Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 00:44
Verwijderd
Die is mooi van Ronald Goedemondt. Ik ben ook altijd raar geweest. Vroeger dachten ze ook een tijdje dat ik slechthorend was omdat ik niet op zo'n piepjestest reageerde. Bleek gewoon dat mijn /care te laag was en keek ik ze aan met een arrogante smoel a la ' fuck off met je blije piepjes'. En in groep 2 zei ik al regelmatig tegen mijn moeder dat de kinderen ' zo doooohom en blij waren'. Gelukkig had ik wel altijd genoeg vriendjes maar mijn moeder zagen al een toekomst als autist voor me
Advertentie
Oud 30-12-2010, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Die is mooi van Ronald Goedemondt. Ik ben ook altijd raar geweest. Vroeger dachten ze ook een tijdje dat ik slechthorend was omdat ik niet op zo'n piepjestest reageerde. Bleek gewoon dat mijn /care te laag was en keek ik ze aan met een arrogante smoel a la ' fuck off met je blije piepjes'. En in groep 2 zei ik al regelmatig tegen mijn moeder dat de kinderen ' zo doooohom en blij waren'. Gelukkig had ik wel altijd genoeg vriendjes maar mijn moeder zagen al een toekomst als autist voor me
een te lage care voor de gehoortest, dat is ook echt te mooi voor woorden :"D
Oud 30-12-2010, 00:47
Verwijderd
we waren allemaal snotjong.
Oud 30-12-2010, 00:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging in de pauzes op de kleuterschool altijd 'vechten' met de jongens en dat vond de juf toch ook wel een beetje vreemd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-12-2010, 00:53
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ronald goedemondt is sowieso een baas
__________________
Yoloswag 420
Oud 30-12-2010, 00:57
Verwijderd
Citaat:
het was geen vrouw, dat heb ik je allang verteld!
Wát?! Dat heb je A. niet verteld en B. TEH FUCK, wie moet het dan geweest zijn als het die andere Q niet was.
Oud 30-12-2010, 01:01
Verwijderd
Citaat:
ik moest voor een VERSCHRIKKELIJKE zweefteef cursus gaan vragen aan mijn ouders hoe ik als kind was. Mijn pa zei: 'je was niet helemaal gezond hoor. Weet je wat jouw idee van knuffelen was? Met je hoofd tegen iemand aan gaan staan. Stond je daar, als een debiel. Met je hoofd tegen andermans rug aan. Met je armen slap naast je lijf. Toen zeiden we tegen elkaar, die is niet helemaal gezond hoor. Maar ja'


Laatst werd een collega van me helemaal gelukkig van een kerstkaart (eh, wut?) en ze wilde ook knuffelen. Dat vond ik wel een beetje gek, maar ach, toen ze eenmaal in m'n privéruimte binnen was gedrongen dacht ik ook van "ach ja, kan het schelen ook"
Oud 30-12-2010, 01:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Msn is POEP!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2010, 01:12
Verwijderd
Eén ding heb ik vandaag geleerd: ik ben niet goed in tekenen bij iSketch.
Oud 30-12-2010, 01:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eén ding heb ik vandaag geleerd: ik ben niet goed in tekenen bij iSketch.
niemand, behalve egon dan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2010, 01:15
Verwijderd
Citaat:
In de abdij van Saint-Remy in het Belgische Rochefort heeft een grote brand gewoed. Een deel van het complex uit de dertiende eeuw is verwoest.

De abdij is beroemd vanwege zijn bier. In totaal is er zo'n 100.000 liter trapistenbier verloren gegaan, maar de brouwerij zelf is niet beschadigd. Per jaar brouwen de monnikken van Rochefort ongeveer anderhalf miljoen liter bier.

De productie ligt nu stil, maar zal over enkele dagen worden hervat. Bij de brand in het klooster zijn geen gewonden gevallen. De brandweer vermoedt dat een oververhitte generator de oorzaak is geweest van de brand in de abdij.
!!!!!!
Oud 30-12-2010, 01:19
Verwijderd
ai! dat bier is best lekker, gelukkig valt het allemaal wel mee

Zo. Slaaptijd. Doei liefjes!
Oud 30-12-2010, 01:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten schattepetatje.

en @ bier.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-12-2010, 01:26
Verwijderd
Mietjes.
Oud 30-12-2010, 01:26
Verwijderd


Oud 30-12-2010, 02:06
Verwijderd
Die Top 2000 is echt suf, ik wil SR terug!
Oud 30-12-2010, 02:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dobermann is een baas, hij is me al een uur aan het helpen met MSN
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2010, 02:16
Verwijderd
He Noedel, zit je nu met die schatjexL op MSN?
Oud 30-12-2010, 02:18
Verwijderd
nee, ik weet niet eens of mn yahoo account nog bestaat
Oud 30-12-2010, 02:19
Verwijderd
Heeft ze nog lief gedaan tegen Uice?
Oud 30-12-2010, 02:19
Verwijderd
Citaat:
nee, ik weet niet eens of mn yahoo account nog bestaat
Ah, jammer
Oud 30-12-2010, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Ronald goedemondt is sowieso een baas
Ik ga erheen in april.
Oud 30-12-2010, 02:26
Verwijderd
Citaat:
Heeft ze nog lief gedaan tegen Uice?
Nee, ze ging vrij snel weg. Duidelijk dat ze alleen nog bleef voor als jij in haar broekje wilde.
Oud 30-12-2010, 02:30
Verwijderd
peh, ik kan echt alleen nog maar geconcentreerd werken die paar minuten voordat ik in slaap val want dat zijn de enige minuten / kwartieren waarin ik echt geen zin heb in iets anders en alleen maar aan school kan denken.
Oud 30-12-2010, 02:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze ging vrij snel weg. Duidelijk dat ze alleen nog bleef voor als jij in haar broekje wilde.
Haha, echt bizar hoe makkelijk ze deed Ik begon echt al zo van "want als die en die muziek goed vindt, dan hoef ik je niet meer" en ze vond het nog leuk ook
Oud 30-12-2010, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Dobermann is een baas, hij is me al een uur aan het helpen met MSN
Volstrekt resultaatloos, maar goed, dat zijn details

Citaat:
Haha, echt bizar hoe makkelijk ze deed Ik begon echt al zo van "want als die en die muziek goed vindt, dan hoef ik je niet meer" en ze vond het nog leuk ook
Waarom tref ik dat soort nou nooit
Oud 30-12-2010, 02:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En wat is Internet Explorer toch een vieze combinatie van vieze woorden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2010, 03:00
Verwijderd
Citaat:
En wat is Internet Explorer toch een vieze combinatie van vieze woorden.
Je zeurt.
Oud 30-12-2010, 03:01
Verwijderd
leuke sms ruzie
Oud 30-12-2010, 03:03
Verwijderd
wattan.

En bwaah ik zit alweer vast met mn Stedelijke Monsters. Het schiet voor geen meter op /miserie.
Oud 30-12-2010, 03:03
Verwijderd
Ik ook :') Ik vind het ook echt een stom concept ondertussen, het begon zo van 'yeyeye duizend ideeën' maar nu vind ik alles lame en lelijk.
Oud 30-12-2010, 03:04
Verwijderd
ik durf er niet over te schrijven want straks is het zo'n stefenootje / ford prefect situatie en zit hij gewoon hier mee te lezen. En eigenlijk /care ik gewoon hard. Maar, irritant.
Oud 30-12-2010, 03:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ook :') Ik vind het ook echt een stom concept ondertussen, het begon zo van 'yeyeye duizend ideeën' maar nu vind ik alles lame en lelijk.
Noem eens een concept dat je niet meer gaat gebruiken dan?
Oud 30-12-2010, 03:14
Verwijderd
Citaat:
ik durf er niet over te schrijven want straks is het zo'n stefenootje / ford prefect situatie en zit hij gewoon hier mee te lezen. En eigenlijk /care ik gewoon hard. Maar, irritant.
Ford Prefect-situatie? Hoe dat? Sowieso, ruzie per sms, hoe krijg je het voor elkaar
Oud 30-12-2010, 03:30
Verwijderd
Citaat:
Noem eens een concept dat je niet meer gaat gebruiken dan?
Kan niet, ik wissel telkens tussen verschillende dingen. Ik heb nog geen idee wat het uiteindelijk gaat worden. Waarschijnlijk het ding dat ik al bijna af heb (en die ik het inmiddels het stomst vind omdat ik er al zo lang mee bezig ben geweest).

Citaat:
Ford Prefect-situatie? Hoe dat? Sowieso, ruzie per sms, hoe krijg je het voor elkaar
Je had een forumer, Ford Prefect, die hier al like een jaar kwam, en na een jaar bleek het opeens de ex van Stefenootje te zijn. Hij was dus al heel lang stiekem aan het meeposten. Toen kwam er een rel.
Oud 30-12-2010, 03:34
Verwijderd
Ford Prefect. Haha, Amro Bank.
Oud 30-12-2010, 03:47
Verwijderd
Ja, die vertaling
Oud 30-12-2010, 03:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ford Prefect. Haha, Amro Bank.
Daar heb ik eerder dit jaar nog een presentatie over gehouden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-12-2010, 03:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, die vertaling
Kom, kom. Het had erger gekund. En ik wilde "hat" typen. Ik moet naar bed.

Citaat:
Daar heb ik eerder dit jaar nog een presentatie over gehouden.
Hit me with a PDF/PPT!
Oud 30-12-2010, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Kan niet, ik wissel telkens tussen verschillende dingen. Ik heb nog geen idee wat het uiteindelijk gaat worden. Waarschijnlijk het ding dat ik al bijna af heb (en die ik het inmiddels het stomst vind omdat ik er al zo lang mee bezig ben geweest).
Hm, ok. Irritant is dat he, dat je je designs alweer gauw verouderd vindt. :\

Citaat:
Je had een forumer, Ford Prefect, die hier al like een jaar kwam, en na een jaar bleek het opeens de ex van Stefenootje te zijn. Hij was dus al heel lang stiekem aan het meeposten. Toen kwam er een rel.
Ik heb het even opgezocht. 2007. Toen zat ik nog niet in Saai. Het valt me echt op dat er toen ongeveer dezelfde samenstelling was als nu
Oud 30-12-2010, 04:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hit me with a PDF/PPT!
Hadden we niet, want het lokaal had geen computer/beamer.

Maar het was een hoop geouwehoer over hoe H2G2 een hoop verzonnen termen had, die door oa de klank een bepaald beeld opwekken en dat je bij de Nederlandse termen een heel ander beeld krijgt.

Zo klinkt Tricia McMillan/Trillian een stuk stoerder dan Trees Jansma/Trema.
En dan is er nog Arthur Dent vs. Hugo Veld, Zaphod Beeblebrox vs. Zefod Bijsterbuil, Deep thought vs. De Felle Realist en nog een hele lijst aan andere mongole dingen...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-12-2010, 04:31
Verwijderd
Nou, ik duik mijn bed maar in met Gates of Eden.
Oud 30-12-2010, 04:34
Verwijderd
Citaat:
Hadden we niet, want het lokaal had geen computer/beamer.

Maar het was een hoop geouwehoer over hoe H2G2 een hoop verzonnen termen had, die door oa de klank een bepaald beeld opwekken en dat je bij de Nederlandse termen een heel ander beeld krijgt.

Zo klinkt Tricia McMillan/Trillian een stuk stoerder dan Trees Jansma/Trema.
En dan is er nog Arthur Dent vs. Hugo Veld, Zaphod Beeblebrox vs. Zefod Bijsterbuil, Deep thought vs. De Felle Realist en nog een hele lijst aan andere mongole dingen...
Ah. Jammer. Maar inderdaad, mongolide it is, young padawan.
Oud 30-12-2010, 04:36
Verwijderd
Morning
Oud 30-12-2010, 04:40
Verwijderd
Citaat:
Morning
Teh fuck is dit dan? Nachtmerries? Migraine? Liefdesverdriet?

Whatever it is, ik hoop dat je er snel bovenop komt juffrouw. Ik ga nu wel slapen want ik bibber van de kou door vermoeidheid

Slaap lekker!
Oud 30-12-2010, 04:42
Verwijderd
Citaat:
Teh fuck is dit dan? Nachtmerries? Migraine? Liefdesverdriet?

Whatever it is, ik hoop dat je er snel bovenop komt juffrouw. Ik ga nu wel slapen want ik bibber van de kou door vermoeidheid

Slaap lekker!
Het is gewoon opsta tijd voor me, want ik moet werken zo

Slaap lekker!
Oud 30-12-2010, 04:50
Verwijderd
Goeiemorgen Ik zit met een tandenborstel in mijn bek.
Oud 30-12-2010, 04:56
Verwijderd
Het is voor jou nog gisteren en voor mij al vandaag
Oud 30-12-2010, 05:09
Verwijderd
Citaat:
dat vind ik zo schitterend aan hem, dat relativeren. Mijn zus heeft een animatiefilm gemaakt over een boom, iedereen superpositief over die boom, boom dit boom dat. En dan in de laatste seconden nog even mijn pa: 'die boom, die doet me niets. Ik vind het een lelijk ding ook'
Au
Oud 30-12-2010, 05:10
Verwijderd
Citaat:
Het is voor jou nog gisteren en voor mij al vandaag
Idd, je bent je tijd ver vooruit Nou, werk ze, ik duik mn nest in.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine #1497 Saai = 589.37 inch
Martiño
500 16-09-2011 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.