Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 15:58
Verwijderd
Ik vroeg me wat af. Zijn jullie nooit bang dat je een bekende op dit forum (met name seksualiteit) tegenkomt, en dat diegene je herkent aan bijvoorbeeld de dingen die je zegt of je nickname? Diegene weet dan ineens wel heel veel intieme details van je. Of heeft iedereen zoiets van "dat interesseert me echt niks"?

Graag reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2010, 15:59
Verwijderd
Seks -> DK.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Seks -> DK.
Oeps
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:01
Verwijderd
't Interesseert me vrij weinig of mensen me (her)kennen of niet; ik ben me vrij bewust van hetgeen ik zoal op intarwebs doe en zeg en doe me niet anders voor dan ik ben. Sommige mensen denken wellicht dat ik altijd bloed- en bloedserieus ben afgaande op de dingen die ik typ en wellicht door de manier waarop maar dat ten onrechte zoals iedereen die me IRL kent ook zal beamen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:40
Verwijderd
Dat is me wel eens gebeurd. Op dit forum en ook op een andere. Maar het was niet zo erg, ik denk goed na over wat ik wel en niet post.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb er geen behoefte aan om heftige seksfantasie/klaarkom posts te plaatsen, en ach, de rest van het onderwerp dingen-die-niet-iedereen-hoeft-te-weten plaats ik niet, of onder een UC.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:48
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Nee, want dan zien ze wel hoe een grote player ik ben, FB'en get all the chicks.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
't Interesseert me vrij weinig of mensen me (her)kennen of niet; ik ben me vrij bewust van hetgeen ik zoal op intarwebs doe en zeg en doe me niet anders voor dan ik ben. Sommige mensen denken wellicht dat ik altijd bloed- en bloedserieus ben afgaande op de dingen die ik typ en wellicht door de manier waarop maar dat ten onrechte zoals iedereen die me IRL kent ook zal beamen.
Niet waar.

OT: mwaaah ik heb me er druk over gemaakt, tegenwoordig weten de belangrijkste mensen uit 'irl' dat ik op het forum zit, dus /care.

Verder wat LP zegt, ik hoef niet zo nodig kenbaar te maken dat ik het liefst driedubbel gepenetreerd word enzo.

Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Niet waar.
Zit niet zo te fucken, snoodaard
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
derp
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 17:32. Reden: wrong thread
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh lal dit is niet de kantine/saai
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zet niks op het forum wat ik in mijn offline leven niet ook zeg. Het maakt me dus vrij weinig uit.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:01
Verwijderd
Daar ben ik wel eens bang voor
Maar er zit niemand hier die ik ''echt'' ken. Verder ben ik niet eens zo heel makkelijk te achterhalen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mwaah. Ik lijk wel nog steeds op de foto's in mijn fotoboek, al heb ik geen zwart haar meer, en mijn nickname is ook niet al te verhullend. Maar /care. Ik zeg toch geen rare dingen. Of misschien soms, als ik boos ben of verdrietig, maar nog steeds: /care. Ik kies er zelf voor. Anders moet ik maar geen rare dingen zeggen.

Oh, het komt me nog wel eens voor trouwens. Tijdens de introductie van m'n vereniging: "Jij bent Roosje van 't forum, toch?" Ik denk dat ik echt een wtf-blik in mijn ogen kreeg want ik besefte tot dan toe niet dat interwebsmensen ook in het echt bestaan. Al had ik er wel al heel veel gezien. Misschien besefte ik niet dat ze los rondlopen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:13
Verwijderd
ik ben dr wel n beetje bang voor.
maar je kunt jezelf prima vermommen, geef je echte vrienden en kennissen gewoon forumnamen, dan noem je ze op t forum anders als in het echt,
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, ik heb wel eens (tijdens een forum meet!) gehad dat er een bepaalde forumster naar me toe kwam en vroeg: "Hee, hoe is het nou tussen jou en je beste vriend? Daar was je toch zo verliefd op?". Toen dacht ik wel even 'ai, mss had ik dat allemaal niet moeten posten', maar opzich schaam ik me er niet voor. Ik zou het erger vinden als HIJ het zou lezen.
Maar ergens vond ik het ook wel raar dat zij me er zo openlijk op aansprak, what happens on ze forum stays on ze forum!

Oh ja, ook een keer toen ik aan het werk was op het station: "Ja hoi, jij kent ons niet, maar wij kennen jou wel TRIMM en we wilden je heel graag een keer ontmoeten, dus HOI!!!"


Verder ben ik irl volgens mij niet anders dan hier, dus ik heb niet zo veel te verbergen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ontopic: Mij maakt het me allemaal bar weinig uit. Ik vind het ook een beetje oubollig om er een probleem van te maken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:10
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Nhaa...Ik denk dat dat wel mee zou vallen..
Misschien gewoon onderduiken..nickname,,geen 'eigen' profiel foto
Dont worry
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
ik ben dr wel n beetje bang voor.
maar je kunt jezelf prima vermommen, geef je echte vrienden en kennissen gewoon forumnamen, dan noem je ze op t forum anders als in het echt,
Citaat:
Nhaa...Ik denk dat dat wel mee zou vallen..
Misschien gewoon onderduiken..nickname,,geen 'eigen' profiel foto
Dont worry
Onderduiken? Vermommen? Jullie lopen door de stad met zonnebril en grote regenjas zodat niemand jullie herkent als forumer? Of zitten jullie ergens op een geheim zoldertje te forumen? :')
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik forum vanuit het Achterhuis.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
ik forum vanuit het Achterhuis.


OT: je kan je avatar en nickname zodanig kiezen dat het moeilijk wordt je te herkennen. Als je daarbij ook nog eens oppast dat je geen persoonlijke gegevens post, al dan niet in combinatie met intieme details () ben je redelijk "ondergedoken"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Bekenden van me kunnen me direct herkennen aan m'n profielgegevens en m'n fotoboek, maar er staat niets op 't forum wat ze niet mogen weten .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eigenlijk staat er op dit forum bepaalde info die ik zelfs nooit aan m'n beste vrienden heb verteld, behoorlijk privé dus, maar daar dacht ik op 't moment van posten niet overna.
Ach ja, als ik er ooit mee geconfronteerd word zal ik er ook wel eerlijk voor uitkomen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 07:27
Verwijderd
Bekenden zouden bij mij ook zien wie ik ben aan profielgegevens/foto's/berichten. Maar dat maakt mij niet uit. Dingen die écht persoonlijk over mij zijn, die vrienden/ouders/familie ook niet van mij weten zet ik hier ook niet op het forum. En verder, degene die ik écht goed ken die weten dat ik forum dus het maakt mij allemaal niet uit als ze het lezen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 07:30
Verwijderd
Ik weet dat op de middenbare school, toen ik mijn achternaam nog openbaar had én veel op seksualiteit postte met ook persoonlijke dingen, verschillende mensen daarachter waren en dat er een druk roddelcircuit over bestond. Dat heb ik echter alleen via via gehoord, ik heb er zelf nooit wat van gemerkt

Tegenwoordig ben ik nog steeds wel herkenbaar, maar ik post geen gevoelige informatie meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2010, 07:30
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Eigenlijk staat er op dit forum bepaalde info die ik zelfs nooit aan m'n beste vrienden heb verteld, behoorlijk privé dus, maar daar dacht ik op 't moment van posten niet overna.
Ach ja, als ik er ooit mee geconfronteerd word zal ik er ook wel eerlijk voor uitkomen.
busted!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 08:54
Verwijderd
Ik ben wel eens bang om een leerling tegen te komen ofzo. Verder deel ik hier niet heel veel meer dan in m'n dagelijks leven, dus áls iemand iets vindt, is dat meestal niet heel erg, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik moet zeggen dat als iemand veel moeite gaat doen om jou hier na te trekken er eerder een steekje los zit bij die andere persoon. Ik ben niet bang om mensen tegen te komen die ik via hier ken, anders had ik wel geen foto's gepost en was ik nooit naar meetings gegaan. Mijn vrienden weten ook wel dat ik hier rondhang en ook iemand uit mijn dispuut zit hier, maar dat is gewoon een kwestie van vertrouwen. Ik weet niet hoor, waarom zou je nu nog dingen rondbazuinen, dat vind ik vrij sneu. 'Ja deze gevoelige info heb ik van een scholierenforum.'
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 21:17
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik zou waarschijnlijk mijn account verwijderen en onder een andere naam verdergaan.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 21:30
Verwijderd
Interesseert me vrij weinig. Beetje triest als ze me lullige opmerkingen gaan maken omdat ik op een scholieren forum zit, moet ik toch fijn zelf weten? Ik ben scholier, hell
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 01:32
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ach.. ach.. Het is wel bizar als opeens het zusje van je vriendin al een maand op het forum zit en er ook interactie tussen jullie is, maar jij weet niet dat ze het zusje van je vriendin is en je komt er dan achter. Maarja.. daar doe je niks aan.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 02:38
Verwijderd
Citaat:
Ach.. ach.. Het is wel bizar als opeens het zusje van je vriendin al een maand op het forum zit en er ook interactie tussen jullie is, maar jij weet niet dat ze het zusje van je vriendin is en je komt er dan achter. Maarja.. daar doe je niks aan.


Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 08:32
Verwijderd
whaha
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 11:41
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Dingen waarvan ik niet wil dat bekenden dat zien zet ik niet op internet.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 17:49
Verwijderd
zou een worst zijn
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 17:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ja, zo ongeveer, alleen dan minder awkward en meer d'oh-erig.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2010, 18:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach.. ach.. Het is wel bizar als opeens het zusje van je vriendin al een maand op het forum zit en er ook interactie tussen jullie is, maar jij weet niet dat ze het zusje van je vriendin is en je komt er dan achter. Maarja.. daar doe je niks aan.
Ik ben eens toevallig iemand tegengekomen die dezelfde studie deed, dat was wel grappig. Verder zou het me niet echt boeien.

En voor de rest:

Citaat:
Ik moet zeggen dat als iemand veel moeite gaat doen om jou hier na te trekken er eerder een steekje los zit bij die andere persoon. Ik ben niet bang om mensen tegen te komen die ik via hier ken, anders had ik wel geen foto's gepost en was ik nooit naar meetings gegaan. Mijn vrienden weten ook wel dat ik hier rondhang en ook iemand uit mijn dispuut zit hier, maar dat is gewoon een kwestie van vertrouwen. Ik weet niet hoor, waarom zou je nu nog dingen rondbazuinen, dat vind ik vrij sneu. 'Ja deze gevoelige info heb ik van een scholierenforum.'
+
Citaat:
Dingen waarvan ik niet wil dat bekenden dat zien zet ik niet op internet.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 12:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En daarom is aan mijn posts niet te achterhalen wie ik in het echt ben. Maar goed, ik ben daar altijd vrij (zelfs bijna overdreven) voorzichtig mee geweest.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 15:59
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ken niemand anders dan mensen van het forum
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 16:45
Verwijderd
Een user doet heel stoer over seks e.d. terwijl die persoon op mijn middelbare school niet bepaald stoer of populair is. Maar goed, ik vind het altijd wel vermakelijk. En een keer ben ik aangesproken tijdens uitgaan of ik White Trash was maar ze gaf aan zelf alleen maar te lezen. Dat vind zowel bizar als een vorm van self-proclaimed fame
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:36
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Citaat:
Onderduiken? Vermommen? Jullie lopen door de stad met zonnebril en grote regenjas zodat niemand jullie herkent als forumer? Of zitten jullie ergens op een geheim zoldertje te forumen? :')
Haha.. je snap wel wat ik bedoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Onderzoek naar flaming op forums
Baszengerink
29 19-02-2013 09:50
De Kantine Saaie nachten met Lola #955
Verwijderd
500 13-04-2010 11:31
Levensbeschouwing & Filosofie Schokkende ontdekking op Mars
SSER
56 15-05-2004 02:14
De Kantine hoe heten jullie broer(tje)(s) en/of zus(je)(s) en hoe oud zijn ze?
Verwijderd
81 18-12-2003 10:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.