Oud 06-08-2003, 17:11
Zyndel
Zyndel is offline
Help!

Vanmorgen ging ik naar de WC om mijn tampon te verschonen en nou weet ik *serieus* niet meer wat ik met de tampon gedaan heb; dat wil zeggen dat ik niet weet of ik het ding met m'n slaperige hoofd wel uitgehaald heb. Ik heb al in een paar prullebakken gekeken, maar ik kan het dingetje niet vinden en nu ben ik bang dat ie er nog inzit. Nou heb ik al alle dingen geprobeerd die hier op het forum stonden om een vermiste tampon er weer uit te krijgen, maar er komt niks uit. Als ik probeer te voelen (met een vinger ) of ik 'm ook kan vinden, kan ik zo diep gaan als ik wil zonder ook maar iets tampon-achtigs te voelen. Verder bloed ik wel een beetje, maar lang niet zo veel als normaal. Help!

Kort samengevat: ik weet niet of de tampon er nog inzit, ik bloed minder dan normaal, ik voel de tampon niet zitten en met persen wil ie er niet uit.

Kan ie er volgens jullie nog inzitten, zelfs als ik 'm niet voel?

Liefs,

Zyndel
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:19
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als je 'm niet voelt met je vinger, lijkt het me
sterk dat hij er nog inzit. (mits je (heel) goed gevoeld hebt natuurlijk) Als de tampon er nog in zou zitten,
zou je iig nog het touwtje gevoeld hebben denk ik,
maar die voel je dus ook niet?

Ik weet niet hoelang je al ongesteld bent,
maar dat het minder is kan dus net zo goed komen
doordat je menstruatie gewoon op z'n einde loopt..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Het word bijna tijd voor een algemeen-tampon-topic..

Anyways; als je hem ECHT niet voelt, dat lijkt het me sterk dat hij er niet meer inzit.. Tampons zitten niet zo diep.. Ga op je hurken zitten en voel dan nog eens.. Je baarmoeder komt dan wat naar beneden en je tampon (als hij er nog is) ook..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:32
Verwijderd
Geen touwtje?
Ga eens op je hurken zitten en pers een beetje, alsof je naar de wc gaat dus, als er een volgezogen tampon in je zit zet hij wat naar beneden... probeer nu eens of je hem met je vingers voelt zitten. Als ik mijn tampon er ver in doe, voel ik hem nog net zitten met m'n vingertop, dus wanneer je geperst hebt voel je hem best zitten. Voel je hem niet? Dan betwijfel ik of hij er nog wel in zit... Helemaal omdat je het touwtje niet kan vinden...
Probeer dat pers gedoe iig een paar keer, als je echt niets voelt denk ik serieus dat hij wel eruit is
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2003 @ 18:29:
Het word bijna tijd voor een algemeen-tampon-topic..

Anyways; als je hem ECHT niet voelt, dat lijkt het me sterk dat hij er niet meer inzit..
Algemeen tampon-topic, goed idee

En de tweede zin is een beetje gek Als je hem niet voelt, lijkt het jou sterk dat hij er niet meer inzit?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:39
Zyndel
Zyndel is offline
Even antwoorden op al jullie vragen - en bedankt voor de snelle reacties trouwens!

Ik ben gister laat in de middag ongesteld geworden geloof ik. In elk geval gister dus. Normaal zou ik nu redelijk bloeden. Nu zit er wel wat bloed *in* mijn vagina, maar het komt er niet uit.

Nee, ik voel ook geen touwtje. Anders was ik al wel gaan vissen om 'm eruit te krijgen

Ik heb al een paar keer geprobeerd te persen, Andijvie. Ik had namelijk een andere reply van jou bij een andere topic gelezen. Ik heb het ook al onder de douche geprobeerd, met warm water op m'n onderbuik. Ik heb ook geprobeerd om wat water naar binnen te krijgen om 'm te laten uitzetten, maar nog steeds voel ik niets.

Het vreemde is, dat ik wel erge buikpijn heb, die ik normaal niet zo sterk heb. Daarom ben ik ook een beetje bang. Zou ie misschien aan de zijkant kunnen zitten? Zou ie te ver naar binnen geschoven kunnen zijn? Ik bedoel, er past ook heel wat in als er een jongen naar binnen gaat toch? Is het daar niet zo diep dan?
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:48
Verwijderd
Je vagina is ongeveer 7 á 8 centimeter diep, dus dat valt best mee... Een penis gaat er meestal niet helemaal in.
Verder kan een tampon niet verder naar binnen gaan, hij blijft steken door spieren die hem op z'n plaats houden en kan ook nooit je baarmoeder in, is veel te groot daarvoor...

Zelf denk ik dat je juist bezig bent ongesteld te worden, ik krijg dan ook altijd buikpijn; je baarmoeder probeert de menstruele vloeistoffen naar buiten te persen, daardoor knijpt ze wat samen, dat is een soort kramp dus, vervelend gevoel. Ik denk dat je zo 'echt' ongesteld gaat worden en het gisteren maar een soort... mja, beginbloeding was.
Hou het in de gaten, als je het echt niet vertrouwd ga je naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 18:33:
En de tweede zin is een beetje gek Als je hem niet voelt, lijkt het jou sterk dat hij er niet meer inzit?
Sorry, te veel zon gezien vandaag.. Ik snapte je opmerking ook pas na 10 keer lezen ofzo..

Als je hem niet meer voelt, dan lijkt het me sterk dat hij er nog in zit...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:10
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Kan je de tampon niet gewoon in de wc laten vallen hebben en doorgespoeld ? (raar dat deze optie nogniet geweest is)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Kali schreef op 06-08-2003 @ 19:10:
Kan je de tampon niet gewoon in de wc laten vallen hebben en doorgespoeld ? (raar dat deze optie nogniet geweest is)
Een tampon "plopt" niet zomaar uit je vagina hoor?!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:58
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2003 @ 19:48:
Een tampon "plopt" niet zomaar uit je vagina hoor?!
Moest je de topicstartertekst gelezen hebben zou je gelezen hebben dat : "ze niet meer weet of ze hem eruit gehaald heeft of niet" en dat ze hem niet in de prullemand vindt, nog in haar lichaam ... DUS kan ze hem in de wc laten vallen hebben en doorgespoeld.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Kali schreef op 06-08-2003 @ 19:58:
Moest je de topicstartertekst gelezen hebben zou je gelezen hebben dat : "ze niet meer weet of ze hem eruit gehaald heeft of niet" en dat ze hem niet in de prullemand vindt, nog in haar lichaam ... DUS kan ze hem in de wc laten vallen hebben en doorgespoeld.
Nogmaals; een tampon plopt niet zomaar uit je vagina.. Dus het lijkt me erg sterk dat dat is gebeurd...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:13
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2003 @ 20:05:
Nogmaals; een tampon plopt niet zomaar uit je vagina.. Dus het lijkt me erg sterk dat dat is gebeurd...
ALS ze niet eens weet of ze hem eruit gehaald heeft of niet, wat zowel JA of NEE kan zijn, kan het ook wat ik zeg en moet ze daarom niet uitploppen. Die tampon kan ook niet VERDWIJNEN in haar lichaam !
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:14
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Kali schreef op 06-08-2003 @ 19:58:
Moest je de topicstartertekst gelezen hebben zou je gelezen hebben dat : "ze niet meer weet of ze hem eruit gehaald heeft of niet" en dat ze hem niet in de prullemand vindt, nog in haar lichaam ... DUS kan ze hem in de wc laten vallen hebben en doorgespoeld.
op zich heb je daar nog best een punt

laten we het hopen...
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:44
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Kali schreef op 06-08-2003 @ 19:10:
Kan je de tampon niet gewoon in de wc laten vallen hebben en doorgespoeld ? (raar dat deze optie nogniet geweest is)
dat ze hem dus heeft uit gedaan en daarna in de wc heeft laten vallen. Goed duidelijk hier?
Ik weet het trouwens niet, als je het niet vertrouwd kun je misschien toch beter naar de dokter gaan lijkt mij?
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:28
Zyndel
Zyndel is offline
Morgen moet ik van mijn moeder naar de dokter...

Maar misschien is dat wel het beste...
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Zyndel schreef op 06-08-2003 @ 21:28:
Morgen moet ik van mijn moeder naar de dokter...

Maar misschien is dat wel het beste...
Dan weet je het in ieder geval zeker he Scheelt veel stress
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:07
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Ben je inmiddels al bij de dokter geweest? Wat zei die?
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Nieni schreef op 07-08-2003 @ 17:07:
Ben je inmiddels al bij de dokter geweest? Wat zei die?
Dat vraag ik me ook af
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 18:41
Laïs
Laïs is offline
Mzz,zo iets heeft een vriendin van mij ook gehad.
Ze vond haar touwtje niet meer,denkt dat ze geen tampon had ingedaan,ze voelde hem niet en blablabla. Drie dagen later lopen haar maandstonden op het einde,ze gaat naar de wc gaan en *flets*,ja hoor,daar lag haar tampon in het toilet.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 07:30
fluitgirl
fluitgirl is offline
ik heb ook zoiets gehad op vakantie, zyndel, ik heb wel een half jaar lopen piekeren maar werd elke maand gewoon ongesteld, dus vrees niet, voel goed , en als je pijn krijgt ff naar de dok.
__________________
ja joh, thats me
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit HELP...Vingeren lukt niet
meisje&probleem
1 14-02-2017 21:57
Lichaam & Gezondheid tampon zit vast
lovinglife
7 17-12-2012 08:52
Lichaam & Gezondheid tampon probleem
wuppie123
18 04-07-2010 02:00
Lichaam & Gezondheid Tampon
Verwijderd
12 28-06-2009 23:18
Werk, Geld & Recht geld probleem!!
shameonme
13 17-12-2004 08:20
Lichaam & Gezondheid help!!!
GurlMeis
62 04-02-2003 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.