Oud 24-10-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Eddy Poelmann vertrekt bij NOS

Uitgegeven: 24 oktober 2003 17:13

HILVERSUM - Voetbalcommentator en redacteur Eddy Poelmann (53) gaat de NOS verlaten. Dat heeft de NOS vrijdag bevestigd. Poelmann was sinds 1981 in vaste dienst bij Studio Sport. In een brief aan de directie heeft hij te kennen gegeven met zijn werkzaamheden te willen stoppen. Een reden heeft hij niet aangegeven.

Een woordvoerder van de NOS noemt het vertrek van Poelmann "een verlies voor Studio Sport". "Hij was een van de langst werkende voetbalcommentatoren en had veel ervaring. Voor Studio Sport is het jammer."

bron: www.nu.nl
Dit vind vind ik dus erg jammer, ik vond hem een van de betere commentators en hij heeft wel een fijne stem om naar te luisteren
De rest vind ik over het algemeen een beetje saai, tonen weinig emotie. Er is er eentje die ik nog erg goed vind, maar ik kan de naam alleen niet herinneren. Ik weet alleen nog dat ie zei op het WK 2002 over Forlan bij een actie: "Wat een sukkel", maar daar schieten we ook niet veel mee op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2003, 16:48
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik vind hem ook wel goed. Hij gaat toch niet naar de commerciëlen he?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 16:52
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
hij is wel goed ja, zelfs bij saaie wedstrijden geeft ie nog boeiend commentaar
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 16:54
Verwijderd
Jammer, ik vond hem de beste commentator. HOpelijk komt er een goeie voor in de plaats.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 16:56
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Nixje schreef op 24-10-2003 @ 17:54:
Jammer, ik vond hem de beste commentator. HOpelijk komt er een goeie voor in de plaats.
Die zal dan moeten komen uit het huidige 'tweede rijtje' van de NOS. Jeroen Grueter ofzo
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 24-10-2003 @ 17:56:
Die zal dan moeten komen uit het huidige 'tweede rijtje' van de NOS. Jeroen Grueter ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 17:02
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 24-10-2003 @ 17:42:
Dit vind vind ik dus erg jammer, ik vond hem een van de betere commentators en hij heeft wel een fijne stem om naar te luisteren
De rest vind ik over het algemeen een beetje saai, tonen weinig emotie. Er is er eentje die ik nog erg goed vind, maar ik kan de naam alleen niet herinneren. Ik weet alleen nog dat ie zei op het WK 2002 over Forlan bij een actie: "Wat een sukkel", maar daar schieten we ook niet veel mee op
jij bedoelt Evert ten Napel, ik heb dat ook gehoord..ik vind evert persoonlijk 1 van de mindere..die man probeert zo neutraal mogelijk over te komen..waardoor ie het juist niet is..Eddy Poelmann vind ik zelf ook 1 van de betere, doet altijd lotingen enzo..en zegt altijd wat ie moet zeggen, geeft geen overbodige informatie en heeftd een goeie stem
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 24-10-2003 @ 18:02:
jij bedoelt Evert ten Napel, ik heb dat ook gehoord..ik vind evert persoonlijk 1 van de mindere..die man probeert zo neutraal mogelijk over te komen..waardoor ie het juist niet is..Eddy Poelmann vind ik zelf ook 1 van de betere, doet altijd lotingen enzo..en zegt altijd wat ie moet zeggen, geeft geen overbodige informatie en heeftd een goeie stem
die bedoelde ik idd, ten Napel vind ik ook wel goed, maar Poelmann was natuurlijk de beste
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 17:35
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hmm sinds ik z'n hoofd heb gezien vind ik t niks meer...

ach nederlandse commentatoren... *maakt wegwerpgebaar*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:03
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
wil je een duitser dan???
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:04
Souljah
Souljah is offline
Hugo Walker is de beste commentator oooit voor het Nederlandse voetbal

Hugo Walker Fanpage

Let vooral op hoe hij het zou doen als hij andere sporten zou becommentarieren

Hugo als voorspeller van het weer:

Komt die buiiii"
-10 ºC, vind ik eerlijk gezegd wat geflatteerd
De zon had in feite moeten schijnen, doet dat niet….maar dit is ook fraai
Lage druk gebied vanuit de golf van Biskaaaajjjeeee….Wat scheelt het.
Orkaan Luis komt ongetwijfeld in beeld, daar hebt u hem
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:53
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Souljah schreef op 24-10-2003 @ 20:04:
Hugo Walker is de beste commentator oooit voor het Nederlandse voetbal
die wou ik al noemen ja *add to favorites*

en nee, ik wil geen duitsers... belgen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:45
Verwijderd
Ik vind die commentatoren van de NOS allemaal maar slecht. Totaal niet interessant om naar te luisteren en sommige lopen ook nog eens overduidelijk hun mening er door te dringen, terwijl die niet eens altijd klopt. Dan zie je zo'n speler duidelijk buitenspel staan, en dan zegt die commentator nog: 'jaja de scheidsrechter heeft gewoon terecht door laten spelen'.

RTL 5 heeft er wel 2 ofzo die ook niet echt geweldig zijn, maar daar is tenminste nog leuk om naar hun domme opmerkingen te luisteren. En bovendien zit er wat meer actie daar in het commentaar. Als je NOS kijkt kan je beter Nederland 2 zonder geluid zetten en de radio aan. Das altijd wel goed commentaar.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 22:06
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
jmmr dat ie evert ten napel niet meenam
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 24-10-2003 @ 21:45:
Ik vind die commentatoren van de NOS allemaal maar slecht. Totaal niet interessant om naar te luisteren en sommige lopen ook nog eens overduidelijk hun mening er door te dringen, terwijl die niet eens altijd klopt. Dan zie je zo'n speler duidelijk buitenspel staan, en dan zegt die commentator nog: 'jaja de scheidsrechter heeft gewoon terecht door laten spelen'.

RTL 5 heeft er wel 2 ofzo die ook niet echt geweldig zijn, maar daar is tenminste nog leuk om naar hun domme opmerkingen te luisteren. En bovendien zit er wat meer actie daar in het commentaar. Als je NOS kijkt kan je beter Nederland 2 zonder geluid zetten en de radio aan. Das altijd wel goed commentaar.
Ben ik het niet mee eens, ik vind Poelman en ten Napel wel degelijk goede commentators. Bij RTL5 vind ik ze minder dan bij de NOS, behalve Genee, die moest een wedstrijdje doen en dat deed ie best goed
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 24-10-2003 @ 23:07:
Ben ik het niet mee eens, ik vind Poelman en ten Napel wel degelijk goede commentators. Bij RTL5 vind ik ze minder dan bij de NOS, behalve Genee, die moest een wedstrijdje doen en dat deed ie best goed
Ik zal eens op gaan letten wie er de commentator is de komende wedstrijden, maar voor zo ver ik weet is het bij de NOS redelijk saai.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 23:02
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
alles beter dan SBS6 ik zit nu de ggd wedstrijd mvv - go ahead te kijken en die vrouwelijke commentator ( ) vind ik echt zwaaar slecht!

Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 00:35
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
vrouwelijke commentator, wat een blasphemy
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2003, 10:32
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Evert ten Napel liep ook te schreeuwen dat bij Ajax-Celta Pasanan de bal speelde, bij die overtreding die een penalty had moeten zijn
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 10:37
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Nixje schreef op 24-10-2003 @ 17:54:
Jammer, ik vond hem de beste commentator. HOpelijk komt er een goeie voor in de plaats.
Juist
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 24-10-2003 @ 17:54:
Jammer, ik vond hem de beste commentator. HOpelijk komt er een goeie voor in de plaats.
Aanvulling: We hebben eigenlijk iemand nodig zoals John Motson in Engeland. Dat vind ik echt een genot om naar te luisteren, zowel in het echt als bij FIFA , alhoewel hij bij FIFA een beetje in herhaling valt .
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:34
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Nixje schreef op 25-10-2003 @ 12:21:
Aanvulling: We hebben eigenlijk iemand nodig zoals John Motson in Engeland. Dat vind ik echt een genot om naar te luisteren, zowel in het echt als bij FIFA , alhoewel hij bij FIFA een beetje in herhaling valt .
maar ja das wel altijd duo-presentatie met Trevor Brooking
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 25-10-2003 @ 14:34:
maar ja das wel altijd duo-presentatie met Trevor Brooking
Nou, dan koopt de NOS die toch meteen allebei? Laat ze eerst een inburgeringscursus volgen, en zet ze daarna aan het werk. Succes gegarandeerd .
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:41
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 24-10-2003 @ 23:07:
Ben ik het niet mee eens, ik vind Poelman en ten Napel wel degelijk goede commentators. Bij RTL5 vind ik ze minder dan bij de NOS, behalve Genee, die moest een wedstrijdje doen en dat deed ie best goed
Genee doet meestal, afwisselend met Leo Driessen, het Engels voetbal op zondag...t was niet eenmalig; maar ach hij doet t wel aardig maar echt verstand van voetbal heeft hij niet..of laat ik t zo zeggen; het becommentarieren ervan kan die niet zow..
hij let teveel op randzaken...technisch en tactisch weet hij er niet echt veel van

Poelman weg vind ik niet erg, maar t liefst zag ik toch ten napel vertreken..poew die kan pas echt over nix lullen maar ja..
Belgischecommentaar is trouwens ook niet echt wat, net als commentaar op eurosport of Duitsland..
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 12:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer, ik vond hem altijd een aardige commentator
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2003, 14:30
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hugo Walker moet terug ja.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:47
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
who cares?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 29-10-2003 @ 15:30:
Hugo Walker moet terug ja.
komt dat schooooooooot
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:27
walter
Avatar van walter
walter is offline
het ergste is nog wel canalplus commentaar, zeker met Wim Kieft erbij, totaal NIET objectief..

geef mij maar een belg
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 10:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
walter schreef op 29-10-2003 @ 22:27:
geef mij maar een belg
Als er een goal valt zeggen die altijd: BINNUHUHUHUH!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 10:19
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Volgens de Volkskrant had hij menig conflict met oa Jack van Gelder, die hij niet als journalist ziet maar als een zakenman. En hij was niet tevreden over de aanstelling van het nieuwe hoofd voetbal.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 10:20
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-10-2003 @ 11:13:
Als er een goal valt zeggen die altijd: BINNUHUHUHUH!!!
Haha, dat is Frank Raes idd Maar die heeft humor en inzicht.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.