Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 19:20
nouk-squad
nouk-squad is offline
Halow allemaal? ff een korte inleiding van mij "probleem"

Ik moet voor mijn studie een fascinatie uitwerken en daar dus vanalles over te weten komen. Ik heb "graffiti" gekozen en nu vraag ik om jullie mede werking. Ik moet namelijk in contact zien te komen met mensen die hier mee bezig zijn, er ooit eentje gezet hebben. Heb je er een foto van, mail ze me. Waarom zet je een tag....? ENZ

Met andere woorden, ik moet zoveel mogelijk info hebben

Willen jullie mij helpen? *kijkt jullie heel lief aan*
__________________
*damn you're so hot*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 20:05
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
tja....kep zelf een aantal jaar aan Graf gedaan.....laatste nie meer...geen tijd en geld...helaaz!!.....voor mij ging het vooral om zon mooi mogelijke te zetten en niet zozeer om mijn naam bekend te maken.......ging vaak met een vrienden groepje een dag of twee naar een legale (gedoogde) plek om daar relakst bezig te gaan!! Ook wel illegaal gezet maar niet zo heel veel....dat was vaak ook gewoon puur voor de kick!.....leuk om daarna als je in de trein zit je naam voorbij te zien komuh!

duzzz

kep geen fotows op mn peecee.......geen scanner enzow...duzz..helaaz!!!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:49
Verwijderd
hahaha

heb jij er ooit eentje gezet??
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:19
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik heb een keer iemand een graffiti zien zetten...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 23:02
R
Avatar van R
R is offline
als of een schrijver hier serieus op gaat reageren..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 06:38
Verwijderd
ìk heb gehoord dat jan wolkers schrijft....
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 09:46
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
achjoh, beetje hulp kan geen kwaat
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:09
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-10-2003 @ 10:46:
achjoh, beetje hulp kan geen kwaat
een beetje extra info voor (s)popo's wél.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:19
nouk-squad
nouk-squad is offline
Ik weet ook niet of mensen hier serieus op in gaan, maar het is een deel van mijn project om op meedere manieren in contact te komen met mensen die zich hier mee bezig houden

doegg (K)
__________________
*damn you're so hot*
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 12:49
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 01-10-2003 @ 23:19:
ik heb een keer iemand een graffiti zien zetten...
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 12:49
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 02-10-2003 @ 07:38:
ìk heb gehoord dat jan wolkers schrijft....
ja, en hij reageert dus niet
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 23:54
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
R schreef op 02-10-2003 @ 12:09:
een beetje extra info voor (s)popo's wél.
Ja, de Nederlandse Bond van Spopo's zit ook collectief op dit forum te surfen.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 08:32
Verwijderd
hoe weet jij dat?? snitch!

Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 13:49
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik ken een king. te erg die gast. maar hij is homo, samen met nog een kale gast;
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 03-10-2003 @ 14:49:
ik ken een king. te erg die gast. maar hij is homo, samen met nog een kale gast;
SNTICH!!!!

Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 15:01
Verwijderd
hey je komt uit tilburg zie ik goed zoeken dan zie je mss iets van mij

ow er was laatst ook een programma op tv over politie die op dit soort manier 'criminelen'/vandalen wil benaderen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:14
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
p-chez schreef op 03-10-2003 @ 00:54:
Ja, de Nederlandse Bond van Spopo's zit ook collectief op dit forum te surfen.
daar gata het niet om dwaas,
je moet gewoon geen overbodige infomatie online zetten die niemand wat aan gaat buiten de scene.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:17
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
fosje schreef op 03-10-2003 @ 16:01:
hey je komt uit tilburg zie ik goed zoeken dan zie je mss iets van mij

ow er was laatst ook een programma op tv over politie die op dit soort manier 'criminelen'/vandalen wil benaderen
Aanpakken zou ik zeggen, ik ga toch ook niet m'n naam op de andermans auto schrijven? Op oerlelijke electriciteitshuisjes en geluidswallen vind ik dat het wel zou mogen, maar ff in een kwartiertje een piece kladden op een harmonieus bouwwerk waar een industrieel vormgever of architect maanden aan gewerkt heeft vind ik respectloos.

(Nu moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens op de achterkant van een electriciteitshuisje geholpen heb met zwarte dakverfspray...)
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2003, 17:36
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
R schreef op 03-10-2003 @ 18:14:
daar gata het niet om dwaas,
je moet gewoon geen overbodige infomatie online zetten die niemand wat aan gaat buiten de scene.
Paranoia beginners-gezeik.

Citaat:
Wim Wok schreef op 03-10-2003 @ 09:32:
hoe weet jij dat?? snitch!

Uhhuh, ik heb jou al lang in het spopo graffitijongentjesbestand opgenomen.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 03-10-2003 @ 18:17:
Aanpakken zou ik zeggen, ik ga toch ook niet m'n naam op de andermans auto schrijven? Op oerlelijke electriciteitshuisjes en geluidswallen vind ik dat het wel zou mogen, maar ff in een kwartiertje een piece kladden op een harmonieus bouwwerk waar een industrieel vormgever of architect maanden aan gewerkt heeft vind ik respectloos.

(Nu moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens op de achterkant van een electriciteitshuisje geholpen heb met zwarte dakverfspray...)
ik weet niet of je reactie nou tegen mij was gericht of niet, maare ik heb nergens gezegd dat ik auto's heb lopen bekladden of wat dan ook.....
en dan zal ik gelijk om van het gezeur af te komen bekennen dat ik ook wel eens geholpen heb met: een bord bij de bouw (zon houten plaat die na 2 maanden weg is ofzo) en idd stroomhuisje en ik eb necht niet iemand die zijn eigennaam of wat dan ook op andermans spullen of huizen/kantoren etc gaat kladden met graffiti of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:57
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik zeg: b4 sunrise

__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 23:25
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
GRRR schreef op 03-10-2003 @ 14:49:
ik ken een king. te erg die gast. maar hij is homo, samen met nog een kale gast;
pimmetje!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 06:18
Verwijderd
zó had ie het gewild....
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 16:30
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
fosje schreef op 03-10-2003 @ 19:16:
ik weet niet of je reactie nou tegen mij was gericht of niet, maare ik heb nergens gezegd dat ik auto's heb lopen bekladden of wat dan ook.....
en dan zal ik gelijk om van het gezeur af te komen bekennen dat ik ook wel eens geholpen heb met: een bord bij de bouw (zon houten plaat die na 2 maanden weg is ofzo) en idd stroomhuisje en ik eb necht niet iemand die zijn eigennaam of wat dan ook op andermans spullen of huizen/kantoren etc gaat kladden met graffiti of wat dan ook.
't Was echt niet tegen jou gericht, maar louter mijn eigen mening naar aanleiding van jouw post
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 21:15
Sambal
Sambal is offline
ik heb de volgende dingen gedaan (ff nadenken hoor...)

-electriciteitshuisjes
-containers
-geluidswallen
-muren langs het spoor
-bouwketen
-muren onder bruggen/viaducten
-GEEN mooie/historische gebouwen
-ook GEEN trein

ik denk gewoon na bij wat ik doe, het gaat om mijn naam bekend te maken op een originele mooie manier en de kick is ook gaaf! Op een bepaald moment als je bezig bent wordt je graffiti... elke muur die je ziet beschouw je als een mogelijke plaats om bezig te gaan, je tekent de hele dag etc. Ik denk ook niet dat mensen die er niet mee bezig zijn dit snappen. Ik geef graag een zaterdagnacht op door niet uit te gaan (o.a. bijv.geen meisjes ) en in plaats daarvan een mooie piece te zetten. Die kick is gewoon groter.
Wat vinden niet-schrijvende mensen hier van? hoe denken jullie hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 00:27
Verwijderd
Vindt het maar fandalisme!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 08:57
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
hello twisted, sick world. It's me. Hij blijft goed Mensen uit Tilburg vast wel eens gezien. Ik zelf doe niet aan graffiti.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:07
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mijn broer heeft het gedaan, mail hem maar als je interesse hebt in zijn info...Pm mij voor zijn adres, die ga ik namelijk niet op t forum zetten...
Liefs
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 11:19
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Ik heb iets meer dan een jaar terug eens een enquête gehouden over graffiti. Hier zijn wat antwoorden die ik toen gekregen heb. Namen heb je wel niet, maar misschien dat je er toch iets mee kan. Ik moet er hier nog ergens hebben, dus als je er iets mee kan PM je me maar. Btw, ik ken een groep die ook workshops en dergelijke organiseert en waar je altijd mag gaan kijken als ze pieces zetten. Ze zijn wel vooral in België werkzaam. Je kan iig eens gaan kijken op hun site: www.jungletactics.com

1)* geslacht (m/v): m
* leeftijd: 17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: proberen te taggen, dat heb ik eerst een tijdje gedaan, dat aanleren
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: ik zag het op school denk ik, en toen wou ik dat ook kunnen, maar ik weet het niet zeker eigenlijk iig niet omdat mn vrienden het deden
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: seen, shoe, delta (e.a.)
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: mooie pieces zijn kunst, en mooie tags vind ik ook kunst, omdat ik het mooi vind. Lelijke pieces en tags kun je in principe ook kunst noemen (je kunt alles kunst noemen nl.), maar ik vind het niet mooi, dus geen kunst. (samenvatting: ik vind mooie dingen kunst)
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: ja (moet ik het ook helemaal gaan vertellen?)
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: mja, beetje onopvallende kleding waar ik dingen in kwijt kan, handschoenen zijn ook best handig, en caps mee
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: hmm legaal denk ik
* Vind je dat het spuiten op illegale plaatsen verboden moet worden?: als het niet verboden zou zijn, zou het niet illegaal zijn Het zou leuk zijn als alle plekken legaal waren, maar de spanning zou er ook af zijn
* Krijg je soms opdrachten?: hmnee zo goed ben ik niet

2)* geslacht (m/v): man
* leeftijd: 17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: door mensen die ik ken die het deden, en mn broer
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: zie vorige vraag, en omdat ik het mooi vind
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: seen, delta, daim, mode2, etc
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: het is zeker een kunst, ten 1e omdat het vaak erg kunstig is gedaan (knappe pieces) maar ook omdat er officieel een betekenis aanzit..
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: ja hoor, alleen dat is wel een erg lang verhaal om dat hier uit te gaan leggen, ik zou zeggen, ga naar de bieb, en haal het boek Subway Art
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: ontwerp, bussen, caps en handschoenen
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: legaal, dat werkt prettiger, kun je rustig aan doen, en ondertussen even relaxen enzo. Maar natuurlijk geeft illegaal een betere kick
* Vind je dat het spuiten op illegale plaatsen verboden moet worden?: het is illegaal, dus het is verboden. Maar om niet te gaan mierenneuken, nee, men moet er gewoon mee doorgaan. Alhoewel je in mijn ogen bijvoorbeeld niet op auto's gaat spuiten
* Krijg je soms opdrachten?: neen, ikzelf niet, niet goed genoeg, en de tijd heb ik niet. Wel help ik anderen mee bij opdrachten.. maar alles zelf niet..

3)* geslacht (m/v):m
* leeftijd:17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?:
Ik ben meegesleurd in het graffitigebeuren door vrienden.
* Waarom ben je begonnen met graffiti?:
L'town heeft geen ene fuck te bieden. Uigaansgelegenheid is zero. Om mijn leven toch interessant te maken ben ik maar gaan spuiten (graffiti dus).
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?:
Loomit, Daim, Can2, Razor
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?:
Zeker wel. Zolang het uit je zelf komt en je niemand z'n letters jat (wat hier veel gebeurd) is het kunst. Het komt nl. uit jezelf.
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: Het begon in de jaren 80 in de grote steden. Toen besloot zo'n beetje iedere jongere een bus te pakken en te gaan spuiten. Er werd in die tijd enorm veel van elkaar geript (letters jatten). Ook was de sfeer rond graffiti toen veel aggressiefer.
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?:
Veel capjes mee. Handschoenen mee. Ik zorg dat ik de plek ken waar ik ga spuiten (hoe je dus kan wegrennen als het fout gaat).
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?:
Met legaal spuiten kan je je helemaal uitleven waardoor het resultaat dus beter is. Maar door illegaal te spuiten krijg je de kick waarvoor ik begon met spuiten.
* Vind je dat het bestraft moet worden?:
Zolang het illegaal is, krijg je de kick.
Dus in principe ben ik voor bestraffing.
* Krijg je soms opdrachten?:
Eén keer mocht ik iemand z'n garagedeur spuiten.

4)* geslacht (m/v): M
* leeftijd: 19
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: vriendin van me kreeg opdracht voor school en ging op straat sprayen, ik was lookout :]
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: de kick vooral en mijn pieces op straat zien en die van vrienden is leuk, maakt de urban jungle een beetje kleurig.
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: niemand
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: yep, betekenis in een beeldend aspect
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: nop
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: spot uitchecken, vluchtroutes, of het goed zichtbaar is van bepaalde afstanden. handschoenen, smokes, eten drinken, soms lang lopen
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: illegale, de kick om iets moois zo snel mogelijk te zetten.
* Vind je dat het bestraft moet worden?: yup. de boetes mogen wel wat lager hehe.
* Krijg je soms opdrachten?: nee ik ben kaka, euh nee ik bedoel underground :]

5)* geslacht (m/v): m
* leeftijd: 17
* Hoe ben je begonnen met graffiti?: vrienden deden et ook, vond t altijd al mooie vorm van tekenen
* Waarom ben je begonnen met graffiti?: dope stijl en kunstenaars waardoor ik beinvloed ben zitten ook in t wereldje
* Wie is/zijn je grootste voorbeeld(en)?: cosh, Igor, Raoul Deleo (geen graffiti)
* Beschouw jij graffiti als kunst? Waarom wel/niet?: standaard, kleine tagjes niet, maar pieces echt wel, niet alle uiteraard, ook niet elk schilderij is kunst...
* Weet je iets over de geschiedenis van graffiti?: beetje
* Tref je voorzorgsmaatregelen eer je gaat spuiten? Zo ja, welke?: onopvallende kleren, handschoenen
* Spuit je het liefst op illegale of legale plaatsen?: zijn in adam geen legale plekken, dus das geen optie
* Vind je dat het bestraft moet worden?: ach, sommige plekken niet, maar tis goed voor je adrealine
* Krijg je soms opdrachten?: nope, ben nog maar n toy
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 11:53
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
www.urban-decay.tk

site over graffiti in r'dam

mail die site maar, krijg je wel wat info

__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:43
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Sambal schreef op 04-10-2003 @ 22:15:

-ook GEEN trein


Zie toch deze prachtige mechanische rups! Louter functioneel en een een geweldig spel van gele, grijze en blauwe lijnen zoeft door ons vlakke land! Eén beroering van jou aan deze transportcel door ijzeren aderen en ik word spreekwoordelijke spoorwegpolitie!

Denkt u ook nog eens aan die arme reizigers op de onderste verdieping, de vormgevers die dit ding ontworpen hebben en de schoonmaakploegen:



@wim wok, ik had niet voor niets altijd zessen voor Nederlands en daarnaast ga ik nu door een dyslectische fase in mijn leven.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 05-10-2003 @ 17:43:

van jouw
ik wordt
En ding eens
rijzigers
dude...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:42
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
bari!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:55
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
nouk-squad schreef op 01-10-2003 @ 20:20:

Met andere woorden, ik moet zoveel mogelijk info hebben

Willen jullie mij helpen? *kijkt jullie heel lief aan*
ahahahahaaah wat een humor,lach me echt dood.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:59
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
p-chez schreef op 03-10-2003 @ 18:36:
Paranoia beginners-gezeik.

wattefok weet jij daar van..
je hebt geen IDEE hoelang ik al bezig ben.

talk shit..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:38
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
ik wil wel helpen, maar het loopt altijd verkeerd af
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2003, 22:23
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
R schreef op 06-10-2003 @ 19:59:
wattefok weet jij daar van..
je hebt geen IDEE hoelang ik al bezig ben.

talk shit..
Ookal ben je al 10 jaar bezig, ik blijf het beginners-paranoia vinden.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:52
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
p-chez schreef op 06-10-2003 @ 23:23:
Ookal ben je al 10 jaar bezig, ik blijf het beginners-paranoia vinden.
nou goed, ik noem het liever voorzichtigheid.
ben al aantal keer gepakt, dus weet dat je niet zomaar infomatie moet gaan geven.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:10
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
R schreef op 07-10-2003 @ 11:52:
nou goed, ik noem het liever voorzichtigheid.
ben al aantal keer gepakt, dus weet dat je niet zomaar infomatie moet gaan geven.
negers weten
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:26
R
Avatar van R
R is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 07-10-2003 @ 12:10:
negers weten
kleuters weten, GeK
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:28
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
donkere gedichtjes weet NIKS!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:36
Verwijderd
Waarom een tag zetten? Ach, t houdt je even bezig eh.

En foto? Ja ikke. Heel recent.

>>Clickez ici<<
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:39
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-10-2003 @ 21:36:
Waarom een tag zetten? Ach, t houdt je even bezig eh.

En foto? Ja ikke. Heel recent.

>>Clickez ici<<
Lol, paintaddict

*Dat ff offtopic *
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:50
Sambal
Sambal is offline
misschien heb je hier iets aan: http://www.tweevandaag.nl/home/body/...f+video+130041
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:54
nova7
Avatar van nova7
nova7 is offline
Citaat:
nouk-squad schreef op 01-10-2003 @ 20:20:
Halow allemaal? ff een korte inleiding van mij "probleem"

Ik moet voor mijn studie een fascinatie uitwerken en daar dus vanalles over te weten komen. Ik heb "graffiti" gekozen en nu vraag ik om jullie mede werking. Ik moet namelijk in contact zien te komen met mensen die hier mee bezig zijn, er ooit eentje gezet hebben. Heb je er een foto van, mail ze me. Waarom zet je een tag....? ENZ

Met andere woorden, ik moet zoveel mogelijk info hebben

Willen jullie mij helpen? *kijkt jullie heel lief aan*
kijk ff op www.graffiti.org
__________________
white material will stain, my pocket knife's gotta shiny blade
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:19
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
graffiti.pagina.nl

Ik wil zelf ook graffiti gaan schrijven....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 00:44
c4c054
Avatar van c4c054
c4c054 is offline
op www.artcrimes.com

vind je wel mooie pieces.
__________________
^.L.0.t.$..0f..k.i.$.$.4.$.^*.SmACk.*
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Graph schreef op 18-10-2003 @ 15:19:
graffiti.pagina.nl

Ik wil zelf ook graffiti gaan schrijven....
HAHAHA

WEL OVERDAG OP HET POLITIE BUREAU EEN TAG ZETTEN DAN BEN JE PAS EEN KING
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 01:16
Verwijderd
Wel grappig, dat als het (beginnende) graffiti'ers betreft, men dan zo lachwekkend doet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:44
Pay Per View
Avatar van Pay Per View
Pay Per View is offline
ik tag al eventjes... gewoon op overheidsgebouwen, vuilbaksjes, aanplakborden, bruggen,... waarom? daarom!

nee... gewoon ben tegen het rechtssysteem en iedereen heeft zijn manier om zichzelf ertegen af te zetten...

pieces zet ik niet zoveel omdat het echt veel geld kost...
__________________
I wanna kill every damn koala who won't f*ck to save his species!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163
Eend
466 29-05-2011 10:56
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #158
darkfairy
487 25-10-2010 21:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
ARTistiek Iemand die me kan helpen?
Stoetel
10 13-02-2002 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.