Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2010, 12:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik waardeer gisteravond wel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 26-09-2010, 12:46
Verwijderd
Ik waardeer DP
Oud 27-09-2010, 00:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik waardeer dat ik de afgelopen 2 dagen in Londen was,
- Dat ik een horror-show in de West-End heb gezien waarvan zelfs ík bang werd

- Dat ik bij een kk grappige show was over videoclips waar ineens OK GO in de zaal bleken te zitten die op het podium werden gehaald om te praten over al hun clips en youtube commentaren als "semi-intellectual, macbook worshipping, latte sipping, hipster faggots",

- Dat ik bijna in m'n broek piste van het lachen door filmpjes over nieuwe WC-papiernamen (Luxiuriarse, Batty Weft, Bumsnuggles), youtube commentaren voorgelezen in vreemde accenten en met live-smilies, Fitty cent op twitter en de nieuwe versie van 'Hollaback' girl met pratende poep.

- Dat ik een groep medefans heb ontmoet waarmee ik hele goedkope en lekkere chinese noedel crap heb gegeten in chinatown en bieries heb gedronken.

- Dat ik heb zitten chillen in de zon met een grote bak koffie onder de Houses Of Parliament/ Big Ben.

- De tig musea waar ik ben geweest met oa Dinosaurussen en 20m hoge replica's van oude gebouwen met teringveel detail waar ik helemaal van onder de indruk was.

Ja, dit weekend was mooi.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 27-09-2010 om 00:36.
Oud 27-09-2010, 14:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hoor net dat ik tijdens de seks zo kijk:

dat vond ik wel tof
Oud 27-09-2010, 17:22
Verwijderd
Eindelijkeindelijkeindelijk een nieuw album van Sufjan Stevens <3
Oud 27-09-2010, 17:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn mama neemt me waarschijnlijk in december mee naar Londen in een 4-sterrenhotel
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-09-2010, 19:46
Verwijderd
de suikerbollen op het station.
Oud 28-09-2010, 12:38
Verwijderd
Mijn nieuwe ginseng ficus, hij is heel mooi en gaaf en staat prachtig in de vensterbank.
Oud 28-09-2010, 13:03
Verwijderd
wenen
Oud 28-09-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe ginseng ficus, hij is heel mooi en gaaf en staat prachtig in de vensterbank.
*google* Inderdaad een mooie plant/boom/whatever.

OT: alles geboekt, ik ga in november naar Londen, bijna vier dagen en ik heb er waanzinnig veel zin in. En ik kan het ook wel waarderen dat ik blijkbaar veel meer/diepgaander staatsrecht heb gehad dan de Utrechtenaren, want alles wat behandelen is een oja-moment voor me. Normaal had ik dat vervelend gevonden, aangezien het niet bepaald interessante lessen en teksten zijn, maar nu scheelt het wel even in tijdsdruk en stress.
Oud 28-09-2010, 14:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
OT: alles geboekt, ik ga in november naar Londen, bijna vier dagen en ik heb er waanzinnig veel zin in.
wanneer?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2010, 15:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wacken Open Air 2011 will be held from from Wednesday, 3 August to Saturday, 6 August. The dates for Sziget festival 2011: 8 August - 15 August 2011. Lowlands 2011: 19 August 2011 (Fri) -
21 August 2011.



__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2010, 15:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga wrs in januari weer naar Londen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-09-2010, 15:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn mama neemt me waarschijnlijk in december mee naar Londen in een 4-sterrenhotel
Citaat:
OT: alles geboekt, ik ga in november naar Londen, bijna vier dagen en ik heb er waanzinnig veel zin in.
Citaat:
Ik ga wrs in januari weer naar Londen.
Londenbuddies!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-09-2010, 15:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga misschien ook in december naar Londen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-09-2010, 15:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ga ook 4 dagen in November
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2010, 15:13
Verwijderd
Ik zou ook best naar londen willen

ot: ik kan de groep 5 die ik Annie M.G. Schmidt-toneellessen geef, erg waarderen!
Oud 28-09-2010, 15:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wacken Open Air 2011 will be held from from Wednesday, 3 August to Saturday, 6 August. The dates for Sziget festival 2011: 8 August - 15 August 2011. Lowlands 2011: 19 August 2011 (Fri) -
21 August 2011.



Das wel erg hard
Oud 28-09-2010, 15:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Das wel erg hard
ja ik zit nu al plannen te beramen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2010, 16:02
Verwijderd
90's request op 3fm <3.
Oud 28-09-2010, 16:17
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat mijn scheikundeleraar mij het gevoel gaf dat híj er tenminste wel in geloofde dat ik het kon.

Oh, oh vertrouwen.

En ik ben eens niet natgeregend vandaag! ;D
Oud 28-09-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
wanneer?
Vanaf de 12e!
Oud 28-09-2010, 16:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
lol wij de 13de.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
lol wij de 13de.
+ tekst.
Oud 28-09-2010, 17:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
omg Medeia stalken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-09-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
omg Medeia stalken


Ik waardeer verre vrienden die na ze een jaar niet te hebben gezien nog zulke goede vrienden blijken. Echt dikke vette liefde. <3 En ik waardeer Duitsers en halfbloedjes sparen.
Oud 28-09-2010, 22:03
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik waardeer het wel dat de Britse cursusmeneer van de singer-songwriter cursus die ik ben gaan volgen zich afvroeg of ik ergens Engelssprekend had gewoond had omdat ik zo native klonk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 28-09-2010, 22:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
1. Mijn nieuwe stage die voor een groot deel bestaat uit het bekritiseren van scenario's die mensen geproduceerd willen zien door het bedrijf waarbij ik stage loop.

2. Dat mijn baas me vandaag de opdracht gaf de hele dag zelf aan een scenario te schrijven omdat hij blijkbaar wel een verdergaande samenwerking ziet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-09-2010, 23:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik waardeer het wel dat de Britse cursusmeneer van de singer-songwriter cursus die ik ben gaan volgen zich afvroeg of ik ergens Engelssprekend had gewoond had omdat ik zo native klonk.
Citaat:
1. Mijn nieuwe stage die voor een groot deel bestaat uit het bekritiseren van scenario's die mensen geproduceerd willen zien door het bedrijf waarbij ik stage loop.

2. Dat mijn baas me vandaag de opdracht gaf de hele dag zelf aan een scenario te schrijven omdat hij blijkbaar wel een verdergaande samenwerking ziet.
*BOKS* aan jullie beiden!

@Uice: Als er pareltjes tussenzitten van het niveau 'De Wellust Bij De Staart Gevat" laat je het ons wel weten toch?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-09-2010, 09:55
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De vier paar schoenen een laarzen die ik deze week heb gekocht.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-09-2010, 12:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De vier paar schoenen een laarzen die ik deze week heb gekocht.
4 paar?!

Ik waardeer het ene paar laarzen dat ik gisteren gekocht heb. Heel erg. Ookal was het heel erg boven m'n budget. Ze zijn ge-wel-dig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-09-2010, 13:41
Verwijderd
ik waardeer het paar schoenen wat ik heb gekocht had al twee jaar niks gekocht dus maar mijn schoenen waren kapot.
Oud 29-09-2010, 16:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
4 paar?!

Ik waardeer het ene paar laarzen dat ik gisteren gekocht heb. Heel erg. Ookal was het heel erg boven m'n budget. Ze zijn ge-wel-dig
Twee paar sneakers, enkellaarsjes en hoge laarzen. Ze hebben echt nergens leuke laarzen en nu kwam ik twee paar tegen. Dan kan ik ze beter kopen, anders heb ik van de winter geen laarzen.

Ontopic: projectgroepje wordt eindelijk wakker.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-09-2010, 16:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik kan Mumford & Sons, en heel hard meezingen, erg waarderen <3
Eens.
__________________
mijn handtekening
Oud 29-09-2010, 17:16
Verwijderd
Ik kan Ellen Degeneres heel erg waarderen. Ze is zo grappig en een schatje!
Oud 29-09-2010, 20:15
Verwijderd
meettopic <3
Oud 30-09-2010, 07:28
Verwijderd
Beirut. Wat een band
Oud 30-09-2010, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Beirut. Wat een band
Oud 30-09-2010, 17:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg omg omg heb seizoen 1 van Heartbreak High na veel bloed, zweet en tranen kunnen downloaden. Geen gewéldige kwaliteit (het is blijkbaar opgenomen van tv), maar who cares, het is Heartbreak High
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-10-2010, 22:38
Verwijderd
De opdrachtgever heeft mijn prijsvoorstel goedgekeurd
Oud 02-10-2010, 00:08
Verwijderd
warme choco en een vanille sigaret.
Oud 02-10-2010, 23:41
Verwijderd
Mijn nieuwe boek over het leren tekenen van dieren en mijn nieuwe boek over het haken van kleine diertjes <3
Oud 04-10-2010, 18:00
Verwijderd
Lieve vriendinnetjes <3.
Oud 04-10-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Lieve vriendinnetjes <3.
Nuh je bent me voor. Ik waardeer kletsen 'in het echt' met lieve vriendinnetjes. En de 'afspraak' die ik met sann heb.
Oud 04-10-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Nuh je bent me voor. Ik waardeer kletsen 'in het echt' met lieve vriendinnetjes. En de 'afspraak' die ik met sann heb.
Oh fuck is het nu echt een afspraak geworden? maar ik kom afspraken altijd na en en en I'm fucked
Oud 04-10-2010, 19:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
You are, indeed.

Ik waardeer redenen om spontaan op bezoek te gaan
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-10-2010, 19:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik waardeer dat ik de laatste tijd steeds minder last heb van mijn rug en daardoor beter slaap en geen wrak ben en bij taekwondo weer langzaam naar mn oude niveau toe kan kruipen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-10-2010, 12:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het vooruitzicht naar mijn verjaardag dit jaar Want dat is vetcoolgaaftofenzo!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-10-2010, 00:21
Verwijderd
klikkerdeklik

oke ik speel nog maar uhm, vijf uurtjes ofzo maar het is een ontzettend leuk en verslavend en VALS instrument. En het is heerlijk om zo te lopen te ploeteren met een rotding in je handen waar allemaal IEEHH en UHHHH en NNNNNN en MMMMM uitkomt als je iets verkeerds doet. En ook als je iets goed doet. Ik denk dat ik er zelf eentje ga kopen want deze lag op zolder te schimmelen.

oke doei!
Oud 07-10-2010, 01:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
klikkerdeklik

oke ik speel nog maar uhm, vijf uurtjes ofzo maar het is een ontzettend leuk en verslavend en VALS instrument. En het is heerlijk om zo te lopen te ploeteren met een rotding in je handen waar allemaal IEEHH en UHHHH en NNNNNN en MMMMM uitkomt als je iets verkeerds doet. En ook als je iets goed doet. Ik denk dat ik er zelf eentje ga kopen want deze lag op zolder te schimmelen.

oke doei!
Wow, dat vind ik dus echt heel vet he. Maar ECHT. Ik hou van accordeonnen. M'n zus speelde vroeger ook, totdat de Bosnische buurjongen verliefd op haar werd en ook les ging volgen om bij haar te kunnen zijn. Toen is ze maar gekapt.
Maar accordeonmuziek blijft pure awesomeness.
Ik vind het ook echt wel bij je passen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Appreciatietopic/waardeertopic.
Missy
500 21-12-2009 21:26
De Kantine Appreciatietopic/waardeertopic.
Verwijderd
500 10-08-2009 14:43
De Kantine Saaicred #588
Daboman
500 29-04-2009 13:28
De Kantine Waardeertopic
Verwijderd
3 29-04-2009 12:01
De Kantine De Saaitine 576
Verwijderd
500 12-04-2009 21:19
De Kantine Wat saai z.g! - Weet jij het antwoord? Sms 'ik weet het antwoord' naar #57!
TopDrop
500 06-11-2007 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.