Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2008, 02:14
Verwijderd
Ik weet het echt nog niet en RD is gewoon gruwelijk irritant. Daar komt nog bij dat hij een broertje is van een medespeler en ook dat staat me tegen.
RD it is, dus. Bij dezen ben ik dan misschien ook een schaap, maar ja.

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
Femic
Stefenootje
Magican
Pippeloen
Lisaaah
Crazygirlsasha
Sherco
Twinklebel
Minke

Sherco
Coolkast
PixelDansje

Femic
***ailá***
Advertentie
Oud 01-01-2008, 18:02
Verwijderd
ik heb toch lekker alto op coolkast gestemd. rd er wéér zo vroeg uitgooien vind ik echt zielig en twee broertjes in één spel lijkt me een slecht plan. ik weet dat het waarschijnlijk een verspilde stem is, maar ach...

is magican nou verbannen trouwens?
Oud 01-01-2008, 18:05
Verwijderd
Jep, voor twee weken, dus...
Oud 01-01-2008, 18:07
Verwijderd
lekker is dat. kunnen we niet iemand dan zijn plek in laten nemen in het spel? flyaway bijvoorbeeld, die 2 minuten te laat was met inschrijven?

spelleider eos vlinder naamzoek
Oud 01-01-2008, 18:08
Verwijderd
Wat mij betreft wel, want het spel loopt waarschijnlijk al ver tegen het einde aan voordat hij weer terugkomt, maar goed... misschien is dat aan de spelleiders.
Oud 01-01-2008, 18:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
We zullen zo flyaway een pm sturen of zij Magican wilt vervangen. Over twee weken zal het spel ver ten einde zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-01-2008, 18:13
Verwijderd
*aai spelleider*
Oud 01-01-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
*aai spelleider*
qft.
Oud 01-01-2008, 19:27
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ja, te laat.

Ik ga op Racing Dutch stemmen, geef Coolkast een kans want ik heb hem minder vervelend zien doen dan RD.
@ Racing Dutch: dit heb ik op 30-12-2007, om 11:25 uur gepost. Dat is een reden en ik was er het eerste mee. Ik snap nu niet meer waarom je mij verdenkt.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 01-01-2008, 19:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Uitslag uitslag, ik hoop dat ie snel komt, de uitslag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-01-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Uitslag uitslag, ik hoop dat ie snel komt, de uitslag.
Ik ook.
komt hij altijd op dezelfde dag of morgen pas?

Spelleider
Oud 01-01-2008, 20:04
Verwijderd
Spelleiders met een leven

Als er 4 wolven onder de RD stemmers zouden zitten, en de stem van Magican zou niet meetellen zou RD er alsnog uitgaan. Tenzij iedereen liegt.
Oud 01-01-2008, 20:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-01-2008, 20:06
Verwijderd
of misschien is magican zelf wel wolf. maar komt hij nou vandaag of morgen
Oud 01-01-2008, 20:08
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
De uitslag komt zo. Het verhaal moet nog een beetje aangepast worden en we willen nog wat zeggen over de ban van Magican.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-01-2008, 20:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
New York City, 1955
‘Sharführer Pixeldansje, handel dit even af wil je? Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik moet contact opnemen met de Führer, want die wil op de hoogte blijven van de invasie.’ Nagorra draaide zich om en liep weg.
In de verte kon hij zien dat zijn eigen zeppelin al was geland in Central Park. Bij de deur stond een dikke, oude man met een ingevette snor. ‘Heil Hitler!’ riep de man toen hij Nagorra aan zag komen lopen. Nagorra trok een vies gezicht toen hij de alcoholadem van de man rook. De dikke man was de piloot van Nagorra’s zeppelin, een veteraan uit de Eerste Wereldoorlog genaamd Daboman. Dat zo’n dikke vent, die allang de pensioengerechtigde leeftijd had gepasseerd en bovendien ook nog eens verslaafd was aan Schnaps, de piloot van het vlaggenschip van de Duitse luchtmacht was, zei heel wat over de kwaliteiten van Daboman als piloot. Als hij nuchter was, was hij waarschijnlijk de beste piloot die het Duitse leger ooit gekend had, op Maarschalk Göring na. Maar als hij dronken was, was hij extreem irritant. Nagorra duwde de dikke man aan de kant. ‘Ga je roes uitslapen, zuiplap. Als we straks gaan vliegen, wil ik dat je nuchter bent!’ Nagorra zou Pixeldansje de opdracht geven om Daboman te laten afranselen als die Amerikaan eindelijk dood was.
Nagorra liep zijn kantoor binnen en pakte de telefoon op. ‘Verbind me door met Berlijn’ riep hij naar zijn secretaresse. Even begon de telefoon te piepen en te kraken. Toen hoorde hij een zakelijke stem aan de andere kant van de lijn: ‘Blijf aan de lijn voor de Führer’. En toen hoorde hij de vertrouwde stem van zijn baas. Nagorra schoot instinctief op uit zijn stoel en maakte de Hitlergroet. ‘Führer’ begon hij zijn verslag. ‘New York City is in onze handen. De Amerikanen wisten niet wat ze overkwam. De invasie is begonnen!’ Nagorra glom van binnen toen hij dit zei. Hij hoopte dat er een bevordering voor hem inzat. Maar Nagorra kreeg geen bevordering, hij kreeg alleen een lijst met de volgende doelen. Toen de Führer de telefoon had neergelegd, keek Nagorra chagrijnig. Hij had niet eens een compliment gehad voor zijn geslaagde verrassingsaanval. ‘Maar orders zijn orders’ dacht hij bij zichzelf. Hij liep naar zijn secretaresse toe. ‘Stuur dit bericht naar al mijn kapiteins’ bromde hij. ‘Om 4 uur precies trekken we door naar Washington om het Witte Huis in te nemen. Van daaruit gaan we westwaarts. En geef alle schepen de opdracht om de tanks aan land te zetten!’ voegde hij eraan toe.

Met de tranen nog in zijn ogen rende DP weg van de plek waar Flyaway vermoord was. Hij rende zo snel mogelijk weg van de Duitsers. Helemaal buiten adem liep hij een steegje in. Verderop in het steegje zag hij twee kleine jongetjes die bezig waren om de banden van een Duitse jeep lek te prikken. ‘Dat kan ik natuurlijk ook doen’ dacht hij bij zichzelf. ‘De dood van mijn lieve hotdogverkoopster moet gewroken worden en dit kan het beste gebeuren door de Duitsers zoveel mogelijk te dwarsbomen’. DP besloot om maar eens met de jongetjes te gaan praten. Op dat moment kwamen er Duitse soldaten het steegje in rennen. ‘Daar is hij, dood hem!’ ‘Verdomme, ik ben gevolgd’ DP rende naar de jongetjes toe. ‘Jullie moeten vluchten anders worden jullie ook vermoord’. De jongetjes keken verschrikt op. DP pakte ze bij hun arm en sleurde ze mee. Het oudste jongetje wilde dit echter niet, rukte zich los en rende weg. Eventjes bleef DP staan om het jongetje na te kijken, maar hij herstelde zich al snel en rende verder samen met het kleinste jongetje. ‘Kom mee, we moeten hier echt weg. Ik ben trouwens DP’. ‘Coolkast’ snikte het jongetje die eruit zag alsof hij elk moment in huilen uit kon barsten. DP en Coolkast vervolgden hun weg door NY City. De soldaten zaten vlak op hun hielen. Plotseling stopte er een taxi voor hun neus. Zonder na te denken duwde DP Coolkast in de taxi en sprong er zelf ook in. ‘Snel, we moeten weg van hier’. De taxichauffeur deed wat van haar gevraagd werd en scheurde weg. De soldaten bleven verslagen staan en konden alleen nog maar de taxi nakijken, die al een heel stuk van hen verwijderd was. Na een kwartiertje reed de taxi een loods in. De taxichauffeur had de hele weg nog geen woord gezegd, maar draaide zich nu om. ‘Laat ik mezelf voorstellen. Jullie mogen mij Fly noemen, zo noemt iedereen me. Waarschijnlijk heeft het met mijn rijstijl te maken. Ik vlieg over de weg.’ De vrouw keek lachend naar DP en Coolkast. ‘Ik heb een hekel aan Duitsers, dus hier zijn jullie veilig. Ik vraag me wel af wat jullie nu van plan zijn’. DP dacht even na ‘Ik ben Dark Phoenix, mijn vrienden noemen mij DP. Ik wil het liefste die vuile moffen zoveel mogelijk gaan dwarsbomen. Om dit te doen, zoek ik nog een paar mensen die mij willen helpen’. Fly kreeg een brede grijns op haar gezicht ‘Ik help je wel. Ik vind niets leuker dan mensen irriteren en lastigvallen.Wat ga je eigenlijk met die kleine doen?’ Ze wees naar Coolkast die lag te snikken op de achterbank van de taxi. ‘Ik ben niet klein’ snikte Coolkast ‘Ik ben al 13 jaartjes oud en ik wil best meehelpen. Ik kan heel goed banden lekprikken’. DP moest lachen om de reactie van Coolkast ‘Ok, jij mag ook wel meedoen. Ik vraag me trouwens af wat er met jouw broer is gebeurd’.

Het andere jongetje rende nog altijd door de straten van New York. Hij was nog altijd verontwaardigd dat een vieze man hem vastpakte en zijn kleine broertje meesleurde. Eén van de soldaten was achter hem aangegaan en deze was hem nog altijd aan het achtervolgen. ‘Klein rotjoch, blijf staan!’ ‘Je zult me nooit te pakken krijgen, zowaar ik Racing Dutch heet’. De soldaat reageerde hierop door haar geweer te pakken. Racing Dutch zag dit en besloot om zijn tocht te vervolgen door de kleine steegjes van de achterbuurten in New York. Hij kende daar immers heel goed de weg. Snel glipte hij een steegje in. De soldaat had jammer genoeg toch gezien dat hij een steegje in ging, dus hij was nog niet van haar af. Racing Dutch rende zo snel hij kon door allerlei steegjes. Totdat hij een steegje inschoot en plotseling voor een hek kwam te staan. Hij begon over het hek te klauteren, maar het was te laat. De soldaat greep hem bij zijn broek en zette hem weer op de grond. ‘Nu heb ik je, niemand kan ontsnappen aan soldaat Minke’. Racing Dutch keek geschrokken omhoog naar de soldaat. Hij verwonderde zich waarom zo’n mooie vrouw zo sterk en gemeen kon zijn. ‘Wie ben jij?’ schreeuwde Minke in zijn oor. ‘Ik ben Racing Dutch’ stamelde hij. Toen hervond hij zijn moed. ‘Ik heb een hekel aan jullie rotmoffen’ schreeuwde hij. ‘Dat had je niet moeten zeggen. Wij zijn wel het meest pure ras op de wereld en zijn vele malen beter dan zo’n straatschoffie als jij’. Minke tilde Racing Dutch weer op en zette hem deze keer voor een muur. ‘Zie je deze muur? Dadelijk zal hij rood zijn. Net zo rood als onze vlag’. Racing Dutch probeerde nog te ontsnappen, maar het was al te laat. Minke had geschoten en hij viel kermend op de grond. ‘Dat zal je leren’ brieste ze, waarna ze op hem trapte en verdween.

1) Pippeloen
2) PixelDansje
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman
6) Kazet Nagorra
7) Minke
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x
14) crazygirlsacha
15) Stefenootje
16) Coolkast
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten


Zoals jullie waarschijnlijk al gelezen en gedacht hebben, is Racing Dutch dood. De wolven hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun stem uit te brengen. Morgenavond en vrijdag zal het verhaal later verschijnen. De spelleiders hebben dan wat te vieren. We zullen wel proberen om het verhaal nog dezelfde dag te posten.

Magican is voor twee weken geband. Zijn plaats is ingenomen door Flyaway. Zij was de eerste die te laat was met inschrijven. Dit is ook aangepast in de hierboven staande deelnemerslijst.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-01-2008, 20:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dorpeling, minst slechte resultaat

En gelukkig van RD af.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-01-2008, 20:32
Verwijderd
Hmm. Nou ja, een irritante speler eruit en 'gelukkig' was het maar een dorpeling.

Is Flyaway dan nu weer uit de dood herrezen als taxichauffeur?
Oud 01-01-2008, 20:33
Verwijderd
Trouwens;

keek geschrokken omhoog naar de soldaat

Hoe klein zien jullie RD voor je?
En ik ben niet erg aardig.
Oud 01-01-2008, 20:34
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Is Flyaway dan nu weer uit de dood herrezen als taxichauffeur?
Je hebt Fly en Flyaway. Flyaway is hotdogverkoopster en Fly is een taxichauffeur. De hotdogverkoopster is toch al dood en zal alleen soms in de gedachten van DP terugkeren. Fly was eerst Magican, maar het leek ons toch beter om de naam te veranderen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 01-01-2008, 20:36
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Minke was in het vorige weerwolfspel een stuk vriendelijker, als weerwolf zijnde. ;(
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 01-01-2008, 20:36
Verwijderd
Pas nou maar op, straks sluiten ze ons weer op in een brandend hotel!
Oud 01-01-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Minke was in het vorige weerwolfspel een stuk vriendelijker, als weerwolf zijnde. ;(
hihihi, dat zat ik ook te bedenken
maar een dorpeling eruit, redelijk goed resultaat uiteindelijk. én één van de twee broertjes, dus alle valsspeelkansen wat dat betreft zijn verkeken.
Oud 01-01-2008, 20:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Pas nou maar op, straks sluiten ze ons weer op in een brandend hotel!
Volgens mij wil jij dat stiekem ook wel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-01-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wil jij dat stiekem ook wel
Hoho, TRA was de vorige keer degene die daarop aanstuurde.

En nu ga ik even minder offtopic reageren.
Oud 01-01-2008, 20:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Pas nou maar op, straks sluiten ze ons weer op in een brandend hotel!
Dat zou toch zonde zijn van het Waldorf Astoria hotel.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 01-01-2008, 20:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen, dit is geen spamtopic.

Als jullie toch nog willen praten over de hete nachten van Minke en TRA in een hotel, dan moet ik jullie vriendelijk verzoeken om naar het wsz-topic te gaan.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-01-2008, 20:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hoho, TRA was de vorige keer degene die daarop aanstuurde.

En nu ga ik even minder offtopic reageren.
Dus je wilt eigenlijk geen romantiek? Hmm ik dacht dat de meeste mensen daar wel van houden

EDIT: je hebt gelijk, ik zal er ook over ophouden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-01-2008, 21:09
Verwijderd
EoS, Vlindertje

Schitterend verhaal
Oud 01-01-2008, 21:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
hihihi, dat zat ik ook te bedenken
maar een dorpeling eruit, redelijk goed resultaat uiteindelijk. én één van de twee broertjes, dus alle valsspeelkansen wat dat betreft zijn verkeken.
Hoezo is dat een redelijk goed resultaat?
Oud 01-01-2008, 21:13
Verwijderd
omdat het beter is dan de tovenaar, geliefden, ziener, heks of wat dan ook dat niet wolf is
Oud 01-01-2008, 21:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoezo is dat een redelijk goed resultaat?
6 van de 22 spelers zijn slecht. De kans dat je die in de eerste ronde dus al eruit weet te gooien is vrij klein.

Van de goede functies is de dorpeling het minste waard, dus is het een vrij goed resultaat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-01-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Hoezo is dat een redelijk goed resultaat?
nou, het liefst zie je natuurlijk een wolf doorgaan, en anders de verrader of de heks. maar er zijn heel veel dorpelingen. wel good guys, maar geen bijzondere functie. dus relatief goed resultaat. geen groot verlies. dat bedoel ik

[edit] wat dp zei dus

o, en coolkast, de heks is slecht, die staat aan de kant van de wolven en probeert hen te helpen trouwens.
Oud 01-01-2008, 21:15
Verwijderd
RD is geen groot verlies nee.

Wat een verhaal zeg
Oud 01-01-2008, 21:15
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Voor de 3e achtereenvolgende keer dorpeling, 3e achtereenvolgende keer als 1e dood.
Dat wordt leuk als ik eens geliefde of wolf of iets ben zeg.

Nou dorpelingen veel succes.

*Gaat nu pas het verhaal lezen*
edit:*Heeft nu verhaal gelezen*

Ach liever door Minke dan Lisaaah geexecuteerd, Lisaaah zou er namelijk nog lol van hebben en OMFG mijn broertje ontvoerd door DP

Citaat:
Trouwens;

keek geschrokken omhoog naar de soldaat

Hoe klein zien jullie RD voor je?
En ik ben niet erg aardig.
Ik ben 1.80m

2e edit:
SPAM:
nee maar ik bedoel een heks is vrouw, zou ik zeggen. niet dat dat nou veel verschilt met RD hoor, maar een man als heks vindt ik niks.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)

Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 21:24.
Oud 01-01-2008, 21:15
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Dorpeling, minst slechte resultaat

En gelukkig van RD af.

Dit ook. Snap ik nou nix van dit spel? (ik dacht dat ik het toch aardig begreep) Het is toch juist niet goed als er een dorpeling uitgaat?

Edit: oja, ik lees jullie posts nu. Ik vat het
Oud 01-01-2008, 21:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit ook. Snap ik nou nix van dit spel? (ik dacht dat ik het toch aardig begreep) Het is toch juist niet goed als er een dorpeling uitgaat?
Citaat:
6 van de 22 spelers zijn slecht. De kans dat je die in de eerste ronde dus al eruit weet te gooien is vrij klein.

Van de goede functies is de dorpeling het minste waard, dus is het een vrij goed resultaat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-01-2008, 21:17
Verwijderd
Het was erger geweest hij de ziener was, of de tovenaar.
Natuurlijk was het beter geweest als hij een wolf bleek te zijn, of de verrader of heks.
Maar hij is dorpeling, verder geen boeiende functie, het is jammer maar hij vroeg er gewoon om.
Oud 01-01-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk was het beter geweest als hij een wolf bleek te zijn, of de verrader of heks.
kon RD ook heks zijn dan
Oud 01-01-2008, 21:20
Verwijderd
Ja, natuurlijk kon RD ook heks zijn. Tenzij jij dat bent natuurlijk... (onthouden)
Oud 01-01-2008, 21:21
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
kon RD ook heks zijn dan
Waarom zou dat niet kunnen dan?

aan de rest: ok, ik snap het

maar... wat Pippeloen net zei zet me aan het denken... iedereen stemde op racing dutch omdat hij irritant is toch? Dat is dus de perfecte dekmantel om ongestoord op hem te stemmen als je een wolf bent. Dus een paar extra stemmen van wolven die met elkaar mogen overleggen en hij gaat eruit. Ik verdenk nu nog niemand specifiek hoor, ik laat mn gedachten heen en weer gaan.

Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 21:27.
Oud 01-01-2008, 21:23
Verwijderd
nee maar ik bedoel een heks is vrouw, zou ik zeggen. niet dat dat nou veel verschilt met RD hoor, maar een man als heks vindt ik niks.

[edit]

Zie 2-3 posts hier beneden:

Ik dacht al bijna dat ik het ook in real-life was.
Ik post dit maar in een oud bericht anders kost het zoveel ruimte: gesponsord door DP

Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 21:35.
Oud 01-01-2008, 21:24
Verwijderd
iedereen kan alles zijn. de functies zijn willekeurig toegewezen. en ben jij bijvoorbeeld de heks, dan kan niet iemand anders heks zijn natuurlijk. maar ja, iedereen doet heel hard zijn best onschuldig over te komen, heks, wolf, tovenaar en dorpeling, want spelers met bijzondere functies zijn kwetsbaar. de "goeien" willen de wolven, heks en verrader ophangen en de "slechten" willen de dorpelingen opeten, en dan het liefste de tovenaar of de ziener. iedereen probeert dus zich te gedragen als standaard dorpeling, want dan loop je het minste risico meestal.*
de geliefden zijn een eigen partij, maar dat zouden ook best twee mannen of twee vrouwen kunnen zijn. ook jij en je broer bijvoorbeeld. je speelt een rol, dat hoeft niet bij jou zelf te passen. een man kan heks zijn, een vrouw tovenaar en een mens wolf.

* al zijn er spelers die het leuk vinden te doen alsof ze wolf zijn en de hele tijd dingen posten als *krabt achter oor* *huilt naar maan* *wast vacht* etc


[edit] de wolven stemmen trouwens niet. die doen ook alsof. ze beslissen enkel bij gelijkspel. de verrader stemt wel. en verder wat DP nog gaat zeggen in de volgende post

Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 21:29.
Oud 01-01-2008, 21:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De functies worden volledig random verdeeld. Er zijn 4 wolven, 1 ziener, 1 tovenaar, 1 leerling, 1 wolfsbane, 1 heks, 1 verrader, 1 cupido en 1 jager. (plus andere dingen die ik misschien nu nog vergeet, ik heb hoofdpijn) De rest zijn gewone dorpelingen.

Ja, RD had heks or whatever kunnen zijn, maar was het niet. Aangezien er een kans van 6 / 22 was dat hij slecht was en de eerste ronde puur gokken is, meestal, was er een vrij kleine kans een wolf, heks of verrader eruit te gooien. Dorpeling is van de "goede kant" de minst waardevolle, en dus is het niet zo erg dat er 1 dood is. Daarbij weegt de irritatie die RD meebrengt ruimschoots op tegen het verlies van zijn functie.

Duidelijk, nu?

Edit; Wat sterrenmeisje zei

Edit 2; Rest van de vragen naar de spelleiding ajb, dit gaat nogal ten koste van de ruimte.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-01-2008, 21:30
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
iedereen kan alles zijn. de functies zijn willekeurig toegewezen. en ben jij bijvoorbeeld de heks, dan kan niet iemand anders heks zijn natuurlijk. maar ja, iedereen doet heel hard zijn best onschuldig over te komen, heks, wolf, tovenaar en dorpeling, want spelers met bijzondere functies zijn kwetsbaar. de "goeien" willen de wolven, heks en verrader ophangen en de "slechten" willen de dorpelingen opeten, en dan het liefste de tovenaar of de ziener. iedereen probeert dus zich te gedragen als standaard dorpeling, want dan loop je het minste risico meestal.*
de geliefden zijn een eigen partij, maar dat zouden ook best twee mannen of twee vrouwen kunnen zijn. ook jij en je broer bijvoorbeeld. je speelt een rol, dat hoeft niet bij jou zelf te passen. een man kan heks zijn, een vrouw tovenaar en een mens wolf.
* al zijn er spelers die het leuk vinden te doen alsof ze wolf zijn en de hele tijd dingen posten als *krabt achter oor* *huilt naar maan* *wast vacht* etc

Goed dat je het zegt straks denkt hij dat hij zn rol in het echte leven ook is
Oud 01-01-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat niet kunnen dan?

aan de rest: ok, ik snap het

maar... wat Pippeloen net zei zet me aan het denken... iedereen stemde op racing dutch omdat hij irritant is toch? Dat is dus de perfecte dekmantel om ongestoord op hem te stemmen als je een wolf bent. Dus een paar extra stemmen van wolven die met elkaar mogen overleggen en hij gaat eruit. Ik verdenk nu nog niemand specifiek hoor, ik laat mn gedachten heen en weer gaan.
Klopt, ik denk ook zeker dat er wel wat wolven in het RD-stemlijstje zetten, maar de wolven stemmen uiteindelijk niet, hč? Zij zeggen alleen maar dat ze stemmen, om zich voor te doen als dorpeling uiteraard, maar ook om mensen mee te krijgen. Dus voor extra stemmen van wolven die kunnen overleggen hoef je niet te vrezen. Wél voor de schapen die achter ze aanlopen. Deze keer was ik er één van Maar het was inderdaad niet echt een groot verlies, bovendien; het was de eerste ronde.
Oud 01-01-2008, 21:33
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik had jullie zo uitgelachen als ik iets van de ziener was geweest.
Maarre alle regels nu goed duidelijk? Anders hebben jullie weer 3 topics nodig.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 01-01-2008, 21:35
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Trouwens;

keek geschrokken omhoog naar de soldaat

Hoe klein zien jullie RD voor je?
En ik ben niet erg aardig.
Een straatschoffie, denk maar aan Ciske de Rat. Die zijn over het algemeen een stuk kleiner dan de gemiddelde soldaat van de Wehrmacht.

Ik vind het zielig voor Racing Dutch nu trouwens, drie keer meedoen en drie keer als eerste eruit. Als ik weer meedoe dan zal ik iig niet de eerste ronde op hem stemmen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 01-01-2008, 21:36
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Klopt, ik denk ook zeker dat er wel wat wolven in het RD-stemlijstje zetten, maar de wolven stemmen uiteindelijk niet, hč? Zij zeggen alleen maar dat ze stemmen, om zich voor te doen als dorpeling uiteraard, maar ook om mensen mee te krijgen. Dus voor extra stemmen van wolven die kunnen overleggen hoef je niet te vrezen. Wél voor de schapen die achter ze aanlopen. Deze keer was ik er één van Maar het was inderdaad niet echt een groot verlies, bovendien; het was de eerste ronde.
oooh daar heb ik even overheen gelezen in de regels. Ik dacht dat ze ook stemden. Maar idd wat je zegt, dan proberen ze dat de rest achter hun kont gaat aanlopen. Dan moet ik even dat lijstje in gedachten houden voor de rest van het spel. En vooral degene die ermee begon (weet uit mn hoofd niet wie dat was)
Oud 01-01-2008, 21:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik had jullie zo uitgelachen als ik iets van de ziener was geweest.
Maarre alle regels nu goed duidelijk? Anders hebben jullie weer 3 topics nodig.
Aldus de grootste spammer.

Al heb je wel gelijk; zullen we ermee stoppen nu?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Het weerwolfspel #43 deel 2
Verwijderd
500 21-01-2008 10:18
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.