Oud 01-11-2012, 10:17
Haron555
Haron555 is offline
Hoi,

Ik zou graag wat hulp willen met het kiezen van een stelling voor een betoog die ik volgende week moet ik schrijven in het PTA week.

Jullie kunnen kiezen uit de volgende stellingen:
- Bij iedere onderwijsinstelling (= VMBO/HAVO/VWO/HBO/WO) moeten toelatingsexamens worden ingevoerd.
- Zwevende kiezers zijn goed/slecht voor Nederland.
- Hulp geven (van overheidswege) aan tienermoeders moet worden afgeschaft/moet blijven.
- Strategisch stemmen is goed/slecht voor Nederland.
- Een studieleenstelsel is beter/slechter voor studenten dan de basisbeurs.

Ik heb zelf gedacht aan de eerste en tweede, maar ik zou graag jullie mening ook nog willen weten. Waar je de beste argumenten over kunt vertellen?

Mvg,
Haron
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2012, 18:30
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Stelling 3 en 5 vind ik wel interessant. Ik denk dat je 'n aardige discussie op gang zou kunnen krijgen als je 'n standpunt in zou nemen over de implementatie van deze ideeën en vervolgens uit zou werken welke impact deze hebben op de specifieke doelgroepen (tienermoeders resp. studenten) en de Nederlandse maatschappij in 't algemeen. En je zou onderscheid kunnen maken tussen lange- en kortetermijneffecten.

Bij stelling 2 en 4 zou ik al gauw denken: 'Oh, vind je dat goed/slecht? Oké' Maar das mss 'n beetje kort door de bocht .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 20:50
Haron555
Haron555 is offline
Citaat:
Stelling 3 en 5 vind ik wel interessant. Ik denk dat je 'n aardige discussie op gang zou kunnen krijgen als je 'n standpunt in zou nemen over de implementatie van deze ideeën en vervolgens uit zou werken welke impact deze hebben op de specifieke doelgroepen (tienermoeders resp. studenten) en de Nederlandse maatschappij in 't algemeen. En je zou onderscheid kunnen maken tussen lange- en kortetermijneffecten.

Bij stelling 2 en 4 zou ik al gauw denken: 'Oh, vind je dat goed/slecht? Oké' Maar das mss 'n beetje kort door de bocht .
Stelling 3 en 5 zijn nog wat aan de moeilijke kant als je daar een hele bouwschema mee moest maken. Ik wou het nog wel graag aan de simpele kant houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen betoog help help
LauraJansen
0 24-01-2013 21:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Onderwerp Betoog voor Nederlands
Fashionistaa
17 11-03-2012 19:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen NL betoog hulp nodig =(
Weed
4 23-01-2007 21:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Massagraf met 3000 Koerden in noorden Irak gevonden
Rabbi Daniel
86 18-06-2003 15:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Nederlands:gedocumenteerd schrijven3
julisa
1 01-05-2003 14:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Toch nog maar een keer BUSH!!
Verwijderd
27 13-03-2003 22:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.