Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2015, 09:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Appelsap? Waarom is dat?
Oh, gewoon voor de suiker. Mag ook best iets anders zijn
Advertentie
Oud 08-12-2015, 09:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Appelsap is wel lekker
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-12-2015, 09:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline



cannot be unseen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-12-2015, 10:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik krijg altijd appelsap op de dagbehandeling in het ziekenhuis
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-12-2015, 10:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, gewoon voor de suiker. Mag ook best iets anders zijn
Oh, op die fiets ik dacht echt dat ik een essentieel onderdeel van tatoeëren had gemist
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-12-2015, 11:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@Miekje: maak nog even een foto van de plek op je huid zonder tattoo. Het ziet er daarna nooit meer hetzelfde uit en alles. En neem appelsap mee. En geniet van de spanning! Volgens mijn collega met al iets meer tattoo's krijg je de spanning van je eerste tattoo nooit meer (ik zou het niet weten want ik heb er maar één). Oh, en Bepanthen
Al gedaan! Appelsap is best een goed idee, echt zo'n comfort drink En als het goed is krijg ik nazorgcrème mee van de shop!
Dank voor de tips!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 11:34
Abby.
Abby. is offline
Ja, ik kreeg uierzalf mee, maar vond Bepanthen fijner smeren
Oud 08-12-2015, 11:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Uierzalf, ieuw Het is per shop verschillend wat ze je meegeven. Ik zal het wel horen morgen wat ze aanraden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 12:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb altijd gehoord dat van appelsap je bloed iets dikker wordt, waardoor je minder bloedt bij 't tatoeëren.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-12-2015, 12:09
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb altijd gehoord dat van appelsap je bloed iets dikker wordt, waardoor je minder bloedt bij 't tatoeëren.
Bij mij kwam er überhaupt op geen enkel moment bloed aan te pas Mij was verteld dat het in de eerste nacht na het bloeden nog zou bloeden onder de folie, maar niks
Oud 08-12-2015, 12:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb altijd gehoord dat van appelsap je bloed iets dikker wordt, waardoor je minder bloedt bij 't tatoeëren.
Dunner juist en het kan helpen bij het verlagen van je bloeddruk. Je kunt je afvragen wat dan één of twee pakjes appelsap voor merkbaar effect hebben
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 13:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik smeerde (nog steeds wel eens) vaseline. Er was zo'n periode dat de overheid had besloten dat tatoeages moesten uitdrogen in het genezingsproces, dus toen mochten ze niks meegeven, maar ze raadden me altijd aan dan zelf maar vaseline te smeren. Geen idee trouwens of die regel nog steeds van kracht is, maar dat was echt debiel.

Oh, en Miek, niet flippen als je whatever erop smeert en kleine stukjes gaan loslaten, dat is normaal ik flipte de eerste keer compleet en was bang dat ik mijn tattoo verpest had door te hard wrijven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-12-2015, 13:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
I know! Lijkt me wel raar, though
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 14:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Je moet 't gewoon zien als een grote schaafwond. Daar komt ook een korstje op die er vanzelf afvalt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-12-2015, 14:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een rare regel van de overheid waarom is dat?
Oud 08-12-2015, 14:44
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat een rare regel van de overheid waarom is dat?
Ligt iets anders: alleen enkele goedgekeurde zalven/vaselines zonder conserveermiddelen, geur- en kleurstoffen waarvan klinisch is bewezen dat die kunnen worden gebruikt op een beschadigde huid en in een onaangebroken verpakking mogen worden meegegeven.

Toen had (en wellicht heeft) een aantal tatoeëerders iets van "fuck dat, laat klanten zelf maar wat regelen/kopen dan".
Oud 08-12-2015, 17:55
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Foto van je kersverse tattoo straks, miekje!
Oud 08-12-2015, 17:58
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Als jullie intersekse zouden zijn (zeg je dat zo?!), wanneer zouden jullie dat in een datingproces vertellen? Lekker vage vraag van de dag want er zijn verschillende vormen van interseksualiteit.
Oud 08-12-2015, 18:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Foto van je kersverse tattoo straks, miekje!
Nou, vooruit!

Citaat:
Als jullie intersekse zouden zijn (zeg je dat zo?!), wanneer zouden jullie dat in een datingproces vertellen? Lekker vage vraag van de dag want er zijn verschillende vormen van interseksualiteit.
Ik denk wanneer ik zou voelen dat de klik er echt is van beide kanten. Ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 20:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ligt iets anders: alleen enkele goedgekeurde zalven/vaselines zonder conserveermiddelen, geur- en kleurstoffen waarvan klinisch is bewezen dat die kunnen worden gebruikt op een beschadigde huid en in een onaangebroken verpakking mogen worden meegegeven.

Toen had (en wellicht heeft) een aantal tatoeëerders iets van "fuck dat, laat klanten zelf maar wat regelen/kopen dan".
dank voor de toelichting!

Citaat:
Als jullie intersekse zouden zijn (zeg je dat zo?!), wanneer zouden jullie dat in een datingproces vertellen? Lekker vage vraag van de dag want er zijn verschillende vormen van interseksualiteit.
Als gender ter sprake komt of als het relevant lijkt te worden. Dat verschilt natuurlijk per gesprek en per persoon. Ik zou niet openen met 'hoi ik ben fizzle en ik ben genderneutraal - forumbaas, zullen we een drankje doen?' maar als het een goed gesprek is wordt het onderwerp seks of sekse of gelijkheid of identiteit in een vorm wel aangestipt en dan zou ik het er terloops bij pakken: '..maar ik identificeer me dan ook niet met één van beide geslachten//met allebei de geslachten in gelijke mate//met een soort derde obscuur geslacht waar je vast nooit van gehoord heb want het is heel underground en jij bent heel cishetmale'.

Laatst gewijzigd op 08-12-2015 om 21:03.
Oud 08-12-2015, 20:52
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oef! Das een moeilijke! Op het antwoord van miekje. We reageerden tegelijk fizzle!


Anneke van giersbergen <3
Oud 08-12-2015, 20:59
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Als gender ter sprake komt of als het relevant lijkt te worden. Dat verschilt natuurlijk per gesprek en per persoon. Ik zou niet openen met 'hoi ik ben fizzle en ik ben genderneutraal - forumbaas, zullen we een drankje doen?' maar als het een goed gesprek is wordt het onderwerp seks of sekse of gelijkheid of identiteit in een vorm wel aangestipt en dan zou ik het er terloops bij pakken: '..maar ik identificeer me dan ook niet met één van beide geslachten//met allebei de geslachten in gelijke mate//met een soort derde obscuur geslacht waar je vast nooit van gehoord heb want het is heel underground en jij bent heel cishetmale'.
Mmm! Ik bedoel wel specifiek intersekse als in, dat je wellicht de angst hebt dat je date of crush afknapt op het idee dat je afwijkende geslachtsdelen hebt. Ach. Ik maak er een ingewikkeld gedachtenexperiment van maar ik probeer natuurlijk eigenlijk gewoon te peilen bij jullie wanneer jullie zouden willen horen van je date dat hij of zij transgender of intersekse is.
Oud 08-12-2015, 21:02
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
En dat is niet omdat ik de genderdiscussies het kantinetopic binnen wil sleuren! Ik ben vooral nieuwsgierig naar wat mensen vinden die niet dagelijks lopen te genderdiscussieren.
Oud 08-12-2015, 21:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mmm! Ik bedoel wel specifiek intersekse als in, dat je wellicht de angst hebt dat je date of crush afknapt op het idee dat je afwijkende geslachtsdelen hebt. Ach. Ik maak er een ingewikkeld gedachtenexperiment van maar ik probeer natuurlijk eigenlijk gewoon te peilen bij jullie wanneer jullie zouden willen horen van je date dat hij of zij transgender of intersekse is.
Ja bedoel je nou wanneer ik het zou willen horen of wanneer ik het zou vertellen? Want ik zou dingen altijd veel eerder willen horen dan ik de ballen heb ze te vertellen.
Citaat:
En dat is niet omdat ik de genderdiscussies het kantinetopic binnen wil sleuren! Het is verdorie een echt menselijk dilemma voor mij!
Voor mij is het nooit een abstract gegeven maar altijd een menselijke discussie. Maar je hebt blijkbaar eigenlijk een heel specifieke opmerking of vraag in gedachten die je op een bepaald moment in het gesprek zou laten vallen?

Overigens zou ik alles meteen willen weten maar anderzijds zou ik op geen geslachtsdeel afknappen, hooguit zeer verwonderd zijn.
Oud 08-12-2015, 21:10
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja bedoel je nou wanneer ik het zou willen horen of wanneer ik het zou vertellen? Want ik zou dingen altijd veel eerder willen horen dan ik de ballen heb ze te vertellen.

Voor mij is het nooit een abstract gegeven maar altijd een menselijke discussie. Maar je hebt blijkbaar eigenlijk een heel specifieke opmerking of vraag in gedachten die je op een bepaald moment in het gesprek zou laten vallen?

Overigens zou ik alles meteen willen weten maar anderzijds zou ik op geen geslachtsdeel afknappen, hooguit zeer verwonderd zijn.
Haha ja nou, ik begon als hypothetisch monster met wanneer je het zelf zou vertellen. Maar ik dacht aan alle mensen die een topic openen met 'een eh, vriend van mij vraagt zich af', en besloot het toen maar gewoon om te draaien naar, wanneer zou je het willen horen? Ik word niet duidelijker, laat maar
Oud 08-12-2015, 21:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja, best wel, en nu heb je al twee antwoorden alleen van mij al dus heuj
Oud 08-12-2015, 21:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou het denk ik wel willen weten wanneer de relatie/het daten de serieuze kant op gaat, om het maar even zo te zeggen. Stel je voor dat je er als medepartij moeite mee hebt, kun je het (even grof gezegd) nog op tijd afkappen zonder dat beide partijen er dan devastated over zijn. Maar ehh, liefde is lastig en ieder persoon is anders, dus dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Ik ben ook lekker duidelijk geloof ik
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 21:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb me zojuist heel specifiek al mijn exen en vriendjes en vriendinnetjes en crushes van ooit heel specifiek voorgesteld met het tegenovergestelde geslachtsdeel. Ik zou ze allemaal nog steeds doen.
Oud 08-12-2015, 21:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn tussendoortje was/is zo cismannelijk in allesch dat ik hem echt onmogelijk voor kan stellen met tegenovergestelde geslachtsdelen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 21:37
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Tussendoortje?
Oud 08-12-2015, 21:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik val op zulke vrouwelijke mannen dat het voor mij heel makkelijk is
Oud 08-12-2015, 21:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Miekje, wat vinden jouw ouders er eigenlijk van dat je een tatoeage laat zetten?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-12-2015, 21:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tussendoortje?
De persoon met wie ik een paar keer seks had tussen mijn ex en huidige vriend in.
Citaat:
Miekje, wat vinden jouw ouders er eigenlijk van dat je een tatoeage laat zetten?
Mijn moeder is er vrij kalm onder. Ze weet dat ik al vanaf mijn 15e roep dat ik een tattoo wil en is niet erg verbaasd dat de dag is gekomen dat ik het laat doen. Mijn vader zegt er niet zoveel over, maar die vindt het ongetwijfeld vreselijk. Ik heb een beetje met hem te doen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 21:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
O, dat valt me reuze mee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-12-2015, 21:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het is wel ongeveer wat ik verwacht had. Ik heb ze ook gewoon op de hoogte gehouden van het ontwerpproces enzo, dus ze hebben ook wel aan het idee kunnen wennen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-12-2015, 22:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik mag morgen naar de fysio daar ben ik morgen vast niet meer zo blij mee, maar mijn rug doet nu echt belachelijk zeer op manieren die ik niet kende
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-12-2015, 22:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Goedzo, Pheebs! Hopelijk kan hij/zij wat wat voor je betekenen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-12-2015, 06:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had eerst altijd een zij en die heeft ineens een andere baan dus nu moet ik bij een dude met een Duitse achternaam waar ik eerst niet bij wilde liggen, maar mijn rug doet nu echt veel pijn, dus ik ben al lang blij dat ik mag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-12-2015, 14:50
feniks
feniks is offline
Een extra tip voor Miekje: neem een paar losse bankbiljetten van 10-20 euro mee.
Dik kans dat je na afloop de dichtstbijzijnde snackbar wil leegvreten. (Maar misschien ben ik ook wel de enige die na afloop een vreetbui als een waanzinnige kreeg :0 ).
Oud 09-12-2015, 14:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Een extra tip voor Miekje: neem een paar losse bankbiljetten van 10-20 euro mee.
Dik kans dat je na afloop de dichtstbijzijnde snackbar wil leegvreten. (Maar misschien ben ik ook wel de enige die na afloop een vreetbui als een waanzinnige kreeg :0 ).
Haha, geen ervaring mee Maar misschien geldt dat vooral als je er uren hebt gelegen Ik had Tony Chocolonely bij me want suiker en omnom.
Oud 09-12-2015, 15:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
*tromgeroffel*

Spoiler

Zo blijjjjj
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-12-2015, 15:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een extra tip voor Miekje: neem een paar losse bankbiljetten van 10-20 euro mee.
Dik kans dat je na afloop de dichtstbijzijnde snackbar wil leegvreten. (Maar misschien ben ik ook wel de enige die na afloop een vreetbui als een waanzinnige kreeg :0 ).
Oh, daar had ik geen last van! Misschien kwam dat ook omdat ik meteen nadat we de shop uit liepen een chocolademuffin toegestopt kreeg van mijn mentale steun En ik had appelsap.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-12-2015, 15:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
*tromgeroffel*

Spoiler

Zo blijjjjj
COOOOOLLLLLL!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-12-2015, 15:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
JA MOOI HÈ
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-12-2015, 15:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Like Miekje!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-12-2015, 15:58
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
*tromgeroffel*

Spoiler

Zo blijjjjj
Gaaf En goeie plek
Oud 09-12-2015, 16:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het was de plek waar ik hem écht wilde. Ik heb er nog aan gedacht hem op mijn schouder/bovenarm te zetten vanwege zichtbaarheid, maar dat werd al heel snel een 'nee, fuck it, dat was niet het plan'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-12-2015, 20:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Bioloogverantwoord
Oud 09-12-2015, 20:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tuurlijk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-12-2015, 20:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat zichtbare tatoeages bij onze generatie eigenlijk al niet meer uitmaken. Ik kan me maar 'n paar banen voorstellen waarbij het een probleem zou zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.