Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Godver, vuile teasers van de ING. Alles op Mijn ING laadt, behalve het stukje waar ik kan zien hoeveel geld ik heb, .
Ik kan wel even voor je kijken, pm je gebruikersnaam en wachtwoord maar even
Advertentie
Oud 20-12-2010, 12:12
Verwijderd
Jaaaa! Er is weer geld! Zorgtoeslag, <3.
Oud 20-12-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
wel de koffie pas drinken na je powernap anders is het een beetje contraproductief

*Sneeuwbal op Minke gooit*
Die powernap zit er voorlopig toch nog niet in. Ik mag zo weer gaan fietsen naar m'n werk...

Ha, daar word je wel wakker van! Bedankt! *eentje teruggooit*
Oud 20-12-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ja in Duitsland zijn ze ook zo ontevreden dat ze Nederland aanwijzen als land waar het wel goed geregeld is
Oh! Ik dacht dat de DB in het algemeen wel goed met sneeuw kon omgaan, maar als ik de nieuwsberichten nu moet geloven valt dat tegen. Het is zo raar, in Zweden reisde ik continue naar overal en nergens en was er nóóit een probleem.

Citaat:
Waar in Limburg moet je eigenlijk naartoe?
Het midden (= ouders).
Oud 20-12-2010, 12:14
Verwijderd
Roos (huisgenoot) zou alleen zijn met kerst, dus ik zei, joh je kunt vast wel met mij mee naar mijn ouders. Dus ik mama bellen. "Mam, ik wil iemand meenemen met kerst" en toen wist ik al dat ik een gigantische fout maakte want mama deed letterlijk dansjes aan de andere kant van de telefoon. "Eh, nee mam, geen man, maar mijn huisgenoot, die is anders helemaal alleen". Ze moest even herstellen, maar vond 't toch heel leuk
Oud 20-12-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
:aai: Beetje balans zoeken tussen bijna werkloos zijn en overwerkt zijn hè.
Juh

Of ik ben gewoon niets meer gewend (nee dat is niet zo)
Oud 20-12-2010, 12:14
Verwijderd
haha @sann
Oud 20-12-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa! Er is weer geld! Zorgtoeslag, <3.
Oeh, dat klinkt als goed nieuws even checken of het er bij de rabo ook al opstaat.
Oud 20-12-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Roos (huisgenoot) zou alleen zijn met kerst, dus ik zei, joh je kunt vast wel met mij mee naar mijn ouders. Dus ik mama bellen. "Mam, ik wil iemand meenemen met kerst" en toen wist ik al dat ik een gigantische fout maakte want mama deed letterlijk dansjes aan de andere kant van de telefoon. "Eh, nee mam, geen man, maar mijn huisgenoot, die is anders helemaal alleen". Ze moest even herstellen, maar vond 't toch heel leuk
Zou wel stoer geweest zijn als je het niet had uitgelegd en je moeder dan niet zou weten of ze nou een ''date'' was of niet, als je daar aan zou komen.
Oud 20-12-2010, 12:15
Verwijderd
Jaeger, brenger van goed nieuws, .
Oud 20-12-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Zou wel stoer geweest zijn als je het niet had uitgelegd en je moeder dan niet zou weten of ze nou een ''date'' was of niet, als je daar aan zou komen.
Nee, dat zou zielig geweest zijn voor Roos, want mijn moeder had haar teleurstelling dat ik Roos mee had genomen dan echt niet kunnen verbergen
Oud 20-12-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Jaeger, brenger van goed nieuws, .
Niet helemaal, hier staat het er nog niet op
Oud 20-12-2010, 12:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het midden (= ouders).
Omg, ik ook! Dan kunnen we vrijdag samen treinen

Citaat:
Roos (huisgenoot) zou alleen zijn met kerst, dus ik zei, joh je kunt vast wel met mij mee naar mijn ouders. Dus ik mama bellen. "Mam, ik wil iemand meenemen met kerst" en toen wist ik al dat ik een gigantische fout maakte want mama deed letterlijk dansjes aan de andere kant van de telefoon. "Eh, nee mam, geen man, maar mijn huisgenoot, die is anders helemaal alleen". Ze moest even herstellen, maar vond 't toch heel leuk
Haha, ik zie het al helemaal voor me, de moeder van Sann die al schreeuwende rondjes om het huis gaat rennen a la Dawn French die een huwelijksaanzoek krijgt in the vicar of dibley.

edit: zo dus:

__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2010, 12:18
Verwijderd
Slome mensen van de Boerenleenbank.
Oud 20-12-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Die powernap zit er voorlopig toch nog niet in. Ik mag zo weer gaan fietsen naar m'n werk...

Ha, daar word je wel wakker van! Bedankt! *eentje teruggooit*
daar kan je ook wakker van worden!

*met bebloed hoofd naar 1e hulp toe wandel* steentjes erin! jij secreet ;p
Oud 20-12-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
daar kan je ook wakker van worden!

*met bebloed hoofd naar 1e hulp toe wandel* steentjes erin! jij secreet ;p
Naja, waar zie je me voor aan?



Anyway, ik ben ervandoor. Nog even een paar uurtjes bikkelen en dan lekker instorten. Daaag
Oud 20-12-2010, 12:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Godver, het journaal opent ook gewoon met drie items die allemaal over het weer gaan.
Nederland op zn kleinst

Citaat:
Godver, wat een rotdag. Jongens, ik ga heel erg mijn best doen voor vanavond, maar ik heb er een beetje een hard hoofd in. Ben zo moe dat ik nauwelijks op m'n benen kan staan En ik moet nog 3,5 uur dadelijk! Eigen schuld, met m'n veel te laat slapen en te veel werk aannemen
Oei.

Citaat:
Dan moet ik sociaal gaan doen bij m'n moeder Maar misschien even, of ik kom iets later. Ik zie het wel. Ik doe in elk geval mijn uiterste best, maar het is heel dubbel want ik heb er nu dus én heel veel zin in én ik zie er enorm tegenop
Je kan beter gaar aanwezig zijn dan niet komen, want anders vergeef je jezelf nooit als je weer al die hilarische verhalen hoort/leest!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2010, 12:21
Verwijderd
en nu op weg naar de uni ciao bellisime!
Oud 20-12-2010, 12:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Anyway, ik ben ervandoor. Nog even een paar uurtjes bikkelen en dan lekker instorten. Daaag
werken --> powernap 15 minuten --> koffie =
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik ook! Dan kunnen we vrijdag samen treinen


Haha, ik zie het al helemaal voor me, de moeder van Sann die al schreeuwende rondjes om het huis gaat rennen a la Dawn French die een huwelijksaanzoek krijgt in the vicar of dibley.

edit: zo dus:

[filmpje]
Zeg mijn moeder ziet er heel anders uit hoor



Citaat:
Slome mensen van de Boerenleenbank.
Juh, meestal is het er rond half 4

Citaat:
Naja, waar zie je me voor aan?



Anyway, ik ben ervandoor. Nog even een paar uurtjes bikkelen en dan lekker instorten. Daaag
Zet 'm op chick
Citaat:
Nederland op zn kleinst



Oei.



Je kan beter gaar aanwezig zijn dan niet komen, want anders vergeef je jezelf nooit als je weer al die hilarische verhalen hoort/leest!
Dit + dat we je dan heel erg gaan missen natuurlijk
Oud 20-12-2010, 12:23
Verwijderd
De NOS heeft alle jaaroverzichten vanaf 1954 online gezet
Oud 20-12-2010, 12:23
Verwijderd
Oh het topic stroomt ook gelijk weer leeg als Absinthe er vandoor gaat, mooie boel. Dag Joris!

Muhaha.
Oud 20-12-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Oh het topic stroomt ook gelijk weer leeg als Absinthe er vandoor gaat, mooie boel. Dag Joris!

Muhaha.


en nu moet ik nog gaan rennen voor mn metro ook
Oud 20-12-2010, 12:25
Verwijderd
Ik zou ook op weg moeten naar de uniiiiii. En @ Martino: ik weet nog niet of ik vrijdag of zaterdag ga en heb als het goed is al reisgezelschap.
Oud 20-12-2010, 12:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De lekjongen is weg. En nu draai ik heel hard de TH dvd harder dan net, that is
Oud 20-12-2010, 12:28
Verwijderd
Zo voor het eerst in drie dagen weer eens sigaretten kopen. Ik ben drie dagen behoorlijk mèh geweest.

Chagrijnig, that is.
Oud 20-12-2010, 12:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ING doet ook poep bij mij
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
ING doet ook poep bij mij
Oud 20-12-2010, 12:31
Verwijderd
Ja, vuile teasers zijn het. Steeds laten ze een iets groter stukje zien. Ik kreeg de banner en de uitlogknop. Na een tijdje schoot ie weer iets door en kreeg ik ook TIM het digitale huishoudboekje te zien, .

Alsof ze wisten wat het probleem was.
Oud 20-12-2010, 12:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
vroeger, had je een Pennie (en later de Easy Blue) rekening en een COOLE SPAARPOT en dat was het dan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2010, 12:33
Verwijderd
Hadden jullie ook die spaarpot die met een pincode open moest?

Dit bazending:

Oud 20-12-2010, 12:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zeg mijn moeder ziet er heel anders uit hoor

Het was maar voor het idee he. Maar je moeder is vast net zo gaaf als Dawn French.

Citaat:
Ik zou ook op weg moeten naar de uniiiiii. En @ Martino: ik weet nog niet of ik vrijdag of zaterdag ga en heb als het goed is al reisgezelschap.


Ik heb ook nog geen idee hoe laat ik ga, maar ik ben nu wel enorm benieuwd naar waar in Midden Limburg je ouders wonen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ik dacht dat de DB in het algemeen wel goed met sneeuw kon omgaan, maar als ik de nieuwsberichten nu moet geloven valt dat tegen. Het is zo raar, in Zweden reisde ik continue naar overal en nergens en was er nóóit een probleem.

Het midden (= ouders).
In landen waar dergelijke weersomstandigheden vaker voorkomen is het niet zo heel verwonderlijk dat er meer rekening mee wordt gehouden he. Ik weet trouwens ook niet hoe intensief het Zweedse spoorwegnet wordt bereden in vergelijking met het Duitse en het Nederlandse, dat maakt ook nog wel wat uit.

Al heb ik in het verleden ook wel nieuwsberichten gezien over treinen in Zweden die toch ook behoorlijke problemen hadden met de weersomstandigheden...
Oud 20-12-2010, 12:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hadden jullie ook die spaarpot die met een pincode open moest?

Dit bazending:

[afbeelding]
Nee, ik had er wel een van de Rabobank die met een speciale sleutel moest worden opengemaakt die ze alleen bij de bank hadden zodat je gelijk je geld daar kon storten, hoewel het met een paperclip ook lukte.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2010, 12:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En ik wilde een langnekspaarpot van de ABN, maar die kreeg ik niet omdat ik al een spaarrekening bij de ABN had.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Hadden jullie ook die spaarpot die met een pincode open moest?

Dit bazending:

[afbeelding]
ahw. jeugdsentiment! <3
Oud 20-12-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Hadden jullie ook die spaarpot die met een pincode open moest?

Dit bazending:

[afbeelding]
Nee, ik had zo'n Postbank-spaarpot met vakjes voor bepaalde munten en voor briefgeld. De mijne had ook nog geen plek voor vijfgulden-munten, die van m'n zusje al wel. Die spaarpot kon je trouwens openmaken met een pasje wat je in een sleuf duwde, dat lukte trouwens ook met allerlei andere objecten.
Oud 20-12-2010, 12:39
Verwijderd
Je kon dat klepje ook gewoon opensjorren, maar dan kreeg je wel een alarm.
Oud 20-12-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Het was maar voor het idee he. Maar je moeder is vast net zo gaaf als Dawn French.




Ik heb ook nog geen idee hoe laat ik ga, maar ik ben nu wel enorm benieuwd naar waar in Midden Limburg je ouders wonen.
Een stop verder dan jij, geloof ik.

Citaat:
In landen waar dergelijke weersomstandigheden vaker voorkomen is het niet zo heel verwonderlijk dat er meer rekening mee wordt gehouden he. Ik weet trouwens ook niet hoe intensief het Zweedse spoorwegnet wordt bereden in vergelijking met het Duitse en het Nederlandse, dat maakt ook nog wel wat uit.

Al heb ik in het verleden ook wel nieuwsberichten gezien over treinen in Zweden die toch ook behoorlijke problemen hadden met de weersomstandigheden...
Nou, ik bedoelde ook de weg en alles. En logisch dat ze er meer rekening mee houden, maar ik vind het van Nederland c.s. wel weer raar dat ze dan niet om hulp/advies van andere landen vragen als het al een aantal keer achter elkaar zo in de soep loopt.
Oud 20-12-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ik dacht dat de DB in het algemeen wel goed met sneeuw kon omgaan, maar als ik de nieuwsberichten nu moet geloven valt dat tegen. Het is zo raar, in Zweden reisde ik continue naar overal en nergens en was er nóóit een probleem.
Ja het probleem in Nederland is vooral dat er wissels niet meer werken. In landen als Zweden en Rusland heb je vaak tientallen kilometers spoor zonder wissels. Het plan is nu om het aantal wissels in 2013 gehalveerd te hebben.
Oud 20-12-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ja het probleem in Nederland is vooral dat er wissels niet meer werken. In landen als Zweden en Rusland heb je vaak tientallen kilometers spoor zonder wissels. Het plan is nu om het aantal wissels in 2013 gehalveerd te hebben.
Ah!
Oud 20-12-2010, 12:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een stop verder dan jij, geloof ik.
Ah oke! Wonen je ouders ook daar of in een dorp in de buurt?
__________________
you're not my demographic
Oud 20-12-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Een stop verder dan jij, geloof ik.

Nou, ik bedoelde ook de weg en alles. En logisch dat ze er meer rekening mee houden, maar ik vind het van Nederland c.s. wel weer raar dat ze dan niet om hulp/advies van andere landen vragen als het al een aantal keer achter elkaar zo in de soep loopt.
Op de wegen (in zowel Nederland als Duitsland) is het inderdaad niet veel beter, in Duitsland hebben ook mensen in hun auto kunnen overnachten. Er wordt trouwens ook al wel gekeken naar andere landen.

Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 13:19.
Oud 20-12-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ah oke! Wonen je ouders ook daar of in een dorp in de buurt?
Daar. Prima opgroeien daar.
Oud 20-12-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Op de wegen is het inderdaad niet veel beter, in Duitsland hebben ook mensen in hun auto kunnen overnachten. Er wordt trouwens ook al wel gekeken naar andere landen.
Het is natuurlijk gênant dat strooiwagens in nederland in de file staan. In andere landen rijden ze gewoon over de vluchtstrook en spuiten ze het zout over de weg, onder de auto's door.
Oud 20-12-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk gênant dat strooiwagens in nederland in de file staan. In andere landen rijden ze gewoon over de vluchtstrook en spuiten ze het zout over de weg, onder de auto's door.
Bijvoorbeeld.
Oud 20-12-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ja het probleem in Nederland is vooral dat er wissels niet meer werken. In landen als Zweden en Rusland heb je vaak tientallen kilometers spoor zonder wissels. Het plan is nu om het aantal wissels in 2013 gehalveerd te hebben.
In Nederland zijn er ook vele kilometers spoor zonder wissels hoor. De meeste wissels liggen op emplacementen. Dat reduceren van het aantal wissels heeft meer te maken met het verlagen van de onderhoudskosten en het kan je in bepaalde gevallen wel wat minder flexibel maken in de dienstuitvoering, o.a. qua rangeren. Al is het wel zo dat de sporenlayout op bepaalde plekken met de tijd zo is gegroeid en dat het op sommige plekken misschien met minder wissels beter kan. Overigens zijn er technische oplossingen om te voorkomen dat wissels vastvriezen.
Oud 20-12-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Overigens zijn er technische oplossingen om te voorkomen dat wissels vastvriezen.
in theorie
Oud 20-12-2010, 13:03
Verwijderd
Vorig jaar waren er inderdaad wat problemen daarmee, en volgens mij nu ook nog wel. Al heb ik wel de indruk dat men bezig is dat op te lossen.
Oud 20-12-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa! Er is weer geld! Zorgtoeslag, <3.
Elke maand weer vergeet ik de zorgtoeslag en zit ik al te panikeren
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.