Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 18:28
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag.

Samen met mijn neef zijn we opzoek naar iemand die het leuk lijkt om een logo voor ons te ontwerpen. Het moet echter wel simpel blijven want het moet om een zwarte bomberjack, petjes kunnen worden geborduurd. Het logo zal er dan met witte borduursel opkomen.

Wat hebben we zelf in gedachten? Het logo zal gebruikt worden voor een nog te starten hardcore feesten organisatie. Genaamd Industry of Hardcore.

Zelf denken we aan een bijvoorbeeld aan twee Mecha hands die een LP (plaat) vast houden met daarachter deels nog het hoofd van een Mecha.

Heb je misschien een ander idee dan is dat natuurlijk ook welkom bijvoorbeeld iets met een draaitafel etc.

Groeten en we hopen leuke reacties te krijgen van jullie.

PS. Dit is niet commercieel bedoeld, we kunnen gewoon niet tekenen en om nou zomaar iets van internet te trekken lijkt ons geen goed plan.

Zie onze website als je wilt weten wie en wat we zijn! Nieuwe site is in de maak.
www.industryofhardcore.tk

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 18:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2004, 19:28
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
HellSpawn83 schreef op 09-12-2004 @ 19:28 :

Zelf denken we aan een bijvoorbeeld aan twee Mecha hands die een LP (plaat) vast houden met daarachter deels nog het hoofd van een Mecha.
Dat 'n LP een plaat was wist ik nog wel, maar wat is Mecha?
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:39
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 09-12-2004 @ 20:28 :
Dat 'n LP een plaat was wist ik nog wel, maar wat is Mecha?
Daar bedoel ik een robot mee. En dan vooral de Japanse uitvoering.

Trouwens de tekst Industry of Hardcore moet ook erboven in een boog bijvoorbeeld.
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:52
bobski
Avatar van bobski
bobski is offline
leuke site

__________________
signature is op
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:56
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Ik zat te denken aan dit ongeveer let AUB niet om mijn tekenwerk (snel effe wat geklad) maar het moet deels weergeven hoe het moet gaan worden maar dan natuurlijk BETER!!!

__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:58
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Citaat:
bobski schreef op 09-12-2004 @ 20:52 :
leuke site
Jah de site is leuk idd ben achter de schermen druk bezig met een nieuwe layout en uitgebreidere mogelijkheden.
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:24
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Iemand enig idee waar ik wel terecht kan met de vraag hierboven. Heb namelijk het vermoeden dat ik op dit forum niet goed zit namelijk. Iemand links naar teken forums of iets dergelijks???
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 18:40
Verwijderd
Ik betwijfel of je mensen kan strikken om een compleet logo voor je te maken, waar dan ook. Zeker als het voor een bedrijf/organisatie moet worden, dan moet je óf iemand persoonlijk kennen die het gratis wil doen, óf een bepaald geldbedrag ervoor over hebben. Een logo maken wordt volgens mij nogal onderschat, het is niet in één dag gemaakt, zeker niet als je een vectorbestand van bovengemiddelde kwaliteit wilt hebben. Maar succes.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 20:43
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
HellSpawn83 schreef op 09-12-2004 @ 20:56 :
Ik zat te denken aan dit ongeveer let AUB niet om mijn tekenwerk (snel effe wat geklad) maar het moet deels weergeven hoe het moet gaan worden maar dan natuurlijk BETER!!!

[afbeelding]
Het idee vind ik wel goe, maar de uitwerking kan zoals je zelf zegt veel beter.. Meer details iig...
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:02
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 13-12-2004 @ 21:43 :
Het idee vind ik wel goe, maar de uitwerking kan zoals je zelf zegt veel beter.. Meer details iig...
haha dat is zoals hij het wil hebben
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:04
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
HellSpawn83 schreef op 12-12-2004 @ 18:24 :
Iemand enig idee waar ik wel terecht kan met de vraag hierboven. Heb namelijk het vermoeden dat ik op dit forum niet goed zit namelijk. Iemand links naar teken forums of iets dergelijks???
Geen enkele tekenaar die een beetje in de buurt van profi resultaat komt zal zn kostbare tijd steken in iets waar niets aan te verdienen valt.
Dat heeft niets met hebberigheid verder te maken maar omdat de meesten wel wat beters te doen hebben.
Schuiven dus
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:52
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Captain N schreef op 13-12-2004 @ 23:04 :
Geen enkele tekenaar die een beetje in de buurt van profi resultaat komt zal zn kostbare tijd steken in iets waar niets aan te verdienen valt.
Dat heeft niets met hebberigheid verder te maken maar omdat de meesten wel wat beters te doen hebben.
Schuiven dus
neej en geen enkele tekenaar die iets vrijwillig voor n goed doel wilt doen (nou heb ik t niet over dit topic )
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:55
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik wil net zeggen, een thunderdome logo is nou niet echt te vergelijken met een tehuisoprichting voor filistijnse daklozen.

ofzo.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 01:02
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Hihi, frontpage

.tk

iets willen toevoegen aan een genre waar al teveel aanbod in is

gratis logo's vragen

etc..
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:45
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Hallo toch bedankt voor de reacties. Volgende feest wordt voor meer dan 500 man en de site is nu met frontpage gemaakt idd maar zodra ik flash heb zal dat zekers veranderen. We hebben waarschijnlijk al iemand gevonden die een logo voor ons gaat ontwerpen + de flyers zal ze ook vormgeven. En dit tuurlijk voor een vergoeding we zijn geen krenten.

PS. De organisatie zit nog in een begin stadium, maar zal zeker groeien Kom maar langs op het volgende feest zul je het zien!
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:49
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 14-12-2004 @ 02:02 :
Hihi, frontpage

.tk

iets willen toevoegen aan een genre waar al teveel aanbod in is

gratis logo's vragen

etc..
Jij persoonlijk ook bedankt voor je commentaar. Je moest eens weten hoe het achter de schermen er aantoe gaat.

PS. bedenk wel dat we zins eind oktober pas bezig zijn.
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 09:38
Verwijderd
Even offtopic, maar kijk ajb even naar het Nederlands dat je gebruikt op die site. Ik mis een aantal leestekens en als je begint met "ten eerste", dan verwacht ik eerlijk gezegd toch minstens een "ten tweede". Komt dat er niet, dan hoef je ook niet met “ten eerste” te beginnen. En waarom "guestbook"? Als je in het Nederlands schrijft, noem dat ding dan gewoon een gastenboek. Verder vind ik de tekst in de buttons niet echt leesbaar, maar dat zal misschien iets persoonlijks zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 11:02
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-12-2004 @ 10:38 :
Even offtopic, maar kijk ajb even naar het Nederlands dat je gebruikt op die site. Ik mis een aantal leestekens en als je begint met "ten eerste", dan verwacht ik eerlijk gezegd toch minstens een "ten tweede". Komt dat er niet, dan hoef je ook niet met “ten eerste” te beginnen. En waarom "guestbook"? Als je in het Nederlands schrijft, noem dat ding dan gewoon een gastenboek. Verder vind ik de tekst in de buttons niet echt leesbaar, maar dat zal misschien iets persoonlijks zijn.
Bedankt voor je reactie, met zulke opmerkingen kan ik tenminste iets. We zitten er aan te denken om de site geheel in het engels te maken aangezien we ook bezoekers uit het buitenland krijgen. We hebben expres voor de lettertype van de buttons gekozen echter is het idd niet goed te lezen alleen zijn we nog een beetje aan het testen. Het is echter wel mogelijk om te zien wat er op de buttons staat door erop te gaan staan met de cursor. Ben dus nog aan het experimenteren voordat we daadwerkelijk overgaan naar een ander domein(NL). Zelf lijkt het mij leuk om in mijn vrijetijd eens wat ervaring op te doen met Flash.

PS. Meer tips zijn welkom.
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2004, 11:18
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
HellSpawn83 schreef op 14-12-2004 @ 21:45 :
Hallo toch bedankt voor de reacties. Volgende feest wordt voor meer dan 500 man en de site is nu met frontpage gemaakt idd maar zodra ik flash heb zal dat zekers veranderen. We hebben waarschijnlijk al iemand gevonden die een logo voor ons gaat ontwerpen + de flyers zal ze ook vormgeven. En dit tuurlijk voor een vergoeding we zijn geen krenten.

PS. De organisatie zit nog in een begin stadium, maar zal zeker groeien Kom maar langs op het volgende feest zul je het zien!
Ik neem aan dat je dat niet in Flash maakt. Daar is zo'n programma helemaal niet voor bedoeld. Voor flyers en Logo's kun je beter Illustrator en In design gebruiken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 11:38
HellSpawn83
HellSpawn83 is offline
Logo's en flyers worden door iemand gemaakt die bezig is met een opleiding vormgeving. Die zal dan vast wel weten hoe en wat maar toch thanks. Wat betreft Flash daar wil ik de site mee maken op den duur of tenminste deels Flash toepassen in de site.
__________________
http://www.industryofhardcore.tk/
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 21:10
Hamkaastostie
Avatar van Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
volgende keer maak je er een werdstrijd van...ontwerp een logo en een folder layout voor ons...er zijn prijzen...ga je naar een reklame opleiding bijvoorbeeld cibap toeleidingstraject in leeuwarden of harderwijk ( er is nog een gloof ik maar waar weet ik niet...) en e voila er worden een paar voor je gemaakt en de beste kies je uit werk je uit enz...en die geef je weet ik veel 50 euro...zijn wij arme studenten heel erg blij mee!
__________________
Het is niet af maar er komt geen vervolg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Gratis wi-fi internet in de trein
x-spekkie-x
6 14-09-2010 10:33
De Kantine Weerwolfspel #54 deel 2
TopDrop
372 04-01-2009 14:52
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.