Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2010, 18:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Toiletten zijn best comfortabel, mits je een goede bril erop hebt zitten .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 28-12-2010, 18:31
Verwijderd
Zo, ben de hele tijd onderweg geweest met allemaal zware tassen en nu ben ik MOE.
Oud 28-12-2010, 18:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zijn we al klaar met ongesteld wc verhalen?
Oud 28-12-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Doorspoelen? En dan lekker blijven zitten.
Dan zit ik liever weer gewoon op mijn zachte bureaustoel.
Oud 28-12-2010, 18:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Lp kijk eens vanaf 1:00
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-12-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Zo, ben de hele tijd onderweg geweest met allemaal zware tassen en nu ben ik MOE.
Moest je je pictionaryset meezeulen?
Oud 28-12-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Moest je je pictionaryset meezeulen?


Ik las dat jullie je nog erg vermaakt hebben toen ik weg was?
Oud 28-12-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Zijn we al klaar met ongesteld wc verhalen?
Oh heh, heb ik dat nu gemist?
Oud 28-12-2010, 18:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
lp kijk eens vanaf 1:00
[filmpje]
omfg
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 18:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh bah, wat een ranzigheid! Ik moet nog eten hallo
Oud 28-12-2010, 18:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Muhahahaha

een redelijk youtube-kennis is soms handig
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-12-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:


Ik las dat jullie je nog erg vermaakt hebben toen ik weg was?
Ja, al besef ik nu dat we keihard gebanned hadden kunnen worden door een oplettende admin...Ziedaar het nut van een private room!
Oud 28-12-2010, 18:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh bah, wat een ranzigheid! Ik moet nog eten hallo
En, wat ga je eten? Rode bietjes? Rode kool?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, al besef ik nu dat we keihard gebanned hadden kunnen worden door een oplettende admin...Ziedaar het nut van een private room!
Alsof er om half 6 's ochtends een admin aanwezig is
Oud 28-12-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Oh heh, heb ik dat nu gemist?
ik zal het voor je samenvatten. Alle meisjes hier zijn ongesteld. Viezeriken.
Oud 28-12-2010, 18:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En, wat ga je eten? Rode bietjes? Rode kool?
Pizza!

Oh, de kerstkaarten zijn binnen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2010, 18:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ik zal het voor je samenvatten. Alle meisjes hier zijn ongesteld. Viezeriken.
is het forum dan zoals een klooster? Daar hebben ze het ook allemaal op ongeveer dezelfde tijd
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-12-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
ik zal het voor je samenvatten. Alle meisjes hier zijn ongesteld. Viezeriken.
Ik niet!

Ik hoor er niet bij
Oud 28-12-2010, 18:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook niet hoor Steef. Pil doorslikken ftw
Oud 28-12-2010, 18:43
Verwijderd
Ik vind ongesteld niet vies, MITS er tampons gebruikt worden. M'n zusje gebruikt nog steeds alleen maandverband, en hoe erg ik haar ook op tampons probeer te krijgen, ze doet het gewoon niet.
Gatsie. Zo'n ding in je onderbroek.
Oud 28-12-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet hoor Steef. Pil doorslikken ftw
Ja, ik word het wel, maar ben het nu alleen niet.

Ik slik de pil nooit door.
Oud 28-12-2010, 18:44
Verwijderd
Ik krijg er altijd zo'n saamhorigheidsgevoel van, over ongesteldheid praten met andere meiskes <3
Oud 28-12-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Bwaha, ik zap nu langs de EO, en die hebben nu een programma waarin ze één of andere bijeenkomst van een sektarische organisatie (Taizé) laten zien
Oh, dus dát was vanmiddag in Ahoy. Het stond er vet groot, en het was ook heel erg druk bij de Ahoy, maar wist niet wat het was.

Sorry, duisent posts achter elkaar.
Oud 28-12-2010, 18:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind ongesteld niet vies, MITS er tampons gebruikt worden. M'n zusje gebruikt nog steeds alleen maandverband, en hoe erg ik haar ook op tampons probeer te krijgen, ze doet het gewoon niet.
Gatsie. Zo'n ding in je onderbroek.
Juh . Ik ril al bij het idee. Je ruikt het ook altijd zo vind ik. Mijn zus gebruikt ook uitsluitend maandverband en dat stinkt altijd zo .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ongesteld niet vies, MITS er tampons gebruikt worden. M'n zusje gebruikt nog steeds alleen maandverband, en hoe erg ik haar ook op tampons probeer te krijgen, ze doet het gewoon niet.
Gatsie. Zo'n ding in je onderbroek.
Ik snap ook niet hoe ik ooit 4 jaar zonder tampons heb overleefd, brrr! Tampons zijn echt zoveel fijner dan maandverband
Oud 28-12-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Juh . Ik ril al bij het idee. Je ruikt het ook altijd zo vind ik. Mijn zus gebruikt ook uitsluitend maandverband en dat stinkt altijd zo .
Jakkie, dat heb ik gelukkig nog nooit gemerkt. Ik vind geurtjes bij andere mensen sowieso al heel vies altijd.
Oud 28-12-2010, 18:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jakkie, dat heb ik gelukkig nog nooit gemerkt. Ik vind geurtjes bij andere mensen sowieso al heel vies altijd.
Ik heb een intens gevoelige neus, ondanks dat ik rook, dus ik ruik altijd vanalles. En geurtjes .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een intens gevoelige neus, ondanks dat ik rook, dus ik ruik altijd vanalles. En geurtjes .
Ik vind het OV ook heel vies. Ook door de vieze vasthoudpalen e.d., maar ook door mensen die (misschien) stinken. Ik hou m'n adem meestal in als er iemand langsloopt waarvan ik denkt dattie stinkt.
Oud 28-12-2010, 19:02
Verwijderd
ik bewonder jullie gevoeligheid.
Oud 28-12-2010, 19:03
Verwijderd
Nou ja, gevoeligheid, jij hebt toch ook een neus? of vind je niet zoveel dingen vies?
Oud 28-12-2010, 19:04
Verwijderd
Wie komt er voor mij koken? Dan mag je gratis en voor niets mee eten!

Ik ben al 3 dagen alleen thuis, ik begin me te vervelen
Oud 28-12-2010, 19:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het OV ook heel vies. Ook door de vieze vasthoudpalen e.d., maar ook door mensen die (misschien) stinken. Ik hou m'n adem meestal in als er iemand langsloopt waarvan ik denkt dattie stinkt.
Zó erg heb ik het nou ook weer niet . Ik vind het wel erg als ik weet dat ik stink. Ik had bijvoorbeeld een keer de paardenstal uitgemest en uitgespoten op school. Daar liggen dus rubberen matten met meters door paardenurine doordrenkt zaagsel onder. Reken maar dat ik stonk, en in de metro was het stikdruk en niemand ging naast me zitten vanwege mijn stank . Dan voel ik me toch wel een beetje kut, hoor.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Wie komt er voor mij koken? Dan mag je gratis en voor niets mee eten!

Ik ben al 3 dagen alleen thuis, ik begin me te vervelen
Ik ben vandaag pas weer weggegaan bij m'n ouders, maar heb alsnog geen zin in koken, dus heb een blik erwtensoep gehaald, muhu.
Oud 28-12-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, gevoeligheid, jij hebt toch ook een neus? of vind je niet zoveel dingen vies?
ik ruik eigenlijk niet zo veel. Misschien dat ik daardoor niet zo veel kan proeven en daarom ook minder plezier in eten heb. Ik kan geuren en smaken niet zo goed uit elkaar houden. Ik weet wel dat ik graag aan dingen ruik, aan papier en verf enzo maar eigenlijk ruik ik heel weinig.
Oud 28-12-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Zó erg heb ik het nou ook weer niet . Ik vind het wel erg als ik weet dat ik stink. Ik had bijvoorbeeld een keer de paardenstal uitgemest en uitgespoten op school. Daar liggen dus rubberen matten met meters door paardenurine doordrenkt zaagsel onder. Reken maar dat ik stonk, en in de metro was het stikdruk en niemand ging naast me zitten vanwege mijn stank . Dan voel ik me toch wel een beetje kut, hoor.
Oh bah. Ik ben een paar keer in een paardenstal geweest, en dat is niet echt fijn nee.

Ik zou in ieder geval niet bij je in de buurt komen, dan, nee
Oud 28-12-2010, 19:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, gevoeligheid, jij hebt toch ook een neus? of vind je niet zoveel dingen vies?
Da's typisch, mensenluchtjes vind ik smerig, maar dierenluchtjes niet. Tenzij er ergens een stinkbok staat in het dekseizoen, dat stinkt wel. Maar verder heb ik nooit echt last van beestenluchtjes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
ik ruik eigenlijk niet zo veel. Misschien dat ik daardoor niet zo veel kan proeven en daarom ook minder plezier in eten heb. Ik kan geuren en smaken niet zo goed uit elkaar houden. Ik weet wel dat ik graag aan dingen ruik, aan papier en verf enzo maar eigenlijk ruik ik heel weinig.
Oke, Kazet heeft dat ook.

Stom, maar aan de andere kant ruik je dan ook geen vieze dingen.
Oud 28-12-2010, 19:07
Verwijderd
NIemand wil gratis eten?

Eenmaal, andermaal.
Oud 28-12-2010, 19:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh bah. Ik ben een paar keer in een paardenstal geweest, en dat is niet echt fijn nee.

Ik zou in ieder geval niet bij je in de buurt komen, dan, nee
Paarden enzo stinken niet ofzo, ik vind het altijd pas gaan stinken als ik thuis mijn kleren uittrek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 19:08
Verwijderd
Dan ga ik me er zelf maar toe zetten!
Oud 28-12-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
NIemand wil gratis eten?

Eenmaal, andermaal.
heel aanlokkelijk maar ik kan echt voor geen meter koken en ik zit redelijk ver weg!
Oud 28-12-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
NIemand wil gratis eten?

Eenmaal, andermaal.
Als jij tijd + chocola voor me regelt kook ik met alle liefde voor je, nu en de rest van de week.
Oud 28-12-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
heel aanlokkelijk maar ik kan echt voor geen meter koken en ik zit redelijk ver weg!
Dit heeft vast met dít te maken!
Citaat:
ik ruik eigenlijk niet zo veel. Misschien dat ik daardoor niet zo veel kan proeven en daarom ook minder plezier in eten heb. Ik kan geuren en smaken niet zo goed uit elkaar houden. Ik weet wel dat ik graag aan dingen ruik, aan papier en verf enzo maar eigenlijk ruik ik heel weinig.
Oud 28-12-2010, 19:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wie komt er voor mij koken? Dan mag je gratis en voor niets mee eten!

Ik ben al 3 dagen alleen thuis, ik begin me te vervelen
Ik wil met alle liefde voor je koken, maar ver weg enzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dit heeft vast met dít te maken!
ongetwijfeld! als ik met vrienden eet verbaast het me hoeveel losse ingrediënten ze kunnen onderscheiden. Dan zeggen ze 'zit hier dit en dit in?' Dan roep ik uit: 'hoe weten jullie dat!' dan spreekt men: 'dat proeven wij. Dat proeven wij!'

Ik werp mijn handen in de lucht en jammer het vervolgens uit. Nee. Maar toch.
Oud 28-12-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik werp mijn handen in de lucht en jammer het vervolgens uit. Nee. Maar toch.
Oud 28-12-2010, 19:16
Verwijderd
Maar geef dan eens een voorbeeld? Wat proef jij niet wat zij wel proeven? Want als ik iets voorgeschoteld krijg dan kan ik ook niet elk ingredient onderscheiden hoor.
Oud 28-12-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik hou m'n adem meestal in als er iemand langsloopt waarvan ik denkt dattie stinkt.
Ja, herkenbaar.

Ik doe het trouwens ook als er een auto voorbijrijdt, want dan ruik je heel erg die uitlaatgassen en dan snuif je gewoon instant-kanker naar je longen. Niet dat je adem inhouden dan zin heeft, maar ik doe het toch.
Oud 28-12-2010, 19:19
Verwijderd
nou bijvoorbeeld laatst, ik at een cake gemaakt door een vriend. Mijn huisgenoot zei: 'ah, rozijnen! Lekker! En wortel. Mmm!' Bleek het rozijnen en wortelcake te zijn ofzo. Ik had gewoon een vaag gevoel van zoetheid, niet zo van 'zo smaakt wortel en zo smaakt rozijn.' Wortels hebben sowieso geen smaak?
Oud 28-12-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, herkenbaar.

Ik doe het trouwens ook als er een auto voorbijrijdt, want dan ruik je heel erg die uitlaatgassen en dan snuif je gewoon instant-kanker naar je longen. Niet dat je adem inhouden dan zin heeft, maar ik doe het toch.
haha ja ik ook.

Soms sta je ook bij de bus te wachten, en dan sta je midden in die uitlaatgassen. Dan voel ik me ook altijd heel erg ongezond, mwhaha.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.