Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2010, 23:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Want het zal jullie niet verbazen dat ik een van de huilies ben die besproken werd omtrent dat onderwerp!
Oh ja, dat is ook zo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 15-12-2010, 23:04
Verwijderd
Ik heb op msn:

Pippeloen, Kazet, Lucky Luciano, Niels, maar dat is niet echt meer een forummer. En verder............. nou ja, N00dles had ik maar nu niet meer, ohja, en ik heb White Trash!

Dat was het wel volgens mij.
Oud 15-12-2010, 23:05
Verwijderd
16 forumers in mijn msnlijst.
Oud 15-12-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Fair enough.
Uice begon over dat gejank van iedereen, en dat iedereen altijd zo geschokt reageerde, en toen postte ik iets van dat kinderen van 0-4 jaar zich zoiets toch niet kunnen herinneren later, pats boem, blockdeletedagdag.

En de vriendelijke opmerking dat ze niet wist dat ik ZO dom was.
Oud 15-12-2010, 23:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Vind je pedofilie dan echt zo erg, dat je iemand erom van msn verwijdert? Dat vind ik ver gaan, hoor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-12-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
hahaha hij trekt wel een gezicht alsof hij intens geniet terwijl hij speelt



och zolang t maar gezellig is en dat was het zeker
Eens .
Oud 15-12-2010, 23:05
Verwijderd
Ik had er ooit nog een aantal, maar aangezien er drama ontstaat waar ik mezelf begeef, zijn die dus allemaal weer verwijderd, al dan niet gepaard gaande met dramaz.

Nee hoor, valt best mee.
Oud 15-12-2010, 23:06
Verwijderd
Oei dit gaat goed worden. F5F5F5F5F5
Oud 15-12-2010, 23:06
Verwijderd
Ik moet morgen eerst werken van 7.00 tot 12.30 en dan nog van 15.00 tot 20.00. Maar ja, je moet er wat voor over hebben om een VROUW MET GELD te worden
Oud 15-12-2010, 23:06
Verwijderd
ik heb uh, rode panda. En para geloof ik. Dat was het wel weer.
Oud 15-12-2010, 23:06
Verwijderd
Vijf hier, van de zestien mensen die ik überhaupt op msn heb. Het wordt tijd om definitief naar skype te verhuizen.
Oud 15-12-2010, 23:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb volgens mij.. minder dan 10 forummers.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Vind je pedofilie dan echt zo erg, dat je iemand erom van msn verwijdert? Dat vind ik ver gaan, hoor.
Dag mag.

Ik vind pedofilie (mits in praktijk gebracht) heel erg ja.

Iedereen mag daar het zijne van denken, ik heb nu geen zin in een discussie daarover.
Oud 15-12-2010, 23:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dag mag.

Ik vind pedofilie (mits in praktijk gebracht) heel erg ja.

Iedereen mag daar het zijne van denken, ik heb nu geen zin in een discussie daarover.
Ja, het is natuurlijk ook wel erg, maar ik weet niet, om iemand nu helemaal van msn te verwijderen omdat ie het niet erg vindt/pedofiel is, ik weet niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-12-2010, 23:07
Verwijderd
Ik haat Stefenootje overigens ook niet hoor, ik vind haar juist wel grappig. Alleen jammer dat ik haar msn-schrijfsels bij tijd en wijle zal missen.
Oud 15-12-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
hahaha hij trekt wel een gezicht alsof hij intens geniet terwijl hij speelt



och zolang t maar gezellig is en dat was het zeker
Citaat:
Uice begon over dat gejank van iedereen, en dat iedereen altijd zo geschokt reageerde, en toen postte ik iets van dat kinderen van 0-4 jaar zich zoiets toch niet kunnen herinneren later, pats boem, blockdeletedagdag.

En de vriendelijke opmerking dat ze niet wist dat ik ZO dom was.


Citaat:
Ik moet morgen eerst werken van 7.00 tot 12.30 en dan nog van 15.00 tot 20.00. Maar ja, je moet er wat voor over hebben om een VROUW MET GELD te worden
Ik werk van 9-12 dan naar uni, dan naar huis, spullen pakken, dan weer naar werk, functioneringsgesprek, kerstborrel, dan met trein naar zwolle, restaurant in, op wc omkleden, nog even snel (als dat qua tijd lukt) een hoofdgerechtje wegtikken en gala. Prf. Drukke dag.
Oud 15-12-2010, 23:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb trouwens alleen Para, geloof ik, maar ik doe ook nauwelijks aan msn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-12-2010, 23:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
VROUW MET GELD
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
hahaha hij trekt wel een gezicht alsof hij intens geniet terwijl hij speelt


och zolang t maar gezellig is en dat was het zeker
En hij heeft een lijf alsof ie intens geniet terwijl hij eet

Ja, dat was het
Oud 15-12-2010, 23:08
Verwijderd
ze heeft mij ook een aantal keer geblokkeerd. Maar nu al een tijdje niet meer.
Oud 15-12-2010, 23:09
Verwijderd
Laat even duidelijk zijn dat ik pedoseksualiteit wel vies vind. Maar dat lijkt me logisch. Ik zal er alleen niet zo geschokt om zijn als het weer eens gebeurt.
Oud 15-12-2010, 23:09
Verwijderd
Ik maak grapjes over een hele hoop zaken die erg zijn of die grof zijn, maar om lichtvoetig te doen over 50 peuters die misbruikt zijn, en waarvan er filmpjes de hele wereld over gaan, nee dat vind ik te ver gaan.
Daar lijkt me eigenlijk niks mis mee.

Misschien is het ook wel wat overdreven om dan iemand van msn te verwijderen inderdaad, maar dat was in the heat of the moment.
Oud 15-12-2010, 23:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mij heeft ze ook weleens geblokkeerd, maar dat was lang geleden. Nu heb ik haar natuurlijk al lang niet meer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-12-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Hahaha awesome Balance mijn buren zijn inderdaad heel vervelend, op 2 stellen na. En ze doen altijd moeilijk. Vooral als je op onze parkeerplaats staat, dat is een dikke no go als wij op een andere plek dan die van ons staan (zelfs gastenplaats) hebben we 5 min later een briefje onder de ruitenwisser
En ik blèr altijd heel hard mee met mijn muziek (plus dat ik je waarschijnlijk niet herkend had).
Maar awesome dat je de sneeuw en mijn buren hebt getrotseerd
maar van jou zou ik gek worden als ik je buur was, want jouw muziek en gebler gaan echt tot 2 miljard decibel.
Oud 15-12-2010, 23:10
Verwijderd
Sann, Lorelei, Medeia, Dobermann, Martiño, Solero/Archont. Dat was het wel geloof ik. Maar ik msn niet echt veel.
Oud 15-12-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
ze heeft mij ook een aantal keer geblokkeerd. Maar nu al een tijdje niet meer.
Maar nooit VERWIJDERD!
Oud 15-12-2010, 23:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ah, mooi moment. Een vriend van me date al bijna 3 maanden met een meisje; en ik realiseer me nu pas dat ik nog niet eens gevraagd heb naar haar naam. Man-zijn, YEAH.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2010, 23:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Laat even duidelijk zijn dat ik pedoseksualiteit wel vies vind. Maar dat lijkt me logisch. Ik zal er alleen niet zo geschokt om zijn als het weer eens gebeurt.
Ik vind het ook vies, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n kind van drie. Nou ja, ik sluit natuurlijk niets uit, maar ik heb nog nooit een kind van drie gezien waarvan ik dacht, ja, die wil ik wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-12-2010, 23:12
Verwijderd
Ach ja, ik ben nogal gepassioneerd (over-dramatisch, zo je wil ) wat betreft mijn msn-gedrag, wat doe je eraan.
Oud 15-12-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ah, mooi moment. Een vriend van me date al bijna 3 maanden met een meisje; en ik realiseer me nu pas dat ik nog niet eens gevraagd heb naar haar naam. Man-zijn, YEAH.
En hij heeft het ook nog nóóit tersprake gebracht?

Citaat:
Ik vind het ook vies, ik moet er niet aan denken zeg, zo'n kind van drie. Nou ja, ik sluit natuurlijk niets uit, maar ik heb nog nooit een kind van drie gezien waarvan ik dacht, ja, die wil ik wel.
Oud 15-12-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ah, mooi moment. Een vriend van me date al bijna 3 maanden met een meisje; en ik realiseer me nu pas dat ik nog niet eens gevraagd heb naar haar naam. Man-zijn, YEAH.
Is ze minderjarig?
Oud 15-12-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Vijf hier, van de zestien mensen die ik überhaupt op msn heb. Het wordt tijd om definitief naar skype te verhuizen.
16? jeetje.

Citaat:
ik heb volgens mij.. minder dan 10 forummers.
Ik voel me intens speciaal nu
Citaat:
Sann, Lorelei, Medeia, Dobermann, Martiño, Solero/Archont. Dat was het wel geloof ik. Maar ik msn niet echt veel.
Alleen als ik het je opdraag
Citaat:
Ah, mooi moment. Een vriend van me date al bijna 3 maanden met een meisje; en ik realiseer me nu pas dat ik nog niet eens gevraagd heb naar haar naam. Man-zijn, YEAH.
Oud 15-12-2010, 23:12
Verwijderd
Oh, ik heb ook Fizzle, hoe kon ik haar nou vergeten!!
Oud 15-12-2010, 23:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar van jou zou ik gek worden als ik je buur was, want jouw muziek en gebler gaan echt tot 2 miljard decibel.
Helemaal niet hoer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ah, mooi moment. Een vriend van me date al bijna 3 maanden met een meisje; en ik realiseer me nu pas dat ik nog niet eens gevraagd heb naar haar naam. Man-zijn, YEAH.
ik dacht eventjes dat haar naam 'man-zijn' was, toen dacht ik, wat een naam. Vervolgens dacht ik 'meisjes met man in hun naam moeten zachtjes geslagen worden.' Toen dacht ik 'wacht eens even'
Oud 15-12-2010, 23:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En hij heeft het ook nog nóóit tersprake gebracht?
Wij zijn van hetzelfde laken-een-pak
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2010, 23:13
Verwijderd
schelden met hoer
Oud 15-12-2010, 23:14
Verwijderd
Wie gaat nu eigenlijk het gat dat Stefenootje heeft geslagen in mijn MSN-lijst, opvullen? *kijkt zo lief als een 3-jarige*
Oud 15-12-2010, 23:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ah, mooi moment. Een vriend van me date al bijna 3 maanden met een meisje; en ik realiseer me nu pas dat ik nog niet eens gevraagd heb naar haar naam. Man-zijn, YEAH.
Een vriend van mij had gister een "date" met een meisje dat hij helemaal niet leuk vond, puur een seksueel ding. Het was ook niet de bedoeling dat ze bleef slapen. Ik zei 'en wat nou als ze verwacht dat ze mag blijven slapen? Ze komt helemaal vanuit Utrecht naar Amsterdam, en moet daarna naar Den Bosch, dus grote kans dat ze erop rekent."
"Ja, dat hebben we niet besproken. Dat zou net zoiets zijn als dat we opeens een ballonvaart gaan doen. Zulke dingen moet je afspreken."
"Ik denk dat ze er vanuit gaat dat het wel kan."
"Dan zeg ik dat ik morgen om zes uur op moet."
"En als ze daar geen probleem mee heeft."
"Dan staan we om zes uur op, en als we dan buiten zijn zeg ik 'oh, ik ben nog iets vergeten', en dan ga ik weer naar binnen en verder slapen."

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-12-2010, 23:15
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:

Misschien is het ook wel wat overdreven om dan iemand van msn te verwijderen inderdaad, maar dat was in the heat of the moment.
;D
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-12-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Wie gaat nu eigenlijk het gat dat Stefenootje heeft geslagen in mijn MSN-lijst, opvullen? *kijkt zo lief als een 3-jarige*
ik kan er nog wel een forumer bij hebben hoor
Oud 15-12-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Wie gaat nu eigenlijk het gat dat Stefenootje heeft geslagen in mijn MSN-lijst, opvullen? *kijkt zo lief als een 3-jarige*
Het is toch best hartverwarmend dat je het ervaart als een gat! <3
Oud 15-12-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij had gister een "date" met een meisje dat hij helemaal niet leuk vond, puur een seksueel ding. Het was ook niet de bedoeling dat ze bleef slapen. Ik zei 'en wat nou als ze verwacht dat ze mag blijven slapen? Ze komt helemaal vanuit Utrecht naar Amsterdam, en moet daarna naar Den Bosch, dus grote kans dat ze erop rekent."
"Ja, dat hebben we niet besproken. Dat zou net zoiets zijn als dat we opeens een ballonvaart gaan doen. Zulke dingen moet je afspreken."
"Ik denk dat ze er vanuit gaat dat het wel kan."
"Dan zeg ik dat ik morgen om zes uur op moet."
"En als ze daar geen probleem mee heeft."
"Dan staan we om zes uur op, en als we dan buiten zijn zeg ik 'oh, ik ben nog iets vergeten', en dan ga ik weer naar binnen en verder slapen."

Oud 15-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
;D
En ho maar dat ze in the heat of the moment mij weer toevoegt
Oud 15-12-2010, 23:17
Verwijderd
Ik wil iedereen toevoegen die mij op msn wil.

Drama en grapjes gegarandeerd!

Nou, nu gaat het vast stormlopen.
Oud 15-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
16? jeetje.


Ik voel me intens speciaal nu

Alleen als ik het je opdraag


Ja, eigenlijk heb ik het alleen om met 't Deens vriendinnetje en met jou te praten, en soms met wie er dan toevallig nog online is.

Citaat:
Wij zijn van hetzelfde laken-een-pak
Ik kan het me niet voorstellen, dat dat zo zou gaan.
Oud 15-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij had gister een "date" met een meisje dat hij helemaal niet leuk vond, puur een seksueel ding. Het was ook niet de bedoeling dat ze bleef slapen. Ik zei 'en wat nou als ze verwacht dat ze mag blijven slapen? Ze komt helemaal vanuit Utrecht naar Amsterdam, en moet daarna naar Den Bosch, dus grote kans dat ze erop rekent."
"Ja, dat hebben we niet besproken. Dat zou net zoiets zijn als dat we opeens een ballonvaart gaan doen. Zulke dingen moet je afspreken."
"Ik denk dat ze er vanuit gaat dat het wel kan."
"Dan zeg ik dat ik morgen om zes uur op moet."
"En als ze daar geen probleem mee heeft."
"Dan staan we om zes uur op, en als we dan buiten zijn zeg ik 'oh, ik ben nog iets vergeten', en dan ga ik weer naar binnen en verder slapen."

Oud 15-12-2010, 23:18
Verwijderd
Ik ben nog nooit door Stefanootje geblokt denk ik

Oh en als ik mijn nieuwe mac heb kan ik ook skypen
Oud 15-12-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
En hij heeft een lijf alsof ie intens geniet terwijl hij eet

Ja, dat was het


nu ga ik slapen, welterusten popjes!
Oud 15-12-2010, 23:18
Verwijderd
Trouwens, Uice, iets anders, wat vind je van The Wall van Pink Floyd, en heb je de film ook gezien?

(Dit is trouwens wel eng toevallig, ik besloot om me eens te verdiepen in The Wall, en nu zie ik net een reclame voor een concert op tv )
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.