”, zei Queasy. De magiërs waren al in de buurt van het kasteel. Het was de zaak om ze 45 minuten lang bezig te houden, want Little Phoebe twijfelde niet en gaf opdracht om de evacuatie te starten. 45 spannende minuten gingen in…

Een stukje verderop keken Dott en Daboman elkaar voldaan aan.
“Kijk, daar is het kasteel. We hoeven alleen maar de koning te gijzelen”, zei Dott.
“Jazeker, we zijn er bijna!”.
Ze kwamen voor de gracht. Dott lachte. “Alsof dat ons kan stoppen”. Ze gooide een vuurbal op de ingang aan de andere kant. Hierdoor viel deze met een luide plof neer. En ze liepen naar binnen.
“Hmm, waar zou de koningin zitten?” vroeg Daboman.
“In haar troonzaal misschien?” suggereerde Dott. En dus liepen ze die kant op. Maar helaas, de troonzaal was leeg. Ze keken elkaar teleurgesteld aan.
“Stil eens ik hoor iets. Het lijkt wel alsof ze een grootschalige teleport voorbereiden”, zei Daboman
“Flauw hoor, dadelijk moeten we ze weer vinden”, zei Dott
“Stelletje lafaards”, zei Daboman
“We moeten ons wel haasten als we onze slag willen slaan”, zei Dott.
“Volgens mij komt het uit de kelder”, suggereerde Daboman. En dus renden ze naar de kelder. Met een vuurbal maakten ze een gat in de deur. En daar zagen ze iedereen. Koningin Little Phoebe, Queasy, Dark Phoenix, Siorin, Bretlow, Abzg en Hanneke. Dott gooide een nieuwe vuurbal…
Maar plotseling was het hele gezelschap verdwenen.
“Net te laat”, verzuchtte Daboman.
“Ach, misschien heb je alsnog iemand geraakt en met een beetje geluk, is het de koningin”, opperde Dott.

Na een lichtflits waren ze ineens ergens anders.
“Is iedereen er? Is er niemand gewond?” vroeg Little Phoebe.
“Met mij is alles goed”, zei queasy
“Prima hier”, zei Dark Phoenix
“Goed hoor”, zei Siorin
“geen problemen”, zei Hanneke
“Prima”, zei Bretlow
“Gaat het wel goed Abzg?” vroeg Little Phoebe, die geschrokken opmerkte dat ze niet direct antwoorde.
“Ja, klonk een gedempte stem”. Iedereen had het overleefd…





De uitslag
Weer geen dode!

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott - Dorpeling
4. Queasy
5. ggcy8/geel - Weerwolf
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje - Dorpeling
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Weerwolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Het is weer dag en het woord is aan de dorpelingen. Wie oh wie moet er gehangen worden? Let op: als de wolf hangt winnen de geliefden. Stemmen kan tot half 9. De uitslag wordt rond 9 uur verwacht.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-06-2010, 23:15
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline


Nu snap ik er echt helemaal niets meer van. Of de wolf eet voor de tweede keer de verkeerde op.

Naja, nu maar verder zoeken naar de geliefdes deze stemronde.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 04-06-2010, 23:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat nou als een van de geliefden de tovenaar is, de wolf de andere geliefde op probeerde te eten en die dan natuurlijk elke ronde beschermd wordt?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 00:17
Verwijderd
Dp: vraag maar aan de spelleider als je me niet gelooft. Hij pm'de dat ik niet gestemd had, maar later zei hij dat hij mijn pm over het hoofd had gezien.

Siorin het is niet zo dat ik wil dat lp perse blijft leven hoor
maar omdat de geliefden blijkbaar zo goed spelen ga ik denken aan iemand die de touwtjes in handen heeft,
en dan denk ik aan jou. Geen belediging

Van alles doorlezen word ik nog niks wijzer.
Het laatste stemlijstje snap ik al helemaal niet. Blijkbaar zijn de geliefden niet samen onder 1tje gaan staan?
Oud 05-06-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Wat nou als een van de geliefden de tovenaar is, de wolf de andere geliefde op probeerde te eten en die dan natuurlijk elke ronde beschermd wordt?
Dan zit er maar 1 ding op: de andere geliefde vinden,
maar waarom zou de wolf de geliefden willen opeten, want dan is de kans alleen maar groter dat de dorpelingen winnen.
Oud 05-06-2010, 11:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan zit er maar 1 ding op: de andere geliefde vinden,
maar waarom zou de wolf de geliefden willen opeten, want dan is de kans alleen maar groter dat de dorpelingen winnen.
Dat is waar, maar ik neem aan dat die wolf ook niet kan ruiken wie de geliefde is en gewoon maar iemand kiest. Als dat dan net de geliefde is, hebben we eigenlijk allemaal een beetje geluk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 19:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 20:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 07:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.