Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2010, 16:59
Verwijderd
Wat smsten jullie dan? En grote kans dat er een vertraging in dat sms-verkeer zit
Advertentie
Oud 21-12-2010, 17:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
"HIV heb je, Aids kan je krijgen"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-12-2010, 17:04
Verwijderd
En ik heb zeker 25 minuten gekeken of ze langs kwamen!
Oud 21-12-2010, 17:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zo, eens kijken of ik in Ehv kan geraken. T00dlz allen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-12-2010, 17:08
Verwijderd
have fun
Oud 21-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Geen treinen tussen Den Bosch en Tilburg dus arme Minke zit nu in een stopbus
Ik ben er hoor Heb heel Drunen, Waalwijk, Sprang, Kaatsheuvel en Loon op Zand gezien. Was te gek.
En nu dan maar weer door, want 'ons vadder wacht mee 't eete!' Carn naamzoek
Oud 21-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
zo, eens kijken of ik in Ehv kan geraken. T00dlz allen!
Volgens mij moet Eindhoven wel lukken. Succes
Oud 21-12-2010, 17:40
Verwijderd
Ik ging even naar de hema om een cadeautje te kopen voor mijn nieuwe buurjongen, allemaal babykleren in het grijs en zwart...ik vind dat echt een beetje te serieuze kleuren voor een baby
Oud 21-12-2010, 17:40
Verwijderd
Hoi en groetjes vanuit de UB.
Oud 21-12-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
"HIV heb je, Aids kan je krijgen"
Oud 21-12-2010, 17:46
Verwijderd
Jullie hadden gewoon aan Eric en Babs moeten vragen of ze een bord met die tekst in beeld wilden houden
Oud 21-12-2010, 18:01
Verwijderd
Elmer heeft er alweer 5 kwartier over gedaan om van Eindhoven in Breda te komen :')
Oud 21-12-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Elmer heeft er alweer 5 kwartier over gedaan om van Eindhoven in Breda te komen :')
Hij is naar Het Glazen Huis geweest om geld te doneren?
Oud 21-12-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Hij is naar Het Glazen Huis geweest om geld te doneren?
uhuh
Oud 21-12-2010, 18:31
Verwijderd
wat heb ik toch een aardige behulpzame huisbaas
Oud 21-12-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
"HIV heb je, Aids kan je krijgen"
Oud 21-12-2010, 18:33
Verwijderd
Ik heb vannacht heel de nacht naar SR gekeken. Heb Babs of Eric of forummers niet gezien trouwens!
Oud 21-12-2010, 18:38
Verwijderd
Omg ik heb mijn ouders eindelijk iets verteld dat ik ze al veel eerder had moeten vertellen . Het is zo'n opluchting. En het viel zo mee!
Oud 21-12-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Omg ik heb mijn ouders eindelijk iets verteld dat ik ze al veel eerder had moeten vertellen . Het is zo'n opluchting. En het viel zo mee!
Dat je lesbie bent?
Oud 21-12-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Omg ik heb mijn ouders eindelijk iets verteld dat ik ze al veel eerder had moeten vertellen . Het is zo'n opluchting. En het viel zo mee!
Nu maak je ons nieuwsgierig!
Oud 21-12-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Dat je lesbie bent?
Dat weten ze al/hadden ze kunnen weten. Nouja, ik heb het ze iig verteld

Citaat:
Nu maak je ons nieuwsgierig!
Dat ik geen chocolade meer eet. Ik vond dat zo moeilijk om te vertellen, maar mijn moeder vroeg er zelf naar en toen zei ik het en het was gewoon 'oh okee'.
Oud 21-12-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Dat ik geen chocolade meer eet. Ik vond dat zo moeilijk om te vertellen, maar mijn moeder vroeg er zelf naar en toen zei ik het en het was gewoon 'oh okee'.
Huh hoezo is dat moeilijk dan?

Ik eet eigenlijk ook nooit chocolade.
Oud 21-12-2010, 18:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat weten ze al/hadden ze kunnen weten. Nouja, ik heb het ze iig verteld
En zo leer je elke dag wat nieuws.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-12-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Huh hoezo is dat moeilijk dan?

Ik eet eigenlijk ook nooit chocolade.
Ik weet eigenlijk niet waarom dat moeilijk is. Ik praat daar gewoon niet makkelijk over met mijn ouders .
Oud 21-12-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet waarom dat moeilijk is. Ik praat daar gewoon niet makkelijk over met mijn ouders .
Over iets dat je wel/niet eet?

Geen eetstoornisachtige dingen krijgen hoor!
Oud 21-12-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
En zo leer je elke dag wat nieuws.


Citaat:
Over iets dat je wel/niet eet?

Geen eetstoornisachtige dingen krijgen hoor!
Oh, het heeft niks met de voedingswaarde van de chocolade te maken. Maar met slaven en zo. En ik vind het moeilijk om het over dat soort dingen met mijn ouders te hebben. Ze zijn meer van 'ach kindje, zo is de wereld toch en wij zijn maar gewone mensen. Wat doen wij eraan. Zorg toch maar dat je zelf gelukkig bent, want veel meer kan je niet doen.' En ik ga niet graag tegen mijn ouders in.
Oud 21-12-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:




Oh, het heeft niks met de voedingswaarde van de chocolade te maken. Maar met slaven en zo. En ik vind het moeilijk om het over dat soort dingen met mijn ouders te hebben. Ze zijn meer van 'ach kindje, zo is de wereld toch en wij zijn maar gewone mensen. Wat doen wij eraan. Zorg toch maar dat je zelf gelukkig bent, want veel meer kan je niet doen.' En ik ga niet graag tegen mijn ouders in.
Fairtrade chocolade?
Oud 21-12-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Fairtrade chocolade?
Te duur en zo.
Oud 21-12-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
: Oh, het heeft niks met de voedingswaarde van de chocolade te maken. Maar met slaven en zo. En ik vind het moeilijk om het over dat soort dingen met mijn ouders te hebben. Ze zijn meer van 'ach kindje, zo is de wereld toch en wij zijn maar gewone mensen. Wat doen wij eraan. Zorg toch maar dat je zelf gelukkig bent, want veel meer kan je niet doen.' En ik ga niet graag tegen mijn ouders in.
Jeetje. Jij gaat echt totaal anders met je ouders om dan ik, lees ik.
Oud 21-12-2010, 18:52
Verwijderd
Het is wel duurder dan bijvoorbeeld euroshopper chocola, maar zo vreselijk duur is z'n reep tony's toch niet?
Oud 21-12-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Jeetje. Jij gaat echt totaal anders met je ouders om dan ik, lees ik.
Dat kan goed zijn.

Citaat:
Het is wel duurder dan bijvoorbeeld euroshopper chocola, maar zo vreselijk duur is z'n reep tony's toch niet?
Dat is zo en we kunnen het ook best ooit eens kopen, maar hagelslag, vla, koekjes, taarten, al die dingen niet.
Oud 21-12-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Dat kan goed zijn.
Dat is ook goed, want ik ben een brutaal rotkind
Oud 21-12-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dat kan goed zijn.



Dat is zo en we kunnen het ook best ooit eens kopen, maar hagelslag, vla, koekjes, taarten, al die dingen niet.
maar er zit al wel verbetering in, hoorde laatst nog op het nieuws dat 80% (of meer) van alle sinterklaas chocola fair trade was.
In vergelijking met geloof ik 20% het jaar ervoor.
Oud 21-12-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Te duur en zo.
Onzin, vergeleken met andere lekkere chocola (en dus niet de Euroshopper of Koetjesrepen) is het nauwelijks duurder. Bovendien kun je ook de helft minder chocola eten (dat scheelt alweer vergeleken met nóóit) en zo de helft van de kosten besparen.
Oud 21-12-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook goed, want ik ben een brutaal rotkind

Maar ik zou wel wat assertiever moeten zijn. Denk ik. Normaal gesproken kan ik best voor mezelf opkomen, maar ouders zijn gewoon zo... het is een van mijn meest ingebouwde dingen om te doen wat zij zeggen. Omdat ik hun dochter ben en zo.
Oud 21-12-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:

Maar ik zou wel wat assertiever moeten zijn. Denk ik. Normaal gesproken kan ik best voor mezelf opkomen, maar ouders zijn gewoon zo... het is een van mijn meest ingebouwde dingen om te doen wat zij zeggen. Omdat ik hun dochter ben en zo.
Jeetje, ik doe juist NIET wat mijn ouders zeggen, omdat ik ze meestal een beetje dom en burgerlijk vind, en alles wat erbij hoort als je in de puberteit bent blijven hangen.

Goed van je hoor
Oud 21-12-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Onzin, vergeleken met andere lekkere chocola (en dus niet de Euroshopper of Koetjesrepen) is het nauwelijks duurder. Bovendien kun je ook de helft minder chocola eten (dat scheelt alweer vergeleken met nóóit) en zo de helft van de kosten besparen.
Ja, ik ben het wel met je eens, maar dat kan je beter tegen mijn ouders zeggen
Oud 21-12-2010, 18:58
Verwijderd
Je bent blijkbaar goed opgevoed. Was ik dat maar.
Oud 21-12-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Je bent blijkbaar goed opgevoed. Was ik dat maar.
Je ouders hadden harder moeten slaan!
Oud 21-12-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Te duur en zo.
Zeg dat maar eens tegen die arme fairtradertjes in Afrika!
Oud 21-12-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Je ouders hadden harder moeten slaan!
Hadden ze juist beter niet kunnen doen denk ik
Oud 21-12-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben het wel met je eens, maar dat kan je beter tegen mijn ouders zeggen
Maar waarom ben je dat zo resoluut om te zeggen dat je nóóit meer chocola wilt eten? Ik bedoel, ik snap je gedachtengang wel, maar ik vind het zo nodeloos principieel (en dat vind ik niet snel) en tegelijkertijd niet consequent (want hoera, (semi)slavernij in de suikerrietplantages, vervaardiging van technologie, bloemenkwekerijen, rubber, koffie, sinaasappels en ga zo maar door.)?
Oud 21-12-2010, 19:03
Verwijderd
Die Ramon van SR doet me denken aan White Trash, om één of andere reden
Oud 21-12-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom ben je dat zo resoluut om te zeggen dat je nóóit meer chocola wilt eten? Ik bedoel, ik snap je gedachtengang wel, maar ik vind het zo nodeloos principieel (en dat vind ik niet snel) en tegelijkertijd niet consequent (want hoera, (semi)slavernij in de suikerrietplantages, vervaardiging van technologie, bloemenkwekerijen, rubber, koffie, sinaasappels en ga zo maar door.)?
Oh, maar dan heb ik dat verkeerd geschreven. Het is niet echt nooit. Het is meer 'geen foute chocolade'. En dat is veel. En eigenlijk alle chocolade bij ons thuis.
Oud 21-12-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar dan heb ik dat verkeerd geschreven. Het is niet echt nooit. Het is meer 'geen foute chocolade'. En dat is veel. En eigenlijk alle chocolade bij ons thuis.
het is nu net alsof je in de Chocoladefabriek woont, en heel jullie leven om chocolade draait

Dan is het wel moeilijk om te zeggen ja.
Oud 21-12-2010, 19:06
Verwijderd
Die oudjes vinden Sander en Ramon volgens mij heel flauw
Oud 21-12-2010, 19:13
Verwijderd
er is trouwens ook fair trade hagelslag.
Oud 21-12-2010, 19:17
Verwijderd
Shalom! Ik begin door de sneeuw fietsen (ik typte eerst snor ;d;;D:: ) echt heel leuk te vinden. Lekker een beetje gekke bochten maken. En is nooit meer echter donker nu, in de stad. Het blijft altijd een beetje lichtrood, de lucht. Fijn is dat.
Oud 21-12-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
er is trouwens ook fair trade hagelslag.
Ja, maar niet bij ons.
Oud 21-12-2010, 19:22
Verwijderd
Ik doe de muziek van de verjaardag van mijn beste vriend en het moet allemaal zo fout en gay mogelijk. Ik word zo blij van Village People en Time of my Life en Marianne Rosenberg en het Songfestival, ik was bijna vergeten hoe leuk ik dat eigenlijk vind <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.