Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 15:28
Verwijderd
Het zal u niet ontgaan zijn. Er is wederom een PVV'er in opspraak gekomen wegens crimineel gedrag. Dit is, inclusief de eerder geschrapte kandidaat-Kamerleden Van Hemert, Brogt en Markuszower, al de achtste. Als we alleen de vijf huidige PVV-Kamerleden meetellen, is nog steeds meer dan 20% van de huidige PVV-fractie beschuldigd van crimineel gedrag. Significant meer dan de 13,8% van de jonge Marokkanen in Gouda.

Trouw wist in september jongstleden naar aanleiding van een rapport van de Erasmus Universiteit nog te melden dat de criminaliteit onder de Marokkaanse jeugd verschilt per stad, waarbij het geplaagde Gouda, waar Brinkman het leger wil gaan inzetten, bovenaan stond met 13,8%. Toch is dat cijfer nog steeds beduidend lager dan het percentage PVV'ers in de Tweede Kamer die verdacht worden of werden van een misdrijf. Zo kwam gisteren in het programma Uitgesproken WNL de nieuwste rel naar voren, uitgezocht door Crimesite.nl. Ditmaal dus de woordvoerder voor Wonen en Wijken, Eric Lucassen. Deze zou zijn buren jarenlang geterroriseerd hebben.

De stand tot nu toe:

1. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalking van meerdere vrouwen, fraude met zijn cv
2. Hero Brinkman – bedreiging, openbare dronkenschap, diefstal (van bier) en openlijke geweldpleging
3. Mellony van Hemert – cv-fraude (opgestapt om "medische redenen")
4. Arjan Brogt – oplichting (ineens "verdwenen" van de kandidatenlijst)
5. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit (opgestapt na "aanhoudende negatieve berichtgeving")
6. Jhim van Bemmel - faillissementsfraude
7. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging

Wilders heeft gezegd dat hij de kwestie Lucassen 'tot op de bodem' gaat uitzoeken. Lucassen zelf ontkent in alle toonaarden, en stelt dat het om een langlopend conflict over hondenpoep ging, en hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan de daden waarvan hij beschuldigd wordt.
Advertentie
Oud 14-11-2010, 20:05
Verwijderd


http://www.dead-philosophers.com is baas.
Oud 14-11-2010, 20:06
Verwijderd
Oud 14-11-2010, 20:06
Verwijderd
Wat een heldensite. <3
Oud 14-11-2010, 20:08
Verwijderd



fuuu ;d
Oud 14-11-2010, 20:10
Verwijderd


dang
Oud 15-11-2010, 01:17
Verwijderd
Citaat:
als iemand dat bij mij zou doen zou ik hem recht in zijn testikels trappen (wel zacht)
Oud 17-11-2010, 12:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik speel Crystal Caves, mijn favoriete dos-spel toen ik jong(er) was. Helemaal onderin de mijnschacht staat een bord met "Winners don't do drugs"
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-11-2010, 14:50
Verwijderd


:'''''D
Oud 17-11-2010, 16:00
Verwijderd
Om deze, naar eigen zeggen serieuze portfoliosite.



Dit is haar demoreel:



En dat is dan afgestudeerd animator. Ze krijgt nog werk ook. Allemachtig.

Laatst gewijzigd op 17-11-2010 om 16:07.
Oud 17-11-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Denkt die gast dat ie een wietplantje voor zich heeft?

Citaat:
Om deze, naar eigen zeggen serieuze portfoliosite.

[afbeelding]


Allemachtig.
Mooie gemengde raskat. Half George Lazenby, half Kirk Douglas.
Oud 17-11-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-11-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Om deze, naar eigen zeggen serieuze portfoliosite.

[afbeelding]


Dit is haar demoreel:

[filmpje]

En dat is dan afgestudeerd animator. Ze krijgt nog werk ook. Allemachtig.
Ik kijk mijn ogen uit. Maar ik denk dat het met het werk wel mee zal vallen
Oud 17-11-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Denkt die gast dat ie een wietplantje voor zich heeft?
Ik wou net vragen, dat is toch geen wietplantje?

:')
Oud 17-11-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk mijn ogen uit. Maar ik denk dat het met het werk wel mee zal vallen
Ik ook, maar toch. Wel prettig om te zien dat zelfs mensen die bizar slecht zijn toch opdrachten kunnen krijgen, als zij werk kunnen vinden dan kan ik dat ook
Oud 17-11-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar toch. Wel prettig om te zien dat zelfs mensen die bizar slecht zijn toch opdrachten kunnen krijgen, als zij werk kunnen vinden dan kan ik dat ook
Nee hoor, dat hebben zij dan al voor je neus weggejat
Oud 17-11-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat hebben zij dan al voor je neus weggejat
Oja. Maar dan zijn hun klanten ontevreden over het eindresultaat en gaan ze hogere eisen stellen en dan komen ze bij mij Of bij jou, dat mag ook.
Oud 17-11-2010, 17:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
http://nos.nl/artikel/198939-pvvers-...ksenjacht.html

"De Mos erkent dat hij nooit als schooldirecteur heeft gewerkt. Maar hij benadrukt dat hij wel de opleiding tot schoolleider heeft gevolgd en in die zin directeur is."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-11-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
http://nos.nl/artikel/198939-pvvers-...ksenjacht.html

"De Mos erkent dat hij nooit als schooldirecteur heeft gewerkt. Maar hij benadrukt dat hij wel de opleiding tot schoolleider heeft gevolgd en in die zin directeur is."
1 minuut geleden in een fragment in Den Haag Vandaag betichtte De Mos klimaatwetenschappers nog van het "jokken" over klimaatgegevens en "dat is jammer".

Misschien kan Sharpe nog wat van hem leren: "Nee hoor, ik ben geen CEO geweest, dat was een foutje op mijn CV!"
Oud 17-11-2010, 17:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben nooit hersenchirurg geweest, maar ik heb wel een keer E.R. gezien en ben in die zin hersenchirurg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-11-2010, 17:25
Verwijderd
http://www.lowlands.nl/, en vooral "Let op: als 18 november wordt besloten om de BTW te verhogen dan gaat Lowlands nog dit jaar in de voorverkoop."
Oud 17-11-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
http://www.lowlands.nl/, en vooral "Let op: als 18 november wordt besloten om de BTW te verhogen dan gaat Lowlands nog dit jaar in de voorverkoop."
De btw van 6% naar 19% is groot, maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Alsof LL niet al veel te dure kaartjes uitgeeft.

Trouwens, "geperoxideerdevolkspopulismuspipo" is leuk gevonden, maar niet echt serieus te nemen.
Oud 17-11-2010, 17:54
Verwijderd
Lowlands levert een negatieve bijdrage aan cultuur in Nederland. Wat mij betreft komt er een speciaal BTW-tarief voor Lowlands van 150%.
Oud 17-11-2010, 17:55
schaapje7
Avatar van schaapje7
schaapje7 is offline
Om m´n broertje die zijn A-diploma heeft gehaald.
Oud 17-11-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Lowlands levert een negatieve bijdrage aan cultuur in Nederland. Wat mij betreft komt er een speciaal BTW-tarief voor Lowlands van 150%.
Oud 17-11-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
De btw van 6% naar 19% is groot, maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Alsof LL niet al veel te dure kaartjes uitgeeft.

Trouwens, "geperoxideerdevolkspopulismuspipo" is leuk gevonden, maar niet echt serieus te nemen.
Och, ik zou ook nooit naar LL gaan, maar dit geldt ook voor andere concerten, en de meeste concerten waar ik heen wil kosten zo'n 20 euro, 13% erbij is dan best flink.
Citaat:
Lowlands levert een negatieve bijdrage aan cultuur in Nederland. Wat mij betreft komt er een speciaal BTW-tarief voor Lowlands van 150%.
Oud 17-11-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Om deze, naar eigen zeggen serieuze portfoliosite.

[afbeelding]


Dit is haar demoreel:

[filmpje]

En dat is dan afgestudeerd animator. Ze krijgt nog werk ook. Allemachtig.
omg i raged
Oud 18-11-2010, 01:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een stelletje wat, aan het accent te horen, ergens uit het Oostblok kwam stond een beetje mopperend en verward voor mijn kassa.
De dude van het stel: "Excuuuse me, dyou haf coffee?"
Ik (ervan uitgaande dat meneer niet serieus is, aangezien hij in een starbucks staat en overal zakken koffie en plaatjes van koffie te zien zijn): No.
Dude (duidelijk teleurgesteld): ...Oh.
*discussiert wat met vriendin, wrs over wat ze dan moeten doen*

Ik (nu pas doorhebbend dat meneer geen grapje maakte en gniffelend): "Sir, ofcourse we have coffee, this is a coffeehouse "
Dude: "Ooooh, you make joke!"
*zegt wat tegen vriendin* *vriendin lacht*

Buitenlanders.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-11-2010, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Een stelletje wat, aan het accent te horen, ergens uit het Oostblok kwam stond een beetje mopperend en verward voor mijn kassa.
De dude van het stel: "Excuuuse me, dyou haf coffee?"
Ik (ervan uitgaande dat meneer niet serieus is, aangezien hij in een starbucks staat en overal zakken koffie en plaatjes van koffie te zien zijn): No.
Dude (duidelijk teleurgesteld): ...Oh.
*discussiert wat met vriendin, wrs over wat ze dan moeten doen*

Ik (nu pas doorhebbend dat meneer geen grapje maakte en gniffelend): "Sir, ofcourse we have coffee, this is a coffeehouse "
Dude: "Ooooh, you make joke!"
*zegt wat tegen vriendin* *vriendin lacht*

Buitenlanders.


Bulgarian Bastards misschien?
Oud 18-11-2010, 13:11
Verwijderd


<333333333
Oud 18-11-2010, 13:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Ook mooi dat ze andermans personage tekent en er dan copyright op heeft.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 18-11-2010 om 13:35.
Oud 18-11-2010, 13:17
Verwijderd
Oud 18-11-2010, 16:38
Verwijderd
bij biologie waren we bij het hoofdstuk voorplanting en ontwikkeling aanbeland.
mochten we het heel schoolbord volschrijven met de meest lompe en vreemde benamingen voor de geslachtsdelen, en toen kwam dr dus zo'n basisschoolklasje aangesjokt, kijke of het een leuke school zou zijn
Oud 18-11-2010, 16:48
Verwijderd
Oud 18-11-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


<333333333
Haha is dit zo'n plaatje van "hoe ik toen tekende en hoe ik nu teken"?
Oud 18-11-2010, 17:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Om deze, naar eigen zeggen serieuze portfoliosite.

[afbeelding]


Dit is haar demoreel:

[filmpje]

En dat is dan afgestudeerd animator. Ze krijgt nog werk ook. Allemachtig.
Familie van L. Ron Hubbard? Want dat zou een hoop verklaren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-11-2010, 19:36
Verwijderd
Oud 18-11-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Om deze, naar eigen zeggen serieuze portfoliosite.

[afbeelding]


Dit is haar demoreel:

[filmpje]

En dat is dan afgestudeerd animator. Ze krijgt nog werk ook. Allemachtig.
Wat?
Oud 18-11-2010, 19:52
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
xd Die baby in het filmpje
__________________
It's a minor!
Oud 18-11-2010, 22:07
Verwijderd
Zonet in het Pownews een fragment:

Dominique van der Heijden: "Laat u nog andere mensen in uw partij onderzoeken, meneer Wilders?"
Geert: "Als het zou kunnen zou ik u graag willen laten onderzoeken."

Whut
Oud 19-11-2010, 13:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2010, 13:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2010, 14:12
Verwijderd
Bijna nog ververst ook
Oud 19-11-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Bijna nog ververst ook
Pff, ik ook
Oud 19-11-2010, 17:10
Verwijderd
"1st of March is Justin Bieber's birthday. This little roach has been infecting the whole world. Because of him, the world of rock is extincting.

So on his birthday, we all will go to his "Baby" official video and push the 'dislike' button so that the 'dislike' bar becomes 10 times bigger than the 'like' bar.

If you are a rock fan, join with me and thumbs up me, copy-paste this message to all rock videos. We have six months to unite and fight against this little cockroach"

Whut Da's wel iets teveel eer, zeggen dat Justin Bieber eigenhandig rock laat uitsterven.
Oud 19-11-2010, 17:19
Verwijderd
Chuck Norris has found what Bono is looking for.
Oud 19-11-2010, 17:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
"1st of March is Justin Bieber's birthday. This little roach has been infecting the whole world. Because of him, the world of rock is extincting.

So on his birthday, we all will go to his "Baby" official video and push the 'dislike' button so that the 'dislike' bar becomes 10 times bigger than the 'like' bar.

If you are a rock fan, join with me and thumbs up me, copy-paste this message to all rock videos. We have six months to unite and fight against this little cockroach"

Whut Da's wel iets teveel eer, zeggen dat Justin Bieber eigenhandig rock laat uitsterven.
ik vind het best een goed idee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
"1st of March is Justin Bieber's birthday. This little roach has been infecting the whole world. Because of him, the world of rock is extincting.

So on his birthday, we all will go to his "Baby" official video and push the 'dislike' button so that the 'dislike' bar becomes 10 times bigger than the 'like' bar.

If you are a rock fan, join with me and thumbs up me, copy-paste this message to all rock videos. We have six months to unite and fight against this little cockroach"

Whut Da's wel iets teveel eer, zeggen dat Justin Bieber eigenhandig rock laat uitsterven.
Haha, ik vind het idee leuk, maar de reden is nogal lachwekkend
Oud 19-11-2010, 17:48
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Om mijn broertjes slappe lach. :') Dat gaat ook echt zo wihiihihihaahhahiiihiii *hoofd op tafel bonkt* hihihiwhiwhiiwhwhhahwwhihiw *hand op tafel slaat* *hoofdrol* whihiwiiwhiw whooewhoeoeo *hoofd achterover gooit* *draaiogen* whoeoehhahaha whiwhiwh. :'D
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #9
fizzle-fluffy
500 26-03-2014 19:14
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent
Verwijderd
500 08-11-2011 18:57
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #3
Verwijderd
500 05-04-2011 12:49
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #2
Verwijderd
500 07-02-2011 20:54
De Kantine Wat kun je niet waarderen? #miljard
Verwijderd
500 26-01-2011 16:20
De Kantine Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend
Missy
500 03-01-2011 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.