Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2015, 20:06
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Goedenavond,

Kan iemand mij deze 2 begrippen los van elkaar uitleggen? Ik heb een tijd op Google zitten rondneuzen, maar ik kwam nergens duidelijke uitleg tegen. Ik zie deze 2 begrippen alleen vaagjes staan, tussen andere begrippen.

Hopelijk is er iemand die me helpen kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2015, 21:38
Verwijderd
Verkoopbereidheid is voor hoeveel geld een verkoper bereid is om een product te verkopen. Als de verkoper minimaal 3 euro voor zijn product wil, dan is zijn verkoopbereidheid dus 3 euro.

Verkoopplan is een plan om iets te gaan verkopen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 07:17
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Is verkoopbereidheid en verkoopbeleid t zelfde?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 07:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is verkoopbereidheid en verkoopbeleid t zelfde?
Nee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 07:38
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Zo'n vermoeden kreeg ik al haha.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 07:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zo'n vermoeden kreeg ik al haha.
Google het woord "beleid" eens los en kijk of je dan meer of de definitie van "verkoopbeleid" daaruit kunt afleiden.

Of vraag het aan je docent, die wordt betaald om te zorgen dat jij het snapt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 07:45
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Het probleem is dat mijn school nogal een rotzooitje is, en mijn huidige docent al een andere baan heeft genomen. Dus er zou een nieuwe leraar moeten komen, maar de vraag is wie en wanneer. Dus tot die tijd moeten we het zelf zien te redden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 07:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan je je oude docent niet mailen met je vraag (niet geschoten is altijd mis) en anders flink gaan klagen bij je school, want dit kan eigenlijk niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 08:11
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Ik zal is kijken of ik zijn mail heb. Helaas zit ik op het ROC, dus dat is elk jaar het zelfde liedje.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 08:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zal is kijken of ik zijn mail heb. Helaas zit ik op het ROC, dus dat is elk jaar het zelfde liedje.
Ook al is het vaker zo (of juist omdat dat zo is) is het goed om aan de bel te trekken. Je hebt recht op fatsoenlijk onderwijs. Als het onderwijs dan niet deugt mag je daar best over klagen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.