Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2016, 01:47
Houdaxx
Houdaxx is offline
Sorry alvast voor de typfoutjes ik heb dit ff snel getypt zodat ik niks vergeet

Het begon allemaal in groep 6 de zomervakantie was voorbij en op onze school kwam een nieuwe jongen in groep 8 hij was me opgevallen dat hij nieuw is maar verder boeide het me niks later toen ik naar de 1e ging kwam ik na paar weken erachter dat hij gewoon bij mij op school zit in de 3e na een tijdje begon ik steeds de aantrekkingskracht te voelen ik vond hem eigenlijk niet eens zo knap maar toch werd het van leuk vinden tot verliefd zijn in die periode kwam ik er ook achter dat hij gewoon bij mij in de flat woont boven mij (hij woont 6e verdieping en ik 2e) altijd was hij bij de ingang van het schoolgebouw met zijn vrienden en als ik langs liep met mijn vriendinnen keek hij naar me ik zag het via mijn ooghoeken maar ik keek nooit terug en van afstand zag ik hem gwn staren naar me en glimlachen (ik staarde ook naar hem als hij ff niet staarde) ik liet aan niemand iets merken zelfs mijn vriendinnen waarmee ik elke dag zat/ging praten wisten niet dat ik al zolang verliefd op hem ben(weten ze nog steeds niet) soms liep ik daar alleen langs en hij is dan de enige die naar me kijkt de andere jongens waren altijd bezig met roken of stoeien ik weet nog dat we een keertje allebei op de derde verdieping les hadden hij paar lokalen verder en ik liep vlak achter hem (de bel ging pauze was voorbij) ik was nooit zo dicht bij hem ik was toen zo blij dat ik niet rood kan worden want die aantrekkingskracht die ik toen voelde was zo heftig hij keek ook 2keer achterom(maar ik keek toen gwn droog voor me en niet naar hem) en hij hield ook de deur voor me vast 1jaar later ik zat in de 2e hij 4e ik raakte bevriend met een schoolgenootje Sarah uit de 4e ze was echt aardig later kwam ik erachter dat ze bij mijn crush in de klas zat soms ging ze met haar vriendin over hem praten(niet op een manier dat ze hem leuk vind maar gwn dat hij grappig is of kijk zijn haar HAHAHA) ik kwam hem ondertussen zovaak tegen bijvoorbeeld als ik de lift in ga komt hij de lift uit of als hij langsfietst onderweg naar school loop ik dan naar huis van afstand keken we naar elkaar maar als we dan bij elkaar in de buurt zijn niet en toen begon de zomervakantie ik bleef dit jaar in Nederland en hij ook ik had zijn instagram gevonden (ik stuurde hem geen volgverzoek) in de zomervakantie werd de verliefdheid minder ik voelde af en toe vlinders maar het was niet meer zoals 1jaar geleden ik kwam later erachter dat sommige vriendinnen van me een relatie hadden of hebben met een van zijn vrienden nu is school weer begonnen ik zit ik in de 3e hij heeft vorig jaar vlak voor de zomervakantie zijn examen gedaan op de schoolwebsite zag ik dat hij is geslaagd ik ben echt blij voor hem ook al ga ik hem nu niet meer zo vaak zien maar sinds kort (ik zit al 3maanden in de 3e) komt hij soms langs bij ons op school hij gaat dan naar zijn vrienden uit de 4e maar het valt me op dat altijd als hij er is op het schoolplein dat ik dan uit ben en naar huis ga en dat zie ik hem daar staan maar als ik langs loop kijk ik niet naar hem maar het is nu zo dat ik niet meer verliefd op hem ben (na 2jaar) maar toch is er tot nu toe geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem denk ik denk echt elke dag aan hem ook al ben ik niet meer verliefd op hem ik vind hem echt belangrijk voor me ookal heb ik nog nooit met hem gepraat en weet ik niet eens hoe zijn stem klinkt(we hebben wel heel veel gemeenschappelijk vrienden) maar sinds ik niet meer verliefd op hem ben voel ik me echt leeg van binnen en gevoelloos alsof ik een lege doos ben zonder vlinders ik heb het gevoel dat ik nooit meer verliefd kan worden ik hou denk ik van hem maar hij weet dat niet hij weet niet eens dat ik verliefd op hem was ik denk dat hij ook verliefd op me was maar voor heel even en toen ging hij gewoon verder maar waarom kom ik hem dan zovaak tegen ik ben 15 en hij is 17 zijn sterrenbeeld is ram en die van mij weegschaal misschien betekent het dat we later als we ouder zijn ooit met elkaar in gesprek raken en dat we een relatie krijgen als hij de ware is maar maar ik voel totaal niks meer en ben beetje depri gewoon gevoelloos totaal geen verliefdheid meer maar waarom blijft hij dan nog in mijn hoofd en denk ik alsnog elke dag aan hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2016, 08:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Allemachtig. Dit stuk is niet te lezen zo. Niet omdat het lang is, maar omdat je geen komma's en punten gebruikt. Zo af en toe even op enter drukken helpt ook.

Verliefd zijn is niet altijd leuk. Zeker als het zo lang duurt en er gebeurt niks. Als je je minder rot wil voelen moet je denk ik een keuze maken: accepteren dat het liefde op afstand blijft of proberen in contact te komen. Bijvoorbeeld door vanaf nu gewoon hoi te zeggen als je hem tegenkomt. Misschien dat je dan ook een keer een praatje kunt maken met hem
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2016, 17:57
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
Weet je zeker dat je verliefd bent of vind je hem "gewoon leuk"?
Daarnaast, dat je op het moment misschien niet verliefd op iemand bent wil niet zeggen dat je nooit meer verliefd wordt, het heeft tijd nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.