Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 17:04
Verwijderd
Advertentie
Oud 13-12-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Is sann gesetteld, wat hoor ik nu?
Gekke brabo's overdrijven de boel weer.
Oud 13-12-2010, 17:05
Verwijderd
he wat, heeft sann een relatie?




wat, getrouwd? HUH kinderen? hoeveel? DRIE?
Oud 13-12-2010, 17:05
Verwijderd
ACHT! En een labrador.
Oud 13-12-2010, 17:05
Verwijderd

Dus daaaar hebben al die mannen gereedschapskisten voor!
Oud 13-12-2010, 17:05
Verwijderd
En een volvo!
Oud 13-12-2010, 17:06
Verwijderd
ACHT KINDEREN! toe maar. Daar zal je je handen wel vol aan hebben. Dat concludeer ik alleen, ik wil mezelf niet als oppasser aanbieden ofzo. Dat moet jíj ook niet willen, dan zou je een behoorlijk onverantwoordelijke moeder zijn.
Oud 13-12-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
ACHT KINDEREN! toe maar. Daar zal je je handen wel vol aan hebben. Dat concludeer ik alleen, ik wil mezelf niet als oppasser aanbieden ofzo. Dat moet jíj ook niet willen, dan zou je een behoorlijk onverantwoordelijke moeder zijn.


Ik heb ze er verbazingwekkend snel uitgepoept. Ik vind moz maar een aansteller met haar 9 maanden
Oud 13-12-2010, 17:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:

Dus daaaar hebben al die mannen gereedschapskisten voor!
dat, en heel veel kruipolie!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2010, 17:07
Verwijderd
Wat heb je nou aan een volvo bij een kuisheidsgordel?
Oud 13-12-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
dat, en heel veel kruipolie!
Ik weet niet wat kruipolie is maar in combinatie met het sisters before fisters vind het HEUL dubieus.
Oud 13-12-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:


Ik heb ze er verbazingwekkend snel uitgepoept. Ik vind moz maar een aansteller met haar 9 maanden

Zijn ze al aan Lorelei en Rationeel gedoneerd of moeten ze eerst nog even bij de moeder blijven?
Oud 13-12-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je nou aan een volvo bij een kuisheidsgordel?
Je hebt gelijk, jij wint.
Oud 13-12-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:


Ik heb ze er verbazingwekkend snel uitgepoept. Ik vind moz maar een aansteller met haar 9 maanden
Ja uh, nu zie ik dus allemaal te vroeg geboren kindjes naast elkaar op de bank zitten acht van die halve foetussen op een rijtje en de buren die verward door het raam naar binnen kijken
Oud 13-12-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat kruipolie is maar in combinatie met het sisters before fisters vind het HEUL dubieus.
Jezus Sann
Oud 13-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:

Zijn ze al aan Lorelei en Rationeel gedoneerd of moeten ze eerst nog even bij de moeder blijven?
Welnee, ze staan in een kruiwagen bij lorelei op de stoep
Oud 13-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je nou aan een volvo bij een kuisheidsgordel?
Dit was precies wat ik dacht.
Oud 13-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ja uh, nu zie ik dus allemaal te vroeg geboren kindjes naast elkaar op de bank zitten acht van die halve foetussen op een rijtje en de buren die verward door het raam naar binnen kijken
Godver egon, ik zit hardop om je te lachen
Oud 13-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk, jij wint.
Hč hč. Was dat nou zo moeilijk?
Oud 13-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Jezus Sann
Sorry
Oud 13-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Hč hč. Was dat nou zo moeilijk?
Wat betreft volvo's that is!
Oud 13-12-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Welnee, ze staan in een kruiwagen bij lorelei op de stoep
Foetussen passen toch wel door de brievenbus?
Oud 13-12-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Godver egon, ik zit hardop om je te lachen
Mijn zusje zegt net tegen haar vriendje: "Minke zit altijd als ze aan de computer zit, steeds hardop in de lach te schieten. Zo te grinniken. Dat is altijd heel grappig."

Oud 13-12-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Foetussen passen toch wel door de brievenbus?
Ik probeerde het bij 1, maar toen begon het schedeltje te kraken en toen dacht ik humz, is dit wel zo'n goed idee?
Oud 13-12-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje zegt net tegen haar vriendje: "Minke zit altijd als ze aan de computer zit, steeds hardop in de lach te schieten. Zo te grinniken. Dat is altijd heel grappig."

<3
Oud 13-12-2010, 17:11
Verwijderd
Ooooh jongens, ik lig echt krom hier. Dat foetussenverhaal
Oud 13-12-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik probeerde het bij 1, maar toen begon het schedeltje te kraken en toen dacht ik humz, is dit wel zo'n goed idee?
Er zitten zeker van die borstels achter de opening?
Oud 13-12-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ooooh jongens, ik lig echt krom hier. Dat foetussenverhaal
Same
Oud 13-12-2010, 17:12
Verwijderd
Maargoed, je kunt ook gewoon twee foetussen vasttapen op een stoeptegel en die door de ruit heen lazeren.
Oud 13-12-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Er zitten zeker van die borstels achter de opening?
Ja precies. En ze knalden ook nogal hard op de plavuizen vloer, vond ik toch een beetje onmenselijk Dus nu staan er een berg foetussen in een kruiwagen in de sneeuw bij Lorelei voor de deur. Vervroegd kerstcadeautje.
Oud 13-12-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Maargoed, je kunt ook gewoon twee foetussen vasttapen op een stoeptegel en die door de ruit heen lazeren.


Godver ik pis bijna in mijn broek
Oud 13-12-2010, 17:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja uh, nu zie ik dus allemaal te vroeg geboren kindjes naast elkaar op de bank zitten acht van die halve foetussen op een rijtje en de buren die verward door het raam naar binnen kijken
doet me denken aan die Yanks die nog een familiefoto met hun te-vroeg-en-dus-dood-geboren-kindje hebben gemaakt. Paranoide naamzoek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Maargoed, je kunt ook gewoon twee foetussen vasttapen op een stoeptegel en die door de ruit heen lazeren.
Oud 13-12-2010, 17:13
Verwijderd
Godver, ik moet mijn mascara opnieuw opdoen, het zit overal
Oud 13-12-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
doet me denken aan die Yanks die nog een familiefoto met hun te-vroeg-en-dus-dood-geboren-kindje hebben gemaakt. Paranoide naamzoek.
ik weet zeker dat para die in haar collectie heeft. Ben nieuwsgierig! Hoewel, ik eet nu chinees, ik ben over een half uur nieuwsgierig.
Oud 13-12-2010, 17:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja precies. En ze knalden ook nogal hard op de plavuizen vloer, vond ik toch een beetje onmenselijk Dus nu staan er een berg foetussen in een kruiwagen in de sneeuw bij Lorelei voor de deur. Vervroegd kerstcadeautje.
Toch wel met een enig klein Nederlands vlaggetje in hun kopjes geprikt? En een zilveruitje er tussen? Altijd een gangmaker op de feestjes; en het zijn immers feestdagen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Toch wel met een enig klein Nederlands vlaggetje in hun kopjes geprikt? En een zilveruitje er tussen? Altijd een gangmaker op de feestjes; en het zijn immers feestdagen!
Dat vond ik meer iets voor Lorelei om te doen, zij heeft meer oog voor detail dan ik
Oud 13-12-2010, 17:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De pikandel is een nieuwe, pittige, vierkante variant van de frikandel.
Naast het bestaan hiervan verbaasde ik mij ook om de naamgeving; gezien enige dubbelzinnigheid nu toch wel aanwezig is. Pikandel speciaal! hu hu huuuu.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2010, 17:15
Verwijderd
Ik heb zin om de fles 43 vast open te maken
Oud 13-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
doet me denken aan die Yanks die nog een familiefoto met hun te-vroeg-en-dus-dood-geboren-kindje hebben gemaakt. Paranoide naamzoek.
Ja, dat is een ding bij vrouwen die moeite hebben met loslaten. Lekker je miskraam op een kussentje leggen en hem een roze mutsje opzetten en dan maar foto's maken met de hele familie erbij. Ik zou er een stel posten maar dat is vast tegen de forumregels.

We keken er ooit een documentaire over bij levensbeschouwing en toen moest ik als enige van de klas heel hard lachen.
Oud 13-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ja precies. En ze knalden ook nogal hard op de plavuizen vloer, vond ik toch een beetje onmenselijk Dus nu staan er een berg foetussen in een kruiwagen in de sneeuw bij Lorelei voor de deur. Vervroegd kerstcadeautje.
Maakte dat een flinke knal ja? Dat zou je niet verwachten, het zijn toch een beetje zompige substanties. Of drogen ze behoorlijk snel uit?
Oud 13-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Godver, ik moet mijn mascara opnieuw opdoen, het zit overal
<3
Oud 13-12-2010, 17:16
Verwijderd
Nu zit ik echt er over na te denken of foetussen een beetje broos worden als ze niet meer vochtig zijn. En dat tijdens het avondeten. Mmm. Dank jullie wel, mensen van het forum!
Oud 13-12-2010, 17:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zou een foetus tegen de muur aan blijven hangen als je er hard genoeg mee gooit?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om de fles 43 vast open te maken
ALS JE HET MAAR LAAT

Citaat:
Maakte dat een flinke knal ja? Dat zou je niet verwachten, het zijn toch een beetje zompige substanties. Of drogen ze behoorlijk snel uit?
Ik denk dat ze toch al zeker 22 uur in mijn kamer (23 graden) lagen te drogen voor ik zin had door het rotweer naar Lorelei te hobbelen.
Oud 13-12-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
zou een foetus tegen de muur aan blijven hangen als je er hard genoeg mee gooit?
Alleen als ie goed gaar is.
Oud 13-12-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Nu zit ik echt er over na te denken of foetussen een beetje broos worden als ze niet meer vochtig zijn. En dat tijdens het avondeten. Mmm. Dank jullie wel, mensen van het forum!
Citaat:
zou een foetus tegen de muur aan blijven hangen als je er hard genoeg mee gooit?
Ik heb zeker 30 seconden serieus nagedacht over bovenstaande opmerking van carn
Oud 13-12-2010, 17:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat ze toch al zeker 22 uur in mijn kamer (23 graden) lagen te drogen voor ik zin had door het rotweer naar Lorelei te hobbelen.
Dat is wel cool, want als je tijdens het drogen de ledemaatjes in grappige posities legt dan blijven ze ook zo!

Citaat:
Alleen als ie goed gaar is.
Anders eerst een enkeltje door-de-blender!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
zou een foetus tegen de muur aan blijven hangen als je er hard genoeg mee gooit?
Ik denk het wel. Zoals spaghetti
Oud 13-12-2010, 17:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk het wel. Zoals spaghetti
Als 'ie plakt heb je een gare foetus. huhuhuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.