Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2010, 22:45
Verwijderd
Advertentie
Oud 17-12-2010, 22:46
Verwijderd
ah
Oud 17-12-2010, 22:47
Verwijderd
Titel
Oud 17-12-2010, 22:47
Verwijderd
Hé jongens, Captain Beefheart is dood.
Oud 17-12-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Normaalgesproken zou je er dan geen tien uur over doen hoor. Al loop je nu wel de kans dat je langer onderweg bent, want ook in Duitsland zijn er problemen op het spoor door de weersomstandigheden.
Ja, dat zeg ik, ik maakte een rekenfout omdat ik van de verkeerde vertrektijd vanaf Gronau uitging, maar het idee blijft dat met negen keer overstappen in dit weer het echt van de categorie linke soep wordt. Ik bedoel, ik heb vandaag al uren op stations en in treinen doorgebracht, voor een afstandje waar je normaal drie kwartier over doet... het komt wel een andere keer.
Oud 17-12-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zeg ik, ik maakte een rekenfout omdat ik van de verkeerde vertrektijd vanaf Gronau uitging, maar het idee blijft dat met negen keer overstappen in dit weer het echt van de categorie linke soep wordt. Ik bedoel, ik heb vandaag al uren op stations en in treinen doorgebracht, voor een afstandje waar je normaal drie kwartier over doet... het komt wel een andere keer.
Dat lijkt me momenteel een verstandig besluit.
Oud 17-12-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Hé jongens, Captain Beefheart is dood.
Nohhhhh
Oud 17-12-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me momenteel een verstandig besluit.


Citaat:
Hé jongens, Captain Beefheart is dood.
Wie?



Jonguuuns, ik kan misschienmisschienmisschien cum laude slagen.
Oud 17-12-2010, 22:50
Verwijderd
Oud 17-12-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Wie?
Een muzieklegende.
Oud 17-12-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Jonguuuns, ik kan misschienmisschienmisschien cum laude slagen.
Netjes.
Oud 17-12-2010, 22:53
Verwijderd
Wat leuk, een spontaan en lang telefoongesprek met Sann, omdat ze zich verveelde
Oud 17-12-2010, 22:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hé jongens, Captain Beefheart is dood.
Ik las het al op twitter.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2010, 22:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hé jongens, Captain Beefheart is dood.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-12-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Een muzieklegende.
Ik herkende de muziek die je poste wel!

Citaat:
Wat leuk, een spontaan en lang telefoongesprek met Sann, omdat ze zich verveelde
Ik dacht dat je juist een leven had vandaag, gezien de afwezigheid hier en op msn?
Oud 17-12-2010, 22:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Vaarwel aan de man die gisteren de beste levende muzikant ter wereld was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-12-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ik herkende de muziek die je postte wel!
Citaat:
Ik dacht dat je juist een leven had vandaag, gezien de afwezigheid hier en op msn?
Ze heeft je geblokkeerd.
Oud 17-12-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
ze heeft je geblokkeerd.
;d
Ads door Google
Oud 17-12-2010, 22:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zappa became irritated by Van Vliet, who drew constantly, including while on stage, filling one of his large sketch books with rapidly executed portraits and warped caricatures of Zappa.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-12-2010, 23:03
Verwijderd
Op deze foto lijkt hij erg op mijn broer.

Oud 17-12-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik herkende de muziek die je poste wel!

Ik dacht dat je juist een leven had vandaag, gezien de afwezigheid hier en op msn?
Ik ben altijd afwezig op msn
En zeker nu, want ik heb amper internetverbinding dus msn kan hij niet aan...

En ik had een leven moeten hebben vandaag, maar de sneeuw gooide witte roet in het eten. En dat vond ik even helemaal niet zo erg
Oud 17-12-2010, 23:05
Verwijderd
Hallo jongens en meisjes. Ik ging vanmiddag iets eerder weg dan normaal vanwege het weer. Heb 25 min op de tram zitten wachten maar die kwam niet. Toen ben ik 10 min verder gelopen om een andere tram te pakken maar die kwam ook niet. Toen ging ik maar lopen en was ik 3 kwartier te laat.
Zonde van mijn centjes!!!
Oud 17-12-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd afwezig op msn
En zeker nu, want ik heb amper internetverbinding dus msn kan hij niet aan...

En ik had een leven moeten hebben vandaag, maar de sneeuw gooide witte roet in het eten. En dat vond ik even helemaal niet zo erg
Ik bedoelde ''ze,'' typfout.
Oud 17-12-2010, 23:12
Verwijderd
Net als met Zappa ben ik totaal niet opgegroeid met Captain Beefheart. Hoe kan dat?
Oud 17-12-2010, 23:12
Verwijderd


Waarom heeft deze man nu een onvoldoende? Hij heeft de opdracht wel goed gemaakt zo te zien, alleen zijn de verhoudingen wat.. optimistisch. Ik zou 'm een A geven.
Advertentie
Oud 17-12-2010, 23:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hallo jongens en meisjes. Ik ging vanmiddag iets eerder weg dan normaal vanwege het weer. Heb 25 min op de tram zitten wachten maar die kwam niet. Toen ben ik 10 min verder gelopen om een andere tram te pakken maar die kwam ook niet. Toen ging ik maar lopen en was ik 3 kwartier te laat.
Zonde van mijn centjes!!!
Kut OV. Aber gut, je bent er weer.

Krijg net een smsje van m'n bff, dat ze er 6 uur over heeft gedaan om in Delft te komen. WeeTeeEf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde ''ze,'' typfout.
Oh! Dat had ze ook, maar nu was dat leven een beetje klaar, want ze lag met een kater op de bank
Oud 17-12-2010, 23:14
Verwijderd
Ik krijg net een smsje van een vriendin dat er in Spijkenisse iemand is neergeschoten
Ik was het in elk geval niet!
Oud 17-12-2010, 23:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]


Waarom heeft deze man nu een onvoldoende? Hij heeft de opdracht wel goed gemaakt zo te zien, alleen zijn de verhoudingen wat.. optimistisch. Ik zou 'm een A geven.
Hehehe.

Waar staat dat hij een onvoldoende heeft dan? Want het zou idd lame zijn als ze 'm hiervoor minpunten geven.
Nablijf-straf met de juf zou toepasselijker zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2010, 23:15
Verwijderd


Zijn schilderwerk was eh...ontroerend.
Oud 17-12-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Waarom heeft deze man nu een onvoldoende? Hij heeft de opdracht wel goed gemaakt zo te zien, alleen zijn de verhoudingen wat.. optimistisch. Ik zou 'm een A geven.
Oud 17-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Hehehe.

Waar staat dat hij een onvoldoende heeft dan? Want het zou idd lame zijn als ze 'm hiervoor minpunten geven.
Nablijf-straf met de juf zou toepasselijker zijn.
Nouja, er staat een G op, ik neem aan dat de docente (want 't zal vast een docentE zijn geweest) daarmee een symbolisch cijfer wilde geven dat nog een tandje lager is dan de F.
Oud 17-12-2010, 23:19
Verwijderd
Als ik die Paula was zou ik die opdracht aan de koelkast hangen ook, en ik zou er een foto van maken met mezelf ervoor, met zo thumbs up, en dan zou ik die foto op een shirt laten printen, en mijn zoon dat shirt cadeau doen zodat hij 'm desgewenst aan kan doen naar de eerstvolgende les van dat wuuf.
Oud 17-12-2010, 23:20
Verwijderd
Wat vinden jullie van dit werk van Franz Kline?

Oud 17-12-2010, 23:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, er staat een G op, ik neem aan dat de docente (want 't zal vast een docentE zijn geweest) daarmee een symbolisch cijfer wilde geven dat nog een tandje lager is dan de F.
Ik denk het niet.

Weet je wat ik raar vind? Dat ze nooit een E geven. Het gaat van D naar F.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-12-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Nouja, er staat een G op, ik neem aan dat de docente (want 't zal vast een docentE zijn geweest) daarmee een symbolisch cijfer wilde geven dat nog een tandje lager is dan de F.
Dat is toch een smiley? Of ik kijk verkeerd...
Ads door Google
Oud 17-12-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van dit werk van Franz Kline?

[afbeelding]
Stom, saai en lelijk. Wel iets minder stom, saai en lelijk dan de meeste abstracte kunst, want op zich oogt het niet onprettig, en dat is al heel wat.
Oud 17-12-2010, 23:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nouja, er staat een G op, ik neem aan dat de docente (want 't zal vast een docentE zijn geweest) daarmee een symbolisch cijfer wilde geven dat nog een tandje lager is dan de F.
Ja maar, de 'cijfers' gaan daar toch maar tot F?
Ik las het als "You wish, G!", maar eigenlijk is het best onwaarschijnlijk dat een docent zijn leerling een Gangster noemt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-12-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van dit werk van Franz Kline?

[afbeelding]
Lelijk
Oud 17-12-2010, 23:24
Verwijderd
Die G heeft hier toch echt oogjes...
Oud 17-12-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ja maar, de 'cijfers' gaan daar toch maar tot F?
Ik las het als "You wish, G!", maar eigenlijk is het best onwaarschijnlijk dat een docent zijn leerling een Gangster noemt.
Ja, vandaar ook symbolisch cijfer. De daadwerkelijke waarde zou dan een F zijn.

Maar het heeft ook wel wat weg van een smiley, ja.
Oud 17-12-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van dit werk van Franz Kline?

[afbeelding]
Stom.

Citaat:
Dat is toch een smiley? Of ik kijk verkeerd...
Inderdaad!
Oud 17-12-2010, 23:25
Verwijderd
En het is pagina 16, rare pagina om een cijfer op te zetten, die zet je toch op pagina 1?
Oud 17-12-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van dit werk van Franz Kline?

[afbeelding]
wat de rest zegt, stom en lelijk.
Oud 17-12-2010, 23:27
Verwijderd
ik ben koud tot op m'n botten. Ik ga lekker een jointje draaien en verder chillen in bed met de laptop. Dan heb ik links warme elmer en rechts de kachel
Oud 17-12-2010, 23:28
Verwijderd
Misschien is het wel de laatste bladzijde! Maar je hebt gelijk, het zal wel een smiley zijn. Dat maakt het zowel rechtvaardiger als grappiger. Ik zie de docente al ijverig aan een verdrietige smiley pennen omdat haar leerling een lange piemel heeft getekend.
Oud 17-12-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
ik ben koud tot op m'n botten. Ik ga lekker een jointje draaien en verder chillen in bed met de laptop. Dan heb ik links warme elmer en rechts de kachel
Hmmm, ik ga maar eens een kruik vullen, denk ik.
Hoe gaat het met je naaipraktijken trouwens?
Oud 17-12-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, ik ga maar eens een kruik vullen, denk ik.
Hoe gaat het met je naaipraktijken trouwens?
slecht, alles wat ik probeer te maken verandert in een schots en scheef vod met lelijke naden overal
Oud 17-12-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Stom, saai en lelijk. Wel iets minder stom, saai en lelijk dan de meeste abstracte kunst, want op zich oogt het niet onprettig, en dat is al heel wat.
Citaat:
Lelijk
Citaat:
Stom.
Citaat:
wat de rest zegt, stom en lelijk.
Fjoe. Ik begon al even te twijfelen aan mezelf.
Oud 17-12-2010, 23:32
Verwijderd
Ik vind moderne kunst sowieso ziel ontberen. </hopeloze romanticus>
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.