Oud 27-06-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2003 @ 12:18:
Tis toch echt Her'mai-on'ie

En ik zeg Sirius in het Nederlands, ik denk niet dat dat anders is in het Engels.
Tis Sai-ri-us

en ontopic: aaaaaaaaargh!

Ik vond Harry inderdaad wel wat vreemd doen. Zitten zeuren als een klein kind tegen iedereen. Maar dat zal wel bij dat opgroeien horen...
En James en Lily... vooral die herinnering van Snape vond ik erg vreemd. het wordt verder ook niet uitgewerkt ofzo.

Morgan: dat stukje van jou over die climax is erg goed, heeft me helpen begrijpen. Want ik vond het boek wel erg goed, maar een beetje... leeg soms. Maar tis denk ik gewoon een opstapje.

Oh wat ga ik in een zwart gat vallen als alle boeken uit zijn.
Hopen dat ie blijft zitten. En Harry mag NIET doodgaan!

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 11:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 11:06
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2003 @ 22:22:
Oh kom op, zag jij niets in die Snape/Harry scenes?

Jaaa, Draco/Hermione is geweldig, maar ik geloof dat JKR heeft gezegd dat er geen Redeemed!Draco komt - oftewel, hij zal nooit aan de kant van de goeien komen. Erg jammer, want Draco/Hermione of Draco/Ginny zijn zo ongeveer mijn favo stelletjes.
En Lee, jaaa! Wat is zijn naam trouwens ook al weer in het Nederlands? Leo Jordaan?
*proest* Leo Jordaan is ook wel

ik wil ook helemaal geen Redeemed!Draco laat Hermione maar lekker de verkeerde kant opgaan... of, nog beter, laat ze allebei maar lekker zo, Dominant!Draco en Submissive!Hermione... laat maar, ik hou al op...
ik blijf hopen op Hermione/Draco of Harry/Draco....

en ik heb wel één keer Snape/Harry gedacht, maar ik ben niet zo van de leraarships
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:10
the tourist
the tourist is offline
Leuk die fanfictie, ga ik ook lezen

Nou, ik hem eindelijk uit
Leuk, dat van Neville en Harry, dat ze allebei ´the boy who lived´ hadden kunnen zijn. Ik heb altijd al gedacht dat er meer in Neville zat
Die stukjes over Snape en Harry waren idd erg leuk. Ik vond Snape eerst nooit zo´n leuk karakter, nu wel
Zijn er meer mensen die Hagrid irritant vonden in dit boek? Ik vond hem in de andere boeken ook al niet zo´n leuk karakter, nu helemaal niet meer. De manier waarop hij praat, zijn acties en in dit boek gaat Hagrid niet zo leuk om met Harry, Ron en Hermione. Hoewel dat van Grawp op zich wel grappig was, vond ik de stukken met Hagrid erin vervelend.
Ik had eerlijk gezegd liever gehad dat hij dood ging ipv Sirus
Ik heb eigenlijk het idee dat Harry aan het einde van het boek dood gaat, én Voldemort. Het wordt namelijk nogal standaard dat Harry alles overleefd... Dan zal Harry bv overlijden aan zijn verwondingen van het gevecht met Voldemort, maar de hele magische wereld zal hem dankbaar zijn. Ik weet ook niet hoe ik hierbij kom eigenlijk, maar goed

Maar het was wel een erg leuk boek
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 27-06-2003 @ 12:10:
Leuk die fanfictie, ga ik ook lezen

Nou, ik hem eindelijk uit
Leuk, dat van Neville en Harry, dat ze allebei ´the boy who lived´ hadden kunnen zijn. Ik heb altijd al gedacht dat er meer in Neville zat
Die stukjes over Snape en Harry waren idd erg leuk. Ik vond Snape eerst nooit zo´n leuk karakter, nu wel
Zijn er meer mensen die Hagrid irritant vonden in dit boek? Ik vond hem in de andere boeken ook al niet zo´n leuk karakter, nu helemaal niet meer. De manier waarop hij praat, zijn acties en in dit boek gaat Hagrid niet zo leuk om met Harry, Ron en Hermione. Hoewel dat van Grawp op zich wel grappig was, vond ik de stukken met Hagrid erin vervelend.
Ik had eerlijk gezegd liever gehad dat hij dood ging ipv Sirus
Ik heb eigenlijk het idee dat Harry aan het einde van het boek dood gaat, én Voldemort. Het wordt namelijk nogal standaard dat Harry alles overleefd... Dan zal Harry bv overlijden aan zijn verwondingen van het gevecht met Voldemort, maar de hele magische wereld zal hem dankbaar zijn. Ik weet ook niet hoe ik hierbij kom eigenlijk, maar goed

Maar het was wel een erg leuk boek
Dat laatste wat je zegt had ik me ook al bedacht ja... dat ze steeds meer verbonden worden. Nu voelt Harry wat Voldemort voelt, straks zijn ze min of meer 1 persoon in 2 lichamen. Als de een gewond raakt, gebeurt dat met de ander ook.
Ik denk idd ook dat Harry daar achter komt en zijn leven opoffert... om Voldemort te verslaan. Zonder Harry geen Voldemort.
En dan wordt Harry natuurlijk pas écht een legende. Zoals hij ook was als baby... 'The Boy Who Lived' wordt hij 'The Boy Who Died' ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:30
Verwijderd
Ja, ik vind Hagrid ook irritant worden. En waar ging dat met Grawp nou eigenlijk over? Een loos stukje subplot wat nergens heengaat? Dat is echt volkomen nutteloos voor het plot...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:56
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2003 @ 12:30:
Ja, ik vind Hagrid ook irritant worden. En waar ging dat met Grawp nou eigenlijk over? Een loos stukje subplot wat nergens heengaat? Dat is echt volkomen nutteloos voor het plot...
misschien word er nog wat mee gedaan in boek 6 ofzo..maar idd, liever hagrid dan sirius!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:10
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2003 @ 12:30:
Ja, ik vind Hagrid ook irritant worden. En waar ging dat met Grawp nou eigenlijk over? Een loos stukje subplot wat nergens heengaat? Dat is echt volkomen nutteloos voor het plot...
grawp was lief

en ik denk ook dat Harry door de één of andere kamikaze-actie doodgaat, en Voldy dan dus ook... dat is toch wel het meest logisch, anders blijft iedereen speculeren over nog meer boeken.
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:18
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik heb een kleinklein vraagje..

kan iemand mij (behalve die allereerste paar regels) ongeveer vertellen wat er gebeurt in de eerste 2 hoofdstukken, en welke personages er in voorkomen en zo?

het boek is namelijk overal uitverkocht (zoo verassing ) en ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en het het gedowload. nou blijkt dat ik in een nepversie heb zitten lezen, en dat wil ik niet nog eens doen. dus.. ik wil zeker weten dat ik de echte heb. helphelp mij...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:19
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik kan het niet laten om de spoilers te lezen maaruh, in de spits vandaag stond dat harry door de nieuwe lerares verweer tegen zwarte kunsten levenslang van zwerkbal wordt ontzegd, klopt dat?! dat zou ik namelijk echt niet leuk vinden...
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:28
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
grmbl schreef op 27-06-2003 @ 15:19:
Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik kan het niet laten om de spoilers te lezen maaruh, in de spits vandaag stond dat harry door de nieuwe lerares verweer tegen zwarte kunsten levenslang van zwerkbal wordt ontzegd, klopt dat?! dat zou ik namelijk echt niet leuk vinden...
Ik hoop het, dan pleegt namelijk zelfmoord en zijn we voorgoed van die kneus verlost.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:31
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ha-ha-ha

Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:43
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
grmbl schreef op 27-06-2003 @ 15:19:
Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik kan het niet laten om de spoilers te lezen maaruh, in de spits vandaag stond dat harry door de nieuwe lerares verweer tegen zwarte kunsten levenslang van zwerkbal wordt ontzegd, klopt dat?! dat zou ik namelijk echt niet leuk vinden...
ja dat klopt, fred en george ook trouwens, na het aanvallen van malfoy ze vind dat hun 'temperament' gevaarlijk is voor quidditch -_- stom mens
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 22:54
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Misschien al voorbijgekomen maar hoeveel blz. heeft ie nou?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 27-06-2003 @ 23:54:
Misschien al voorbijgekomen maar hoeveel blz. heeft ie nou?
766.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:22
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
voor degenen die ECHT niet meer kunnen wachten:

op www.hetnest.com staat een samenvatting per hfst.

kep zelf netjuhs gewacht, maar kan me voorstellen dat dat niet meer lukt

greetzzz
__________________
we can be hero's...just for one day...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 18:58
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Bluesummers schreef op 27-06-2003 @ 21:43:
ja dat klopt, fred en george ook trouwens, na het aanvallen van malfoy ze vind dat hun 'temperament' gevaarlijk is voor quidditch -_- stom mens
ik vond het zielig... voor alle 4 stomme umbridge... wat een ontzettend irritant mens zeg...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:19
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 28-06-2003 @ 19:58:
ik vond het zielig... voor alle 4 stomme umbridge... wat een ontzettend irritant mens zeg...
ja hahaha erg irritant figuur k vind t niet zo jammer trouwens, hou niet zo van quidditch
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:28
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Bluesummers schreef op 29-06-2003 @ 12:19:
ja hahaha erg irritant figuur k vind t niet zo jammer trouwens, hou niet zo van quidditch
hoe kan je nu niet van quidditch houden? m'n vriendin en ik zitten nog steeds een manier te bedenken om real life te kunnen quidditchen quidditch is echt über
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:29
Verwijderd
Als je een snitch kunt maken en bludgers dan kan dat
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:51
appeltjepeertje
Avatar van appeltjepeertje
appeltjepeertje is offline
the flight of the weasley's is echt suuuuuper!!! Fred & George roeleren!!
__________________
*Goed Verhaal. Lekker Kort*
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:56
Ndimension
Ndimension is offline
Ik heb het boek gedownload, niet erg liev, maar ok
Ik kan gewoon niet wachten tot ik het kan kopen, overal is het al uitverkocht...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:10
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Heb gisteravond het boek uitgelezen, voelde me echt depressief (oke, beetje overdreven) toen ik hem uithad, want 1) het was gewoon een ontzettend zielig einde en 2) nu moet ik weer jaren wachten tot deel 6 uitkomt.

Was ik trouwens de enige die het einde redelijk irritant vond? Het hele gevecht tegen de Death (?) Eaters? Ik weet niet precies waarom, maar op een gegeven moment begon het me een beetje te irriteren en had ik zoiets van, laat er nu echt iets gebeuren waardoor ze gered worden. Ook dat gepraat van Neville (de hele tijd die d's) vond ik minder.

Verder vond ik het echt geweldig en kon ik me ook wel een beetje in puberende Harry herkennen ( ), hoop wel dat in deel 6 Grawl en de SPEW weer terugkomen, want dat werd nu niet echt afgesloten.

Vragen: in dit deel zoende Harry dus voor het eerst, zou Rowling hem in deel 6/7 sex laten hebben of niet?
En wat vinden we van de man die Sirius gaat spelen in de films? Gary Oldman
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:14
*Rupsje*
mogen er ook spoilers/geruchten over deel 6 en 7 hier worden vermeld? of is dit alleen deel 5?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:00
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 30-06-2003 @ 15:14:
mogen er ook spoilers/geruchten over deel 6 en 7 hier worden vermeld? of is dit alleen deel 5?
van mij mag het, alleen heb ik niet zo veel te zeggen hier
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 30-06-2003 @ 12:10:
Heb gisteravond het boek uitgelezen, voelde me echt depressief (oke, beetje overdreven) toen ik hem uithad, want 1) het was gewoon een ontzettend zielig einde en 2) nu moet ik weer jaren wachten tot deel 6 uitkomt.

Was ik trouwens de enige die het einde redelijk irritant vond? Het hele gevecht tegen de Death (?) Eaters? Ik weet niet precies waarom, maar op een gegeven moment begon het me een beetje te irriteren en had ik zoiets van, laat er nu echt iets gebeuren waardoor ze gered worden. Ook dat gepraat van Neville (de hele tijd die d's) vond ik minder.

Verder vond ik het echt geweldig en kon ik me ook wel een beetje in puberende Harry herkennen ( ), hoop wel dat in deel 6 Grawl en de SPEW weer terugkomen, want dat werd nu niet echt afgesloten.

Vragen: in dit deel zoende Harry dus voor het eerst, zou Rowling hem in deel 6/7 sex laten hebben of niet?
En wat vinden we van de man die Sirius gaat spelen in de films? Gary Oldman
Ik denk niet dat er seks gaat komen

En die meneer is knap Hopelijk krijgt hij wel mooi haar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:07
Verwijderd
Ts, ik vind hem niet knap genoeg voor Sirius. Sirius heeft in mijn hoofd een wat... uitgesprokener gezicht, scherpere jukbeenderen, neus, kin. Niet zo week en blank. :\
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-06-2003 @ 17:07:
Ts, ik vind hem niet knap genoeg voor Sirius. Sirius heeft in mijn hoofd een wat... uitgesprokener gezicht, scherpere jukbeenderen, neus, kin. Niet zo week en blank. :\
Alan Rickman is als Snape ook mooier dan op andere foto's Make-up zal nog wel veel doen voor meneer Oldman
(ik ben wel benieuwd hoe hij er uit zal zien als Sirius zeg In mijn hoofd is Sirius errrrug lekker ..... oeps... *snikt* ...was.... )
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-06-2003 @ 17:13:
Alan Rickman is als Snape ook mooier dan op andere foto's Make-up zal nog wel veel doen voor meneer Oldman
(ik ben wel benieuwd hoe hij er uit zal zien als Sirius zeg In mijn hoofd is Sirius errrrug lekker ..... oeps... *snikt* ...was.... )
Mja, Alan Rickman is nou te oud, maar die was op zich vroeger wel leuk
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:06
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Breg schreef op 30-06-2003 @ 12:10:
Vragen: in dit deel zoende Harry dus voor het eerst, zou Rowling hem in deel 6/7 sex laten hebben of niet?
En wat vinden we van de man die Sirius gaat spelen in de films? Gary Oldman
ik vind Gary Oldman wel ok als Sirius, we moeten hem natuurlijk nog met ander haar zien maar ik vind het wel een mooie man, en dat was Sirius natuurlijk ook

ik denk niet dat ie sex gaat hebben... aan de andere kant trouwens ook wel... JK Rowling heeft wel gezegd dat ze harry realistisch op gaat laten groeien, dus het zou wel logisch zijn. maar de boeken moeten natuurlijk ook door kinderen worden gelezen... dus het blijft altijd afwachten...

Ik hoop trouwens wel dat Lucius zichzelf op de één of andere manier uit Azkaban krijgt, wat zijn de hp boeken zonder ons Luciusje?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:13
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waarom heeft onze achterlijke boekhandel nou niet meer ingekocht *snik*

Sirius dood neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Waarom Kon dat nou niet een van Malfoys maatjes zijn?

En ja, ik heb de samenvattingen gelezen... kon me niet bedwingen...

volgens mij ga ik echt afkick-verschijnselen krijgen als deel 7 uit is
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 00:04
Verwijderd
Zo realistisch is het nou toch ook weer niet dat een jongen van 16/17 sex heeft? :\
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 07:34
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 30-06-2003 @ 20:13:
volgens mij ga ik echt afkick-verschijnselen krijgen als deel 7 uit is
Hoeft niet, daarna komen 10 delen van Harry Potter op de universiteit uit, 5 delen van de Nachtelijke avontuurtjes van HP uit en nog een twintigtal boeken over de zonen van HP uit.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:07
Medea
Avatar van Medea
Medea is offline
Citaat:
Assasin schreef op 01-07-2003 @ 08:34:
Hoeft niet, daarna komen 10 delen van Harry Potter op de universiteit uit, 5 delen van de Nachtelijke avontuurtjes van HP uit en nog een twintigtal boeken over de zonen van HP uit.

Aan het tempo waarmee de boeken verschijnen vrees ik anders dat om dat nog te halen Rowling een jaar of 150 zal moeten worden.
(effe denken, jij komt op 35 boeken + 2 die nu nog moeten verschijnen zijn er dus 37 om de 3 jaar, dat wordt dus nog 111 jaar schrijven...)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:08
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Medea schreef op 01-07-2003 @ 10:07:

Aan het tempo waarmee de boeken verschijnen vrees ik anders dat om dat nog te halen Rowling een jaar of 150 zal moeten worden.
(effe denken, jij komt op 35 boeken + 2 die nu nog moeten verschijnen zijn er dus 37 om de 3 jaar, dat wordt dus nog 111 jaar schrijven...)
Ooit gehoord van Ghostwriters?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:47
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Vind eigenlijk wel goed dat Sirius dood is, hij was ook eigenlijk de gene geworden waar Harry het meeste om gaf enzo... nou ja... misschien buiten Ron en Hermione om... maar het maakt de woede in Harry nog completer en de boeken nog donkerder heerlijk ik was verrast over Neville, hij is echt heel veel vooruit gegaan in korte tijd... en als hij zo doorgaat... misschien wordt hij ook een groot tovenaar dan als hij een beetje over zijn onzekerheid is eindelijk...

en ook hij had het kunnen zijn... ook hij had "gemarked" kunnen worden, maar goed... zijn vader en moeder waren dus ook twee befaamde schouwers en dat talent heeft Marcel ook wel, alleen is nogal wat onderdrukt geweest... nu was hij zelfs gewoon "moedig" en uiteindelijk is hij ook bij Griffioendor ingesorteerd...

ovre volgende boeken gaat Marcel denk ik meer een grotere rol spelen...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, Neville gaat echt vooruit, hij wordt steeds meer belangrijk en gaver!!! Ook leuk dat zijn ouders er nu echt in voorkomen, toch?

Maar eigenlijk... Nou ja, ik ben dus nogal slecht in Engels maar hoe zit het nu precies? Met die prophecy of iets, hoe maakten ze die dan en wat was dat dan?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:34
Verwijderd
jeeetje , jullie hebben me zoooooooooooooooo nieuwschierig gemaakt , mar ik dwing mezelf om te wachten , want ik heb eigenlijk deel 3 nog altijd niet gelezen , moet dat eerst eens doen , ik ga 3 lezen en dan 4 nog es , en dan 5 juijjjjjj

yeeh vakantie heb ik lekker veel tijd
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:23
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-06-2003 @ 17:13:
Alan Rickman is als Snape ook mooier dan op andere foto's Make-up zal nog wel veel doen voor meneer Oldman
(ik ben wel benieuwd hoe hij er uit zal zien als Sirius zeg In mijn hoofd is Sirius errrrug lekker ..... oeps... *snikt* ...was.... )
Jaaaaaaah!! In mijn hoofd ook!! En in mijn dromen... Neej, even serieus. Ik had een beetje pirates of the caribbean-Orlando in mijn hoofd, maar dan iets bleker en zonder supersexy snorretje-baardje-combinatie. In the prisoner... stond toch ook dat Sirius heel knap was? Toen Harry een fotoboek bekeek?

Hm, ik heb dit topic nog een tijdlang kunnen ontwijken, maar nu was mijn zelfbeheersing op. Ik wil helemaal niet dat Sirius doodgaat!! Er zijn wel heel andere mensjes, die ik evt. wel zou kunnen missen!!
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:01
Medea
Avatar van Medea
Medea is offline
Ik vond het eigenlijk niet erg dat Sirius doodging. Ik vond hem iets laf hebben eigenlijk. Nou ja, ik kreeg het pas moeilijk toen Anderling die spreuken tegen haar kreeg. Die heeft veel meer voor Harry gedaan dan Sirius vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:37
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
neville gaat opvolger worden van dumbledore. dit verzin ik, maar t zou mij niks verbazen!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 21:09
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Hoe zit het nou eigenlijk met Cedric Diggory in de 3e film? Cho komt er dus niet in voor, maar Cedric? Ik ben toe aan een leuk-om-naar-te-kijken-mensje in die films...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 21:17
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 05-07-2003 @ 20:23:
Jaaaaaaah!! In mijn hoofd ookIn the prisoner... stond toch ook dat Sirius heel knap was? Toen Harry een fotoboek bekeek?

ooh iedereen is knap in mijn hoofd..zelfs voldemort maar sirius is wel het allerknapst..

zeg, zijn er nog meer mensen, behalve morgan, die ginny/voldemort(niet tom, gewoon,,volwassen 55 jarige voldemort)een 'getver' stel vinden? *vind ze wel erg leuk bij elkaar passen!*
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:50
Verwijderd
Ginny/Tom, Bluesummers! *schopt* Voldy is gewoon ziek

Enne - Sirius wás heel knap, voor hij Azkaban ingepleurd werd. Toen werd hij uitgemergeld enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 15:25
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2003 @ 13:50:
Ginny/Tom, Bluesummers! *schopt* Voldy is gewoon ziek

Enne - Sirius wás heel knap, voor hij Azkaban ingepleurd werd. Toen werd hij uitgemergeld enzo.
Ginny/tom is echt ja (Harry/Tom trouwens ook).
en ik vind die gozer die sirius gaat spelen best wel een mooie man

ik heb trouwens ook een foto van de 'nieuwe' Dd in de films *zoekt even*


nee het is gewoon dumbledore niet zo...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 06-07-2003 @ 16:25:
Ginny/tom is echt ja (Harry/Tom trouwens ook).
Jullie zijn gewoon ziek



Verklaar mij die fascinatie voor vreemde combinaties nou even svp...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:01
Ndimension
Ndimension is offline
Ik heb net uitgelezen, was een zeer goed boek.
Maar Harry mag nu toch weer Zwerkbal spelen, nu Perkamentus terug is op Zweinstien?
Jammer dat de resultaten van zijn OWL's nog niet te zien waren, maar hij zal wel overgaan he?
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:26
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
IK HEB HEM!!!!

was wel een goed boek, alleen hadden sommige stukjes er wel uit gemogen (zoals Grawp nutteloos)

Fred en George zijn geweldig in dit deel jammer dat ze niet meer terugkeren op Hogwarts
En Umbridge, wat een &#*@ (censuur) -wijf is dat... Harry levenslang ontzeggen van Quidditch
Ik vind het wel grappig dat Harry nu veel meer straf krijgt, is wel wat afwisselender... zo vaak moest ie namelijk niet nablijven in de vorige boeken en die boosheid... mooi beschreven bovendien is het interessant om te zien hoe z'n karakter veranderd en dat ie wat brutaler wordt... hoewel ik nu wel vind dat Rowling de ellende die over Harry wordt uitgestort een beetje erg overdrijft...

Verder had ik nooit gedacht dat ik ooit medelijden zou krijgen met Snape, maar das nu toch gebeurd
en ik wil Harry's OWL resultaten weten! (of ie goed genoeg is om Auror te worden )

Maar nu moet ik weer jaaaaaaren wachten totdat deel 6 en 7 uit zijn... *snik*
Ik denk niet dat Harry doodgaat, de voorspelling zegt immers dat er één van de twee zal sterven terwijl de ander zal overleven...
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:59
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 06-07-2003 @ 19:26:
IK HEB HEM!!!!

was wel een goed boek, alleen hadden sommige stukjes er wel uit gemogen (zoals Grawp nutteloos)

Was toch niet helemaal nutteloos Toen Harry en Hermelien Umbridge probeerden kwijt te raken in het bos, kwam het toch goed uit dat hij er was.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-07-2003 @ 16:45:
Jullie zijn gewoon ziek



Verklaar mij die fascinatie voor vreemde combinaties nou even svp...
Het is leuk om de onrealistische stelletjes waarschijnlijk te laten lijken. Bovendien is de spanning tussen aartsvijanden (mensen van de slechte kant met mensen van de goede kant) onweerstaanbaar. Kom op, je kúnt die momenten van Snape en Harry niet gemist hebben.

Pinksterhaas: Zo is het een goedkope plottruc. De enige reden voor Grawps aanwezigheid is dus Hermione en Harry laten ontsnappen uit het bos?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:20
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2003 @ 23:58:
Het is leuk om de onrealistische stelletjes waarschijnlijk te laten lijken. Bovendien is de spanning tussen aartsvijanden (mensen van de slechte kant met mensen van de goede kant) onweerstaanbaar. Kom op, je kúnt die momenten van Snape en Harry niet gemist hebben.
precies. ik ben niet echt van de snape/harry, maar je kan de spanning tussen draco/hermione en draco/harry gewoon niet missen
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.