Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 23:36
Verwijderd
95% muziek, 3% spelletjes op de iphone, 2% lezen in random tijdschriften/kranten die mensen hebben laten liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2010, 09:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik inspecteer mensengezichten, vooral. Soms hebben mensen heel intrigerende gezichten, die ze op 20 verschillende manieren in één stand kunnen houden, ofzo. Verder lees ik eigenlijk altijd. Lesbrieven, readers, tijdschriften of een boek. Paupere reiskrantjes lees ik zelden, want in mijn regio is de Pers zeer zeldzaam. Als de metro boven de grond is, staar ik naar de grote stad onder me en vraag ik me af hoe al die hoge gebouwen niet omvallen. In de bus lees ik, Of ik staar naar buiten bij mensen naar binnen. Ik kijk graag naar kasten, want die zeggen vaak heel veel over de mensen die er wonen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 13:27
Verwijderd
Snake op de rekenmachine is ook leuk . Het ziet er licht autistisch uit, geconcentreerd naar een rekenmachine staren en maar drie knopjes gebruiken, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
me ergeren aan (...) of aan pubertjes die elkaar met de metro/pers ziten te slaan.


OT: meestal muziek luisteren
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:22
Verwijderd
Lezen, studeren, mensen kijken, meeluisteren met gesprekken, uit het raam kijken, beetje in gedachten verzonken zijn, slapen, etc.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:20
TIFFUNEEH
Avatar van TIFFUNEEH
TIFFUNEEH is offline
muziek luisterren. behalve als er mensen in de bus zitten die ik ken , dan praat ik gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 21:02
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Snake op de rekenmachine is ook leuk . Het ziet er licht autistisch uit, geconcentreerd naar een rekenmachine staren en maar drie knopjes gebruiken, maar ach.
Haha, dat heb ik ook wel. Alleen speel ik Snake op school en niet in de bus
De bus is om de krant te lezen en muziek te luisteren
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 06:59
RonaldVG
RonaldVG is offline
Muziek luisteren, soms krant lezen, naar mensen kijken.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 07:27
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
ik lees of luister een boek, of luister een podcast. Heel soms speel ik een spelletje op me telefoon, en als het een lange reis is wil ik nog wel eens proberen een dutje te doen.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 08:56
Verwijderd
Muziek luisteren, lessen voorbereiden, krant lezen.. En zorgen dat ik zoveel mogelijk punten zie waarvan ik met mezelf heb afgesproken dat ik ze onderweg moet zien. Soort dwangneurose spelletje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Studeren alleen rond tentamentijd. Meestal muziek luisteren. Soms gewoon staren/kijken naar de omgeving. Als er een ander interessant gesprek te volgen is, die afluisteren. Smsen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 20:04
Verwijderd
Ik gebruik in principe geen openbaar vervoer.
Laatste keer dat ik lang in een bus zat was met 40 collega's naar lowlands, dat is sowieso gezellig genoeg.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 01:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik zit de laatste tijd wel vaak met een markeerstift in mijn boek belangrijke dingen te markeren. Zo recht mogelijk. Al is dat lastig in stoptreinen.. op schoot.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 11:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk heel graag naar buiten, op zoek naar mooie roofvogels, konijntjes of reeën. Vooral als ik dan zo rond schemering een paar reeën zie staan word ik helemaal blij. Dan kijk ik om me heen om deze blijdschap met iemand te delen, en zit iedereen meestal autistisch te doen in zijn eigen wereld en zich niet te interesseren voor hoe mooi het er buiten uitziet .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 12:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik zit best vaak in de bus, eigenlijk elke dag wel. Dat vul ik op met dichten, of gewoon met nadenken. Sowieso alle momenten dat ik moet wachten ben ik eigenlijk nooit echt met wachten bezig. Wachten is zo nutteloos als je er zo bij stil staat. Meestal ga ik dan ook dichten. Mijn mobiel zit vol met 500 concepten omdat ik die zo snel even ergens moest opschrijven.

Oh en mensen kijken vind ik ook altijd heel leuk. De blikken van mensen volgen, gedachtes raden van mensen, enzovoort.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 13:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik kijk heel graag naar buiten, op zoek naar mooie roofvogels, konijntjes of reeën. Vooral als ik dan zo rond schemering een paar reeën zie staan word ik helemaal blij. Dan kijk ik om me heen om deze blijdschap met iemand te delen, en zit iedereen meestal autistisch te doen in zijn eigen wereld en zich niet te interesseren voor hoe mooi het er buiten uitziet .
Dat heet ochtend .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 17:09
Verwijderd
Ik zou het best op prijs stellen als iemand zei 'ooh kijk herten!' zodat ik even uit mijn boek kon opkijken en herten zien.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk heel graag naar buiten, op zoek naar mooie roofvogels, konijntjes of reeën. Vooral als ik dan zo rond schemering een paar reeën zie staan word ik helemaal blij. Dan kijk ik om me heen om deze blijdschap met iemand te delen, en zit iedereen meestal autistisch te doen in zijn eigen wereld en zich niet te interesseren voor hoe mooi het er buiten uitziet .
Nog niet zo lang geleden, het moet ergens dit voorjaar geweest zijn, zat ik tijdens de avondschemering in de trein tussen Arnhem en Zwolle. Ergens in de buurt van Dieren kwamen de conducteurs langs, maar in plaats van meteen weer door te lopen, gingen ze even bij het raam zitten en naarbuiten kijken. Een van de twee wist namelijk dat er op die plek en rond dat tijdstip vaak enkele wilde zwijnen plus kleintjes te zien waren. Op een bepaald moment zat dus iedereen in het hele eersteklas-rijtuig aan die kant uit het raam te kijken, en wat bleek: de conducteur kreeg gelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 18:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou het best op prijs stellen als iemand zei 'ooh kijk herten!' zodat ik even uit mijn boek kon opkijken en herten zien.
Dan ga ik vanaf nu dat altijd roepen, in het geval dat jij bij me in de trein zit!

Citaat:
Nog niet zo lang geleden, het moet ergens dit voorjaar geweest zijn, zat ik tijdens de avondschemering in de trein tussen Arnhem en Zwolle. Ergens in de buurt van Dieren kwamen de conducteurs langs, maar in plaats van meteen weer door te lopen, gingen ze even bij het raam zitten en naarbuiten kijken. Een van de twee wist namelijk dat er op die plek en rond dat tijdstip vaak enkele wilde zwijnen plus kleintjes te zien waren. Op een bepaald moment zat dus iedereen in het hele eersteklas-rijtuig aan die kant uit het raam te kijken, en wat bleek: de conducteur kreeg gelijk.
<333
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 09:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik zit best regelmatig 4 uur lang in de trein, en tegenwoordig neem ik zelfgebakken gebakjes mee (van die minicupcakes of slagroomsoezen) om uit te delen, verder luister ik gesprekken af, staar ik uit het raam en lees ik wat.
Vorige week kwam een conducteur langs en ik gaf hem een slagroomsoes. Hij ging toen tegenover me zitten tot hij er nog twee had bemachtigd.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 09:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jou moet ik maar eens tegenkomen geloof ik!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik zit best regelmatig 4 uur lang in de trein, en tegenwoordig neem ik zelfgebakken gebakjes mee (van die minicupcakes of slagroomsoezen) om uit te delen, verder luister ik gesprekken af, staar ik uit het raam en lees ik wat.
Vorige week kwam een conducteur langs en ik gaf hem een slagroomsoes. Hij ging toen tegenover me zitten tot hij er nog twee had bemachtigd.
Ik geef conducteurs ook vaak een snoepje oid, vinden ze altijd leuk Laatst kwamen er twee conducteurs terug lopen toen ik net een andere een snoepje had gegeven; zij wilden ook
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 09:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha ja lief he! Chick Rock: tweemaal in de twee weken ben ik te vinden op traject utrecht-heerlen!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 11:38
Verwijderd
Utrecht-Maastricht, lekker lang stuk is dat ja. Maar wel rechtstreeks <3 dooood aan overstappen.

En eh, ik lees, praat met m'n eventuele gezelschap, luister muziek, werk en slaap.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik vanaf nu dat altijd roepen, in het geval dat jij bij me in de trein zit!
ok
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 13:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag zonet een eekhoorn, maar ik durfde niet te roepen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 15:19
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik geef conducteurs ook vaak een snoepje oid, vinden ze altijd leuk Laatst kwamen er twee conducteurs terug lopen toen ik net een andere een snoepje had gegeven; zij wilden ook
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 10:58
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
als ik in de bus zit ga ik meestal smsen...
heb toch 1000 smsjes per maand =)
en anders ga ik muziek luisteren met headset op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.