Oud 15-03-2005, 21:30
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga binnenkort een weekje op vakantie en zit eigenlijk met een probleempje. Ik heb vier cavia's waar ik een oppas voor moet vinden. Ik heb al wat vrienden en kennissen gevraagd om op te passen, maar het is niet echt makkelijk om een oppas te vinden. Veel mensen hebben geen tijd of gewoon geen zin.

Nu vraag ik me af hoe jullie dat doen als je op vakantie gaat. Waar breng je je cavia's dan onder? Bestaat er misschien ook iets als een tijdelijke 'opvang' voor cavia's?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 22:29
Verwijderd
Ik bracht mijn cavia altijd naar Poezenhotel Beparode, in Enschede. Ze hebben er wel veel poezen natuurlijk, maar die komen niet bij je cavia, zitten in een andere ruimte; er zijn ook konijnen, veel vogels, schildpadden, noem maar op, alleen geen honden. Ze zijn er heel zorgzaam en lief
Ik weet niet waar je woont, misschien is er bij jou in de buurt ook zoiets.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 22:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-03-2005 @ 22:29 :
Ik bracht mijn cavia altijd naar Poezenhotel Beparode, in Enschede. Ze hebben er wel veel poezen natuurlijk, maar die komen niet bij je cavia, zitten in een andere ruimte; er zijn ook konijnen, veel vogels, schildpadden, noem maar op, alleen geen honden. Ze zijn er heel zorgzaam en lief
Ik weet niet waar je woont, misschien is er bij jou in de buurt ook zoiets.
Ik heb al een beetje rondgekeken en gezocht via google, maar ik kan niets nuttigs vinden Enschede is me iets te ver Ik woon bij Amsterdam in de buurt. Ik zou best een stukje willen rijden om die beesten goed onder te brengen, maar dan moet ik natuurlijk wel weten waar ik terrecht kan. Hoe kom ik daar achter?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:37
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Vraag het eens op forum.prexon.nl/degrotecavia, daar zitten wel mensen in omgeving Amsterdam, die vast wel op jouw caafjes willen passen. In Breda zit ook een vakantie-opvang voor cavia's, maar dat is voor jou dan ook een beetje uit de richting.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 13:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik breng ze altijd onder bij het asiel/dierenpension...voor een zacht prijsje zijn ze dan in de handen van professionals.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb altijd wel mensen om me heen die op kunnen/willen passen. Ik speel zelf ook vrij geregeld oppas voor oa de kat van de buren, de ratten van een vriendin, hond van m'n ouders etc.
Dus als ik es een oppas nodig heb is me dat nog nooit niet gelukt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-03-2005 @ 16:00 :
Ik heb altijd wel mensen om me heen die op kunnen/willen passen. Ik speel zelf ook vrij geregeld oppas voor oa de kat van de buren, de ratten van een vriendin, hond van m'n ouders etc.
Dus als ik es een oppas nodig heb is me dat nog nooit niet gelukt.
Eerst had ik dat ook altijd zo, maar toen kwamen de buren erachter dat mijn konijn helemaal niet zo lief was, eerder enorm agressief. Maar goed, nu zijn we verhuisd. Dus misschien kan ik haar nu weer bij de nieuwe buren kwijt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:06
Verwijderd
je mag ze wel naar mij brengen als jij ook op die van mij wilt passen als ik op vakantie ben
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
renee182 schreef op 16-03-2005 @ 20:06 :
je mag ze wel naar mij brengen als jij ook op die van mij wilt passen als ik op vakantie ben
Jij woont zowat nog verder weg dan Enschede vanaf Amsterdam is.

Ik heb geen cavia('s), wel twee katten. Als we op vakantie gaan passen meestal de buren op en anders m'n zusje (woont in dezelfde straat) en twee keer is een vriend een week in ons huis komen "wonen" om voor ze te zorgen.

Tijdelijke opvang bestaat wel, ff rondvragen bij asiels ed, misschien weten zij adressen (of vangen ze ze zelf wel op).
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:53
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Zelf heb ik 2 cavia's en als ik op vakantie ga dan past mijn moeder op ze, en als mijn ouders er niet zijn dan kan mijn zus oppassen, die heeft zelf ook cavia's. Anderzom is het ook zo dat de cavia's van mijn zus bij mij kunnen logeren Maar het is nog nooit voorgekomen dat het op een andere manier opgelost zou worden, maar ik weet genoeg mensen die wel op mijn cavia's zou willen passen .. maarja eigenlijk heb je hier niet veel aan denk ik..
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:09
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat asiels ook cavia's op kunnen vangen. Ik ga eens rondkijken in de buurt als ik echt niets anders vind En als zelfs dat niet lukt ga ik gewoon niet op vakantie
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:19
Freestyler*
Freestyler* is offline
iemand een idee hoeveel je betaalt voor zon asiel?

ik heb zelf het geluk gehad dat er altijd wel een buurman of een vriendin was die die beesten eten wilde geven.
Maar ik vind dat toch een beetje eng
straks doen ze ze pijn
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 23:35
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Asiel is best duur geloof ik, maar ja, als je niks anders hebt
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Huisdier geschikt voor op kot?
Talenlover
52 15-06-2016 18:15
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121
kroot
489 20-02-2008 09:01
Psychologie niet meer met broer samen willen leven?
Eend
75 06-05-2003 20:27
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.