Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, opzich wel, maar ik vind het wel echt een 'meiden verwen-pakket' en zoals jullie allemaal weten ben ik daar niet zo van.
En zo duur is het niet, want de Servex gaat binnenkort Rituals winkels op de stations openen, dus ik denk dat ze 't wel redelijk goedkoop hebben kunnen krijgen.
Anyhoo, ik kan 't wel doorverkopen voor een leuk prijsje, óf het cadeau geven en mensen laten denken dat ik heel veel voor ze overheb. HAH!
Ik zou het laatste doen en de rituals heeft ook veel mannendingen. Bovendien is er al een winkel geopend op Utrecht Centraal!
Advertentie
Oud 16-12-2010, 00:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Carn & Sann: Ik kende dat Hurts niet, maar het klinkt wel érg 80s synth-poppy.
Weet niet wat ik er van vind.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-12-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ja en ze vond me lief en mooi
Wat gaaf

Je bent ook lief
Oud 16-12-2010, 00:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over mooi zeg je dan weer niks.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-12-2010, 00:28
Verwijderd
Your musical compatibility with monsieureric is Low

Music you have in common includes Santigold, Ladytron, Bonobo, Peter Gabriel and Yann Tiersen.

Ha, Ladytron en Peter Gabriel
Oud 16-12-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Over mooi zeg je dan weer niks.
hit with the ugly stick
Oud 16-12-2010, 00:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
He, die ken ik. Of nouja, kennen, kennen, ik ben z'n werk weleens tegengekomen.

Photoshop is leuk, ja, zeker als je 't gebruikt om in te schilderen. Ik vind het best een fascinerend medium, doordat je zo extreem veel controle hebt over wat je doet. Op technisch vlak vind ik werk in de traditionele media meestal mooier, denk ik, maar digitaal werk meestal interessanter.
Mjah, ik vind zelf vooral die dingen gaaf die gemaakt zijn in een klein tijdsbestek, gezien je met een tablet en de juiste software echt gave dingen kan doen. Die "pauze-tekeningen" zijn soms echt epic.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Over mooi zeg je dan weer niks.
Ja god nee. Mooi. Wat is nou mooi.

Stommie, ben ik een keer positief.
Oud 16-12-2010, 00:30
Verwijderd
Your musical compatibility with Noedelhap is Super

Music you have in common includes Frank Zappa, Einstürzende Neubauten, Tom Waits, Pink Floyd and Tool.

Oud 16-12-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil iedereen toevoegen die mij op msn wil.

Drama en grapjes gegarandeerd!

Nou, nu gaat het vast stormlopen.
dobermann@endoria.net -- kan mij 't schelen

Citaat:
Wie gaat nu eigenlijk het gat dat Stefenootje heeft geslagen in mijn MSN-lijst, opvullen? *kijkt zo lief als een 3-jarige*
Ja eh, gisteren zei ik al dat jij ook best op m'n MSN-lijst mocht toen je me PLAYA noemde in verband met Pheebs

Citaat:
Pedofelie?
Pedofiele an sich is weinig mis mee; het gaat pas fout met pedoseksualiteit. Huhuhuhu.

Citaat:
Goedenavond, dames und heren!

Ik heb m'n kerstpakket gehad, maar er zit niks te vreten in. GVD!
Wat een kakkerstpakket heb je dan zeg, niet eens zo'n obligaat pakje pasta? Wij krijgen al jaren geen kerstpakket meer maar gewoon 'n leuk bedrag.
Oud 16-12-2010, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik vind zelf vooral die dingen gaaf die gemaakt zijn in een klein tijdsbestek, gezien je met een tablet en de juiste software echt gave dingen kan doen. Die "pauze-tekeningen" zijn soms echt epic.
Nouja, je kan met álles wel gave dingen doen, dat hangt meer af van skillz en talent dan van het materiaal. Maar ik snap wel wat je bedoelt, ik vind werk dat snel gemaakt is ook vaak een hoop charme hebben. Mensen zijn dan eerder geneigd om wat experimenteler en expressiever te werken, en daar kunnen erg gave dingen uit voortvloeien.
Oud 16-12-2010, 00:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Pedofiele an sich is weinig mis mee; het gaat pas fout met pedoseksualiteit. Huhuhuhu.
Ach, wat is fout. Het is wel stom enzo, want die kinderen worden verkracht, in principe, maar laatst wilde ik een boterham maken en de boter was op. Nou, dat vind ik een stuk erger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Ach, wat is fout. Het is wel stom enzo, want die kinderen worden verkracht, in principe, maar laatst wilde ik een boterham maken en de boter was op. Nou, dat vind ik een stuk erger.
Ik moest hardop lachen Dacht je ook niet even "kák, doe mij Auschwitz maar want dit trek ik dus écht even niet!"
Oud 16-12-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Ach, wat is fout. Het is wel stom enzo, want die kinderen worden verkracht, in principe, maar laatst wilde ik een boterham maken en de boter was op. Nou, dat vind ik een stuk erger.
Oud 16-12-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, gisteren zei ik al dat jij ook best op m'n MSN-lijst mocht toen je me PLAYA noemde in verband met Pheebs
Dat heb ik dan gemist Maar te laat!
Oud 16-12-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Noedelhap is Super

Music you have in common includes Frank Zappa, Einstürzende Neubauten, Tom Waits, Pink Floyd and Tool.

*boxx*
Oud 16-12-2010, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik dan gemist Maar te laat!
Wat te laat?! Als het op gaten opvullen aankomt ben ik écht de bom hoor!
Oud 16-12-2010, 00:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
I got nipples on my titties, big as the end of my thumb,
I got somethin’ between my legs’ll make a dead man come,
Oh daddy, baby won’t you shave ‘em dry?
Now, draw it out!
Want you to grind me baby, grind me until I cry.

Say I fucked all night, and all the night before baby,
And I feel just like I wanna, fuck some more,
Oh great God daddy,
Grind me honey and shave me dry,
And when you hear me holler baby, want you to shave it dry

I got nipples on my titties, big as the end of my thumb,
Daddy you say that’s the kind of ‘em you want, and you can make ‘em come,
Oh, daddy shave me dry,
And I’ll give you somethin’ baby, swear it’ll make you cry

I’m gon’ turn back my mattress, and let you oil my springs,
I want you to grind me daddy, ’til the bell do ring,
Oh daddy, want you to shave ‘em dry,
Oh great God daddy, if you can’t shave ‘em baby won’t you try?

Now if fuckin’ was the thing, that would take me to heaven,
I’d be fuckin’ in the studio, till the clock strike eleven,
Oh daddy, daddy shave ‘em dry,
I would fuck you baby, honey I’d make you cry.

Now your nuts hang down like a damn bell sapper,
And your dick stands up like a steeple,
Your goddam ass-hole stands open like a church door,
And the crabs walks in like people.

Ooh! Baby, won’t you shave ‘em dry

A big sow gets fat from eatin’ corn,
And a pig gets fat from suckin’,
Reason you see this whore, fat like I am,
Great God, I got fat from fuckin’.
Eeeeh! Shave ‘em dry

My back is made of whalebone,
And my cock is made of brass,
And my fuckin’ is made for workin’ men’s two dollars,
Great God, round to kiss my ass.
Oh! Whoo, daddy, shave ‘em dry

1935
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-12-2010, 00:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
80s synth-poppy.
Moist in my pants.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 00:42
Verwijderd
Ik heb een collega waarvan de moeder slager is. Ze had in haar tas in een plastic zakje een paar tepels van een koe, en die ging ze dan op haar jas doen om haar vriend te laten schrikken.

Oud 16-12-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with monsieureric is Low

Music you have in common includes Santigold, Ladytron, Bonobo, Peter Gabriel and Yann Tiersen.

Ha, Ladytron en Peter Gabriel
ladytron - another breakfast with you

Citaat:
Ik heb een collega waarvan de moeder slager is. Ze had in haar tas in een plastic zakje een paar tepels van een koe, en die ging ze dan op haar jas doen om haar vriend te laten schrikken.

Meer gekken buiten het gesticht dan binnen. /cliché
Oud 16-12-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een collega waarvan de moeder slager is. Ze had in haar tas in een plastic zakje een paar tepels van een koe, en die ging ze dan op haar jas doen om haar vriend te laten schrikken.

Never a dull moment
Oud 16-12-2010, 00:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb een collega waarvan de moeder slager is. Ze had in haar tas in een plastic zakje een paar tepels van een koe, en die ging ze dan op haar jas doen om haar vriend te laten schrikken.

onze buren hadden een vleesgroothandel. Daar in de droog-ruimte hingen stieren-penissen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een collega waarvan de moeder slager is. Ze had in haar tas in een plastic zakje een paar tepels van een koe, en die ging ze dan op haar jas doen om haar vriend te laten schrikken.

Oud 16-12-2010, 01:22
Verwijderd
Ik heb een hoektand die vervelend doet omdat ik kennelijk te hard gepoetst heb sinds de aanschaf van een elektrische tandenborstel, en nu doe ik er op advies van het internet na het tandenpoetsen een beetje tandpasta op. Dat zorgt ervoor dat 'ie niet meer zeurt, wat teh win is, maar de andere bijwerking is dat je iedere avond vijf minuten lang een soort Esther Rantzen-grimas moet trekken.



Dat is minder leuk.
Oud 16-12-2010, 01:25
Verwijderd
Hoewel ik Esther Rantzen wel sympathiek vind, geloof ik. Alleen ja, die mond. Ze is een soort Julia Roberts. En Julia Roberts is een soort haai. Nee, ik vind het niks.
Oud 16-12-2010, 01:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
my dick just dissapeared.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 01:29
Verwijderd
Ze is 70 he, het is helemaal niet de bedoeling dat jij 't er nog op kan. Hoewel, met je 57 jaar..
Oud 16-12-2010, 01:30
Verwijderd
Wat is Chopin toch een fucking EINDBAAS
Oud 16-12-2010, 01:31
Verwijderd
Julia Roberts is een overgewaardeerde bitch.
Oud 16-12-2010, 01:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een blaar van elastiekjes uit mijn haar halen. En die heb ik natuurlijk laten exploderen en nu brandt het
Oud 16-12-2010, 01:32
Verwijderd
Ha, afgelopen jaar waren we op Wacken vriendjes geworden met onze buren, een stel Australiërs, Britten en Ieren die allemaal in hun eentje naar 't festival waren gekomen en elkaar hadden leren kennen in de bus. Ik spreek ze nog af en toe, en ik krijg net te horen dat ze dit jaar weer gaan Dat wordt straks weer in hoogstaand gezelschap de dronken waanzin in. En je hebt dit jaar ook het afscheidsconcert van Judas Priest, 't kan nu al niet meer stuk allemaal
Oud 16-12-2010, 01:33
Verwijderd
Nou eh, ik wil wel 'n Pretty Woman hoor. En Roy Orbison is met me!
Oud 16-12-2010, 01:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ha, afgelopen jaar waren we op Wacken vriendjes geworden met onze buren, een stel Australiërs, Britten en Ieren die allemaal in hun eentje naar 't festival waren gekomen en elkaar hadden leren kennen in de bus. Ik spreek ze nog af en toe, en ik krijg net te horen dat ze dit jaar weer gaan Dat wordt straks weer in hoogstaand gezelschap de dronken waanzin in. En je hebt dit jaar ook het afscheidsconcert van Judas Priest, 't kan nu al niet meer stuk allemaal
ik ben er ook bij, so i've heared.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 01:35
Verwijderd
Ze is wel een goed actrice verder, maar ze heeft zo. ontzettend. veel. tanden. Er valt niet naar haar films te kijken zonder bang te zijn dat ze je opeet.
Oud 16-12-2010, 01:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Carn, waarom "oei" jij mij over Fort Minor?
Oud 16-12-2010, 01:36
Verwijderd
Citaat:
ik ben er ook bij, so i've heared.
O nais Dan moeten we tegen die tijd even coördineren dat we 'n biertje gaan drinken in de Biergarten.
Oud 16-12-2010, 01:38
Verwijderd
hmmm wentelteefjes <3
Oud 16-12-2010, 01:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
O nais Dan moeten we tegen die tijd even coördineren dat we 'n biertje gaan drinken in de Biergarten.
ik ben benieuwd; want vrienden van me zeggen vaak dat Wacken zo gaaf is wegens de Biergarten maar ik kan me niet echt voorstellen wat er nou zo apart is aan een Biergarten

Heb je al verjaardagsplannen? de dag nadert!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 01:39
Verwijderd
Ik erger me zo aan haar mond en haar neus, dat ik niet op andere dingen kan letten.

Ik ken naast Pretty Woman sowieso geen films van haar eigenlijk.
Oud 16-12-2010, 01:40
Verwijderd
Oh het ging allang over iets anders, HAHAHA
Oud 16-12-2010, 01:41
Verwijderd
Amg, ik heb 999 nummers! jajaja, jullie vast meer, maar toch, bijna duizend, wat een moment!
Oud 16-12-2010, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is Chopin toch een fucking EINDBAAS
Chopin is een held MAAR... John Field laat hier toch wel even de ziel van de nocturne zien en horen -- en wat mij betreft heeft Chopin dít nooit kunnen overtreffen ondanks zijn over het algemeen geslaagde "embrace and extend"-principe.



De uitvoering van Bas van Oort is trouwens nog fijner maar die kan ik niet vinden op Jewtube.
Oud 16-12-2010, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Jewtube.
Oud 16-12-2010, 01:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Zeg, Dobermann, bespeel je zelf trouwens een instrument?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 01:45
Verwijderd
Ik wel.
Oud 16-12-2010, 01:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
frappant, ik ook!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 01:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


Na bijna 1 jaar heb ik er een tandenstoker erbij!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2010, 01:55
Verwijderd
De neusharp.
Oud 16-12-2010, 01:56
Verwijderd
Als je nou een foto maakt met je lul erbij, dan slaat het als een lul op een drumstel!!!

Oke, ik moet maar naar bed gaan denk ik.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.