Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Vriendschap tussen jongen en meisje?!
Tuurlijk! Kan gewoon! (Geef reden waarom wel) 18 72.00%
Nope! Een vriendschap tussen jongen en meisje is ónmogelijk! (Geef reden waarom niet( 0 0%
Hangt van de personen af! soms kan het, soms kan het niet! 7 28.00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2015, 23:53
123AnonyMous123
123AnonyMous123 is offline
hallo allemaal! Ik ben net nieuw op t forum

En ik heb meteen een vraag aan jullie allemaal:

Vinden jullie dat een vriendschap tussen een jongen en een meisje gewoon kan/bestaat?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2015, 19:01
Wackto
Wackto is offline
Kan iemand die de 3e keuze heeft gekozen een voorbeeld geven?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 20:27
Talenlover
Avatar van Talenlover
Talenlover is offline
Als er van één kant gevoelens komen en van de andere kant niet, is het gewoon moeilijk om vriendschappelijk met elkaar te kunnen omgaan, want degene die verliefd is, zal achter alles wat de andere zegt iets gaan zoeken (ook al is al duidelijk gezegd dat de gevoelens niet wederzijds zijn) en de andere moet dan goed opletten wat die doet om geen verkeerde signalen te geven... Maar anders zie ik geen reden waarom dat niet zou kunnen.
__________________
"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." ~ Antoine de Saint-Exupéry
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 21:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja hoor! Ik heb een heleboel mannelijke vrienden (meer dan vrouwelijke) en dat gaat prima. Alleen wordt het soms inderdaad ingewikkeld als er gevoelens bij komen kijken, dat heb ik ook al eens meegemaakt en dan is vriendschap heel lastig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 22:15
irisiris
Avatar van irisiris
irisiris is offline
Ik vind het logisch dat meisjes en jongens gewoon vrienden kunnen zijn. Ik snap niet waarom sommige mensen dat raar vinden. Mijn reden waarom wel is: Waarom niet? Wat boeit het nou of je een meisje of een jongen bent. Wat mij part ben je de vriend met een alien.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 22:23
julianv
julianv is offline
I'm friends with the monster under my bed.

OT: Moet gewoon kunnen vind ik, zou niet weten waarom niet
Met citaat reageren
Oud 09-08-2015, 22:35
Talenlover
Avatar van Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Ik heb een heleboel mannelijke vrienden (meer dan vrouwelijke) en dat gaat prima. .
Ik ook, veel minder drama en achterbaks gedoe (in het algemeen)!
Alleen heb ik intussen geen contact meer met mijn beste vriend omdat de gevoelens toen alleen van zijn kant kwamen... Wat ik wel rot vind want nu ben ik mijn beste vriend kwijt, maar het is wellicht beter zo.

Ik heb trouwens ook wel wat homovrienden, bedenk ik me net. Daar weet je gewoon dat het puur vriendschappelijk zal blijven en dat zijn meestal ook gewoon leuke jongens
__________________
"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." ~ Antoine de Saint-Exupéry
Met citaat reageren
Oud 10-08-2015, 07:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriend (ken ik al zo'n 17 jaar) is ook homo, dat helpt wel ja al moesten we er nooit aan denken hoor, ook toen we nog jong en "hetero" waren. We hadden dat gewoon niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2015, 16:32
Michke12
Avatar van Michke12
Michke12 is offline
Waarom niet? Ik zou het echt raar vinden als dat niet kan!!!!!
__________________
Michke12:-)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2015, 23:02
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Tuurlijk kan het. Misschien zelfs een upgrade naar friends with benefits...
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 17-08-2015, 23:09
Verwijderd
Jaa ik denk wel dat t kan alleen vraag me af op welke manier ze met hun omgaan.. net zoals ze met meiden omgaan dan? Ik kan namelijk best snel jaloers worden als ik verliefd ben op een meisje en ze veel jongensvrienden heeft enzo..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2015, 17:40
Tail3003
Avatar van Tail3003
Tail3003 is offline
Jongens beginnen vaak contact te leggen met een meisje als ze hun leuk vinden.
Als je heel eerlijk bent, heb je dan nooit het gevoel gehad dat je beste "guy friend" je leuk vond?
Ik ga wel vaak met meisjes om maar ik heb?had in de meeste wel intresse. Dus je kan wel met elkaar omgaan enzo maar heel vaak blijven er gevoelens. Tenzij de jongen natuurlijk homo is dan kan het natuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2015, 18:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geaardheid heeft echt geen fuck te maken met vriendschap. Ja, er kunnen gevoelens ontstaan, maar in principe zeg je nu ook dat homo's en lesbiennes geen vrienden van hetzelfde geslacht kunnen hebben zonder romantische/seksuele interesse. Soms is er gewoon nul aantrekkingskracht tussen twee mensen, daar heeft geaardheid niet zoveel mee te maken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2015, 23:30
Verwijderd
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik in moet vullen. Ik ken namelijk een meisje waarmee ik goed bevriend ben, maar ben wel verliefd op haar.
Aan de andere kant heb ik ook een gewoon vriendengroepje van school, en daar zitten ook meiden in.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2015, 14:45
Scrimble
Scrimble is offline
Citaat:
Geaardheid heeft echt geen fuck te maken met vriendschap. Ja, er kunnen gevoelens ontstaan, maar in principe zeg je nu ook dat homo's en lesbiennes geen vrienden van hetzelfde geslacht kunnen hebben zonder romantische/seksuele interesse. Soms is er gewoon nul aantrekkingskracht tussen twee mensen, daar heeft geaardheid niet zoveel mee te maken.
Met alle respect maar jij bekijkt het vanuit het perspectief van de vrouw.

Ik zeg vanuit mijn positie een platonische vriendschap tussen man en vrouw in principe niet kan. Tuurlijk kan je gewoon met elkaar omgaan en lol hebben, maar vanuit de man zullen daar andere gevoelens bijkomen kijken.

Is overigens ook al keer eerder onderzoek naar gedaan, waarin dit werd bevestigd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vage situate met vrndin
johansons
13 26-04-2004 14:51
Liefde & Relatie bij hem uit de buurt blijven?
Breg
15 24-03-2004 21:51
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 12:02
Liefde & Relatie stelling:alleen vriendschap tussen jongen en meisje bestaat niet
Verwijderd
52 05-05-2003 17:02
Liefde & Relatie internetliefde
me_86
89 02-02-2003 22:17
Liefde & Relatie Vriendschap tussen meisje en een jongen
GeNeVa
69 13-06-2002 22:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.