Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 17:00
Parlaatje
Avatar van Parlaatje
Parlaatje is offline
Nou ik zal een beetje bij het begin beginne
we ging op kamp en ik vond toen een jongen heel erg leuk.
Me beste vriendin zei dat hij me wel zag zitte maar tijdens het feest 'miste' ik de hints van hem en toen vond mn betse vriendin hem leuk en die kregen wat met elkaar.
Toen begon ik zijn vriend leuk te vinde en dan ook echt goed leuk! en vorig jaar schijnt hij het alleen over mij te kunne hebbe zo leuk vond hij mij
Maar ik heb die hints ook gemist (ik ben slecht in de liefde )
Toen we tijdens een les zeiden wie karin leuk vind met nu gaan huilen zei hij maar ik kan niet huilen! en toen we zeiden dus je vind dr leuk zei hij eigenlijk wel.
Maaar me beste vriendin begon hem ook leuk te vinde en vandaag heeft ze het uitgemaakt met dr vriend.
Maar ze vind dus dezelfe jonge leuk en ze is echt NIET verlege dus als ze wilt pakt ze hem gewoon om zn bek terwijl ik dat niet durf dus dit x zal ze hem ook wel krijgen
ik ben zeg maar beetje in de war
owjah ik heb dr net verteld dat ik hem ook leuk vind!
__________________
Love is Love, Love is You, I Love Love So I Love You

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 17:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 17:06
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
wuhzz.. ik snap het niet helemaal..
Zou je het ff duidelijker kunnen vertellen, en iets minder in spreektaal graag.. want het is een beetje onduidelijk als ik eerlijk mag zijn.. Tis niet echt lekker te volgen zeg maar..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:18
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
als ik het goed begrijp:
-jij vindt een jongen leuk
-je beste vriendin heeft het uitgemaakt met haar vriend omdat ze die jongen leuk vindt.
-die jongen vindt jou leuk
-je bent bang dat doordat je vriendin duidelijker actie onderneemt zij wat krijgen
-je beste vriendin weet dat jij hem leuk vind

als dit zo is zou ik het er toch eerst met je beste vriendin over hebben!!
dan zou ik toch proberen actie te ondernemen en een beetje vertrouwen in jezelf te hebben want die jongen vindt jou leuk en niet je vriendin!!
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
T zou ook een beetje lullig zijn van je beste vriendin als zij die jongen voor jouw neus wegkaapt, terwijl jij hem leuk vindt. Als beste vriendin helpt ze jou toch de jongen te krijgen waarop jij verliefd bent? Beste vriendinnen hebben het beste met je voor, maar bij jouw beste vriendin kan ik dat er niet echt uithalen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.